Je bent dan een van de weinigen. Waarom geloofde je erin?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:19 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Uhm, ik heb er wel in geloofd!
even maar, dat dan weer wel!
Hij is gewoon een lafaard, laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:21 schreef littlemamita het volgende:
Huub is wel stil hier de laaste tijd....
Zou het niet zo kunnen zijn, dat wij verdomd dicht bij de waarheid zitten en dat hij daarom voor de verandering eens "wijs" zijn mond dicht houd?
Het lijkt me eerder dat hij met stomheid geslagen is door zo veel kortzichtigheidquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:21 schreef littlemamita het volgende:
Huub is wel stil hier de laaste tijd....
Zou het niet zo kunnen zijn, dat wij verdomd dicht bij de waarheid zitten en dat hij daarom voor de verandering eens "wijs" zijn mond dicht houd?
Ik dacht (ja dom he?), dat Claire echt gek op Huub was, en ik dacht dat als huubje huisje boompje beestje heeft dat alles goed zou komen, en dat ze nog lang en gelukkig samen zouden zijn.....!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent dan een van de weinigen. Waarom geloofde je erin?
Zou kunnen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is gewoon een lafaard, laten we het daar maar op houden.
Zou ook kunnen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder dat hij met stomheid geslagen is door zo veel kortzichtigheid
het zal dan misschien voor Huub een tv huwelijk geweest zijn, ik denk echt dat claire wel echt verliefd was/is op hem.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat huwelijk was gewoon een tv-huwelijk. Niemand geloofde er in. Maar ja, het was gratis. Dus waarom niet?
Ik denk dat H en C ook echt wel gek op elkaar waren hoor. Maar dat heet gewoon verliefdheid, of geilheid, whatever.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:23 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik dacht (ja dom he?), dat Claire echt gek op Huub was, en ik dacht dat als huubje huisje boompje beestje heeft dat alles goed zou komen, en dat ze nog lang en gelukkig samen zouden zijn.....!
Dom ja ik weet het!
Achteraf is altijd makkelijker praten...........
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar .... 1 ding moet je hem nageven, hij houdt zich in, onwille van de belangrijkste vrouw in zijn leven, Sophie.Hij doet zijn best, kun je op de foto zien.
ja haha daar heb je ook wel weer gelijk in ja....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat H en C ook echt wel gek op elkaar waren hoor. Maar dat heet gewoon verliefdheid, of geilheid, whatever.
Maar dat is geen basis om een huwelijk op te bouwen. Dat stort gegarandeerd in elkaar. Dat blijkt nu maar weer.
Maar hoe je het ook bekijkt, er is toch iets moois uit voortgekomen. Hen dochtertje zal hen altijd blijven verbinden.
Nou nee dat nou ook weer net niet...!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is een kanjer, een topgozert, je zou hem zo opnemen als ideale schoonzoon in je familie
Ja hoor, helemaal mee eens, komt bij dat het voor een kind ook fijner opgroeien is als papa en mama gelukkig zijn. Met elkaar, of met een nieuwe partner.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat H en C ook echt wel gek op elkaar waren hoor. Maar dat heet gewoon verliefdheid, of geilheid, whatever.
Maar dat is geen basis om een huwelijk op te bouwen. Dat stort gegarandeerd in elkaar. Dat blijkt nu maar weer.
Maar hoe je het ook bekijkt, er is toch iets moois uit voortgekomen. Hen dochtertje zal hen altijd blijven verbinden.
Nee, ik vermoedde al dat je hem zelf wildequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:33 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nou nee dat nou ook weer net niet...!
Uhm nee dan begrijp je mij niet helemaal goed geloof ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik vermoedde al dat je hem zelf wilde
Sjon wilde het eerste RLS huwelijk, Lieke wilde niet dus moest er een andere bruid komen, bij voorkeur een beetje dommige gans met een niet al te hoog IQ, met ouders die hebberig genoeg waren om voor een paar centen hun dochter in het ongeluk te storten ... dan kom je uit bij een Clairequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het zal dan misschien voor Huub een tv huwelijk geweest zijn, ik denk echt dat claire wel echt verliefd was/is op hem.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik vermoedde al dat je hem zelf wilde
ja triest eigenlijk als je dan Claire bent en met de gebakken peren overblijft!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Sjon wilde het eerste RLS huwelijk, Lieke wilde niet dus moest er een andere bruid komen, bij voorkeur een beetje dommige gans met een niet al te hoog IQ, met ouders die hebberig genoeg waren om voor een paar centen hun dochter in het ongeluk te storten ... dan kom je uit bij een Claire
Volgens mij was Claire ook echt gek op hem. Wat blijft er over? Huisje boompje beestje, maar nee hoor, hij kreeg babietje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:23 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik dacht (ja dom he?), dat Claire echt gek op Huub was, en ik dacht dat als huubje huisje boompje beestje heeft dat alles goed zou komen, en dat ze nog lang en gelukkig samen zouden zijn.....!
Dom ja ik weet het!
Achteraf is altijd makkelijker praten...........
Ja, daar heb je wel een point.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Als Claire iemand tegen was gekomen in haar gezellige weekendje uit en daar nu mee zou gaan ,zouden veel mensen dat prima vinden.Want zij is zielig "en verlaten"en bij voorbaat is alles Huubs schuld
zonder dat we het fijne ervan weten en gaat ons indd niet aan.
![]()
Wat schuift dat ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is een kanjer, een topgozert, je zou hem zo opnemen als ideale schoonzoon in je familie
"Ze was een beetje dom"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het zal dan misschien voor Huub een tv huwelijk geweest zijn, ik denk echt dat claire wel echt verliefd was/is op hem.
geboren in 1960quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Mag ik even iets OT vragen.
Die Matthijs van Nieuwker, hoe oud is hij? Hij zei daarnet dat zijn kinderen al de deur uit zijn. Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |