Klopt.quote:
Die versie vind ik beter dan de videoclip-versie. Hij doet zo lekker krampachtig met z'n handen.quote:
Bij ons mogen de katten overal komen behalve op kasten en tafels.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
wat doet die kat op je bank?
Het is gewoon bij alle dieren, dus idd ook bij mensen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Van honden vind ik dat ook raar. Net alsof alle blanken hetzelfde karakter zouden hebben.
Ze worden er ook op uitgezocht he.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Van honden vind ik dat ook raar. Net alsof alle blanken hetzelfde karakter zouden hebben.
Dat kan wel zijn, maar Ado heeft geen katquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij ons mogen de katten overal komen behalve op kasten en tafels.
Als ik een hond zou hebben, zou deze absoluut niet op de bank mogen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij ons mogen de katten overal komen behalve op kasten en tafels.
Vandaar de afhaalChinees en Afrikaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze worden er ook op uitgezocht he.
Je kunt mensen ook fokken op karakter als je wil. Bij dieren doen ze dat (een goede fokker kijkt niet alleen naar uiterlijk, maar ook naar karakter.
Er zijn maar weinig hondenrassen die ik leuk vind.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sowieso zijn honden stom.
Katten.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vandaar de afhaalChinees en Afrikaan.
Bij mij ook niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een hond zou hebben, zou deze absoluut niet op de bank mogen.![]()
Snif snif
Als het een minifruthondje is, mag ie van mij op de bankquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een hond zou hebben, zou deze absoluut niet op de bank mogen.![]()
Snif snif
Ik vind ook alleen de Egyptische Mau écht leuk. En zo'n compleet grijze met blauwe oogjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig hondenrassen die ik leuk vind.
Geld ook voor katten.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
wat doet die kat op je bank?
Wat een beer zeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind ook alleen de Egyptische Mau écht leuk. En zo'n compleet grijze met blauwe oogjes. [ afbeelding ]
Ja, klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die versie vind ik beter dan de videoclip-versie. Hij doet zo lekker krampachtig met z'n handen.![]()
Is dat niet zo dan?quote:
Nou ik hoorde in dat nummer "And I work in a market as a checkout girl", dus ik ging zoeken en volgens google is het een vrouw.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, klopt.
9 november komt de Up To Now Box hier.
Met het concert voor BNN deden ze dit nummer met Stevie Ann. Klopt echt zo gaaf.
[..]
Is dat niet zo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |