Eerst was je nog logistiek medewerker.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
''Ik wil docent worden''
Okay wat voor opleiding doe je?
Uh leerlingassisenter maar ik ga nooit naar school
Dat ging dus niet over mezelf. En nu ga ik douchen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eerst was je nog logistiek medewerker.
Over wie dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ging dus niet over mezelf. En nu ga ik douchen.
SPOILER: Plakkerig!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zonder mensen met principes is deze wereld nergenssquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:38 schreef Zotheid het volgende:
@ Mozy & Chai:Zie je nou! Een ik wil je brief!SPOILER: Plakkerig!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 topics op naam. 14.gif
Ik denk dat we ongeveer zouden zijn waar we nu zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zonder mensen met principes is deze wereld nergenss
@ Mozy & Chai:Dat vind ik toch echt té.SPOILER: Plakkerig!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@ Mozy & Chai:SPOILER: Plakkerig!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het eigenlijk met jouw vriendin?quote:
Ow wacht.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw vriendin?
Volgens mij bestaat dat niet mangquote:
Zeg jij. O oppertroll!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:47 schreef phpmystyle het volgende:
Maar Mozy vertel eens, waarom ga je nooit naar school?
Alsof die brieven alleen maar zo zijn, er staan ook gewone stukjes in.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zie je nou! Een ik wil je brief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijvoorbeeld.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga bijna elke dag naar school. van 9 tot 5.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:47 schreef phpmystyle het volgende:
Maar Mozy vertel eens, waarom ga je nooit naar school?
Danku, maar wanneer kom ik nu is in aanmerking voor user van de maand?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof die brieven alleen maar zo zijn, er staan ook gewone stukjes in.Zeg me dat je dat zojuist uit je duim zoog en niet uit die map haalde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijvoorbeeld.0 topics op naam. 14.gif
Ik heb het tot de laatste ronde geschopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Danku, maar wanneer kom ik nu is in aanmerking voor user van de maand?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof die brieven alleen maar zo zijn, er staan ook gewone stukjes in.Dat is gewoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijvoorbeeld.
![]()
Nerdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga bijna elke dag naar school. van 9 tot 5.
Hoezo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zeg me dat je dat zojuist uit je duim zoog en niet uit die map haalde.
Het minst plakkerige.quote:
Doe die van php maar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pwnd door de supermarkt.
Of je delete even 30 posts ofzo?
Bij dansen op het ijs?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb het tot de laatste ronde geschopt.
Het is al te laat voor die grapquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pwnd door de supermarkt.
Of je delete even 30 posts ofzo?
Hockeysletjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |