whehehequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zit op een stoel.
In Pheno's blikveldquote:
niet hierquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Pheno's blikveld.
Wiki trouwens bijgewerkt... meteen die overbodige enter voor 1521 even weggehaald.
Neequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:15 schreef Fha het volgende:
Flessie!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik nou al stoppen met duimen!?
Godsalle..quote:
denk dat het tijd is om een kaarsje op te stekenquote:
Denk dat het godverdomme tijd is om die teringkeet van die hoer van een buurvrouw in de godverdomme fik te stekenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat het tijd is om een kaarsje op te steken
Ik help welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat het godverdomme tijd is om die teringkeet van die hoer van een buurvrouw in de godverdomme fik te steken
Goede vraag... en nu ik er over nadenk, als het drie keer zo veel is als ze normaal hebben, dan heb ik er nog niks aanquote:
Nee preciesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:44 schreef DaMart het volgende:
Goede vraag... en nu ik er over nadenk, als het drie keer zo veel is als ze normaal hebben, dan heb ik er nog niks aan.
Jumquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Tenzij het over backpackende hockeykutjes gaat, die komen helemaal sufgeramd en bladderend van de SOA's thuis dan
Vergeet het embryo in hun buik niet!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Tenzij het over backpackende hockeykutjes gaat, die komen helemaal sufgeramd en bladderend van de SOA's thuis dan
EN in hun endeldarm natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeet het embryo in hun buik niet!
Nee, gewoon niet opgeletquote:
Gewoon de beste.. Mjah als het zo simpel was.. Er hangen nou niet echt overal kaartjes met "deze wasmachine is kut, maar die drie rijen verder op is de beste dus neem die maar"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:26 schreef MaleDuck het volgende:
Dat valt toch wel mee... dat is toch gewoon de beste uitzoeken? En dat is meestal nog 1 van de goedkoopste ook...
Voor toegang tot die site moet je lid worden en betalen en dat ga ik dus niet doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:35 schreef MaleDuck het volgende:
Ik gebruik er altijd test van de consumentengids voor, dat werkt prima...
Heb onze wasmachine dit jaar ook zo gekocht, via internet, en ze kwamen hem zelfs installeren en namen de oude mee
Liefquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:46 schreef MaleDuck het volgende:
check: http://www.kieskeurig.nl/wasmachine/lg/wd-13481tp/prijzen/193962/
Die hebben wij toen gekocht, ben er erg tevreden mee
He, verdomd, ik backpack me suf.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:40 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet ik me toch maar eens over mijn vliegtuigaversie heen zetten en een nieuwe rugzak kopen.
Backpackers hebben 3 keer zo veel seks
Alstuquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Lief
Maar ik heb maar maximaal 5 kilo nodig (ben in mijn eentje heh) en ik wil er dus ook een die zuiniger is
Maar ik zal hem in ieder geval even op slaan
Dank
Ik haal de upgrade morgen gewoon in de winkel. Kan ik meteen een DVI-kabel van 10 meter meenemen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook leuk ja. Laptop gekocht, met Vista erop "en over een maand krijg je een upgrade naar WIndows 7!"
Ja, dat kost een paar euri voor shipping/handling en het doosje, allemaal prima. Kan je alleen maar betalen met een credit card![]()
En oh wee als je een mailtje wilt sturen naar Acerdan moet je eerst door honderd FAQ's heen akkeren, waar uiteraard deze, toch ook best vaakgestelde vraag niet tussen staat. En daarna mag je je eerst gaan registreren voor een acount op de site
![]()
GEEF GODVERDOMME GEWOON EEN BANKREKENINGNUMMER ZOOTJE UITSCHOT
Dat sowiesoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:05 schreef Pheno het volgende:
Creditcards![]()
Ik kan niet zonder. Te makkelijk online en ook in het buitenland
Nooit last van gehad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot ze te pas en te onpas bij honderdduizenden tegelijk online verhandeld en preventief geblokkeerd worden. Hoe klantvriendelijkmoet je zijn om er maar vanuit te gaan dat iedereen een creditcard heeft
Ik heb er ook geen. Zie het nut er niet van in. Maar ja, ik ben ook pas in januari van dit jaar begonnen met internetbankierenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot ze te pas en te onpas bij honderdduizenden tegelijk online verhandeld en preventief geblokkeerd worden. Hoe klantvriendelijkmoet je zijn om er maar vanuit te gaan dat iedereen een creditcard heeft
Ik heb eigenlijk nooti contant geld bij me. Ook nooit nodig, ik pin/chip of cc me rotquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen. Zie het nut er niet van in. Maar ja, ik ben ook pas in januari van dit jaar begonnen met internetbankieren.
Uiteraard geen link/email/telefoonnummer van dat service centre. Ik zal nogeens wat van Acer kopen. FLikker maar mooi op. kutbedrijfquote:If you are having problem completing the order, please contact Acer service center, stating your name, contact number and description of problem faced.
Ik vrees boor mijn cc over een weekquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:14 schreef DaMart het volgende:
Ik heb meestal wel een bedrag aan contanten bij me. Verder is de chipknip altijd opgeladen en pin ik vaak. De gelegenheden waar creditcards een pre zijn, daar kom ik eigenlijk nooit.
Ik zal maar niets zeggen over de sublieme service van Apple nu? Waar een upgrade van een OS zelf al 29 euro kost en in de winkel te halen valt? En gratis voor mensen met zo'n "just bought" voucher?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraard geen link/email/telefoonnummer van dat service centre. Ik zal nogeens wat van Acer kopen. FLikker maar mooi op. kutbedrijf
Ja, zit je met zo'n incompatibel dichtgesnoerd monopolistisch schijt-OSquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen over de sublieme service van Apple nu? Waar een upgrade van een OS zelf al 29 euro kost en in de winkel te halen valt? En gratis voor mensen met zo'n "just bought" voucher?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorrymaar lucht wel op
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:29 schreef Fha het volgende:
Achtelijk manvolkJesus wat heb ik soms een pesthekel aan dat soort zeg!!!
NOu dat genoegen is geheel wederzijds hoor, spilziek achterdochtig stuk ijdeltuiterijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorrymaar lucht wel op
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |