quote:
Oh ja sorry, toen reageerde ik standaard met:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Gossamme MB, vroeger was het allemaal veel vunziger en toen reageerde je ook niet zo.
goed planquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
We moeten weer eens een wijntje doen in Den Haag babsie.
Oeh, post 'm eens hier!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja ik zag het, kreeg de lijst met deelnemers toevallig net doorgemaild!
Ow, over pienmols gesproken... eriiiik, had ik al verteld dat ik in december halfnaakt op de cover kom van Kanjers Magazine?quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oplichtende hesjes voor donkere asielzoekers
Uitgegeven: 23 oktober 2009 12:03
Laatst gewijzigd: 23 oktober 2009 12:04
AMSTERDAM - Asielzoekers met een donkere huidskleur moeten in het Limburgse Tienray in de avonduren een reflecterend hesje aan.
Bewoners schrikken anders van de asielzoekers, die in het donker niet opvallen.
Dit is een maatregel van een bewonersvereniging, schrijft De Limburger.
http://www.nu.nl/algemeen(...)re-asielzoekers.html![]()
![]()
Deelnemers Wie Is De Mol? bekendquote:
*fapfapfap*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, over pienmols gesproken... eriiiik, had ik al verteld dat ik in december halfnaakt op de cover kom van Kanjers Magazine?Kreeg gister een mail. *LOL* Me! Coverbabe! Halfnaakt!
Ik signeer wel tijdens ons filmavondje
Kim Pieters?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Deelnemers Wie Is De Mol? bekend
Uitgegeven:
23 oktober 2009 09:52
AMSTERDAM - Na een opgedoken filmpje en veel speculaties zijn de deelnemers van Wie Is De Mol? nu echt bekend. Loretta Schrijver, Sanne Vogel, Tim Akkerman, Barbara Barend, Manuel Venderbos, Hind Laroussi, Erik van der Hoff , Arjen Lubach, Frits Sissing en Kim Pieters gaan aankomend seizoen de strijd met elkaar aan.
Dat schrijft De Telegraaf vrijdag.
De bekendmaking van de nieuwe generatie deelnemers valt op dezelfde dag als de uitreiking van de gouden Televizier-Ring. Het spelprogramma maakt samen met Gooische Vrouwen en Boer Zoekt Vrouw kans op de prestigieuze televisieprijs voor het beste televisieprogramma.
Saboteren
In Wie Is De Mol? gaan tien kandidaten de strijd met elkaar aan. Tijdens het uitvoeren van diverse opdrachten moeten de kandidaten achterhalen wie de saboterende mol in hun midden is.
Het tiende seizoen van het AVRO-programma wordt vanaf 7 januari uitgezonden. De opnamen vonden dit keer plaats in Japan.
quote:
Komt die op onze filmavondquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kim Pieters?
Oeh, kan ik ff inside inffo vergaren
Ken je haar?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kim Pieters?
Oeh, kan ik ff inside inffo vergaren
Tof, ik ben fan! (itt tot ons Svennetjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Ze werkt soms samen met m'n beste vriendin.
Dus dat ga ik dan via via eens ff regelen
Filtrum volgens mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:07 schreef babette21 het volgende:
Ik heb net tijdens het peper-snijden in 'n onbewust moment over m'n gezicht gewreven (daar tussen m'n bovenlip en m'n neus, hoe heet dat stukje eigenlijk?!) en nu doet het fucking pijn!![]()
![]()
Omg nerd, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Filtrum volgens mij.
Dat doet pijn ja.
Nou Babette, trek je toga maar vast uit.quote:The ancient Greeks believed that the philtrum was one of the most erogenous spots on the human body, hence the etymology
op basis hiervan is laatst ook een roman of film uitgekomen geloof ik, is me bijgebleven want vond ik wel 'n mooi idee...quote:Volgens de Joodse Talmoed (boek Niddah 30b), zou God een Engel naar elke bevolkte baarmoeder zenden die de baby alle wijsheid geeft die menselijkerwijze kan verworven worden. Net voordat de baby het licht ziet, raakt de Engel de baby tussen de bovenlip en de neus en alles wat de baby leerde is op slag vergeten.
(This was memorably referenced in the film The Prophecy by the arch-angel Gabriel (Christopher Walken)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
op basis hiervan is laatst ook een roman of film uitgekomen geloof ik, is me bijgebleven want vond ik wel 'n mooi idee...
als er constant snot overheen loopt omdat de boel eronder in de hens staat, blijft er weinig erogeens over vrees ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou Babette, trek je toga maar vast uit.
nee die was het niet... shit, nou wil ik het weten ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(This was memorably referenced in the film The Prophecy by the arch-angel Gabriel (Christopher Walken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |