oh ja dat natuurlijk ook! Feliquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef Steve het volgende:
Gefeliciteerd IQM. Waar je ook mag zijn.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee die was het niet... shit, nou wil ik het weten ook!
edit: de volhouder wint, en degene die oude Psychologie's bewaard ook (ik wist ineens weer dat ik daar de reclame in had zien staan). Het was de film "L'Empreinte de l 'ange" - die ik overigens niet gezien heb.
Volgens een legende kent een baby als hij op de wereld komt de mysteries van de schepping. Maar net voor de geboorte legt een engel een vinger op het babymondje: sshh! en het kindje vergeet alles. Zo komt hij op de wereld, onschuldig... Daarom hebben we allemaal een klein geultje boven onze bovenlip, een bewijs van "de afdruk van de engel".
Mooi he
heb je daar ervaring mee dan?!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:46 schreef Zhenar het volgende:
Beter rode peper op je philtrum, dan op je eikel
Dat kan ik niet zeggen, maar swaffel nooit iemands philtrum als deze zojuist rode pepers heeft gesneden...quote:
True.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:46 schreef Zhenar het volgende:
Beter rode peper op je philtrum, dan op je eikel
Kheb alleen nog die eerste.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo lang was het geleden dat er in het topic gepost werd.
El Radio van Chris Garneau is best een toffe CD
Hm, daar werkt het minderquote:
Eh pakken? Zou je niet eerst even iets met 'm gaan drinken ofzoquote:
OMG de openbaring!quote:
Da's het kind van mij en Ang3lquote:
quote:
Jamaar dit kunnen we vlechten en aankleden en opmaken en wil niet voetballen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had wel verwacht dat er een hele mooie vent uit gekomen zou zijn. Ik bedoel, 1+1 is toch 2 he..
Net genoeg voor wat?quote:
Het kan. Maar je zou de enige zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 @ 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Is dit hier waar je kan slowchatten over DGK?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:42 schreef El_Che het volgende:
Zo zal een baby van Z er niet uitzien![]()
Dit is een baby van Z
NEE!quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Is dit hier waar je kan slowchatten over DGK?
quote:
Voor allesquote:
Okay... ben nog niet helemaal thuis in wat, waa,r en hoe. iederre keer ga ik een stapje verder.quote:
Bestaat dgk nog dan?quote:
Nee, maar de bewoners zorgen soms voor leuk gespreksstof.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestaat dgk nog dan?
Of is er weer een nieuwe?
Ja. Getver.quote:
Ben al weg, heb het al gevonden. Hier voel ik me toch niet thuis.quote:
Wat een vreemde conclusie na een week waarin er hier meer gepost is dan in de rest van het afgelopen jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |