Ja en? Die mogen toch ook best een hoekje van Fok!?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:53 schreef Prospera het volgende:
Stop BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media.
Het is een kader geworden voor gefrustreerde users.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:53 schreef Prospera het volgende:
Stop BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media.
Het is een kader geworden voor gefrustreerde users.
Het is juist dat ik dit topic volg en het zo jammer vind dat het wordt verkloot.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet , als je het niet boeit waarom kom je dan op dit topic, blijf dan gewoon weg heb je er ook geen last van. Vragen op een topic of hij dicht kan
Er zijn nogal wat users die (voornamelijk) BB en DGK vanaf het begin gevolgd hebben, ik kan me zo voorstellen dat die er redelijk ziek van zijn dat een aantal gefrustreerde of soppende, voornamelijk nieuwe users, een topic wat leuk en informatief had kunnen zijn zo naar de fillistijnen helpen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet , als je het niet boeit waarom kom je dan op dit topic, blijf dan gewoon weg heb je er ook geen last van. Vragen op een topic of hij dicht kan
So far so goodquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef Noelle06 het volgende:
Ze zijn Vader en Moeder geworden en dat brengt verantwoording met zich mee, en geloof dat dat wel goed zit bij beide.
Een hoekje van Fok! ok, maar die truitjes mufruikende vollers, nee dat niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Die mogen toch ook best een hoekje van Fok!?
Die vollers zijn lang de ergste niet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een hoekje van Fok! ok, maar die truitjes mufruikende vollers, nee dat niet.
Ik zit alleen op Fok!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat users die (voornamelijk) BB en DGK vanaf het begin gevolgd hebben, ik kan me zo voorstellen dat die er redelijk ziek van zijn dat een aantal gefrustreerde of soppende, voornamelijk nieuwe users, een topic wat leuk en informatief had kunnen zijn zo naar de fillistijnen helpen.
Het is dan misschien makkelijk om te roepen "wat doe je hier dan nog?" maar als de sfeer in je stamkroeg naar de klote wordt geholpen omdat er ineens een groep pubertjes binnen komt zetten dan hoef je dat toch ook niet in stilte te slikken en maar toe te kijken hoe wat leuks kapot gemaakt wordt?
Dat dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat users die (voornamelijk) BB en DGK vanaf het begin gevolgd hebben, ik kan me zo voorstellen dat die er redelijk ziek van zijn dat een aantal gefrustreerde of soppende, voornamelijk nieuwe users, een topic wat leuk en informatief had kunnen zijn zo naar de fillistijnen helpen.
Het is dan misschien makkelijk om te roepen "wat doe je hier dan nog?" maar als de sfeer in je stamkroeg naar de klote wordt geholpen omdat er ineens een groep pubertjes binnen komt zetten dan hoef je dat toch ook niet in stilte te slikken en maar toe te kijken hoe wat leuks kapot gemaakt wordt?
Ik slowchat helemaal niet, maar Gert gaat deze thread sluiten hoop ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die vollers zijn lang de ergste niet hoor
Maar gewoon blijven slowchatten en hij gaat vanzelf weer dicht
Nee idd, tis meer feedback waar je static mee moet lastig vallenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik slowchat helemaal niet, maar Gert gaat deze thread sluiten hoop ik
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kunnen jullie even een lijstje opstellen van users die hier van jullie niet meer mogen komen.
Zonder huub zou het al een stuk schelenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kunnen jullie even een lijstje opstellen van users die hier van jullie niet meer mogen komen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zonder huub zou het al een stuk schelen
+1quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft zo ongeveer iedereen die geen eigen post uit de eerste 100 COSsen van DGK kan posten (of uit een BB daarvoor) maar goed, dan mis je ook een aantal users van daarna die wel leuke/waardevolle bijdrages leveren, dus dan moeten we daar weer een ballotagecommissie opzettenquote:
Hou toch op! Iedereen heeft het recht om hier te posten maar zoals het de laatste tijd gaat ...sommige posters lijken op een verstikkende tsunami of een lawine. M.a.w., een oeverloos gezwam en gekakel als een kip die 200 eieren per dag legt. Punt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Namen wil ik zien!
Wie ben jij dat je namen wil zien?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Namen wil ik zien!
idd.. zelf ik heb zoiets van the fuck?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aardige denkwijze, ......... jij moet in de politiek gaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft zo ongeveer iedereen die geen eigen post uit de eerste 100 COSsen van DGK kan posten (of uit een BB daarvoor) maar goed, dan mis je ook een aantal users van daarna die wel leuke/waardevolle bijdrages leveren, dus dan moeten we daar weer een ballotagecommissie opzetten
Ik had het toch genuanceerdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Aardige denkwijze, ......... jij moet in de politiek gaan![]()
Jazeker, wat was het ook al weer, iets in de trent van; "ja, maar er zijn ook goeien"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het toch genuanceerd![]()
En nee, de politiek is niks voor mij, ik weet net iets te goed hoe het werkt
Van na COS # 100.... alles wat na het einde van DGK binnengekomen is (lees; die hier kwamen posten zodra ze doorhadden dat Huub hier ook post) mag van mij sowieso op de lijst.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker, wat was het ook al weer, iets in de trent van; "ja, maar er zijn ook goeien"
Muf ruikend? De Vollers zijn juist geen Huubsoppers, dus deze statement snap ik niet..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus niet, wat heeft het voor zin? Lijkt me niet ten goeden komen aan een redelijke verstandhouding die ze nog heel lang met Huub zal moeten hebben. Waarom met modder gooien als het bepaald niet in het belang voor hun dochter is?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:44 schreef jeweltje het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooow schrijft clair op haar hyves na haar vorige post over of ze wl of niet de media zal benaderen (begreep eruit), word dus toch nog een rattengate!Superwoman
ben je nou de nieuwe of de ouwe kaat ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:44 schreef Kaat43 het volgende:
Nou, oa omdat ik vanmorgen het gedicht van Brian gelezen heb en begreep dat Claire niet al te vriendelijk is op haar hyves wb. de Huubgate.
Verder snap ik niet dat mensen alleen komen om te zeuren dat de topic nog open is, sorry Fann, ik ben blij dat hij nog open is.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:16 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Maakt het uit, ik heette kaat38 of 39 haha, zelfs dat weet ik niet meer zeker.
Had een garfieldavatar.
En zo ga ik even pitten, rol om....
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je nou de nieuwe of de ouwe kaat ?
ah///de oude
maar dat was toch een vrouwtje\?
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ben de enige Kaat, ik had een tijd terug accountproblemen en had deze aangemaakt, mijn originele is Kaat38 maar ik vergis me nog weleens met inloggen.
jah man ik ben supersnel als ik koffie op heb...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:50 schreef Kaat38 het volgende:
Jij bent snel Fann, je had het al ontdekt!
Het is vrouw hoor en twee bakken koffie hebben hier nog niet geholpen, koud en donker, heb geeneens zin om wakker te doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:51 schreef FANN het volgende:
[..]
jah man ik ben supersnel als ik koffie op heb...
dan ga je toch gewoon je nest weer in...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Het is vrouw hoor en twee bakken koffie hebben hier nog niet geholpen, koud en donker, heb geeneens zin om wakker te doen.
Geen goed plan, ik spring onder de douche en sleur mijn fiets uit de schuur, aktie en kou, ze zeggen dat je daar wakker van word!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon je nest weer in...
quote:
Geweldig, leuke pics.quote:
Yepz, hij is de doodzonde tenminste nog waard.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yepz, hij is de doodzonde tenminste nog waard.
Je bent een kanjer, maar dat wist je al. Ga weer gauw verder.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:05 schreef FANN het volgende:
misschien kunnen we ons melden als stagaires...
jah.... ik gaat al...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent een kanjer, maar dat wist je al. Ga weer gauw verder.
Hoezo voor Claire?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef Estherdv het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor clair, maar ergens verbaast het me niet
Wat denk je zelf?? zou jij het leuk vinden om persoonlijke berichtjes terug te zien op een forum?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
Ik lees hier regelmatig over de berichten die Claire op haar Hyves gepost zou hebben. Helaas behoor ik niet tot de intimi die toegang hebben tot haar Hyves, dus wellicht dat iemand even de moeite kan nemen om haar berichtjes te copy/pasten? Alvast dank!
gewoon zij zit daar maar alleen, en huub geeft haar giga de bons, maar ja ze was gewaarschuwd voordat ze trouwdequote:
precies!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef Estherdv het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor clair, maar ergens verbaast het me niet
Claire is zelf door dr ouders terug naar Tilburg gehaald, dat Huub verder gaat met zn leven is toch niet zielig voor haar?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:23 schreef Estherdv het volgende:
[..]
gewoon zij zit daar maar alleen, en huub geeft haar giga de bons, maar ja ze was gewaarschuwd voordat ze trouwde
Bron?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Claire is zelf door dr ouders terug naar Tilburg gehaald, dat Huub verder gaat met zn leven is toch niet zielig voor haar?
Alleen? Zij heeft Sophie bij zich.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:23 schreef Estherdv het volgende:
[..]
gewoon zij zit daar maar alleen, en huub geeft haar giga de bons, maar ja ze was gewaarschuwd voordat ze trouwde
En oom Twan en Bram en "ons paps en mams" en...en...de hele verdere familie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alleen? Zij heeft Sophie bij zich.
En haar hyves medestanders die niet over Huub spreken,alleen over claire en haar dochterquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En oom Twan en Bram en "ons paps en mams" en...en...de hele verdere familie.
Ja, maar Huub heeft mooiiiiii dan weer, dat heft gelijk alles opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En haar hyves medestanders die niet over Huub spreken
Ik tik daar amperquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Huub heeft mooiiiiii dan weer, dat heft gelijk alles op
Dat zegt toch niks, genoeg mensen die het hebben over 'mijn kind' en 'jouw kind', niks mis mee. Dat vind ik nou spijkers op laag water zoeken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En haar hyves medestanders die niet over Huub spreken,alleen over claire en haar dochter
Als je die krabbels daar leest..ach laat maar ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks, genoeg mensen die het hebben over 'mijn kind' en 'jouw kind', niks mis mee. Dat vind ik nou spijkers op laag water zoeken.
Gelukkig ben jij één brok neutraliteit, hè mooiiiiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
edit: ik gun haar ook alle goeds hoor,laat dat duidelijk zijn,maar het idee dat mensen bij voorbaat voor haar kiezen terwijl ze ook niet weten hoe het allemaal zit.
Moet je ze maar niet op Hyves zettenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?? zou jij het leuk vinden om persoonlijke berichtjes terug te zien op een forum?![]()
Als je iets op het internet post, dan is het niet meer persoonlijk. Er zijn meer dan 500 miljoen mensen met een Hyves account die die berichten kunnen lezen. Me dunkt dat je dan niet meer over 'persoonlijk' kunt spreken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?? zou jij het leuk vinden om persoonlijke berichtjes terug te zien op een forum?![]()
Je zou hem eigenlijk met de zorg moeten opzadelen, dan zou ik hem wel willen horen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alleen? Zij heeft Sophie bij zich.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als je die krabbels daar leest..ach laat maar ook
edit: ik gun haar ook alle goeds hoor,laat dat duidelijk zijn,maar het idee dat mensen bij voorbaat voor haar kiezen terwijl ze ook niet weten hoe het allemaal zit. Gaat ook niemand iets aan,maar toch![]()
Nee hoor ,ik kan en doe soms gedrag veroordelen maar toch om iemand"geven" Het gaat erom dat niemand behalve de betrokkenen zelf weet hoe het zit.Ik vind het sowieso allemaal .ut voor de betrokkenen,maar Claire wordt duidelijk in een slachtofferrol geplaatst terwijl dat misschien onterecht is..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij één brok neutraliteit, hè mooiiii
Zeggen ze bij Huub iets anders dan? Zeggen ze de buurman's dochter?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En haar hyves medestanders die niet over Huub spreken,alleen over claire en haar dochter
Dan Mooiiii meegenomen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Huub heeft mooiiiiii dan weer, dat heft gelijk alles op
Klopt, we kunnen hooguit een beetje raden hoe het voor haar moet zijn. Van Huub weten we het al. hand in hand met sugardaddy's big girl.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als je die krabbels daar leest..ach laat maar ook
edit: ik gun haar ook alle goeds hoor,laat dat duidelijk zijn,maar het idee dat mensen bij voorbaat voor haar kiezen terwijl ze ook niet weten hoe het allemaal zit. Gaat ook niemand iets aan,maar toch![]()
Alles wordt publiekelijk, dan moet je het niet schrijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je iets op het internet post, dan is het niet meer persoonlijk. Er zijn meer dan 500 miljoen mensen met een Hyves account die die berichten kunnen lezen. Me dunkt dat je dan niet meer over 'persoonlijk' kunt spreken.
Nee, Huub is het slachtoffer, altijd al geweest, of het hokje natuurlijk, of Brian zijn schuld.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee hoor ,ik kan en doe soms gedrag veroordelen maar toch om iemand"geven" Het gaat erom dat niemand behalve de betrokkenen zelf weet hoe het zit.Ik vind het sowieso allemaal .ut voor de betrokkenen,maar Claire wordt duidelijk in een slachtofferrol geplaatst terwijl dat misschien onterecht is..
Ik ben de rijdende rechter,dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Volgens mij heb jij een hele nare scheiding achter de rug.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zou hem eigenlijk met de zorg moeten opzadelen, dan zou ik hem wel willen horen.
Hij mag blij zijn dat Claire voor de kleine opdraait. Ik zou hem wel willen zien "jugglen" met een kind, een vriendin, een baan, drank, en een vrijgezellen sociaal leven.
Hij piept dan wel anders.
Ik heb zelf een Hyves account, maar ben geen vriendin van claire. Haar Hyves is voor een deel privé, de krabbels zijn niet zichtbaar voor mij. Dus is het heel simpel mensen: de vrienden op haar Hyves vertellen het allemaal door. Ben benieuwd welke vrienden dat zijn???? Sommige fans waarschijnlijk? Fans die op haar site zitten en hier dus ook posten? Maakt mij niets uit hoor, maar zo moeilijk is het allemaal niet om dat uit te vogelen. Enfin, als ik het al niet kan zien, dan kunnen niet Hyvers het zeker toch niet zien!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles wordt publiekelijk, dan moet je het niet schrijven.
Goed om te weten dat er leuke scheidingen zijn, daar gaan we dan maar voorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een hele nare scheiding achter de rug.
Het gaat mij erom dat bij voorbaat alles altijd/vaak Huub z'n schuld is terwijl niemand weet hoe of wat..en ikzelf net als anderen iets ongeveer "denken" te weten hoe iets gegaan zou"kunnen " zijn..En dan "denk" ik dat nietalles Huub z'n schuld is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij **koos** toch gelijk partij voor plopperdeplop of zie en zag ik dat verkeerd???
Opdraaitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zou hem eigenlijk met de zorg moeten opzadelen, dan zou ik hem wel willen horen.
Hij mag blij zijn dat Claire voor de kleine opdraait Ik zou hem wel willen zien "jugglen" met een kind, een vriendin, een baan, drank, en een vrijgezellen sociaal leven.
Zolang het niet de naam Huub draagt ga ik een eind met je meequote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
OpdraaitJe mag op je blote knieen iemand of iets bedanken als je voor een kind mag zorgen.
Ach,na een bepaalde leeftijd ga ik alleen advies geven als ze er om vragen.En discussieren kan altijd,ook met je kinderen.Fouten maken hoort erbij,is soms slikken maar is niet anders.Zolang je samen ook flink kunt lachen met kinderen"jong of ouder" ben ik allang blij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zolang het niet de naam Huub draagt ga ik een eind met je mee
Jij bent echt nog een newbee hier hè..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat Claire voor de kleine opdraait. Ik zou hem wel willen zien "jugglen" met een kind, een vriendin, een baan, drank, en een vrijgezellen sociaal leven.
Er zijn ook mensen die (om maar eens een Huub-uitdrukking te gebruiken) het nog goedpraten als ze zien dat hij labradorpuppy's doodtrapt..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat bij voorbaat alles altijd/vaak Huub z'n schuld is terwijl niemand weet hoe of wat..en ikzelf net als anderen iets ongeveer "denken" te weten hoe iets gegaan zou"kunnen " zijn..En dan "denk" ik dat nietalles Huub z'n schuld is.
De koffielaaf van Talpa.quote:En wie plopperdeplop is weet ik niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. al uilteg heeft gekregen van Hubert
Love music!
Hij heeft geen labradorpuppy doodgetrapt dus is dat niet aan de ordequote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die (om maar eens een Huub-uitdrukking te gebruiken) het nog goedpraten als ze zien dat hij labradorpuppy's doodtrapt..![]()
[..]
De koffielaaf van Talpa.
Dat zijn weer 5 topics.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:05 schreef beequeen het volgende:
Volgens Kwalbert heeft Claire aangifte gedaan wegens huiselijk geweld. Nu bij Boelevaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |