whehehequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zit op een stoel.
In Pheno's blikveldquote:
niet hierquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Pheno's blikveld.
Wiki trouwens bijgewerkt... meteen die overbodige enter voor 1521 even weggehaald.
Neequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:15 schreef Fha het volgende:
Flessie!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik nou al stoppen met duimen!?
Godsalle..quote:
denk dat het tijd is om een kaarsje op te stekenquote:
Denk dat het godverdomme tijd is om die teringkeet van die hoer van een buurvrouw in de godverdomme fik te stekenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat het tijd is om een kaarsje op te steken
Ik help welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat het godverdomme tijd is om die teringkeet van die hoer van een buurvrouw in de godverdomme fik te steken
Goede vraag... en nu ik er over nadenk, als het drie keer zo veel is als ze normaal hebben, dan heb ik er nog niks aanquote:
Nee preciesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:44 schreef DaMart het volgende:
Goede vraag... en nu ik er over nadenk, als het drie keer zo veel is als ze normaal hebben, dan heb ik er nog niks aan.
Jumquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Tenzij het over backpackende hockeykutjes gaat, die komen helemaal sufgeramd en bladderend van de SOA's thuis dan
Vergeet het embryo in hun buik niet!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Tenzij het over backpackende hockeykutjes gaat, die komen helemaal sufgeramd en bladderend van de SOA's thuis dan
EN in hun endeldarm natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeet het embryo in hun buik niet!
Nee, gewoon niet opgeletquote:
Gewoon de beste.. Mjah als het zo simpel was.. Er hangen nou niet echt overal kaartjes met "deze wasmachine is kut, maar die drie rijen verder op is de beste dus neem die maar"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:26 schreef MaleDuck het volgende:
Dat valt toch wel mee... dat is toch gewoon de beste uitzoeken? En dat is meestal nog 1 van de goedkoopste ook...
Voor toegang tot die site moet je lid worden en betalen en dat ga ik dus niet doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:35 schreef MaleDuck het volgende:
Ik gebruik er altijd test van de consumentengids voor, dat werkt prima...
Heb onze wasmachine dit jaar ook zo gekocht, via internet, en ze kwamen hem zelfs installeren en namen de oude mee
Liefquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:46 schreef MaleDuck het volgende:
check: http://www.kieskeurig.nl/wasmachine/lg/wd-13481tp/prijzen/193962/
Die hebben wij toen gekocht, ben er erg tevreden mee
He, verdomd, ik backpack me suf.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:40 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet ik me toch maar eens over mijn vliegtuigaversie heen zetten en een nieuwe rugzak kopen.
Backpackers hebben 3 keer zo veel seks
Alstuquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Lief
Maar ik heb maar maximaal 5 kilo nodig (ben in mijn eentje heh) en ik wil er dus ook een die zuiniger is
Maar ik zal hem in ieder geval even op slaan
Dank
Ik haal de upgrade morgen gewoon in de winkel. Kan ik meteen een DVI-kabel van 10 meter meenemen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook leuk ja. Laptop gekocht, met Vista erop "en over een maand krijg je een upgrade naar WIndows 7!"
Ja, dat kost een paar euri voor shipping/handling en het doosje, allemaal prima. Kan je alleen maar betalen met een credit card![]()
En oh wee als je een mailtje wilt sturen naar Acerdan moet je eerst door honderd FAQ's heen akkeren, waar uiteraard deze, toch ook best vaakgestelde vraag niet tussen staat. En daarna mag je je eerst gaan registreren voor een acount op de site
![]()
GEEF GODVERDOMME GEWOON EEN BANKREKENINGNUMMER ZOOTJE UITSCHOT
Dat sowiesoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:05 schreef Pheno het volgende:
Creditcards![]()
Ik kan niet zonder. Te makkelijk online en ook in het buitenland
Nooit last van gehad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot ze te pas en te onpas bij honderdduizenden tegelijk online verhandeld en preventief geblokkeerd worden. Hoe klantvriendelijkmoet je zijn om er maar vanuit te gaan dat iedereen een creditcard heeft
Ik heb er ook geen. Zie het nut er niet van in. Maar ja, ik ben ook pas in januari van dit jaar begonnen met internetbankierenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot ze te pas en te onpas bij honderdduizenden tegelijk online verhandeld en preventief geblokkeerd worden. Hoe klantvriendelijkmoet je zijn om er maar vanuit te gaan dat iedereen een creditcard heeft
Ik heb eigenlijk nooti contant geld bij me. Ook nooit nodig, ik pin/chip of cc me rotquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen. Zie het nut er niet van in. Maar ja, ik ben ook pas in januari van dit jaar begonnen met internetbankieren.
Uiteraard geen link/email/telefoonnummer van dat service centre. Ik zal nogeens wat van Acer kopen. FLikker maar mooi op. kutbedrijfquote:If you are having problem completing the order, please contact Acer service center, stating your name, contact number and description of problem faced.
Ik vrees boor mijn cc over een weekquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:14 schreef DaMart het volgende:
Ik heb meestal wel een bedrag aan contanten bij me. Verder is de chipknip altijd opgeladen en pin ik vaak. De gelegenheden waar creditcards een pre zijn, daar kom ik eigenlijk nooit.
Ik zal maar niets zeggen over de sublieme service van Apple nu? Waar een upgrade van een OS zelf al 29 euro kost en in de winkel te halen valt? En gratis voor mensen met zo'n "just bought" voucher?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraard geen link/email/telefoonnummer van dat service centre. Ik zal nogeens wat van Acer kopen. FLikker maar mooi op. kutbedrijf
Ja, zit je met zo'n incompatibel dichtgesnoerd monopolistisch schijt-OSquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen over de sublieme service van Apple nu? Waar een upgrade van een OS zelf al 29 euro kost en in de winkel te halen valt? En gratis voor mensen met zo'n "just bought" voucher?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorrymaar lucht wel op
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef Fha het volgende:
Achtelijk manvolkJesus wat heb ik soms een pesthekel aan dat soort zeg!!!
NOu dat genoegen is geheel wederzijds hoor, spilziek achterdochtig stuk ijdeltuiterijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorrymaar lucht wel op
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hey niet iedereen over 1 kam scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorrymaar lucht wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ola iedereen
sometimes i forgot what's up and what's down
Gelukkigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
NOu dat genoegen is geheel wederzijds hoor, spilziek achterdochtig stuk ijdeltuiterij
SMSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorrymaar lucht wel op
Dat kan mijn telefoon heul niet
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Soms mag dat best evenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hey niet iedereen over 1 kam scheren![]()
ola iedereen
Jij hebt dus een goed excuusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
SMSDat kan mijn telefoon heul niet
Jij hebt nog aansluitfactor 1,5?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
SMSDat kan mijn telefoon heul niet
Om eens een nieuwe te regelen, eigenlijk wel jaquote:
Hij zwemt in de eieren?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:32 schreef Fha het volgende:
moet jij niet op de vloer liggen te genieten van je eigen legkunst?
T-Flintstone. Of Vodastone-age.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt nog aansluitfactor 1,5?
shit ninja fail, heb ff ge-edit, en de vloer is nog niet helemaal klaar ik kom 3 4kante meter te kortmaar ja morgen maar ff kopenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Soms mag dat best even![]()
moet jij niet op de vloer liggen te genieten van je eigen legkunst?
Zo dat is kut dan..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
shit ninja fail, heb ff ge-edit, en de vloer is nog niet helemaal klaar ik kom 3 4kante meter te kortmaar ja morgen maar ff kopen
Neej op een hele mooie vloerquote:
Ll de mijne ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo dat is kut dan..
LL heeft mijn nummer wel![]()
ja me reet doet pijn van al die planken uitpoepen, nu heb ik een spleetquote:
Ze legt een KSC collectie aan.quote:
Ja leuk is zequote:
Oh, ik bedoelde MPG, tenminste, die heeft het ooit gehad.quote:
Ken je het niet? Inburgeren straks joh!quote:
MPG.. LL ... lijkt op elkaar inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde MPG, tenminste, die heeft het ooit gehad.
Allebei lettersquote:
dikke van dalequote:
Zo flauw dat ik nu de slappe lach hebquote:
Goed idee, ik kruip zo in bed bij _A_.quote:
Mijn Acer doet het al twee jaar prima hoor. Nooit problemen mee gehadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)aptops-van-acer.html
Ah, nog oververhitting ook. Great.
emmer water en opgelostquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
moet microsoft een bouwvergunning regelen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze gaan me eerst dat Windows 7 maar eens regelen. En een bouwvergunning. Mayo ketchup, geen uitjes. Hier opeten. En rap een beetje.
Iedereen moet kappen met falen of ik maak ze allemaal doodtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moet microsoft een bouwvergunning regelen?knap
ga het leger in daar kun je killen zoveel dat je wiltquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen moet kappen met falen of ik maak ze allemaal doodt
Ik heb liever dat die andere voorwaarden vervuld wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ga het leger in daar kun je killen zoveel dat je wilt
ja het gaat toppiequote:
Cocaine danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja het gaat toppie![]()
![]()
![]()
en nee ik heb niet gezopen of zo
whehehe nee dat ook nietquote:
Koop godverdomme apparatuur van een fatsoenlijk merk, krenterig stuk vretenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook leuk ja. Laptop gekocht, met Vista erop "en over een maand krijg je een upgrade naar WIndows 7!"
Ja, dat kost een paar euri voor shipping/handling en het doosje, allemaal prima. Kan je alleen maar betalen met een credit card![]()
En oh wee als je een mailtje wilt sturen naar Acerdan moet je eerst door honderd FAQ's heen akkeren, waar uiteraard deze, toch ook best vaakgestelde vraag niet tussen staat. En daarna mag je je eerst gaan registreren voor een acount op de site
![]()
GEEF GODVERDOMME GEWOON EEN BANKREKENINGNUMMER ZOOTJE UITSCHOT
Ja dat had vast wat uitgemaaktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Koop godverdomme apparatuur van een fatsoenlijk merk, krenterig stuk vreten
Ik heb het nogquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde MPG, tenminste, die heeft het ooit gehad.
quote:
Daar word je toch wild van, of nietquote:
Wel heel verdrietig in ieder gevalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar word je toch wild van, of niet?
en dat zetten ze ook nog in een TTquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel heel verdrietig in ieder geval
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:01 schreef Duderella het volgende:
Acer wil
Je zegt ook niet: Acer kant. Of wel soms?
Onregelmatig werkwoord.
Maargoed, succes verder.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 073 goldfinger1963
02. 049 wel.o.k
03. 042 Pheno
04. 040 Fha
05. 038 Ladylike
06. 036 MPG
07. 032 FFSletop
08. 023 Dr_Flash
09. 019 marcb1974
10. 018 DaMart
11. 017 Nijns
12. 014 MaleDuck
13. 010 john-frusciante
14. 010 cablegunmaster
15. 009 OA
16. 006 _F.U.B.A.R_
17. 004 vrolijke-frits
18. 001 VergaderEend
Reeks-statistieken!
Ik weet niet eens welk nummer je hebtquote:
Ja, dat is nice! Alleen geen idee wat ik in de USA moet kopenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:41 schreef Pheno het volgende:
OMG. Shopping frenzy in USA over een week
http://www.wisselkoersen.(...)px?CurrencyId=521610
Ik ga iig een bezoekje aan de Apple Shop brengen. En wat games voor PS3/DS/PSP.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is nice! Alleen geen idee wat ik in de USA moet kopen
Ohayo gozaimasuquote:
Graag zou ik eens in een Apple Store willen rondbanjerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga iig een bezoekje aan de Apple Shop brengen. En wat games voor PS3/DS/PSP.
De cheapness!
Applequote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je goedkope brol zoekt wel.
Geef mij maar HP, NEC of desnoods Dell.
Wat let je? Die in Tokio was wel handig, meteen even internet checken voor routes, e.d.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Graag zou ik eens in een Apple Store willen rondbanjeren
Weegt dat op tegen de verzendkosten? Of is dat tegenwoordig niet zo veel meer?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga iig een bezoekje aan de Apple Shop brengen. En wat games voor PS3/DS/PSP.
De cheapness!
Als ik er ben heb ik toch geen verzendkosten. Hihi.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weegt dat op tegen de verzendkosten? Of is dat tegenwoordig niet zo veel meer?
Mogguh WOK, frits...
Ik ben ook wel brak, maar ja wat wil je met een bruiloft op woensdagavond
dat is inderdaad het probleem.quote:
in een HP?quote:
*nomineert deze reactie als most ontopic 2009quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:29 schreef Pheno het volgende:
Nu ik voor den fapmod toch aan het zoeken was:
http://most-expensive.net/tea
Thee
Ah, dat was ik even uit het oog verlorenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik er ben heb ik toch geen verzendkosten. Hihi.
je zit heel erg in de buurt.quote:
Is zeker een nominatie waardquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
*nomineert deze reactie als most ontopic 2009
Weet ik het, op maandag is het gratis, je zou wel gek zijn om op een andere dag te trouwenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
het is vroeg, wie trouwt er nou op woensdag?
ik deed het op vrijdag. recht op 2 dagen vrij plus weekend was 4 dagen thuisquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik het, op maandag is het gratis, je zou wel gek zijn om op een andere dag te trouwen
En op andere dagen heb je dat recht niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik deed het op vrijdag. recht op 2 dagen vrij plus weekend was 4 dagen thuis
Kuukske?quote:
Onmogelijk. Ze zien er irl anders uit.quote:
jawel, dus als ze woensdag trouwen hebben ze ook 4 dagen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
En op andere dagen heb je dat recht niet?
Op maandag toch ook? Of werk jij normaal in het weekend als dell?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel, dus als ze woensdag trouwen hebben ze ook 4 dagen.
Op de foto ook!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ze zien er irl anders uit.
op maandag heb je maar 2 dagen na je huwelijk, en 2 ervoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op maandag toch ook? Of werk jij normaal in het weekend als dell?
*rekent: goh, ook 4!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op maandag heb je maar 2 dagen na je huwelijk, en 2 ervoor.
Een vriend van me... de datum was voor hun nogal bijzonder...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
het is vroeg, wie trouwt er nou op woensdag?
nee, 2 na je huwelijk. dat had ik in het begin niet zo duidelijk laten overkomen.quote:
van daar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een vriend van me... de datum was voor hun nogal bijzonder...
Oh, dat is alleen nuttig als je je houdt aan het "geen seks voor het huwelijk".quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, 2 na je huwelijk. dat had ik in het begin niet zo duidelijk laten overkomen.
[..]
gewoon nooit trouwen, probleem opgelost.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat is alleen nuttig als je je houdt aan het "geen seks voor het huwelijk".
Geen idee hoeveel dagen ik toen had... geen denk ik, omdat ik toen geen job had.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, 2 na je huwelijk. dat had ik in het begin niet zo duidelijk laten overkomen.
[..]
van daar.
Daarom zeg ik, iedereen heeft met een beetje planiing 4 dagen achter elkaar vrijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon nooit trouwen, probleem opgelost.
sex voor het huwelijk, je koopt toch ook geen nieuwe schoenen zonder te passen.
Geld en tijd, dat let ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat let je? Die in Tokio was wel handig, meteen even internet checken voor routes, e.d.
dan had je weken vrijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel dagen ik toen had... geen denk ik, omdat ik toen geen job had.
404quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:38 schreef DaMart het volgende:
De niet-theedrinkende KSC'ers kunnen er jong uit blijven zien: http://www.nu.nl/lifestyl(...)idveroudering-.html.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:38 schreef DaMart het volgende:
De niet-theedrinkende KSC'ers kunnen er jong uit blijven zien: http://www.nu.nl/lifestyl(...)idveroudering-.html.
quote:Er is een fout opgetreden
De pagina die u op onze site zocht kan helaas niet gevonden worden.
Suggesties voor een mogelijk vervolg aan uw tocht
Keer terug naar NU.nl
Keer terug naar uw vorige pagina
Laat het ons weten indien u van mening bent dat het een fout betreft die door ons opgelost moet worden (graag met vermelding van de URL en de exacte foutmelding)
Ik had 4 weken vrij, want het zat precies tussen mn afstuderen en mn eerste werkdag inquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan had je weken vrij,
tenzij je naar school moest.
quote:
Nu wel... FOK! vond dat de punt aan het einde van mijn zin bij de URL hoordequote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
404
Dus dat wondermiddel bestaat niet
ook voor sterke botten, met extra calciumquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:38 schreef DaMart het volgende:
De niet-theedrinkende KSC'ers kunnen er jong uit blijven zien: http://www.nu.nl/lifestyl(...)uidveroudering-.html .
ik had er gelijk 3 weken vakantie aan vast geplaktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik had 4 weken vrij, want het zat precies tussen mn afstuderen en mn eerste werkdag in
quote:
Schatjuhsquote:
quote:
dan gaan wij een feest geven bij GF voor 2 dagen extra verlof. welke datum?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Schatjuhs![]()
ALS we ooit trouwen, dan is het alleen maar voor het feest en het extra verlof
daarom zijn we wrs nog steeds niet getrouwd
quote:
Kies jij maar, ik heb net 2 dagen verlof achter de rugquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan gaan wij een feest geven bij GF voor 2 dagen extra verlof. welke datum?
zoiets postte hij gisterenavond ook al dacht ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:37 schreef DaMart het volgende:
Fles, let je op?
Je laptop kan gaan koken.
Ja dusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
even de agenda van gf raadplegen, vrijdag de 13de ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kies jij maar, ik heb net 2 dagen verlof achter de rug
Naast het feit dat kwartetten zo 2008 is, wat de neuk heeft oa er mee van doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:53 schreef wel.o.k het volgende:
oa faal
OA multiquote?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast het feit dat kwartetten zo 2008 is, wat de neuk heeft oa er mee van doen
geluksdatumquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even de agenda van gf raadplegen, vrijdag de 13de ?
Dan faalt wel.o.k. toch en niet OA?quote:
Dan is hij nu nogmaals gewaarschuwd!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoiets postte hij gisterenavond ook al dacht ik
[..]
Ja dus
een tweemaal gewaarschuwd mens telt!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is hij nu nogmaals gewaarschuwd!
LLquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
GF
Marc
Pffff ik heb geen zin vandaag
Volgende week heeft mn collega vakantie
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast het feit dat kwartetten zo 2008 is, wat de neuk heeft oa er mee van doen
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan faalt wel.o.k. toch en niet OA?
hebben we 4 dagen om bij te komen en te herstellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vrijdag de 13de heb ik begrepen
heb je ook wel nodigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hebben we 4 dagen om bij te komen en te herstellen.
Zijn wij collega's?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
GF
Marc
Pffff ik heb geen zin vandaag
Volgende week heeft mn collega vakantie
wel.o.k.quote:
Zo dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
Anti-zwaaitopic post. Gebruik jullie PM, hyveskrabbeloktoberfest, telefoon, SMS.
Eenschquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
Anti-zwaaitopic post. Gebruik jullie PM, hyveskrabbeloktoberfest, telefoon, SMS.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
06-235572quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
goed idee![]()
joehoe
mag ik de 06 nummers?
06-9666, keuzetoets 5quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
goed idee![]()
joehoe
mag ik de 06 nummers?
ik heb geen 06 nummerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
goed idee![]()
joehoe
mag ik de 06 nummers?
Je hebt het mijne, je liegt...quote:
en als je het per PM doet, krijg je toch geen antwoordquote:
Dan heb je de verkeerde usert gePM'edquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en als je het per PM doet, krijg je toch geen antwoord
zelfs niet met een kusje erbij
Jij reageert wel op kusjes?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde usert gePM'ed.
na 10 secondenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
06-235572
en dan je menukeuze ingeven.
na 069quote:
04 nummer dan?quote:
per sms ook niet blijktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en als je het per PM doet, krijg je toch geen antwoord
zelfs niet met een kusje erbij
sla hem als ie komt !quote:
quote:
dat kloptquote:
bijna weer werktijdquote:
denk hetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:34 schreef Pheno het volgende:
Teveel vibos op het lichtnet aangesloten?
het is los getrildquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:34 schreef Pheno het volgende:
Teveel vibos op het lichtnet aangesloten?
verek, het is snackattack dag bij flesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:51 schreef MaleDuck het volgende:
Zo lunch (aka vette hap) weer binnen
whehehequote:
wat ben jij aan het doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
Pfffffffff
* insert diepste zucht die je ooit gehoord hebt
Je mail aant lezenquote:
waarinquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
Pfffffffff
* insert diepste zucht die je ooit gehoord hebt
Bwoaahquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:52 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, Fles heeft zijn snack attack ook weer bijna weg
wat was het vandaag geworden?quote:
wat een verhaal he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je mail aant lezen
lekker filmpje hoor
2 mexicano's en een frietje metquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat was het vandaag geworden?
Voor mij een weet ...quote:
eensquote:
Ik glijd zo van mn stoelquote:
oh lekkahquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 mexicano's en een frietje met
Hier 2 broodjes kroket en en friet metquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat was het vandaag geworden?
4 sneetjes brood met kaas en een kiwiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier 2 broodjes kroket en en friet met
Normaal heb ik 4 sneetjes brood met ham en kaas... was nu een uitzonderingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
4 sneetjes brood met kaas en een kiwi
Immer.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:32 schreef Ladylike het volgende:
Ik had een broodje gezond, zonder boter, zonder ananas
ow en hier zijn er 2 goed aant schelden
Deur is dicht maar je hoort het goed
Leidinggevende krijgt geen respect (wrs omdat ie bijna geen nederlands spreekt) en komt klagen bij PZ
respect moet je verdienen sukkel
tijd voor een plaatjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:32 schreef Ladylike het volgende:
Ik had een broodje gezond, zonder boter, zonder ananas
ow en hier zijn er 2 goed aant schelden
Deur is dicht maar je hoort het goed
Leidinggevende krijgt geen respect (wrs omdat ie bijna geen nederlands spreekt) en komt klagen bij PZ
respect moet je verdienen sukkel
Die roept natuurlijk de respectloze medewerker erbijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]net alsof je respect even bij PZ moet ophalen
Ow dat gaat inderdaad niet helpenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die roept natuurlijk de respectloze medewerker erbij
mja.. ik zeg al tegen mn collega, tis net als op school... voor de ene leraar had je respect, voor de andere niet.
Dat lag niet echt aan jou maar toch wel grotendeels aan de leraar
*nja in mijn geval toch, aangezien ik altijd respect toon naar mensen die ouder zijn*
Denk dat het ook een cultuurverschil is (vandaar ook het gebrekkig nederlands)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow dat gaat inderdaad niet helpen
Ja, het is niet overal zo dat je respect moet verdienen...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk dat het ook een cultuurverschil is (vandaar ook het gebrekkig nederlands)
Nja tegenover een kaaskop wel. En ik vind dat je als (toekomstige) inwoner van een land toch wel de omgangsregels kent zeg maarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, het is niet overal zo dat je respect moet verdienen...
Het is altijd een spanningsveld waar je in terecht komt als je moet inburgeren in een ander land. Het is een continue afwegen of je je eigen normen en waarden hanteert of de waarden en normen van het land waar je bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja tegenover een kaaskop wel. En ik vind dat je als (toekomstige) inwoner van een land toch wel de omgangsregels kent zeg maar
kwestie van juist inburgeren.
Maar daar heb ik een hele uitgesproken mening over
(ik stem nog net geen wilders)
Je past je aan waar je naartoe gaatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is altijd een spanningsveld waar je in terecht komt als je moet inburgeren in een ander land. Het is een continue afwegen of je je eigen normen en waarden hanteert of de waarden en normen van het land waar je bent.
Ja, maar vaak is het toch niet zo zwart wit en is het zoeken naar een middenweg waarin jij je kan vinden en wat niet aanstootgevend is voor de omgeving (mij zal je bijvoorbeeld nooit helemaal in het zwart zien op een begrafenis).quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je past je aan waar je naartoe gaat
Stom voorbeeld misschien, maar je trekt ook geen felle kleren aan naar een begrafenis, ookal haat je de kleur zwart.
Uit respect (oeh daar issie weer) en traditie pas je je aan.
Emigrerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is altijd een spanningsveld waar je in terecht komt als je moet inburgeren in een ander land. Het is een continue afwegen of je je eigen normen en waarden hanteert of de waarden en normen van het land waar je bent.
Tja, bij mij zit het er ook in, maar dan pas over ruim anderhalf jaar... Dan begint het project waarvoor ik zou moeten emigreren pas echt te lopen.quote:
panamaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, bij mij zit het er ook in, maar dan pas over ruim anderhalf jaar... Dan begint het project waarvoor ik zou moeten emigreren pas echt te lopen.
quote:
als je je niet in de gewoontes en tradities van een land kunt vinden moet je niet emigreren naar dat land.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar vaak is het toch niet zo zwart wit en is het zoeken naar een middenweg waarin jij je kan vinden en wat niet aanstootgevend is voor de omgeving (mij zal je bijvoorbeeld nooit helemaal in het zwart zien op een begrafenis).
Maar wat nu als je in een land geboren bent en het er niet mee eens bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je je niet in de gewoontes en tradities van een land kunt vinden moet je niet emigreren naar dat land.
Sorrie maar daar blijf ik bij
Ik ga niet naar spanje verhuizen en dan ineens over stierenvechten miepen...
Dat is een goede reden om juist te emigrerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wat nu als je in een land geboren bent en het er niet mee eens bent.
Maar mag je wel miepen daarvoor ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is een goede reden om juist te emigreren
Als je alleen maar miept en geen actie onderneemt imo nietquote:
meer een miepmiep topic danquote:
totdat de stroboscoop aangezet wordt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
stroom is weer in orde![]()
hoop ik iig
mag dat ook al niet?quote:
Jaja, KSC lijkt net NL... er is heel veel schijnvrijheid... maar ondertussen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
totdat de stroboscoop aangezet wordt?
[..]
mag dat ook al niet?
niet zwaaien, niet miepen...
kusje voor jouquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
mag dat ook al niet?
niet zwaaien, niet miepen...
Dikke lebber terugquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kusje voor jou
bonjour ie![]()
dereen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kusje voor jou
bonjour ie![]()
dereen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kusje voor jou
bonjour ie![]()
dereen
Er durft toch niemand iets te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dat zijn twee zwaaiers in 1 post
die jf durft wel zeg
haha neequote:
Ow, jammer hoor...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:05 schreef Fha het volgende:
[..]
haha neeMaar vandaag ook nog niet naar op zoek geweest om eerlijk te zijn
hoi allemaal
Fhaquote:
als het goed is niet meerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het goed is niet meer
Jij ook al?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
pfffffffffff
geen zin meer
nog genoeg thuis te doen
Kan er nog meer gefeest worden in da club!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het goed is niet meer
quote:
dus na het werken thuis weer veder werkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
pfffffffffff
geen zin meer
nog genoeg thuis te doen
ah kijk daar hebben we ninja frits ook weer!quote:
Totdat in het heetst van de strijd alles uitvaltquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kan er nog meer gefeest worden in da club!
IBTLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |