laat haar dan de party of telegraaf bellen, kunnen zij het mooi aandikken!quote:
goede vraag, de tijd zal het leren.....!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb Huub ook wel eens horen zeggen dat hij zo verknocht is aan deze (soort) schoenen dat hij steeds dezelfde koopt. Zou dat ook voor het type vrouw gelden.
Dan zou-ie ze eens moeten poetsen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb Huub ook wel eens horen zeggen dat hij zo verknocht is aan deze (soort) schoenen dat hij steeds dezelfde koopt.
Er zijn genoeg vrouwen die van zoete koek houden.quote:Zou dat ook voor het type vrouw gelden.
bedoel je dat hij die vrouwen moet op poetsen, of zn eigen schoenen eens moet poetsen, of doel je op een zoete koekenbakker die een gebakken poets (of schoen) verdiend?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou-ie ze eens moeten poetsen.
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die van zoete koek houden.
Hij moet een flinke schop onder z'n kont krijgen met een van Bommel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:44 schreef littlemamita het volgende:
[..]
bedoel je dat hij die vrouwen moet op poetsen, of zn eigen schoenen eens moet poetsen, of doel je op een koekenbakker die een gebakken poets of schoen verdiend?
eigenlijk wel ja...........!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij moet een flinke schop onder z'n kont krijgen met een van Bommel.
die is druk aan het hyven met Huubje.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Waar is Mooiii eigenlijk. Het is niet hetzelfde zonder Mooiiiii
Yeah right!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
die is druk aan het hyven met Huubje.....
Ik denk dat het op termijn een Servische legerkist wordt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij moet een flinke schop onder z'n kont krijgen met een van Bommel.
Je bedoelt dat Huub een klein piemeltje heeft?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:55 schreef sunny16947 het volgende:
Gek eigenlijk. Iedereen heeft het maar over Huub als sexbeest. Terwijl ik het gevoel heb dat hij helemaal niet zo'n sexer is. Ja extremiteiten, maar de kwantiteit.......Dacht dat Brian het wel won w.d.b.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Huub een klein piemeltje heeft?
Hij begeeft zich op glad ijs. Ik hoop niet dat hij die fietsketting nodig zal hebben, al zal het hem niet helpen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat het op termijn een Servische legerkist wordt.
Zou kunnen. Heb geen idee. Dat wazige beeld van de stream zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat verliest ie zeker van Brian.
Dat lag misschien meer aan het verschil tussen Amanda en Lieke/Clairequote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:55 schreef sunny16947 het volgende:
Gek eigenlijk. Iedereen heeft het maar over Huub als sexbeest. Terwijl ik het gevoel heb dat hij helemaal niet zo'n sexer is. Ja extremiteiten, maar de kwantiteit.......Dacht dat Brian het wel won w.d.b.
Nu je dit zegt kan ik je niet meer serieus nemen, iedere blinde kon zien dat Brian wint.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:05 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb geen idee. Dat wazige beeld van de stream zegt niet zoveel.
Lurkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Waar is Mooiii eigenlijk. Het is niet hetzelfde zonder Mooiiiii
Nee hoor,niks nada al zullen sommigen dat niet gelovenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
die is druk aan het hyven met Huubje.....
Ach ze zeggen wel eens mannen met grote voeten. hebben.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat verliest ie zeker van Brian.
Die van Brian is zo groot dat er een elleboog-gewricht in zit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu je dit zegt kan ik je niet meer serieus nemen, iedere blinde kon zien dat Brian wint.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die van Brian is zo groot dat er een elleboog-gewricht in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |