Eerst was je nog logistiek medewerker.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
''Ik wil docent worden''
Okay wat voor opleiding doe je?
Uh leerlingassisenter maar ik ga nooit naar school
Dat ging dus niet over mezelf. En nu ga ik douchen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eerst was je nog logistiek medewerker.
Over wie dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ging dus niet over mezelf. En nu ga ik douchen.
SPOILER: Plakkerig!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zonder mensen met principes is deze wereld nergenssquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:38 schreef Zotheid het volgende:
@ Mozy & Chai:Zie je nou! Een ik wil je brief!SPOILER: Plakkerig!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 topics op naam. 14.gif
Ik denk dat we ongeveer zouden zijn waar we nu zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zonder mensen met principes is deze wereld nergenss
@ Mozy & Chai:Dat vind ik toch echt té.SPOILER: Plakkerig!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@ Mozy & Chai:SPOILER: Plakkerig!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het eigenlijk met jouw vriendin?quote:
Ow wacht.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw vriendin?
Volgens mij bestaat dat niet mangquote:
Zeg jij. O oppertroll!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:47 schreef phpmystyle het volgende:
Maar Mozy vertel eens, waarom ga je nooit naar school?
Alsof die brieven alleen maar zo zijn, er staan ook gewone stukjes in.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zie je nou! Een ik wil je brief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijvoorbeeld.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga bijna elke dag naar school. van 9 tot 5.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:47 schreef phpmystyle het volgende:
Maar Mozy vertel eens, waarom ga je nooit naar school?
Danku, maar wanneer kom ik nu is in aanmerking voor user van de maand?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof die brieven alleen maar zo zijn, er staan ook gewone stukjes in.Zeg me dat je dat zojuist uit je duim zoog en niet uit die map haalde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijvoorbeeld.0 topics op naam. 14.gif
Ik heb het tot de laatste ronde geschopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Danku, maar wanneer kom ik nu is in aanmerking voor user van de maand?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof die brieven alleen maar zo zijn, er staan ook gewone stukjes in.Dat is gewoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijvoorbeeld.
![]()
Nerdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga bijna elke dag naar school. van 9 tot 5.
Hoezo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeg me dat je dat zojuist uit je duim zoog en niet uit die map haalde.
Het minst plakkerige.quote:
Doe die van php maar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pwnd door de supermarkt.
Of je delete even 30 posts ofzo?
Bij dansen op het ijs?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb het tot de laatste ronde geschopt.
Het is al te laat voor die grapquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pwnd door de supermarkt.
Of je delete even 30 posts ofzo?
Hockeysletjesquote:
Inbox = openquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Psst! Ik heb er nog wel eentje in de aanbieding.
Ik heb daar pics van.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen behalve ik op scholen gezeten waar je niet naar lessen hoefde als je er goed in wasquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:53 schreef Mozy het volgende:
Maar php, waarom maak jij je zorgen om het feit dat ik niet naar wiskunde en Nederlands moet gaan? Een les niet te hoeven volgen omdat je punten bovengemiddeld zijn, is iets anders dan ongeoorloofd afwezig zijn.
Jij zit op hockey?quote:
Volgens mij hebben zo goed als al m'n ex-vriendinnetjes op hockey gezeten.quote:
Jaloezie, ik ruik het.quote:
quote:
quote:
Whut?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nogmaals:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dat ze mijn schedel kraakt als ik foto's post.
quote:
Ik zei: 'Alleen met een blok voor haar hoofd.'quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt pittig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat lief.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dom jong.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:53 schreef Mozy het volgende:
Maar php, waarom maak jij je zorgen om het feit dat ik niet naar wiskunde en Nederlands moet gaan? Een les niet te hoeven volgen omdat je punten bovengemiddeld zijn, is iets anders dan ongeoorloofd afwezig zijn.
K?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat lief.
Ik herken veel van mijn relatie met K terug bij jullie.
WAT DOE JE DAN STOER HE!quote:
Ja, en nog wat andere dingen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zei: 'Alleen met een blok voor haar hoofd.'
Ik werk voor me geld daarbij is het niet iets wat ik later ga doen, mijn ambities liggen wel wat hoger.quote:
Ik doe vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik werk voor me geld daarbij is het niet iets wat ik later ga doen, mijn ambities liggen wel wat hoger.
En wat doe jij? Omatjes roven?
Hierin moet ik het met php eens zijn. Niks mis met een bijbaantje dat weinig voorstelt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik werk voor me geld daarbij is het niet iets wat ik later ga doen, mijn ambities liggen wel wat hoger.
En wat doe jij? Omatjes roven?
Laatste zou ik voor naaktfoto's van geheel vrouwelijk Fok nog niet gevenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb foto's. Ruilen voor je msn + hyves + zusjes telefoonnummer.
Bij een regulier bedrijf willen ze je niet hebben?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:01 schreef Lakitu het volgende:
Ik keek dat vorige topic btw door, en ik wist niet dat jij dat was bij Rotjoch, Zotheid![]()
Ow jawel hoor, Maar ik krijg genoeg geld van mijn ouders. Dus ik doe liever wat werk voor niks, dan dat ik ga vakkenvullen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij een regulier bedrijf willen ze je niet hebben?
Link?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:01 schreef Lakitu het volgende:
Ik keek dat vorige topic btw door, en ik wist niet dat jij dat was bij Rotjoch, Zotheid![]()
Dan zit je zo op dr hyves.quote:
NOU EN! Zelf heb ik toch geen hyves dus je hoeft niet bang te zijn dat ik berichtjes dump.quote:
PMbox is open.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NOU EN! Zelf heb ik toch geen hyves dus je hoeft niet bang te zijn dat ik berichtjes dump.
16 jaar en maagd? Hoax!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:01 schreef Mozy het volgende:
Te koop, Hockeysletje
16 jaar, zo goed als nieuw.
Maagd dus lekker strak.
Afhalen kan in Deventer bij Chai.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:01 schreef Lakitu het volgende:
101.tv, zoeken op Sziget, aflvering 6, 4:10quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NOU EN! Zelf heb ik toch geen hyves dus je hoeft niet bang te zijn dat ik berichtjes dump.
Ik weet niet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:01 schreef Mozy het volgende:
Te koop, Hockeysletje
16 jaar, zo goed als nieuw.
Maagd dus lekker strak.
Afhalen kan in Deventer bij Chai.
[ afbeelding ]
Haarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:03 schreef Zotheid het volgende:
Foto met haar is hier ook regelmatig langsgekomen.
Hockeysletjes zijn heulemaal niet preuts!quote:
Geef dr mijn nummer maar!quote:
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hockeysletjes zijn heulemaal niet preuts!
Dan zijn het hockeydames.
[..]
Geef dr mijn nummer maar!
Kut, straks leest Crack dit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ik ben lievvv.quote:
Mijn nummer?quote:
Ze wil je nummer niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
tong80 is fok aan het hacken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe de fuck kan er een "" bij die post gekomen zijn?
Zoek de verschillen?quote:
Ik heb je computer gehacked.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe de fuck kan er een "" bij die post gekomen zijn?
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:
KA-EL-BEE HOO-LI-GANS!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb je computer gehacked.
Crackske.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan?
[..]
KA-EL-BEE HOO-LI-GANS!
Die geeft zomaar mijn nummer? WTF.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
GA NIET DE GRAPPEN MAKEN DIE WIJ OVER JOU MOETEN MAKEN
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAAR!![]()
HOEUEUAHAHAHAHEUEUUDHEDV?DWSAVEWSV![]()
;D:D:d:DD
Ik heb ook je nummer.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die geeft zomaar mijn nummer? WTF.
GRAPJE.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die geeft zomaar mijn nummer? WTF.
[..]
Sorry.
quote:
Remlofquote:1x XBOX360 ELITE gaat naar
remlof
Maar die heb ik dan ook zelf gegeven.quote:
Ik zal me in het vervolg inhouden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je de grap zelf maakt is ie niet leuk meer
Nu heb ik al een boze voicemail achtergelaten.quote:
Kloothommel, ik heb je nummer niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar die heb ik dan ook zelf gegeven.
Jaloers?quote:
Wat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Remlof
Ik had die xbox wel goed kunnnen gebruiken aangezien de mijne kapot is gegaan. Ze zouden de crew moeten uitsluiten van de trekking
Daar leek het wel even op,quote:
Wat doe je ermee?quote:
Wel waar!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kloothommel, ik heb je nummer niet.![]()
Waarom heeft hij je nummer en ik niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar die heb ik dan ook zelf gegeven.
[..]
Ik zal me in het vervolg inhouden.
[..]
Nu heb ik al een boze voicemail achtergelaten.
Omdat je er niet uit zag als een levenloze foknerd?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb php een foto van me gestuurd, maar hij gelooft niet dat ik het ben.
Nee, dat dan weer niet.quote:
Ik bevestig dat Otis dat is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb php een foto van me gestuurd, maar hij gelooft niet dat ik het ben.
Bahquote:
Weet niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat je er niet uit zag als een levenloze foknerd?
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Japsnars het volgende:
Heeft phpmystyle zijn foto al geplaatst?
Nee, dat meen ik serieus.quote:
Of zo'n dienst waar je sekstips krijgt.quote:
Hem ken ik beter.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom heeft hij je nummer en ik niet?
Ado wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.
Ik vind het er gewoon eng uitzien. Ik zou dat niet eens WILLEN kunnen.
Zeker niet met een banaan btw
Ik wel?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat je er niet uit zag als een levenloze foknerd?
Nee durft hij niet. Als we geluk hebben stuurt hij een paar Pmmetjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:16 schreef Japsnars het volgende:
Heeft phpmystyle zijn foto al geplaatst?
Wat een pussyquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee durft hij niet. Als we geluk hebben stuurt hij een paar Pmmetjes.
Nee, maar als iedereen foto's stuurt van normale mensen gelooft php het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hem ken ik beter.
[..]
Ado wel.
[..]
Ik wel?
Komt wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee durft hij niet. Als we geluk hebben stuurt hij een paar Pmmetjes.
Ja. Ben jij dat niet dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, dat meen ik serieus.
Je gaat me niet vertellen dat je iemand in je lijst hebt staan onder 'Broekpaling' waarmee je regelmatig smst?
Alsof ik die nodig heb.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zo'n dienst waar je sekstips krijgt.
BURN!!!!quote:
Ja maar ik ben zo al heel lang bekend. Zoek maar op reïncarnatie Hilter!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar als iedereen foto's stuurt van normale mensen gelooft php het niet.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo al heel lang bekend. Zoek maar op reïncarnatie Hilter!
Ik zal even een smsje sturen om m'n gelijk te halen.quote:
Voor die sekstips moet je toch jullie voornamen invoeren? Dan kan jij gewoon degene die je met de andere Maartje hebt aangevraagd hergebruikenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Ben jij dat niet dan?
[..]
Alsof ik die nodig heb.
Wat raar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:19 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben moe
Ok. Wat wil je dat ik terugstuur mocht jij mijn nummer hebben?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal even een smsje sturen om m'n gelijk te halen.
Die doet het niet meerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&um=1&ei=HVHfSrWnLpHj-Qa9t_w0&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=re%C3%AFncarnatie+Hitler&spell=1quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
How should I know?quote:
Naja ik heb in de auto nog heel eventjes geslapen maar daarna heb ik ook weer gezwommen en daarstraks naar het winkelcentrum enzo. Dus ik ben nu wel best kapot ja.quote:
Hij kan gewoon minimaal 8 keer Maartje invoeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voor die sekstips moet je toch jullie voornamen invoeren? Dan kan jij gewoon degene die je met de andere Maartje hebt aangevraagd hergebruiken
Flauwquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die wil dat helemaal niet kunnen, hij houdt niet eens van bananen
Ik zou een beetje ingestort zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja ik heb in de auto nog heel eventjes geslapen maar daarna heb ik ook weer gezwommen en daarstraks naar het winkelcentrum enzo. Dus ik ben nu wel best kapot ja.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voor die sekstips moet je toch jullie voornamen invoeren? Dan kan jij gewoon degene die je met de andere Maartje hebt aangevraagd hergebruiken
Je quote die je de laatste dagen al vaak post!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok. Wat wil je dat ik terugstuur mocht jij mijn nummer hebben?
Bummer!quote:
EEN LOLCATZquote:
Dat zegt hij alleen maar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die wil dat helemaal niet kunnen, hij houdt niet eens van bananen
3 maanden geleden. WC in de Cloos.quote:
Dude.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat kaal. Niet omdat neuken.
Daarnet op de bank wel een half uur in slaap geflikkerdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou een beetje ingestort zijn.
Gelukkig zijn ze anno 2009 heel goed met stutten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou een beetje ingestort zijn.
Ik kom nooit in openbare toiletten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
[..]
Je quote die je de laatste dagen al vaak post!
[..]
Bummer!
[..]
EEN LOLCATZ
[..]
Dat zegt hij alleen maar.
[..]
3 maanden geleden. WC in de Cloos.
Fuuuuuuu.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij kan gewoon minimaal 8 keer Maartje invoeren.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat kaal. Niet omdat neuken.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarnet op de bank wel een half uur in slaap geflikkerd
HIHIHIHIHIHIHIHIquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom nooit in openbare toiletten.
Sphinxen zijn echt lelijk.quote:
Wel met mij.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom nooit in openbare toiletten.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel met mij.
Ik heb trouwens het Youtubekanaal van Gersje gevonden!
Die beesten kosten een hoop geld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sphinxen zijn echt lelijk.
Mensen die dat mooi vinden.![]()
quote:
Je hebt me al een antwoord teruggestuurd.quote:
IK HEB HEUL GEEN SMS GEHADquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die beesten kosten een hoop geld.
[..]
[..]
Je hebt me al een antwoord teruggestuurd.
Wat een tekstquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel met mij.
Ik heb trouwens het Youtubekanaal van Gersje gevonden!
Lelijk en nog kostbaar zijn ook...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die beesten kosten een hoop geld.
[..]
Wij hadden vroeger Brits Korthaarkittens.quote:
OW OKE, IK WEL.quote:
"Soms loopt er een groepje achtermeaan, toch blijf ik gewoon staan"quote:
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lelijk en nog kostbaar zijn ook...
Dit zou best wel eens op Fok kunnen zitten bedenk ik me net.quote:
Ik heb twee exotics en een Brit gehad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger Brits Korthaarkittens.
Noh, iemand op fok doet zich als jou voor!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JE BENT BEDROGEN, IEMAND DOET ALS MIJ
Ik was het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JE BENT BEDROGEN, IEMAND DOET ALS MIJ
Ja, ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Noh, iemand op fok doet zich als jou voor!
Dat beest ziet eruit alsof ie er net achter is gekomen dat ie zo lelijk isquote:
FFFUUU- 4EBE dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Noh, iemand op fok doet zich als jou voor!
Dat maakt hem mede zo geweldigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat beest ziet eruit alsof ie er net achter is gekomen dat ie zo lelijk is
Je doet je als jezelf voor... ?quote:
Ach, zoveel maakt het toch niet uit als een kat dom is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb twee exotics en een Brit gehad.
Ik vind het karakter van exotics gewoon geweldig. Jack is vorig jaar juni dood gegaan en ik mis hem nog steeds af en toe
En alle exotics die ik heb "gekend" hadden een beetje hetzelfde karakter.
Ze zijn kennelijk ook erg dom. In het lijstje van intelligente katten, staat de exotic helemaal onderaan, die bloterd staat bovenaan, voor de Oosterse types
Dat dacht ik ook altijd, maar mijn ex wilde persé een raskat. Nou ja, mij best, ik kijk wel wat ik leuk vind. Hij koos een Brit, ik een exotic (hoe leuk is het om elke keer dat je thuis komt in de lach te schieten als je je kat ziet omdat ie zo'n raar hoofd heeftquote:
Een labrador...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach, zoveel maakt het toch niet uit als een kat dom is.
Brits Korthaar zijn erg lief. Altijd als ik er ben zitten ze met z'n drieën bij mij op de bank.
Wel lief en makkelijk hoor, katten, maar doe mij maar een hond.
Ik houd kennelijk wel van domme kattenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach, zoveel maakt het toch niet uit als een kat dom is.
Brits Korthaar zijn erg lief. Altijd als ik er ben zitten ze met z'n drieën bij mij op de bank.
Wel lief en makkelijk hoor, katten, maar doe mij maar een hond.
"Ik heb een vriendin, wat een goed begin"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoor hem op 1:20 rappen over z'n vriendin.
Ik vind het vooral fijn dat de htkkatten ook gewoon naar buiten kunnen zonder dat je daarvoor de hele tuin hoeft af te zetten en beveiligen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar mijn ex wilde persé een raskat. Nou ja, mij best, ik kijk wel wat ik leuk vind. Hij koos een Brit, ik een exotic (hoe leuk is het om elke keer dat je thuis komt in de lach te schieten als je je kat ziet omdat ie zo'n raar hoofd heeft![]()
)
Ik geloof niet dat ik nog een huistuinenkeukenkat zou willen nuEn dat is echt puur omdat ik het karakter van de exotic ken
Sad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Ik heb een vriendin, wat een goed begin"
[ afbeelding ]
Ja klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar mijn ex wilde persé een raskat. Nou ja, mij best, ik kijk wel wat ik leuk vind. Hij koos een Brit, ik een exotic (hoe leuk is het om elke keer dat je thuis komt in de lach te schieten als je je kat ziet omdat ie zo'n raar hoofd heeft![]()
)
Ik geloof niet dat ik nog een huistuinenkeukenkat zou willen nuEn dat is echt puur omdat ik het karakter van de exotic ken
Hoe wist je dat?quote:
quote:
Tja, want wat rijmt er nou voor de rest nog op meisje he.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:40 schreef Otis2.0 het volgende:
OMG IN DAT NUMMER OPNIEUW ZEGT HIJ SERIEUS DIT:
JE BENT MN MEISJE.
DUS IK NEEM JE MEE OP SCHOOLREISJE.
EN DAN TRAKTEER IK JE OP EEN IJSJE.![]()
![]()
![]()
.
Is bij honden toch ook?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat het karakter van een kat per ras vastligt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:40 schreef Otis2.0 het volgende:
OMG IN DAT NUMMER OPNIEUW ZEGT HIJ SERIEUS DIT:
JE BENT MN MEISJE.
DUS IK NEEM JE MEE OP SCHOOLREISJE.
EN DAN TRAKTEER IK JE OP EEN IJSJE.![]()
![]()
![]()
.
Je postte laatst Set the fire to the third bar.quote:
You told me.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja klopt.
[..]
Hoe wist je dat?
[..]![]()
DAT HEB JE TOCH OOK MET MAROKKANEN EN TURKEN MWHEHEHEHEHEHEHEHHEquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Jouw humor. Geweldig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DAT HEB JE TOCH OOK MET MAROKKANEN EN TURKEN MWHEHEHEHEHEHEHEHHE
Dat is waar ook.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Die van ons word goudkleurig als hij volwassen is, niet van dat wit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef Mozy het volgende:
Wij krijgen een golden retriever.
Maar dan een echte, en niet zo eentje die kapot is gefokt/verbasterd.
Doe mij maar zoiets..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt hem mede zo geweldig
Wollah.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DAT HEB JE TOCH OOK MET MAROKKANEN EN TURKEN MWHEHEHEHEHEHEHEHHE
They smell.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef Mozy het volgende:
Wij krijgen een golden retriever.
Maar dan een echte, en niet zo eentje die kapot is gefokt/verbasterd.
Neequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Doe mij maar zoiets..![]()
[ afbeelding ]
Van honden vind ik dat ook raar. Net alsof alle blanken hetzelfde karakter zouden hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
Iedereen accepteert dat dat voor honden zeker wel voor een deel geldt, maar voor katten is dat ineens raar
Natuurlijk zijn niet alle katten van hetzelfde ras hetzelfde, maar wel meer met elkaar te vergelijken dan twee totaal verschillende rassen over het algemeen.
Klopt.quote:
Die versie vind ik beter dan de videoclip-versie. Hij doet zo lekker krampachtig met z'n handen.quote:
Bij ons mogen de katten overal komen behalve op kasten en tafels.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
wat doet die kat op je bank?
Het is gewoon bij alle dieren, dus idd ook bij mensen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Van honden vind ik dat ook raar. Net alsof alle blanken hetzelfde karakter zouden hebben.
Ze worden er ook op uitgezocht he.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Van honden vind ik dat ook raar. Net alsof alle blanken hetzelfde karakter zouden hebben.
Dat kan wel zijn, maar Ado heeft geen katquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij ons mogen de katten overal komen behalve op kasten en tafels.
Als ik een hond zou hebben, zou deze absoluut niet op de bank mogen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij ons mogen de katten overal komen behalve op kasten en tafels.
Vandaar de afhaalChinees en Afrikaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze worden er ook op uitgezocht he.
Je kunt mensen ook fokken op karakter als je wil. Bij dieren doen ze dat (een goede fokker kijkt niet alleen naar uiterlijk, maar ook naar karakter.
Er zijn maar weinig hondenrassen die ik leuk vind.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sowieso zijn honden stom.
Katten.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vandaar de afhaalChinees en Afrikaan.
Bij mij ook niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een hond zou hebben, zou deze absoluut niet op de bank mogen.![]()
Snif snif
Als het een minifruthondje is, mag ie van mij op de bankquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een hond zou hebben, zou deze absoluut niet op de bank mogen.![]()
Snif snif
Ik vind ook alleen de Egyptische Mau écht leuk. En zo'n compleet grijze met blauwe oogjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig hondenrassen die ik leuk vind.
Geld ook voor katten.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
wat doet die kat op je bank?
Wat een beer zeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind ook alleen de Egyptische Mau écht leuk. En zo'n compleet grijze met blauwe oogjes. [ afbeelding ]
Ja, klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die versie vind ik beter dan de videoclip-versie. Hij doet zo lekker krampachtig met z'n handen.![]()
Is dat niet zo dan?quote:
Nou ik hoorde in dat nummer "And I work in a market as a checkout girl", dus ik ging zoeken en volgens google is het een vrouw.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, klopt.
9 november komt de Up To Now Box hier.
Met het concert voor BNN deden ze dit nummer met Stevie Ann. Klopt echt zo gaaf.
[..]
Is dat niet zo dan?
Ja, maar dieren in bed vind ik echt vies.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als het een minifruthondje is, mag ie van mij op de bank
Dank je wel. Zo leer ik weer eens wat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik hoorde in dat nummer "And I work in a market as a checkout girl", dus ik ging zoeken en volgens google is het een vrouw.
De Egypische Mau is elegant gebouwd. Verder is 'ie sociaal, levendig en heeft aangenaam gemiauw. Volgens wikipedia, en dat is ook zo.quote:
Je hebt zojuist gereageerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer je iemand uit te lokken tot reageren in deze SC?
Ik zei toch niet in bedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dieren in bed vind ik echt vies.
Sorry.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer je iemand uit te lokken tot reageren in deze SC?
Maar ik reageerde sowieso al hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt zojuist gereageerd.
Zo'n kat wil je toch knuffelen de hele dag.quote:
Nee, het was een losse opmerkingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei toch niet in bed
Dat zou ik ook niet willen. Mochten onze katten ook niet
Oke, ik koop later wel een poes als we samenwonen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De Egypische Mau is elegant gebouwd. Verder is 'ie sociaal, levendig en heeft aangenaam gemiauw. Volgens wikipedia, en dat is ook zo.
RAGDOLL, LIVIN IN A MOVIEquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een noorse boskat lijkt me wel wat.
Of een ragdoll, maar ik zal nooit een kat kopen.
Ik wil gewoon geen andere kat meer dan een exoticquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een noorse boskat lijkt me wel wat.
Of een ragdoll, maar ik zal nooit een kat kopen.
Dat doe ik al met m'n huidige 2 katten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo'n kat wil je toch knuffelen de hele dag.En zo.
quote:
QFC Met de van Crack.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke, ik koop later wel een poes als we samenwonen.
Ik krijg er al zo een als ik uit huis ga van papa. Hij weet alleen niet dat het de duurste kattensoort is ooit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke, ik koop later wel een poes als we samenwonen.
Ow... zingen ze dat...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
RAGDOLL, LIVIN IN A MOVIE
HOT TRAMP, DADDY'S LITTLE CUTIEEEE
Dat zijn geen Egyptische Mau'tjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat doe ik al met m'n huidige 2 katten.![]()
![]()
Gaan ratten en katten samen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen andere kat meer dan een exotic
Dus er komt nooit meer een kat gok ik zo
Klopt, ik ken redelijk veel mensen die hun katten in bed laten, toen mn moeder nog een hondje had, sliep die ook in bed (op t voeteneinde)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het was een losse opmerking![]()
Je hebt wel mensen die met honden en katten gaan slapen![]()
Zal best lekker ruiken, ja.
Nee, maar ze zijn welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn geen Egyptische Mau'tjes.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ow... zingen ze dat...![]()
Ik kan soms songteksten zo slecht verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |