That's FOk for you. Maareh, van alle speculaasjes vind ik Claire een vriendje, het minst waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we weten het niet, we gissen wat af met zijn allen, maar misschien zit het wel heel anders dan we allemaal denken
Echt bs vind ik dit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:34 schreef Elisa1958 het volgende:
Volgens mij is Huub zich "hoger" op de ladder aan het neuken. Totaal geen fatsoen in zijn donder naar claire toe. Walgelijk gedrag. Sophie de belangrijkste vrouw in zijn leven, gelul dan zorgde hij er wel voor dat hij een poosje buiten de media bleef, dan hield hij zich op de achtergrond. Fijn voor in haar fotoboek, papa gelijk al met een ander liefje in de party. Hoe zou zijn familie dit nu eigenlijk vinden, weet wel dat ik me rot zou schamen.
Zou zomaar kunnen..... misschien had Claire wel een zogenaamde vriendin.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:42 schreef Toverheks het volgende:
misschien was claire wel op Huub uitgekeken, en dat Huub zoiets had, ja claire er zijn nog meer leuke meiden, weten wij veel, misschien dat claire wel een huisvrouw van lik me doos was, een meid die de hele dag steunde en kreunde omdat een huishouden, babytje, eigen zaak en nog een mannetje die op ongeregelde tijden thuis kwam van zijn werk wel beu was............wie zal het zeggen.
dat zeg ik net, misschien was claire wel op hem uitgekeken, was de glans eraf, wilde ze geen vrouw van een * bekende* meer wezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
That's FOk for you. Maareh, van alle speculaasjes vind ik Claire een vriendje, het minst waarschijnlijk.
Even kijken, wat hebben we tot dusverre.
Huub heeft een zogenaamde vriendin die niet zo zogenaamd blijkt te zijn.
Natuurlijk moeten ze weer gelukkig worden. Maar, het varkentje moet toch eerst geslacht worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg ik net, misschien was claire wel op hem uitgekeken, was de glans eraf, wilde ze geen vrouw van een * bekende* meer wezen.
of misschien is claire wel een echte bitch, die hem bleef afkatten, hem afzeiken en klaagde bij haar ouders.
ach we weten het niet en zullen het ook nooit te weten komen.
en dat Huub nu een vermeende nieuwe vriendin heeft, kom op mensen, hij is jong net als claire, dus claire mag wat mij betreft ook een leuke vent nemen hoor, ze zijn nog lang niet bejaard. als ze maar weer (apart of met elkaar) gelukkig er van worden.
een mensen leven is te kort om met wrok verder tegaan.
Nee, ben je mal! Het is doodnormaal om in DGK te gaan trouwen, de dag nadat je je schoonmoeder voor hoer uit hebt gemaakt, vervolgens je vrouw bij een kind "duwen" en drie maanden na de geboorte de boel de boel te laten en nog voordat de scheiding rond is feest te gaan vieren met andere dames. Zo hoort het te gaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je wilt dus eigenlijk dat hij ergens in een klooster in retraite gaat?
ja maar hoe moeten "wij" dat varkentje dan gaan wassen? Of jou woorden: slachten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten ze weer gelukkig worden. Maar, het varkentje moet toch eerst geslacht worden.
Hij is al met teveel weggekomen.
Nee helemaal niet maar hij heeft zijn mond zo vol dat sophie belangrijk is dan houd je daar een beetje rekening mee en hij weet dat hij gefotograveerd kan worden op dit moment zeker in laren. Zoek dan iets op waar je wat minder kans daarop hebt. Hij vindt dit gewoon prachtig om zo in de belangstelling te staan. Hij geilt daar echt op volgens mij.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je wilt dus eigenlijk dat hij ergens in een klooster in retraite gaat?
Maar .... 1 ding moet je hem nageven, hij houdt zich in, onwille van de belangrijkste vrouw in zijn leven, Sophie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ben je mal! Het is doodnormaal om in DGK te gaan trouwen, de dag nadat je je schoonmoeder voor hoer uit hebt gemaakt, vervolgens je vrouw bij een kind "duwen" en drie maanden na de geboorte de boel de boel te laten en nog voordat de scheiding rond is feest te gaan vieren met andere dames. Zo hoort het te gaan![]()
Al die andere mensen die dat niet doen, die zijn gestoord en maf
Laat dat maar aan mij over.Heb ik zo vaak gedaan vroegehhquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja maar hoe moeten "wij" dat varkentje dan gaan wassen?
Ach, komt tijd, komt raad...........quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja maar hoe moeten "wij" dat varkentje dan gaan wassen? Of jou woorden: slachten?
hoe dan???
NB Ik wil best helpen hoor....
Alsof het aan 'ons' is om een oordeel te vellen over Huub en Claire en hun eventuele nieuwe relaties of scharrelsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja maar hoe moeten "wij" dat varkentje dan gaan wassen? Of jou woorden: slachten?
hoe dan???
NB Ik wil best helpen hoor....
Je hebt volgens mij gelijk. Hij vindt het vast niet vervelend.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet maar hij heeft zijn mond zo vol dat sophie belangrijk is dan houd je daar een beetje rekening mee en hij weet dat hij gefotograveerd kan worden op dit moment zeker in laren. Zoek dan iets op waar je wat minder kans daarop hebt. Hij vindt dit gewoon prachtig om zo in de belangstelling te staan. Hij geilt daar echt op volgens mij.
Huub en de waarheid vertellen. Je bent echt grappig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef Toverheks het volgende:
ach, misschien is claire wel stiekum zwanger geworden, dat ze merkte, ach het huwelijk ziet huub niet zitten, misschien als ik de pil ff vergeet en zwanger raak, blijft ie bij me....
oh het moet niet gekker worden met me, allemaal complotjes hier en daar............
huub kom er maar in, en vertel ons de waarheid en niets anders dan de waarheid...
ach doe maar niet Huub, is veels te gezellig hier met zijn alle, de 1 heeft nog gekkere ideeen erover dan de ander, maar je moet maar zo denken Huub, zo blijven al die mensen zo lekker met je bezig.
We hebben wel een mening over hoe het zo gekomen is, of niet. Ik wil wel graag een mening daarover hebben hoor, lijkt me gewoon leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alsof het aan 'ons' is om een oordeel te vellen over Huub en Claire en hun eventuele nieuwe relaties of scharrels
dank je, lief van jequote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub en de waarheid vertellen. Je bent echt grappig.
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ben je mal! Het is doodnormaal om in DGK te gaan trouwen, de dag nadat je je schoonmoeder voor hoer uit hebt gemaakt, vervolgens je vrouw bij een kind "duwen" en drie maanden na de geboorte de boel de boel te laten en nog voordat de scheiding rond is feest te gaan vieren met andere dames. Zo hoort het te gaan![]()
Al die andere mensen die dat niet doen, die zijn gestoord en maf
Precies, heb ik nog en beetje lol om die kwast.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:00 schreef Toverheks het volgende:
ach, als we maar leut hebben toch, heerlijk hoe sommige reageren, of Huubje hun eigendom is, of Huub bij hun naast op de bank zitten als ze hier wat posten.
ach volgende week is dit weer vergeten en komt er een andere vette rel. om wie of wat dan ook
leedvermaak mag ook hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies, heb ik nog en beetje lol om die kwast.
Als het maar lol is, ben niet zo van leedvermaak, maar met Huub blijf je lachen.quote:
ach eerlijk is eerlijk, ook heeft dit iets tragisch voor beide partijen, is nooit leuk ( buiten dat babytje om, die komt wel groot) maar iedereen droomt als hij/zij jong is van een mooi en prettig leven zonder scheidingen etc. als je trouwt dan denk je echt dit is hem/haar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als het maar lol is, ben niet zo van leedvermaak, maar met Huub blijf je lachen.
dank je!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Saaiheid is de nieuwe gezelligheid. Je bent je tijd dus ver vooruit
Ja, anders kunnen we SHO wel opdoeken, hier de moraalridder uithangenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We hebben wel een mening over hoe het zo gekomen is, of niet. Ik wil wel graag een mening daarover hebben hoor, lijkt me gewoon leuk.
Normaal wel ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach eerlijk is eerlijk, ook heeft dit iets tragisch voor beide partijen, is nooit leuk ( buiten dat babytje om, die komt wel groot) maar iedereen droomt als hij/zij jong is van een mooi en prettig leven zonder scheidingen etc. als je trouwt dan denk je echt dit is hem/haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |