En jij moest even wachten.... geloof ik... But hey..... maakt me geen fuck uit....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef littlemamita het volgende:
nu zijn er 2 topics met deze naam en dit nummer!
En ik was eerder!
Lijkt me wel.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We gaan hier maar verder hè![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:11 schreef sunny16947 het volgende:
Aan de felle reacties te zien lijkt het mij dat Sandra17 familie is van Claire. Ben jij soms Ivo?
wachtten waarop?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En jij moest even wachten.... geloof ik... But hey..... maakt me geen fuck uit....
En jij bent de moeder van Huub?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:11 schreef sunny16947 het volgende:
Aan de felle reacties te zien lijkt het mij dat Sandra17 familie is van Claire. Ben jij soms Ivo?
Dat gevoel ik heb ik ook dat sandra familie is of een bekende van Claire!quote:
ja dat denk ik ook!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En jij bent de moeder van Huub?
Don't shoot me, het schijnt een ongeschreven regel te zijn, heb ik ook moeten leren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:12 schreef littlemamita het volgende:
[..]
wachtten waarop?
Op jou?
jij had ff moeten wachtten!
maar goed joh jij je zin, gaan we hier lekker verder!
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En jij bent de moeder van Huub?
aaaiiiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Don't shoot me, het schijnt een ongeschreven regel te zijn, heb ik ook moeten leren.
Ik zat me wel af te vragen of jij Carla was, maar ik geef haar meer credits eigenlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:14 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook!
hai carla alles goed?
heb je de nwe vriendin van zoonlief al ontmoet?
Ik ook niet, maar soms moet je je er gewoon aan houden om de boel een beetje te laten lopen zoals het bedoeld is. No problemquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
aaaiii
ai ai ai
ok excuses dan!
Ik ben hardleers sorry!
Ik hou niet zo van ongeschreven regels is zo onduidelijk en verwarrend!
maar goed thanx!
En terecht!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zat me wel af te vragen of jij Carla was, maar ik geef haar meer credits eigenlijk.
ja dat zijn we dus al aan het doen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:17 schreef Marrije het volgende:
Alsjeblieft verder in deze, of ie nou eerder was of niet
Neh, deze blijft open. We hebben het over nieuwsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
Static gooit ze alle 3 dicht, wedden?
teeveepeequote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
NOG BETER!!!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Don't shoot me, het schijnt een ongeschreven regel te zijn, heb ik ook moeten leren.
De persoon die de laaste posting gedaan heeft, opent een nieuwe.
Het grote nieuws is al wel weer ingedaald, tenslotte.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
Je zit hier goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:24 schreef Toverheks het volgende:
is er soms een wedstijdje gaande wie zo snel mogelijk een nieuwe opend.
nou zit ik hier goed of zit ik hier goed.
Bram is al in de aanslag,.... oom Twan ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:24 schreef sunny16947 het volgende:
Als je de reactie van Claire op haar hyves leest, vrees ik dat dit voorpaginanieuws Huub's wens van een vredige oplossing niet bepaald dichterbij brengt.
En ik heb geen popcorn in huisquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bram is al in de aanslag,.... oom Twan ook.
thanks, dan blijf ik hier plakken.quote:
ja nu je het zegt!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:23 schreef blomst het volgende:
Huub blijft zijn bruine goudenkooi schoenen wel trouw
Ik was een paar topics terug eerder dan jijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:12 schreef littlemamita het volgende:
[..]
wachtten waarop?
Op jou?
jij had ff moeten wachtten!
maar goed joh jij je zin, gaan we hier lekker verder!
Nah, naar ik begrepen heb is hij kooimoe.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
En dat is dan mijn SCHULD.
mea culpa mea culpa.
Precies, of het nou om vrouwen of om afgetrapte schoenen gaat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:29 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja nu je het zegt!
blijkbaar doen die gewoon wat ze moeten doen: lopen en niet zeuren!
Zou eigenlijk wel moeten dan....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:31 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben benieuwd of Claire "zalll ik" ten uitvoer brengt. We wisten wel dat de modder er vandaag of morgen uitkomt.
Je hebt wel lef zeg....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:36 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten dan....
wie a zegt moet dan ook maar b zeggen,
maar nee zij houd het liever vaag....
Er is vast geen modder om mee te gooien, alleen wil ze het zo doen overkomen bah bah laf hoor!
Kom maar met je modder, wij wachtten met smart en met speculaasjes....
Er is er maar een die hier niet om gevraagd heeft, baby Sophietje!
Dus denk daar eens aan, huubje en Clairtje!
laat haar dan de party of telegraaf bellen, kunnen zij het mooi aandikken!quote:
goede vraag, de tijd zal het leren.....!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb Huub ook wel eens horen zeggen dat hij zo verknocht is aan deze (soort) schoenen dat hij steeds dezelfde koopt. Zou dat ook voor het type vrouw gelden.
Dan zou-ie ze eens moeten poetsen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb Huub ook wel eens horen zeggen dat hij zo verknocht is aan deze (soort) schoenen dat hij steeds dezelfde koopt.
Er zijn genoeg vrouwen die van zoete koek houden.quote:Zou dat ook voor het type vrouw gelden.
bedoel je dat hij die vrouwen moet op poetsen, of zn eigen schoenen eens moet poetsen, of doel je op een zoete koekenbakker die een gebakken poets (of schoen) verdiend?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou-ie ze eens moeten poetsen.
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die van zoete koek houden.
Hij moet een flinke schop onder z'n kont krijgen met een van Bommel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:44 schreef littlemamita het volgende:
[..]
bedoel je dat hij die vrouwen moet op poetsen, of zn eigen schoenen eens moet poetsen, of doel je op een koekenbakker die een gebakken poets of schoen verdiend?
eigenlijk wel ja...........!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij moet een flinke schop onder z'n kont krijgen met een van Bommel.
die is druk aan het hyven met Huubje.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Waar is Mooiii eigenlijk. Het is niet hetzelfde zonder Mooiiiii
Yeah right!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
die is druk aan het hyven met Huubje.....
Ik denk dat het op termijn een Servische legerkist wordt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij moet een flinke schop onder z'n kont krijgen met een van Bommel.
Je bedoelt dat Huub een klein piemeltje heeft?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:55 schreef sunny16947 het volgende:
Gek eigenlijk. Iedereen heeft het maar over Huub als sexbeest. Terwijl ik het gevoel heb dat hij helemaal niet zo'n sexer is. Ja extremiteiten, maar de kwantiteit.......Dacht dat Brian het wel won w.d.b.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Huub een klein piemeltje heeft?
Hij begeeft zich op glad ijs. Ik hoop niet dat hij die fietsketting nodig zal hebben, al zal het hem niet helpen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat het op termijn een Servische legerkist wordt.
Zou kunnen. Heb geen idee. Dat wazige beeld van de stream zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat verliest ie zeker van Brian.
Dat lag misschien meer aan het verschil tussen Amanda en Lieke/Clairequote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:55 schreef sunny16947 het volgende:
Gek eigenlijk. Iedereen heeft het maar over Huub als sexbeest. Terwijl ik het gevoel heb dat hij helemaal niet zo'n sexer is. Ja extremiteiten, maar de kwantiteit.......Dacht dat Brian het wel won w.d.b.
Nu je dit zegt kan ik je niet meer serieus nemen, iedere blinde kon zien dat Brian wint.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:05 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb geen idee. Dat wazige beeld van de stream zegt niet zoveel.
Lurkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Waar is Mooiii eigenlijk. Het is niet hetzelfde zonder Mooiiiii
Nee hoor,niks nada al zullen sommigen dat niet gelovenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
die is druk aan het hyven met Huubje.....
Ach ze zeggen wel eens mannen met grote voeten. hebben.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat verliest ie zeker van Brian.
Die van Brian is zo groot dat er een elleboog-gewricht in zit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu je dit zegt kan ik je niet meer serieus nemen, iedere blinde kon zien dat Brian wint.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die van Brian is zo groot dat er een elleboog-gewricht in zit.
Saaiheid is de nieuwe gezelligheid. Je bent je tijd dus ver vooruitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:22 schreef littlemamita het volgende:
Eigenlijk ben ik heel saai, net als mijn leven, mijn werk is saai, saaie familie, saaie maar wel lieve betrouwbare vrienden,
saaie seks, saaie kinderen.
Dus ja ik fleur mijzelf wat op als ik op FOK zit....!
maakt het wat minder saai, voor mij dan he?
Kun jij je eigen topic niet openen of zo? Tering, jij vraagt meer aandacht dan Huub sinds hij op tv is geweest in één if andere rls.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:22 schreef littlemamita het volgende:
Eigenlijk ben ik heel saai, net als mijn leven, mijn werk is saai, saaie familie, saaie maar wel lieve betrouwbare vrienden,
saaie seks, saaie kinderen.
Dus ja ik fleur mijzelf wat op als ik op FOK zit....!
maakt het wat minder saai, voor mij dan he?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kun jij je eigen topic niet openen of zo? Tering, jij vraagt meer aandacht dan Huub sinds hij op tv is geweest in één if andere rls.
OT: was er nog een leuk stukje tekst bij de foto's of alleen maar foto's?
------------------------------------------------------
BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #65 daar staat nog wat tekst en 2 andere foto's.
en ..... even kijken...
[quote]
Op woensdag 21 oktober 2009 15:59 schreef markvanrinsum het volgende:
'Gouden Kooi-Huub alweer aan het daten' van onze redactie
AMSTERDAM - Gouden Kooi-deelnemer Huub van Ballegooy is - een week nadat zijn huwelijk met Claire Recourt op de klippen is gelopen - hand in hand gespot met een knappe brunette.
Een fotograaf van het weekblad Party wist de twee voor een restaurant in Laren op de gevoelige plaat vast te leggen. De vrouw heet Esmé Nikolic. Ze is 28 jaar en woont in Amersfoort. (Klik hier voor een foto)
"We kennen elkaar nog niet zo lang en we waren gewoon een hapje aan het eten", aldus Huub. "Vergeet niet dat ik middenin een scheiding zit en het contact met Claire graag goed wil houden. De belangrijkste vrouw in mijn leven is immers mijn dochter Sophie. Ik weet niet of ik toe ben aan een nieuwe relatie, daar is het allemaal wel wat vroeg voor."
Een paar weken terug verscheen er een bericht op Hyves waarin stond dat Huub was vreemdgegaan. "Onzin", liet een bron toen weten... Huub zelf laat ook weten dat hij niet is vreemdgegaan. "In ieder geval is Esmé niet de reden van de breuk met Claire, dat wil ik heel duidelijk stellen. (...) We hebben het contact pas uitgebreid toen de beslissing al was genomen van Claire om te willen scheiden."
Claire heeft haar schoonheidssalon in Hilversum verkocht en woont sinds een week samen met haar dochtertje bij haar ouders in Tilburg.
De Telegraaf B.V.
Yep, thanks had het gevonden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #65
en ..... even kijken...
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kun jij je eigen topic niet openen of zo? Tering, jij vraagt meer aandacht dan Huub sinds hij op tv is geweest in één if andere rls.
OT: was er nog een leuk stukje tekst bij de foto's of alleen maar foto's? Lama reeds gespot.
hahahahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #65
en ..... even kijken...
Was niet rottig bedoeld hoor.quote:
misschien dat claire al een vriendje had, wie zal het zeggenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:34 schreef Elisa1958 het volgende:
Volgens mij is Huub zich "hoger" op de ladder aan het neuken. Totaal geen fatsoen in zijn donder naar claire toe. Walgelijk gedrag. Sophie de belangrijkste vrouw in zijn leven, gelul dan zorgde hij er wel voor dat hij een poosje buiten de media bleef, dan hield hij zich op de achtergrond. Fijn voor in haar fotoboek, papa gelijk al met een ander liefje in de party. Hoe zou zijn familie dit nu eigenlijk vinden, weet wel dat ik me rot zou schamen.
3 maanden na een bevalling? Nah.... moet er wel veel gebeuren....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien dat claire al een vriendje had, wie zal het zeggen
we weten het niet, we gissen wat af met zijn allen, maar misschien zit het wel heel anders dan we allemaal denkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
3 maanden na een bevalling? Nah.... moet er wel veel gebeuren....
Je wilt dus eigenlijk dat hij ergens in een klooster in retraite gaat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:34 schreef Elisa1958 het volgende:
Volgens mij is Huub zich "hoger" op de ladder aan het neuken. Totaal geen fatsoen in zijn donder naar claire toe. Walgelijk gedrag. Sophie de belangrijkste vrouw in zijn leven, gelul dan zorgde hij er wel voor dat hij een poosje buiten de media bleef, dan hield hij zich op de achtergrond. Fijn voor in haar fotoboek, papa gelijk al met een ander liefje in de party. Hoe zou zijn familie dit nu eigenlijk vinden, weet wel dat ik me rot zou schamen.
That's FOk for you. Maareh, van alle speculaasjes vind ik Claire een vriendje, het minst waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we weten het niet, we gissen wat af met zijn allen, maar misschien zit het wel heel anders dan we allemaal denken
Echt bs vind ik dit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:34 schreef Elisa1958 het volgende:
Zou zomaar kunnen..... misschien had Claire wel een zogenaamde vriendin.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:42 schreef Toverheks het volgende:
misschien was claire wel op Huub uitgekeken, en dat Huub zoiets had, ja claire er zijn nog meer leuke meiden, weten wij veel, misschien dat claire wel een huisvrouw van lik me doos was, een meid die de hele dag steunde en kreunde omdat een huishouden, babytje, eigen zaak en nog een mannetje die op ongeregelde tijden thuis kwam van zijn werk wel beu was............wie zal het zeggen.
dat zeg ik net, misschien was claire wel op hem uitgekeken, was de glans eraf, wilde ze geen vrouw van een * bekende* meer wezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
That's FOk for you. Maareh, van alle speculaasjes vind ik Claire een vriendje, het minst waarschijnlijk.
Even kijken, wat hebben we tot dusverre.
Huub heeft een zogenaamde vriendin die niet zo zogenaamd blijkt te zijn.
Natuurlijk moeten ze weer gelukkig worden. Maar, het varkentje moet toch eerst geslacht worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg ik net, misschien was claire wel op hem uitgekeken, was de glans eraf, wilde ze geen vrouw van een * bekende* meer wezen.
of misschien is claire wel een echte bitch, die hem bleef afkatten, hem afzeiken en klaagde bij haar ouders.
ach we weten het niet en zullen het ook nooit te weten komen.
en dat Huub nu een vermeende nieuwe vriendin heeft, kom op mensen, hij is jong net als claire, dus claire mag wat mij betreft ook een leuke vent nemen hoor, ze zijn nog lang niet bejaard. als ze maar weer (apart of met elkaar) gelukkig er van worden.
een mensen leven is te kort om met wrok verder tegaan.
Nee, ben je mal! Het is doodnormaal om in DGK te gaan trouwen, de dag nadat je je schoonmoeder voor hoer uit hebt gemaakt, vervolgens je vrouw bij een kind "duwen" en drie maanden na de geboorte de boel de boel te laten en nog voordat de scheiding rond is feest te gaan vieren met andere dames. Zo hoort het te gaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je wilt dus eigenlijk dat hij ergens in een klooster in retraite gaat?
ja maar hoe moeten "wij" dat varkentje dan gaan wassen? Of jou woorden: slachten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten ze weer gelukkig worden. Maar, het varkentje moet toch eerst geslacht worden.
Hij is al met teveel weggekomen.
Nee helemaal niet maar hij heeft zijn mond zo vol dat sophie belangrijk is dan houd je daar een beetje rekening mee en hij weet dat hij gefotograveerd kan worden op dit moment zeker in laren. Zoek dan iets op waar je wat minder kans daarop hebt. Hij vindt dit gewoon prachtig om zo in de belangstelling te staan. Hij geilt daar echt op volgens mij.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je wilt dus eigenlijk dat hij ergens in een klooster in retraite gaat?
Maar .... 1 ding moet je hem nageven, hij houdt zich in, onwille van de belangrijkste vrouw in zijn leven, Sophie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ben je mal! Het is doodnormaal om in DGK te gaan trouwen, de dag nadat je je schoonmoeder voor hoer uit hebt gemaakt, vervolgens je vrouw bij een kind "duwen" en drie maanden na de geboorte de boel de boel te laten en nog voordat de scheiding rond is feest te gaan vieren met andere dames. Zo hoort het te gaan![]()
Al die andere mensen die dat niet doen, die zijn gestoord en maf
Laat dat maar aan mij over.Heb ik zo vaak gedaan vroegehhquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja maar hoe moeten "wij" dat varkentje dan gaan wassen?
Ach, komt tijd, komt raad...........quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja maar hoe moeten "wij" dat varkentje dan gaan wassen? Of jou woorden: slachten?
hoe dan???
NB Ik wil best helpen hoor....
Alsof het aan 'ons' is om een oordeel te vellen over Huub en Claire en hun eventuele nieuwe relaties of scharrelsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja maar hoe moeten "wij" dat varkentje dan gaan wassen? Of jou woorden: slachten?
hoe dan???
NB Ik wil best helpen hoor....
Je hebt volgens mij gelijk. Hij vindt het vast niet vervelend.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet maar hij heeft zijn mond zo vol dat sophie belangrijk is dan houd je daar een beetje rekening mee en hij weet dat hij gefotograveerd kan worden op dit moment zeker in laren. Zoek dan iets op waar je wat minder kans daarop hebt. Hij vindt dit gewoon prachtig om zo in de belangstelling te staan. Hij geilt daar echt op volgens mij.
Huub en de waarheid vertellen. Je bent echt grappig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef Toverheks het volgende:
ach, misschien is claire wel stiekum zwanger geworden, dat ze merkte, ach het huwelijk ziet huub niet zitten, misschien als ik de pil ff vergeet en zwanger raak, blijft ie bij me....
oh het moet niet gekker worden met me, allemaal complotjes hier en daar............
huub kom er maar in, en vertel ons de waarheid en niets anders dan de waarheid...
ach doe maar niet Huub, is veels te gezellig hier met zijn alle, de 1 heeft nog gekkere ideeen erover dan de ander, maar je moet maar zo denken Huub, zo blijven al die mensen zo lekker met je bezig.
We hebben wel een mening over hoe het zo gekomen is, of niet. Ik wil wel graag een mening daarover hebben hoor, lijkt me gewoon leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alsof het aan 'ons' is om een oordeel te vellen over Huub en Claire en hun eventuele nieuwe relaties of scharrels
dank je, lief van jequote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub en de waarheid vertellen. Je bent echt grappig.
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ben je mal! Het is doodnormaal om in DGK te gaan trouwen, de dag nadat je je schoonmoeder voor hoer uit hebt gemaakt, vervolgens je vrouw bij een kind "duwen" en drie maanden na de geboorte de boel de boel te laten en nog voordat de scheiding rond is feest te gaan vieren met andere dames. Zo hoort het te gaan![]()
Al die andere mensen die dat niet doen, die zijn gestoord en maf
Precies, heb ik nog en beetje lol om die kwast.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:00 schreef Toverheks het volgende:
ach, als we maar leut hebben toch, heerlijk hoe sommige reageren, of Huubje hun eigendom is, of Huub bij hun naast op de bank zitten als ze hier wat posten.
ach volgende week is dit weer vergeten en komt er een andere vette rel. om wie of wat dan ook
leedvermaak mag ook hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, heb ik nog en beetje lol om die kwast.
Als het maar lol is, ben niet zo van leedvermaak, maar met Huub blijf je lachen.quote:
ach eerlijk is eerlijk, ook heeft dit iets tragisch voor beide partijen, is nooit leuk ( buiten dat babytje om, die komt wel groot) maar iedereen droomt als hij/zij jong is van een mooi en prettig leven zonder scheidingen etc. als je trouwt dan denk je echt dit is hem/haar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als het maar lol is, ben niet zo van leedvermaak, maar met Huub blijf je lachen.
dank je!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Saaiheid is de nieuwe gezelligheid. Je bent je tijd dus ver vooruit
Ja, anders kunnen we SHO wel opdoeken, hier de moraalridder uithangenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We hebben wel een mening over hoe het zo gekomen is, of niet. Ik wil wel graag een mening daarover hebben hoor, lijkt me gewoon leuk.
Normaal wel ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach eerlijk is eerlijk, ook heeft dit iets tragisch voor beide partijen, is nooit leuk ( buiten dat babytje om, die komt wel groot) maar iedereen droomt als hij/zij jong is van een mooi en prettig leven zonder scheidingen etc. als je trouwt dan denk je echt dit is hem/haar.
Zo is dat, eerst een andere reality soap.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, anders kunnen we SHO wel opdoeken, hier de moraalridder uithangen![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Als Claire iemand tegen was gekomen in haar gezellige weekendje uit en daar nu mee zou gaan ,zouden veel mensen dat prima vinden.Want zij is zielig "en verlaten"en bij voorbaat is alles Huubs schuld
zonder dat we het fijne ervan weten en gaat ons indd niet aan.
![]()
Ik denk dus niet dat Huub dat dacht toen hij trouwde en Claire hoopte er misschien op maar wist diep in haar hart ook wel beter.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach eerlijk is eerlijk, ook heeft dit iets tragisch voor beide partijen, is nooit leuk ( buiten dat babytje om, die komt wel groot) maar iedereen droomt als hij/zij jong is van een mooi en prettig leven zonder scheidingen etc. als je trouwt dan denk je echt dit is hem/haar.
Dat huwelijk was gewoon een tv-huwelijk. Niemand geloofde er in. Maar ja, het was gratis. Dus waarom niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dus niet dat Huub dat dacht toen hij trouwde en Claire hoopte er misschien op maar wist diep in haar hart ook wel beter.
Uhm, ik heb er wel in geloofd!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat huwelijk was gewoon een tv-huwelijk. Niemand geloofde er in. Maar ja, het was gratis. Dus waarom niet?
Je bent dan een van de weinigen. Waarom geloofde je erin?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:19 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Uhm, ik heb er wel in geloofd!
even maar, dat dan weer wel!
Hij is gewoon een lafaard, laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:21 schreef littlemamita het volgende:
Huub is wel stil hier de laaste tijd....
Zou het niet zo kunnen zijn, dat wij verdomd dicht bij de waarheid zitten en dat hij daarom voor de verandering eens "wijs" zijn mond dicht houd?
Het lijkt me eerder dat hij met stomheid geslagen is door zo veel kortzichtigheidquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:21 schreef littlemamita het volgende:
Huub is wel stil hier de laaste tijd....
Zou het niet zo kunnen zijn, dat wij verdomd dicht bij de waarheid zitten en dat hij daarom voor de verandering eens "wijs" zijn mond dicht houd?
Ik dacht (ja dom he?), dat Claire echt gek op Huub was, en ik dacht dat als huubje huisje boompje beestje heeft dat alles goed zou komen, en dat ze nog lang en gelukkig samen zouden zijn.....!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent dan een van de weinigen. Waarom geloofde je erin?
Zou kunnen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is gewoon een lafaard, laten we het daar maar op houden.
Zou ook kunnen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder dat hij met stomheid geslagen is door zo veel kortzichtigheid
het zal dan misschien voor Huub een tv huwelijk geweest zijn, ik denk echt dat claire wel echt verliefd was/is op hem.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat huwelijk was gewoon een tv-huwelijk. Niemand geloofde er in. Maar ja, het was gratis. Dus waarom niet?
Ik denk dat H en C ook echt wel gek op elkaar waren hoor. Maar dat heet gewoon verliefdheid, of geilheid, whatever.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:23 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik dacht (ja dom he?), dat Claire echt gek op Huub was, en ik dacht dat als huubje huisje boompje beestje heeft dat alles goed zou komen, en dat ze nog lang en gelukkig samen zouden zijn.....!
Dom ja ik weet het!
Achteraf is altijd makkelijker praten...........
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar .... 1 ding moet je hem nageven, hij houdt zich in, onwille van de belangrijkste vrouw in zijn leven, Sophie.Hij doet zijn best, kun je op de foto zien.
ja haha daar heb je ook wel weer gelijk in ja....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat H en C ook echt wel gek op elkaar waren hoor. Maar dat heet gewoon verliefdheid, of geilheid, whatever.
Maar dat is geen basis om een huwelijk op te bouwen. Dat stort gegarandeerd in elkaar. Dat blijkt nu maar weer.
Maar hoe je het ook bekijkt, er is toch iets moois uit voortgekomen. Hen dochtertje zal hen altijd blijven verbinden.
Nou nee dat nou ook weer net niet...!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is een kanjer, een topgozert, je zou hem zo opnemen als ideale schoonzoon in je familie
Ja hoor, helemaal mee eens, komt bij dat het voor een kind ook fijner opgroeien is als papa en mama gelukkig zijn. Met elkaar, of met een nieuwe partner.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat H en C ook echt wel gek op elkaar waren hoor. Maar dat heet gewoon verliefdheid, of geilheid, whatever.
Maar dat is geen basis om een huwelijk op te bouwen. Dat stort gegarandeerd in elkaar. Dat blijkt nu maar weer.
Maar hoe je het ook bekijkt, er is toch iets moois uit voortgekomen. Hen dochtertje zal hen altijd blijven verbinden.
Nee, ik vermoedde al dat je hem zelf wildequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:33 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nou nee dat nou ook weer net niet...!
Uhm nee dan begrijp je mij niet helemaal goed geloof ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik vermoedde al dat je hem zelf wilde
Sjon wilde het eerste RLS huwelijk, Lieke wilde niet dus moest er een andere bruid komen, bij voorkeur een beetje dommige gans met een niet al te hoog IQ, met ouders die hebberig genoeg waren om voor een paar centen hun dochter in het ongeluk te storten ... dan kom je uit bij een Clairequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het zal dan misschien voor Huub een tv huwelijk geweest zijn, ik denk echt dat claire wel echt verliefd was/is op hem.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik vermoedde al dat je hem zelf wilde
ja triest eigenlijk als je dan Claire bent en met de gebakken peren overblijft!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Sjon wilde het eerste RLS huwelijk, Lieke wilde niet dus moest er een andere bruid komen, bij voorkeur een beetje dommige gans met een niet al te hoog IQ, met ouders die hebberig genoeg waren om voor een paar centen hun dochter in het ongeluk te storten ... dan kom je uit bij een Claire
Volgens mij was Claire ook echt gek op hem. Wat blijft er over? Huisje boompje beestje, maar nee hoor, hij kreeg babietje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:23 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik dacht (ja dom he?), dat Claire echt gek op Huub was, en ik dacht dat als huubje huisje boompje beestje heeft dat alles goed zou komen, en dat ze nog lang en gelukkig samen zouden zijn.....!
Dom ja ik weet het!
Achteraf is altijd makkelijker praten...........
Ja, daar heb je wel een point.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Als Claire iemand tegen was gekomen in haar gezellige weekendje uit en daar nu mee zou gaan ,zouden veel mensen dat prima vinden.Want zij is zielig "en verlaten"en bij voorbaat is alles Huubs schuld
zonder dat we het fijne ervan weten en gaat ons indd niet aan.
![]()
Wat schuift dat ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is een kanjer, een topgozert, je zou hem zo opnemen als ideale schoonzoon in je familie
"Ze was een beetje dom"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het zal dan misschien voor Huub een tv huwelijk geweest zijn, ik denk echt dat claire wel echt verliefd was/is op hem.
geboren in 1960quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Mag ik even iets OT vragen.
Die Matthijs van Nieuwker, hoe oud is hij? Hij zei daarnet dat zijn kinderen al de deur uit zijn. Iemand?
Lijkt me wel voor mensen die net gescheiden zijn en "ooit" weer "de ware" zullen tegenkomen ,er vriendjes en vriendinnetjes uitgeprobeerd zullen worden.Voor een kind blijft dat lastig.Bv 3 maanden een nieuwe"relatie" en als het uitgaat na verloop van tijd weer een ander ,en dat sukkelt dan maar aan.Telkens opnieuw wennen en afscheid nemenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, helemaal mee eens, komt bij dat het voor een kind ook fijner opgroeien is als papa en mama gelukkig zijn. Met elkaar, of met een nieuwe partner.
Nou niet zo bescheiden gaan doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:36 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Uhm nee dan begrijp je mij niet helemaal goed geloof ik.
ik hoef hem niet, en al helemaal niet voor mezelf!
Jij mag hem hebben! AUB>
Dan was hij er ook vroeg bij zeg... en zijn kids al vroeg de deur uit. Hij heeft het niet slecht gedaan.quote:
Tsja , tegenwoordig hebben (zulke) mannen van die leeftijd vaak een tweede leg in de batterij liggen, dus vandaar dat ik dacht, goh, hoe oud ben je dan?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:45 schreef littlemamita het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
Geboren 8 september 1960
van wikipedia
Er zal wel een goede reden voor zijn waarom claire bij huub weg is gegaan.Gaat vast niet om het laten staan van zijn schoenen of zo. Als een bekende van huub het heeft of een gat in een deur of rondgooien van telefoons lijkt me dat geen prettige dingen om mee te maken. Ik heb dat tenminste nog nooit meegemaakt dat mijn partner een deur intrapt uit boosheid. Dat is gewoon toch een vorm van agressie in mijn ogen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een point.
Het lijkt erop dat Claire Huub heeft verlaten, en als er een foto van Claire hand in hand met een nieuwe vriend zou staan, zou de eerste gedachte niet zijn dat het walgelijk is dat Claire de bloemetjes buiten loopt te zetten terwijl Huub zielig en verslagen op de bank zit.
Ik denk dat dit komt doordat Huub zoveel hoeren heeft geneukt.
Een stukje beeldvorming dus.
Zit ik me hier serieus in deze discussie te mengen.![]()
... aan een pooier.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:41 schreef littlemamita het volgende:
Eigenlijk is ze gewoon modern uitgehuwelijkt!
dankzij haar bloedeigen ouders!
Vind je dat niet sneu dan?quote:
Ja maar die van Matthijs hoefden niet met hun twaalfde op kamersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:47 schreef littlemamita het volgende:
Ik heb het straks nog vroeger de deur uit en ben dan nog jonger dan die Matthijs hahaaha
Jippie jhee!
TB slaat een beetje doorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
nee joh "hoerenloper" was hij toch.
Die van mij ook niet hoor!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar die van Matthijs hoefden niet met hun twaalfde op kamers
Huub kan alles, wist je dat nog niet, zolang het met vrouwen en misbruiken te maken heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
nee joh "hoerenloper" was hij toch.
Ach, het leven is kort....quote:
Je trekt je er toch niets van aan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef littlemamita het volgende:
[quote]Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
{qoute}
oja kan ik hier gewoon mijn eigen topic krijgen?
Hoe dan?
Maar daar ben ik toch veels te saai voor....!???
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je trekt je er toch niets van aan.
Het advies van een prof is dan ook dat je kinderen daar niet aan moet blootstellen. Confronteer ze pas met een nieuwe partner als het al langere tijd serieus is. En terecht. Want naar welk onderzoek je ook kijkt, of het dan gaat om gescheiden ouders, samengestelde gezinnen, gezinnen met 2 mamma's etc etc, het belang van stabiliteit komt steeds naar voren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Lijkt me wel voor mensen die net gescheiden zijn en "ooit" weer "de ware" zullen tegenkomen ,er vriendjes en vriendinnetjes uitgeprobeerd zullen worden.Voor een kind blijft dat lastig.Bv 3 maanden een nieuwe"relatie" en als het uitgaat na verloop van tijd weer een ander ,en dat sukkelt dan maar aan.Telkens opnieuw wennen en afscheid nemenEn ja ,ze groeien wel groot,maar een feest is het niet altijd. Ik hoop voor alle kinderen van gescheiden ouders op een stabiel leven.Maar dat zal iedereen met me eens zijn
![]()
Niet doen, zonde van de tijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet?
maar stiekem trek ik me heel veel dingen aan....!
laters..... doe je voorzichtig met die Huubmok die je vanmorgen nog opgepoetst hebt.quote:
Tja toen ik las dat hij alweer een nieuwe had, heb ik die van schrik uit mijn handen laten vallen...duizend stukjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
laters..... doe je voorzichtig met die Huubmok die je vanmorgen nog opgepoetst hebt.
natuurlijk, de waarheid komt vroeg of laat altijd uit!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:00 schreef jeweltje het volgende:
Ochochochochohc... Als die kleine mama echt familie van huub is komt dat uit. Als huub agressief is geweest en dat daarom clair is weggegaan, komt dat ook uit. Wie zal het zeggen allemaal, slot hierop, we horen toch de waarheid voorlopig niet.
Ach, het gaat niet over iemand uit de kooi, dus wat mij betreft niet zo interessant als the soap waar we over ouwenelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:40 schreef sunny16947 het volgende:
Een gedicht van Brian. Jammer dat de aanleiding voor het dichten zo triest is.
Op 9 oktober voltrok zich een ongeluk waarvan hij op 11 oktober aan de verwondingen overleed. Vriend en collega rapper Riley (Pierre Bertram) lid van de groep Wes-sup die net een beetje aan de weg begonnen te timmeren.
Bedankt!
Wat gaan we zeggen, wat gaan we doen?
Stilzwijgen bij het gehoor van jouw verlies?
Schreeuwen van verdriet?
Janken?
Ik weet het nu even niet.
Allemaal vragen dat we hebben.
Beelden en momenten van jou flitsen voorbij.
Hoe je was, wat je deed.
Je was en blijft ons altijd bij.
Kaarsjes branden jouw vlam.
We snappen nog steeds niet waarom dit jou overkwam.
Enthousiast en ambitieus bracht jij de humor met een lach.
Jij was de maker van de dag!
Ach het is mij om het even. DGK mag dan wat mij betreft sowieso een algeheel slotje krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:00 schreef jeweltje het volgende:
Ochochochochohc... Als die kleine mama echt familie van huub is komt dat uit. Als huub agressief is geweest en dat daarom clair is weggegaan, komt dat ook uit. Wie zal het zeggen allemaal, slot hierop, we horen toch de waarheid voorlopig niet.
o.p betekend?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach het is mij om het even. DGK mag dan wat mij betreft sowieso een algeheel slotje krijgen.
Als zelfs Huub niet meer voor schandalen gaat zorgen, dan is die sodom en gomorra dood en begraven.
Maar, er komt vast wel wat nieuws uit de media. Hebben we Huub niet voor nodig. Kijk maar naar de OP.
toedels.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo ik ga weer eens ........ veel te gezellig geweest vandaag.
Of Claire heeft zich het afgelopen weekend ook een slag in de rondte lopen feesten en vraagt zich af of ze dat op haar Hyves bekend zal maken....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:31 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben benieuwd of Claire "zalll ik" ten uitvoer brengt. We wisten wel dat de modder er vandaag of morgen uitkomt.
Helemaal met je eens dat dit topic een slotje nodig heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach het is mij om het even. DGK mag dan wat mij betreft sowieso een algeheel slotje krijgen.
Als zelfs Huub niet meer voor schandalen gaat zorgen, dan is die sodom en gomorra dood en begraven.
Maar, er komt vast wel wat nieuws uit de media. Hebben we Huub niet voor nodig. Kijk maar naar de OP.
Maar littlemama heeft de sleutelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Helemaal met je eens dat dit topic een slotje nodig heeft
Volgens mij heeft Static diequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Maar littlemama heeft de sleutel
Dat snap ik niet , als je het niet boeit waarom kom je dan op dit topic, blijf dan gewoon weg heb je er ook geen last van. Vragen op een topic of hij dicht kanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:53 schreef Prospera het volgende:
Stop BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media.
Het is een kader geworden voor gefrustreerde users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |