Wat denk je zelf?? zou jij het leuk vinden om persoonlijke berichtjes terug te zien op een forum?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
Ik lees hier regelmatig over de berichten die Claire op haar Hyves gepost zou hebben. Helaas behoor ik niet tot de intimi die toegang hebben tot haar Hyves, dus wellicht dat iemand even de moeite kan nemen om haar berichtjes te copy/pasten? Alvast dank!
gewoon zij zit daar maar alleen, en huub geeft haar giga de bons, maar ja ze was gewaarschuwd voordat ze trouwdequote:
precies!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef Estherdv het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor clair, maar ergens verbaast het me niet
Claire is zelf door dr ouders terug naar Tilburg gehaald, dat Huub verder gaat met zn leven is toch niet zielig voor haar?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:23 schreef Estherdv het volgende:
[..]
gewoon zij zit daar maar alleen, en huub geeft haar giga de bons, maar ja ze was gewaarschuwd voordat ze trouwde
Bron?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Claire is zelf door dr ouders terug naar Tilburg gehaald, dat Huub verder gaat met zn leven is toch niet zielig voor haar?
Alleen? Zij heeft Sophie bij zich.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:23 schreef Estherdv het volgende:
[..]
gewoon zij zit daar maar alleen, en huub geeft haar giga de bons, maar ja ze was gewaarschuwd voordat ze trouwde
En oom Twan en Bram en "ons paps en mams" en...en...de hele verdere familie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alleen? Zij heeft Sophie bij zich.
En haar hyves medestanders die niet over Huub spreken,alleen over claire en haar dochterquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En oom Twan en Bram en "ons paps en mams" en...en...de hele verdere familie.
Ja, maar Huub heeft mooiiiiii dan weer, dat heft gelijk alles opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En haar hyves medestanders die niet over Huub spreken
Ik tik daar amperquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Huub heeft mooiiiiii dan weer, dat heft gelijk alles op
Dat zegt toch niks, genoeg mensen die het hebben over 'mijn kind' en 'jouw kind', niks mis mee. Dat vind ik nou spijkers op laag water zoeken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En haar hyves medestanders die niet over Huub spreken,alleen over claire en haar dochter
Als je die krabbels daar leest..ach laat maar ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks, genoeg mensen die het hebben over 'mijn kind' en 'jouw kind', niks mis mee. Dat vind ik nou spijkers op laag water zoeken.
Gelukkig ben jij één brok neutraliteit, hè mooiiiiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
edit: ik gun haar ook alle goeds hoor,laat dat duidelijk zijn,maar het idee dat mensen bij voorbaat voor haar kiezen terwijl ze ook niet weten hoe het allemaal zit.
Moet je ze maar niet op Hyves zettenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?? zou jij het leuk vinden om persoonlijke berichtjes terug te zien op een forum?![]()
Als je iets op het internet post, dan is het niet meer persoonlijk. Er zijn meer dan 500 miljoen mensen met een Hyves account die die berichten kunnen lezen. Me dunkt dat je dan niet meer over 'persoonlijk' kunt spreken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?? zou jij het leuk vinden om persoonlijke berichtjes terug te zien op een forum?![]()
Je zou hem eigenlijk met de zorg moeten opzadelen, dan zou ik hem wel willen horen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alleen? Zij heeft Sophie bij zich.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als je die krabbels daar leest..ach laat maar ook
edit: ik gun haar ook alle goeds hoor,laat dat duidelijk zijn,maar het idee dat mensen bij voorbaat voor haar kiezen terwijl ze ook niet weten hoe het allemaal zit. Gaat ook niemand iets aan,maar toch![]()
Nee hoor ,ik kan en doe soms gedrag veroordelen maar toch om iemand"geven" Het gaat erom dat niemand behalve de betrokkenen zelf weet hoe het zit.Ik vind het sowieso allemaal .ut voor de betrokkenen,maar Claire wordt duidelijk in een slachtofferrol geplaatst terwijl dat misschien onterecht is..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij één brok neutraliteit, hè mooiiii
Zeggen ze bij Huub iets anders dan? Zeggen ze de buurman's dochter?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En haar hyves medestanders die niet over Huub spreken,alleen over claire en haar dochter
Dan Mooiiii meegenomen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Huub heeft mooiiiiii dan weer, dat heft gelijk alles op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |