quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef weert-gilders het volgende:
Ga eens bij jezelf te rade hoe dat nou zou komen.. Lees eens een krant kijk eens naar het nieuwsJe zult daar veel antwoorden op je vraag vinden..
Of je het zal begrijpen is een tweede want zie je alleen maar zaken verdraaien op de home en zaken bagatelliseren...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:06 schreef Bowlingbal het volgende:
Terechte klacht.
rara, hoe zou dat nou komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Ali53J het volgende:
Ik constateer dat de haat jegens moslims de laatste tijd enorm is toegenomen op Fok.
quote:Als het zo door gaat dan zullen steeds meer moslims zich tegen de maatshappij keren...
die is verspeeld door jullie intolerantie. jullie willen respect, maar respect moet je verdienenquote:Waar is de tolerantie en harmonie in dit land gebleven?
ja want ale marokkanen beroven oude oma's, ontduiken belasting en zijn werkeloosquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef LXIV het volgende:
Wanneer Marokkanen zich druk zouden maken over hun studie, met werk en belasting betalen een bijdrage zouden leveren aan de maatschappij en oude dametjes zouden helpen met oversteken in plaats van hun te beroven en neer te schoppen, denk ik dat er ook veel minder toenemende haat zou zijn.
Dat jij zo'n post durft af te sluiten met een intolerantie-verwijt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
rara, hoe zou dat nou komen
[..]
als het je niet bevalt hier dan tief je toch lekker op naar waar je vandaan kwam, en neem die kopdoeken mee
[..]
die is verspeeld door jullie intolerantie. jullie willen respect, maar respect moet je verdienen
![]()
Nee, dat zeg ik toch helemaal niet! Al is het maar 5% die zich daarmee bezig houdt! Het zijn wel die Marokkanen die in de krant komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja want ale marokkanen beroven oude oma's, ontduiken belasting en zijn werkelooshou toch op man.
niet danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja want ale marokkanen beroven oude oma's, ontduiken belasting en zijn werkelooshou toch op man.
weet je wat mij zorgen baart. dat hier over 20 jaar meer dan de helft van de bevolking moslim is en dat het nederland waar ik in opgegroeid ben dan vervangen wordt door een moslimcultuur waarin niks meer mag; waar ik van een toren wordt gegooid als ik zeg dat ik ook op mannen val, ik verkettert wordt omdat ik niet in een god geloof en waar alle vrouwen zich moeten verkleden als pinguïn als ze de straat op willenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Ali53J het volgende:
Deze ontwikkeling baart me echt zorgen..
als een vrouw met een minirokje over straat loopt roepen jullie haar na met hoer; nee dat is tolerant wil je zeggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat jij zo'n post durft af te sluiten met een intolerantie-verwijt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
weet je wat mij zorgen baart. dat hier over 20 jaar meer dan de helft van de bevolking moslim is en dat het nederland waar ik in opgegroeid ben dan vervangen wordt door een moslimcultuur waarin niks meer mag; waar ik van een toren wordt gegooid als ik zeg dat ik ook op mannen val, ik verkettert wordt omdat ik niet in een god geloof en waar alle vrouwen zich moeten verkleden als pinguïn als ze de straat op willen
daar zit ik dus ECHT NIET op te wachten
quote:als het je niet bevalt hier dan tief je toch lekker op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |