Welke post specifiek zie jij racisme, kan het met de beste wil van de wereld niet ontdekken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:10 schreef gelly het volgende:
Offtopic geneuzel en "grappige" racistische opmerkingen
Racisme niet bestraft op Britse school
Voor de zoveelste keer door dezelfde user(s).
quote:Laatst keer ook dat ik het hier ga melden.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:10 schreef gelly het volgende:
Voor de zoveelste keer door dezelfde user(s). Laatst keer ook dat ik het hier ga melden.
anders ga je uitloggen en kom je niet meer terug je zal een hoop users blij maken danquote:Laatst keer ook dat ik het hier ga melden.
Welk gebash? Er staan maar 5 replies in dat topic.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:22 schreef Achmed112 het volgende:
Surinaamse criminelen vrijuit door laksheid politie..
Dom nutteloos gebash
Had mooi naar deze kunnen linken, maar het ging nergens meer over dus is dicht.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:10 schreef gelly het volgende:
Idd, ga zo door allemaalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:05 schreef Sjaakz het volgende:
Ik kom even melden dat ik het nieuwsaanbod in NWS op het moment lekker veelzijdig vind.
Mogen we niks negatiefs over racisme zeggen of zo?quote:
Ik heb je post nog in een quote kunnen lezen en vond hem ook niet zo bezwaarlijk. Al kun je redeneren dat die 'domheid' al in een paar andere categoriën is vervat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is dit nou voor edit?
[..]
Mogen we niks negatiefs over racisme zeggen of zo?
Vreemd genoeg zie ik mijn taak om kritiek op racisme de mond te snoeren? Zag je nu echt niet wat je daar postte?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Het ging over soorten racisme. Het is mijn opvatting dat alle racisme dom is, en dat in het artikel de twee domste vormen van racisme worden overgeslagen. Dat mensen hysterisch willen reageren op de opvatting dat racisme dom lijkt me hetgene waar het moderaille in op moet treden. Vreemd genoeg zie jij het als je taak om kritiek op racisme de mond te snoeren.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zie ik mijn taak om kritiek op racisme de mond te snoeren?
Je vergeet het vraagtekenquote:
Jawel, en het was heel erg on topic. Als mensen zich er door aangesproken voelen dan zullen ze het misschien niet leuk vinden om te lezen. Maar jij kiest ervoor de tere zieltjes van de allerdomsten onder de racisten te beschermen tegen een post die en inhoudelijk was en bijzonder on topic. En dan ook meteen twee posts volledig weg. Dat vind ik een dubieuze keuze.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zie ik mijn taak om kritiek op racisme de mond te snoeren? Zag je nu echt niet wat je daar postte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |