Ik bedoelde ook niet dat jij het niet zietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef paddy het volgende:
[..]
In mijn geval zou het dezelfde moderatie ontvangen in deze context. Slap geauwehoer de laatste tijd.
Ik verduidelijkte het ook niet voor jou hoor, maar voor de usersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat jij het niet zietMaar dat men het alleen van 1 kant lijkt te melden.
Sorry paddy voor de onduidelijkheid
Merciquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik verduidelijkte het ook niet voor jou hoor, maar voor de users
Dat jij al over vage zinnen valt ligt wellicht aan jouw beperkte belevingsvermogen. En nee, voor 1 zin ga ik mij niet het apenlazerus van een halve A4 tikken van uitgezonderd die en die en die.en......... blablablabla.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Dank u. Net als jij je dieptepunt weer weet te bereiken met deze vage zin in je post. Heb laten staan wat kon.
snap ik niet waarom zoveel Nederlanders als een gezwel uitgezaaid zijn over (noem insert land)
Dat je de moderatie niet begrijpt, is echt jouw probleem in dit geval
Die troep gooi ik net zo goed weg. Vraag anders even een FA om hun notes ook in te kijken. Maar je vult je mening over mij maar lekker in. Veel plezier daarmee!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat jij al over vage zinnen valt ligt wellicht aan jouw beperkte belevingsvermogen. En nee, voor 1 zin ga ik mij niet het apenlazerus van een halve A4 tikken van uitgezonderd die en die en die.en......... blablablabla.
Mens, modereer dan ook al die troep weg van meki tot mekker7 van alle beledigingen. Maarnee, je moet Turk of Marokkaan zijn, dan mag je wel "vage" zinnen tot zware beledigingen uiten want dát wil je geeneens zien.
Is geen mening maar eerder een constatering.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Die troep gooi ik net zo goed weg. Vraag anders even een FA om hun notes ook in te kijken. Maar je vult je mening over mij maar lekker in. Veel plezier daarmee!
Een foute constatering dus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Is geen mening maar eerder een constatering.
Rechts Nederland zijn over het algemeen ook niet van die huilies, we gaan liever verbaal in op wat er in de topics gezegd wordt. Dat wordt dan gemeld door de huilies en zodoende worden we constant gemodereerd i.t.t. onze eigen tolerantie om hun opmerkingen te negeren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef paddy het volgende:
[..]
In mijn geval zou het dezelfde moderatie ontvangen in deze context. Slap geauwehoer de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Rechts Nederland zijn over het algemeen ook niet van die huilies
En hoe zit het met Rechts Hongarije?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Rechts Nederland zijn over het algemeen ook niet van die huilies, we gaan liever verbaal in op wat er in de topics gezegd wordt. Dat wordt dan gemeld door de huilies en zodoende worden we constant gemodereerd i.t.t. onze eigen tolerantie om hun opmerkingen te negeren.
We zijn te goed eigenlijk.
Dat is in de verdediging schieten inderdaad, echter in feedback zie je over het algemeen minder hiervan. Lord V ging bijvoorbeeld klagen over het gebruik van "jugend" terwijl je om de haverklap Nazi gepost ziet worden door links Nederland.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
![]()
Als er één groep consequent in de slachtofferrol kruipt (boehoee linkse kerk, boehoee de media zijn tegen ons, boehoee alle modjes zijn links) dan is het rechts wel...
Dat niet alleen, ze mogen ook gewoon om een ban vragen! En 'wij' niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat wordt dan gemeld door de huilies en zodoende worden we constant gemodereerd
Ach, wij kunnen dat wel hebben, toch?quote:We zijn te goed eigenlijk.
Oh, dat is gejank, maar vragen een user te verwijderen is dat niet? Dát is pas janken. Kom op!!quote:
Ik zag gewoon iemand binnen 5 minuten in 6 verschillende topics dergelijke trollreacties plaatsen, en vond het wel zo netjes om dat even te melden ja. Lijkt me logisch toch? We willen toch allemaal een forum waarop een normale discussie enigszins mogelijk blijft?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, dat is gejank, maar vragen een user te verwijderen is dat niet? Dát is pas janken. Kom op!!
Oh, alles wat over Marokkanen of moslims gaat is automatisch een janktopic? Tja, ik weet eigenlijk ook niet waarom ik (soms) nog serieus op jou ingaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:37 schreef Gia het volgende:
Er is zelfs een compleet MoslimJankTopic:
De toenemende haat jegens moslims op Fok(frontpage)...
Twee zelfs!
Mocros op FOK ! - Hier melden![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:41 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Oh, alles wat over Marokkanen of moslims gaat is automatisch een janktopic? Tja, ik weet eigenlijk ook niet waarom ik (soms) nog serieus op jou inga
Truste Gia.
Harr harr harr, Meki vond Mocro altijd een scheldwoord die ik niet mocht gebruiken voor Marokkanen, terwijl ze zich er zelf mee identificeren nu blijkt?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:06 schreef Meki het volgende:
Welkom bij Marokko in FOK.NL
Ben je een mocro meld het hier
[ afbeelding ]
- Meki
- Mutant01
- Sklasse
- Triggershot
- KomMaar
![]()
Nope, is door anderen ook al aangekaart maar je jankt liever dat je steeds wordt aangevallen op moderatiefouten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |