Doe dat dan en hou verder je grote mond.quote:"Ik denk dat je als gemeente de mogelijkheid hebt om om dit voor de rechter te brengen"
Nee. Maar toch hebben sommige mensen er iets tegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:22 schreef BasEnAad het volgende:
Betaaldt Rotterdam mee aan de moskee, dat er zoveel aandacht aan geschonken wordt?
Dat ding was al in aanbouw laaang voordat Aboutaleb burgermeester werdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef telavivnick het volgende:
een megamoskee![]()
ik denk die dingen horen niet in het nederlandse stadsbeeld .slopen die boel .
.
maar er zal wel een uitzondering worden gemaakt door abou de burgermeester.
Sterker nog, het was Pastors zelf die hier als wethouder goedkeuring voor heeft gegeven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat ding was al in aanbouw laaang voordat Aboutaleb burgermeester werdEn er zijn zoveel lelijke gebouwen, dan kunnen we die allemaal wel gaan slopen.
God god god wat een niveautje kleuterklas weer zeg. Bah.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:14 schreef waterkip het volgende:
Het kan bijvoorbeeld gebruikt worden als 'Eftelingkasteel'
maar aboutaleb is NU burgermeester toch ! zo hij kan er een stokje voor steken . niet de oude burgermeester ,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat ding was al in aanbouw laaang voordat Aboutaleb burgermeester werdEn er zijn zoveel lelijke gebouwen, dan kunnen we die allemaal wel gaan slopen.
jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Vraagje tussendoor, jij woont toch in Israel?
Waar denk je dat kerken vandaan komen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:34 schreef telavivnick het volgende:
zoals een kerk in het middenoosten geen gezicht is ,
Van de ooievaar!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waar denk je dat kerken vandaan komen?
Ach, een moskee in de buurt heeft op vrijdagmiddag rond 13:00 uur gebed ofzo, dan hoor je van die Arabische klanken uit de minaretten. Heb ik een stuk minder last van dan een kerk die op zondagochtend de klokken moet laten luiden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef telavivnick het volgende:
een megamoskee![]()
ik denk die dingen horen niet in het nederlandse stadsbeeld .gewoon foei lelijk en geen gezicht ,slopen die boel .
.
maar er zal wel een uitzondering worden gemaakt door abou de burgermeester.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |