wel.o.k.quote:
Zo dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
Anti-zwaaitopic post. Gebruik jullie PM, hyveskrabbeloktoberfest, telefoon, SMS.
Eenschquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
Anti-zwaaitopic post. Gebruik jullie PM, hyveskrabbeloktoberfest, telefoon, SMS.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
06-235572quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
goed idee![]()
joehoe
mag ik de 06 nummers?
06-9666, keuzetoets 5quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
goed idee![]()
joehoe
mag ik de 06 nummers?
ik heb geen 06 nummerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
goed idee![]()
joehoe
mag ik de 06 nummers?
Je hebt het mijne, je liegt...quote:
en als je het per PM doet, krijg je toch geen antwoordquote:
Dan heb je de verkeerde usert gePM'edquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en als je het per PM doet, krijg je toch geen antwoord
zelfs niet met een kusje erbij
Jij reageert wel op kusjes?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde usert gePM'ed.
na 10 secondenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
06-235572
en dan je menukeuze ingeven.
na 069quote:
04 nummer dan?quote:
per sms ook niet blijktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en als je het per PM doet, krijg je toch geen antwoord
zelfs niet met een kusje erbij
sla hem als ie komt !quote:
quote:
dat kloptquote:
bijna weer werktijdquote:
denk hetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:34 schreef Pheno het volgende:
Teveel vibos op het lichtnet aangesloten?
het is los getrildquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:34 schreef Pheno het volgende:
Teveel vibos op het lichtnet aangesloten?
verek, het is snackattack dag bij flesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:51 schreef MaleDuck het volgende:
Zo lunch (aka vette hap) weer binnen
whehehequote:
wat ben jij aan het doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
Pfffffffff
* insert diepste zucht die je ooit gehoord hebt
Je mail aant lezenquote:
waarinquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:14 schreef Ladylike het volgende:
Pfffffffff
* insert diepste zucht die je ooit gehoord hebt
Bwoaahquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:52 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, Fles heeft zijn snack attack ook weer bijna weg
wat was het vandaag geworden?quote:
wat een verhaal he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je mail aant lezen
lekker filmpje hoor
2 mexicano's en een frietje metquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat was het vandaag geworden?
Voor mij een weet ...quote:
eensquote:
Ik glijd zo van mn stoelquote:
oh lekkahquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 mexicano's en een frietje met
Hier 2 broodjes kroket en en friet metquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat was het vandaag geworden?
4 sneetjes brood met kaas en een kiwiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier 2 broodjes kroket en en friet met
Normaal heb ik 4 sneetjes brood met ham en kaas... was nu een uitzonderingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
4 sneetjes brood met kaas en een kiwi
Immer.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:32 schreef Ladylike het volgende:
Ik had een broodje gezond, zonder boter, zonder ananas
ow en hier zijn er 2 goed aant schelden
Deur is dicht maar je hoort het goed
Leidinggevende krijgt geen respect (wrs omdat ie bijna geen nederlands spreekt) en komt klagen bij PZ
respect moet je verdienen sukkel
tijd voor een plaatjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:32 schreef Ladylike het volgende:
Ik had een broodje gezond, zonder boter, zonder ananas
ow en hier zijn er 2 goed aant schelden
Deur is dicht maar je hoort het goed
Leidinggevende krijgt geen respect (wrs omdat ie bijna geen nederlands spreekt) en komt klagen bij PZ
respect moet je verdienen sukkel
Die roept natuurlijk de respectloze medewerker erbijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]net alsof je respect even bij PZ moet ophalen
Ow dat gaat inderdaad niet helpenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die roept natuurlijk de respectloze medewerker erbij
mja.. ik zeg al tegen mn collega, tis net als op school... voor de ene leraar had je respect, voor de andere niet.
Dat lag niet echt aan jou maar toch wel grotendeels aan de leraar
*nja in mijn geval toch, aangezien ik altijd respect toon naar mensen die ouder zijn*
Denk dat het ook een cultuurverschil is (vandaar ook het gebrekkig nederlands)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow dat gaat inderdaad niet helpen
Ja, het is niet overal zo dat je respect moet verdienen...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk dat het ook een cultuurverschil is (vandaar ook het gebrekkig nederlands)
Nja tegenover een kaaskop wel. En ik vind dat je als (toekomstige) inwoner van een land toch wel de omgangsregels kent zeg maarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, het is niet overal zo dat je respect moet verdienen...
Het is altijd een spanningsveld waar je in terecht komt als je moet inburgeren in een ander land. Het is een continue afwegen of je je eigen normen en waarden hanteert of de waarden en normen van het land waar je bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja tegenover een kaaskop wel. En ik vind dat je als (toekomstige) inwoner van een land toch wel de omgangsregels kent zeg maar
kwestie van juist inburgeren.
Maar daar heb ik een hele uitgesproken mening over
(ik stem nog net geen wilders)
Je past je aan waar je naartoe gaatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is altijd een spanningsveld waar je in terecht komt als je moet inburgeren in een ander land. Het is een continue afwegen of je je eigen normen en waarden hanteert of de waarden en normen van het land waar je bent.
Ja, maar vaak is het toch niet zo zwart wit en is het zoeken naar een middenweg waarin jij je kan vinden en wat niet aanstootgevend is voor de omgeving (mij zal je bijvoorbeeld nooit helemaal in het zwart zien op een begrafenis).quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je past je aan waar je naartoe gaat
Stom voorbeeld misschien, maar je trekt ook geen felle kleren aan naar een begrafenis, ookal haat je de kleur zwart.
Uit respect (oeh daar issie weer) en traditie pas je je aan.
Emigrerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is altijd een spanningsveld waar je in terecht komt als je moet inburgeren in een ander land. Het is een continue afwegen of je je eigen normen en waarden hanteert of de waarden en normen van het land waar je bent.
Tja, bij mij zit het er ook in, maar dan pas over ruim anderhalf jaar... Dan begint het project waarvoor ik zou moeten emigreren pas echt te lopen.quote:
panamaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, bij mij zit het er ook in, maar dan pas over ruim anderhalf jaar... Dan begint het project waarvoor ik zou moeten emigreren pas echt te lopen.
quote:
als je je niet in de gewoontes en tradities van een land kunt vinden moet je niet emigreren naar dat land.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar vaak is het toch niet zo zwart wit en is het zoeken naar een middenweg waarin jij je kan vinden en wat niet aanstootgevend is voor de omgeving (mij zal je bijvoorbeeld nooit helemaal in het zwart zien op een begrafenis).
Maar wat nu als je in een land geboren bent en het er niet mee eens bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je je niet in de gewoontes en tradities van een land kunt vinden moet je niet emigreren naar dat land.
Sorrie maar daar blijf ik bij
Ik ga niet naar spanje verhuizen en dan ineens over stierenvechten miepen...
Dat is een goede reden om juist te emigrerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wat nu als je in een land geboren bent en het er niet mee eens bent.
Maar mag je wel miepen daarvoor ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is een goede reden om juist te emigreren
Als je alleen maar miept en geen actie onderneemt imo nietquote:
meer een miepmiep topic danquote:
totdat de stroboscoop aangezet wordt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
stroom is weer in orde![]()
hoop ik iig
mag dat ook al niet?quote:
Jaja, KSC lijkt net NL... er is heel veel schijnvrijheid... maar ondertussen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
totdat de stroboscoop aangezet wordt?
[..]
mag dat ook al niet?
niet zwaaien, niet miepen...
kusje voor jouquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
mag dat ook al niet?
niet zwaaien, niet miepen...
Dikke lebber terugquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kusje voor jou
bonjour ie![]()
dereen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kusje voor jou
bonjour ie![]()
dereen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kusje voor jou
bonjour ie![]()
dereen
Er durft toch niemand iets te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dat zijn twee zwaaiers in 1 post
die jf durft wel zeg
haha neequote:
Ow, jammer hoor...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:05 schreef Fha het volgende:
[..]
haha neeMaar vandaag ook nog niet naar op zoek geweest om eerlijk te zijn
hoi allemaal
Fhaquote:
als het goed is niet meerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het goed is niet meer
Jij ook al?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
pfffffffffff
geen zin meer
nog genoeg thuis te doen
Kan er nog meer gefeest worden in da club!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het goed is niet meer
quote:
dus na het werken thuis weer veder werkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
pfffffffffff
geen zin meer
nog genoeg thuis te doen
ah kijk daar hebben we ninja frits ook weer!quote:
Totdat in het heetst van de strijd alles uitvaltquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kan er nog meer gefeest worden in da club!
IBTLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |