Doe dat dan en hou verder je grote mond.quote:"Ik denk dat je als gemeente de mogelijkheid hebt om om dit voor de rechter te brengen"
Nee. Maar toch hebben sommige mensen er iets tegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:22 schreef BasEnAad het volgende:
Betaaldt Rotterdam mee aan de moskee, dat er zoveel aandacht aan geschonken wordt?
Dat ding was al in aanbouw laaang voordat Aboutaleb burgermeester werdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef telavivnick het volgende:
een megamoskee![]()
ik denk die dingen horen niet in het nederlandse stadsbeeld .slopen die boel .
.
maar er zal wel een uitzondering worden gemaakt door abou de burgermeester.
Sterker nog, het was Pastors zelf die hier als wethouder goedkeuring voor heeft gegeven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat ding was al in aanbouw laaang voordat Aboutaleb burgermeester werdEn er zijn zoveel lelijke gebouwen, dan kunnen we die allemaal wel gaan slopen.
God god god wat een niveautje kleuterklas weer zeg. Bah.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:14 schreef waterkip het volgende:
Het kan bijvoorbeeld gebruikt worden als 'Eftelingkasteel'
maar aboutaleb is NU burgermeester toch ! zo hij kan er een stokje voor steken . niet de oude burgermeester ,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:27 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat ding was al in aanbouw laaang voordat Aboutaleb burgermeester werdEn er zijn zoveel lelijke gebouwen, dan kunnen we die allemaal wel gaan slopen.
jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Vraagje tussendoor, jij woont toch in Israel?
Waar denk je dat kerken vandaan komen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:34 schreef telavivnick het volgende:
zoals een kerk in het middenoosten geen gezicht is ,
Van de ooievaar!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waar denk je dat kerken vandaan komen?
Ach, een moskee in de buurt heeft op vrijdagmiddag rond 13:00 uur gebed ofzo, dan hoor je van die Arabische klanken uit de minaretten. Heb ik een stuk minder last van dan een kerk die op zondagochtend de klokken moet laten luiden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef telavivnick het volgende:
een megamoskee![]()
ik denk die dingen horen niet in het nederlandse stadsbeeld .gewoon foei lelijk en geen gezicht ,slopen die boel .
.
maar er zal wel een uitzondering worden gemaakt door abou de burgermeester.
Ja, dat kattengejank hoor je buiten ook nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:38 schreef Casos het volgende:
[..]
Ach, een moskee in de buurt heeft op vrijdagmiddag rond 13:00 uur gebed ofzo, dan hoor je van die Arabische klanken uit de minaretten. Heb ik een stuk minder last van dan een kerk die op zondagochtend de klokken moet laten luiden.
In Dubai staat ook gewoon een katholieke kerk hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:34 schreef telavivnick het volgende:
[..]
maar aboutaleb is NU burgermeester toch ! zo hij kan er een stokje voor steken . niet de oude burgermeester ,
en het gaat niet over lelijken gebouwen maar om lelijken moskee'en ,
sorry maar gewoon weg geen gezicht in het nederlands stadsbeeld .
en dat ook niet zomaar daar {middenoosten}gebouwd kan worden ..maar dat is een anderen onderwerp
waar komen moskee'en vandaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waar denk je dat kerken vandaan komen?
Uit de waterkraan..quote:
Wat hier niet relevant is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:34 schreef telavivnick het volgende:
en dat ook niet zomaar daar {middenoosten}gebouwd kan worden ..maar dat is een anderen onderwerp
Meeste klachten over kerkklokken komen van mensen die er zondagochtend wakker van worden. Op die manier heb je minder last van een moskee. Beide zal je mij overigens niet binnen zien gaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, dat kattengejank hoor je buiten ook niet
idd maar je kan niet zomaar kerken bouwen daar en in het middenoosten zoals in nederland moskee'n.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:40 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
In Dubai staat ook gewoon een katholieke kerk hoor.
In Turkije hoorde je dat kattengejank om 5 uur in de ochtend.. Dat wil je niet hoor..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:43 schreef Casos het volgende:
[..]
Meeste klachten over kerkklokken komen van mensen die er zondagochtend wakker van worden. Op die manier heb je minder last van een moskee. Beide zal je mij overigens niet binnen zien gaan.
helemaal mee eens en je hoor mij dit ook niet tegen spreken maar om nu een land vol te pompen met die dingen vind ik ook weer van de goede kant .quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:43 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wat hier niet relevant is.
Wij hoeven ons toch niet te spiegelen aan wat men in het middenoosten doet?
Als wij toestaan dat de hier aanwezige moslims een moskee bouwen dan doen we dat omdat wij vinden dat iedereen hier in vrijheid zijn geloof moet kunnen belijden, niet als ruil met of gunst aan de moslims in het middenoosten.
Juist. Andere mensen vinden synagoges het lelijkste wat er is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:44 schreef telavivnick het volgende:
iemand anders vind ze weer mooi .
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Juist. Andere mensen vinden synagoges het lelijkste wat er is.
Maar ik woon in Nederland en de moskee bij mij in de buurt heeft alleen op vrijdagmiddag de oproep tot gebed. Hoe ze dat in Turkije doen zal mij verder worst wezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In Turkije hoorde je dat kattengejank om 5 uur in de ochtend.. Dat wil je niet hoor..
die dingen zien er ook niet uit .dat heb je mij ook niet horen zeggen .quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Juist. Andere mensen vinden synagoges het lelijkste wat er is.
Ze brengen toch hun eigen dingen mee? Dan zullen die gebruiken ook meekomen uiteindelijk..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:50 schreef Casos het volgende:
[..]
Maar ik woon in Nederland en de moskee bij mij in de buurt heeft alleen op vrijdagmiddag de oproep tot gebed. Hoe ze dat in Turkije doen zal mij verder worst wezen.
\quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
Jongens, verdiep jullie eens in gemeentepolitiek. Pastors kan willen wat hij wil, maar je kunt er donder op zeggen dat de gemeente doorgaat met de bouw. Anders is die subsidieverstrekking weggegooid geld gebleken.
Pastors weet ook dat de gemeenteraadsverkiezingen eraan zitten te komen. Hij probeert de LPF-stemmers gewoon bij zich te houden.
Ach, als je maar lang genoeg wacht, wordt die moskee vanzelf vernietigd door een meteoriet die op valt. Dat zal uiteindelijk ook wel gebeuren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze brengen toch hun eigen dingen mee? Dan zullen die gebruiken ook meekomen uiteindelijk..
Kunnen een paar van die linkse klapjosties niet dat gebouw kraken en er wat moois van maken..? Beetje grafitti hier, levensgevaarlijke vallen voor de ME daar..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Casos het volgende:
[..]
\
Wat willen ze anders doen? De zooi weer afbreken? Verwacht niet dat dat gaat gebeuren, daarvoor zijn ze al veel te ver met de bouw.
Wat doe jij dan in Turkije als je dat een kattengejank vindtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In Turkije hoorde je dat kattengejank om 5 uur in de ochtend.. Dat wil je niet hoor..
Precies. Let maar op, dit soort uitspraken zien we de komende tijd nog veel vaker. Met name van populistische fracties. Allemaal om stemmen te winnen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:51 schreef Casos het volgende:
[..]
\
Wat willen ze anders doen? De zooi weer afbreken? Verwacht niet dat dat gaat gebeuren, daarvoor zijn ze al veel te ver met de bouw.
En dat valt te begrijpen als je dat gedrocht ziet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:24 schreef Dennis_enzo het volgende:
Nee. Maar toch hebben sommige mensen er iets tegen.
Vakantie vieren in Alanya en pinguins uitlachen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in Turkije als je dat een kattengejank vindt
Was je daar ook zo stoer in je bewoordingen? Vast niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vakantie vieren in Alanya en pinguins uitlachen.
Dan moet je hier niet komen wonenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
En andere mensen vinden Nederlanders stinken.
Wat een verrijking..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:59 schreef Meki het volgende:
Moskeeen zijn een verrijking voor de hele wereld..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben nooit daarheen gegaan voor de moskee'n .quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in Turkije als je dat een kattengejank vindt
Wat doe je dan in een Islamitische land als je dat een kattengejank vindt ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vakantie vieren in Alanya en pinguins uitlachen.
Uitstekende sexclub voor fantasyloversquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
Mee eens, maar neem niet aan dat de gemeenteraad Pastors volgt. Zou overigens ook een daad van stupiditeit zijn om de stekker uit een project te trekken die voor het overgrote deel is afgerond. Dat zullen de kiezers het college niet in dank afnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |