Ik houd kennelijk wel van domme kattenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach, zoveel maakt het toch niet uit als een kat dom is.
Brits Korthaar zijn erg lief. Altijd als ik er ben zitten ze met z'n drieën bij mij op de bank.
Wel lief en makkelijk hoor, katten, maar doe mij maar een hond.
"Ik heb een vriendin, wat een goed begin"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoor hem op 1:20 rappen over z'n vriendin.
Ik vind het vooral fijn dat de htkkatten ook gewoon naar buiten kunnen zonder dat je daarvoor de hele tuin hoeft af te zetten en beveiligen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar mijn ex wilde persé een raskat. Nou ja, mij best, ik kijk wel wat ik leuk vind. Hij koos een Brit, ik een exotic (hoe leuk is het om elke keer dat je thuis komt in de lach te schieten als je je kat ziet omdat ie zo'n raar hoofd heeft![]()
)
Ik geloof niet dat ik nog een huistuinenkeukenkat zou willen nuEn dat is echt puur omdat ik het karakter van de exotic ken
Sad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Ik heb een vriendin, wat een goed begin"
[ afbeelding ]
Ja klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar mijn ex wilde persé een raskat. Nou ja, mij best, ik kijk wel wat ik leuk vind. Hij koos een Brit, ik een exotic (hoe leuk is het om elke keer dat je thuis komt in de lach te schieten als je je kat ziet omdat ie zo'n raar hoofd heeft![]()
)
Ik geloof niet dat ik nog een huistuinenkeukenkat zou willen nuEn dat is echt puur omdat ik het karakter van de exotic ken
Hoe wist je dat?quote:
quote:
Tja, want wat rijmt er nou voor de rest nog op meisje he.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:40 schreef Otis2.0 het volgende:
OMG IN DAT NUMMER OPNIEUW ZEGT HIJ SERIEUS DIT:
JE BENT MN MEISJE.
DUS IK NEEM JE MEE OP SCHOOLREISJE.
EN DAN TRAKTEER IK JE OP EEN IJSJE.![]()
![]()
![]()
.
Is bij honden toch ook?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat het karakter van een kat per ras vastligt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:40 schreef Otis2.0 het volgende:
OMG IN DAT NUMMER OPNIEUW ZEGT HIJ SERIEUS DIT:
JE BENT MN MEISJE.
DUS IK NEEM JE MEE OP SCHOOLREISJE.
EN DAN TRAKTEER IK JE OP EEN IJSJE.![]()
![]()
![]()
.
Je postte laatst Set the fire to the third bar.quote:
You told me.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja klopt.
[..]
Hoe wist je dat?
[..]![]()
DAT HEB JE TOCH OOK MET MAROKKANEN EN TURKEN MWHEHEHEHEHEHEHEHHEquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Jouw humor. Geweldig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DAT HEB JE TOCH OOK MET MAROKKANEN EN TURKEN MWHEHEHEHEHEHEHEHHE
Dat is waar ook.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Die van ons word goudkleurig als hij volwassen is, niet van dat wit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef Mozy het volgende:
Wij krijgen een golden retriever.
Maar dan een echte, en niet zo eentje die kapot is gefokt/verbasterd.
Doe mij maar zoiets..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt hem mede zo geweldig
Wollah.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DAT HEB JE TOCH OOK MET MAROKKANEN EN TURKEN MWHEHEHEHEHEHEHEHHE
They smell.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef Mozy het volgende:
Wij krijgen een golden retriever.
Maar dan een echte, en niet zo eentje die kapot is gefokt/verbasterd.
Neequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Doe mij maar zoiets..![]()
[ afbeelding ]
Van honden vind ik dat ook raar. Net alsof alle blanken hetzelfde karakter zouden hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
Iedereen accepteert dat dat voor honden zeker wel voor een deel geldt, maar voor katten is dat ineens raar
Natuurlijk zijn niet alle katten van hetzelfde ras hetzelfde, maar wel meer met elkaar te vergelijken dan twee totaal verschillende rassen over het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |