Aardige denkwijze, ......... jij moet in de politiek gaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft zo ongeveer iedereen die geen eigen post uit de eerste 100 COSsen van DGK kan posten (of uit een BB daarvoor) maar goed, dan mis je ook een aantal users van daarna die wel leuke/waardevolle bijdrages leveren, dus dan moeten we daar weer een ballotagecommissie opzetten
Ik had het toch genuanceerdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Aardige denkwijze, ......... jij moet in de politiek gaan![]()
Jazeker, wat was het ook al weer, iets in de trent van; "ja, maar er zijn ook goeien"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het toch genuanceerd![]()
En nee, de politiek is niks voor mij, ik weet net iets te goed hoe het werkt
Van na COS # 100.... alles wat na het einde van DGK binnengekomen is (lees; die hier kwamen posten zodra ze doorhadden dat Huub hier ook post) mag van mij sowieso op de lijst.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker, wat was het ook al weer, iets in de trent van; "ja, maar er zijn ook goeien"
Muf ruikend? De Vollers zijn juist geen Huubsoppers, dus deze statement snap ik niet..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een hoekje van Fok! ok, maar die truitjes mufruikende vollers, nee dat niet.
Dat hoop ik dus niet, wat heeft het voor zin? Lijkt me niet ten goeden komen aan een redelijke verstandhouding die ze nog heel lang met Huub zal moeten hebben. Waarom met modder gooien als het bepaald niet in het belang voor hun dochter is?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:44 schreef jeweltje het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooow schrijft clair op haar hyves na haar vorige post over of ze wl of niet de media zal benaderen (begreep eruit), word dus toch nog een rattengate!Superwoman
ben je nou de nieuwe of de ouwe kaat ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:44 schreef Kaat43 het volgende:
Nou, oa omdat ik vanmorgen het gedicht van Brian gelezen heb en begreep dat Claire niet al te vriendelijk is op haar hyves wb. de Huubgate.
Verder snap ik niet dat mensen alleen komen om te zeuren dat de topic nog open is, sorry Fann, ik ben blij dat hij nog open is.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:16 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Maakt het uit, ik heette kaat38 of 39 haha, zelfs dat weet ik niet meer zeker.
Had een garfieldavatar.
En zo ga ik even pitten, rol om....
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je nou de nieuwe of de ouwe kaat ?
ah///de oude
maar dat was toch een vrouwtje\?
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ben de enige Kaat, ik had een tijd terug accountproblemen en had deze aangemaakt, mijn originele is Kaat38 maar ik vergis me nog weleens met inloggen.
jah man ik ben supersnel als ik koffie op heb...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:50 schreef Kaat38 het volgende:
Jij bent snel Fann, je had het al ontdekt!
Het is vrouw hoor en twee bakken koffie hebben hier nog niet geholpen, koud en donker, heb geeneens zin om wakker te doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:51 schreef FANN het volgende:
[..]
jah man ik ben supersnel als ik koffie op heb...
dan ga je toch gewoon je nest weer in...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Het is vrouw hoor en twee bakken koffie hebben hier nog niet geholpen, koud en donker, heb geeneens zin om wakker te doen.
Geen goed plan, ik spring onder de douche en sleur mijn fiets uit de schuur, aktie en kou, ze zeggen dat je daar wakker van word!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon je nest weer in...
quote:
Geweldig, leuke pics.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |