Hij snapt Ehv = Eindhoven.quote:Op maandag 9 november 2009 00:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er valt niks te snappen!
Of snap jij meer dan ik?
Vertel!
Ohquote:
Nee nog niet. En ik mocht niet met jullie meequote:Op zondag 8 november 2009 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je Glow al gedaan?
Ik net met Erik
quote:Op maandag 9 november 2009 06:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee nog niet. En ik mocht niet met jullie mee
Dat is geen NS afkorting, is een algemene afkorting n.m.w.quote:
Natuurlijk is het wel een NS-afkorting, dat ook andere mensen 'm gebruiken is punt twee.quote:Op maandag 9 november 2009 09:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is geen NS afkorting, is een algemene afkorting n.m.w.
Whahah.. Whahaha... Whahahahahah... WHAHAHHAHAHAHAHSHSHWHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!1!!!!1!!1quote:
Zó vernederend.quote:Op maandag 9 november 2009 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whahah.. Whahaha... Whahahahahah... WHAHAHHAHAHAHAHSHSHWHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!1!!!!1!!1DdDd:L:D
SDd
Nou voor mij ook, aangezien ik de hilariteit niet snaptequote:
Was het tofste spel dat ik alleen maar bij vrienden kon spelenquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou voor mij ook, aangezien ik de hilariteit niet snapte
Ik heb een aansteker met de tekst er op. LL 2007, werden uitgedeeld met de opmerking aan te steken tijdens de tekst Light up, light up. Snow Patrol wist van niets. Woorden kwamen, alle aanstekers gingen tegelijk aan. 1 grite lichtjeszee in de tent .... zanger viel stil.quote:
Dat had ik wel willen meemakenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een aansteker met de tekst er op. LL 2007, werden uitgedeeld met de opmerking aan te steken tijdens de tekst Light up, light up. Snow Patrol wist van niets. Woorden kwamen, alle aanstekers gingen tegelijk aan. 1 grite lichtjeszee in de tent .... zanger viel stil.
Tranen in de ogen
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind dat zo'n rotnummer
Maar niet echt vanwege het nummer, maar vanwege een associatie die ik heb met dat nummer.
En nu heb ik het in mn hoofd![]()
Ik ga maar snel Muse draaienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |