Daar heb ik hem eerder vandaag ook al op gewezen. Hardleers.quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 03:06 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
En bedankt, topic naar mij vernoemt!![]()
![]()
Waar heb je geen zin meer in?quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:06 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
En bedankt, topic naar mij vernoemt!![]()
![]()
Ik heb je al gekloonscand, maar er kwam weinig uitquote:Op zaterdag 12 september 2009 03:11 schreef Kaat43 het volgende:
In topics openen, doe tig dingen tegelijk
Enneh, was al jaren lid hier op fok hoor, alleen nieuw accountje wegens kwijtraken emailadres en wachtwoord. Verder ben ik vrouwelijk.
Maakt het uit, ik heette kaat38 of 39 haha, zelfs dat weet ik niet meer zeker.quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je al gekloonscand, maar er kwam weinig uit
Ah, dus Lamon heeft geleerd hoe een proxy werkt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je al gekloonscand, maar er kwam weinig uit
Ow ja, je hebt gelijk: Kaat38 - pm maar voor een nieuw password voor dat account.quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:16 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Maakt het uit, ik heette kaat38 of 39 haha, zelfs dat weet ik niet meer zeker.
Had een garfieldavatar.
En zo ga ik even pitten, rol om....
Yeesssss, je hebt me teruggevonden! PM onderweg!quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, je hebt gelijk: Kaat38 - pm maar voor een nieuw password voor dat account.
Jaaaaaaaaa, ik hierrrrrrr!quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, je kan nu weer posten met je ouwe account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |