Lijkt me wel voor mensen die net gescheiden zijn en "ooit" weer "de ware" zullen tegenkomen ,er vriendjes en vriendinnetjes uitgeprobeerd zullen worden.Voor een kind blijft dat lastig.Bv 3 maanden een nieuwe"relatie" en als het uitgaat na verloop van tijd weer een ander ,en dat sukkelt dan maar aan.Telkens opnieuw wennen en afscheid nemenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, helemaal mee eens, komt bij dat het voor een kind ook fijner opgroeien is als papa en mama gelukkig zijn. Met elkaar, of met een nieuwe partner.
Nou niet zo bescheiden gaan doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:36 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Uhm nee dan begrijp je mij niet helemaal goed geloof ik.
ik hoef hem niet, en al helemaal niet voor mezelf!
Jij mag hem hebben! AUB>
Dan was hij er ook vroeg bij zeg... en zijn kids al vroeg de deur uit. Hij heeft het niet slecht gedaan.quote:
Tsja , tegenwoordig hebben (zulke) mannen van die leeftijd vaak een tweede leg in de batterij liggen, dus vandaar dat ik dacht, goh, hoe oud ben je dan?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:45 schreef littlemamita het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
Geboren 8 september 1960
van wikipedia
Er zal wel een goede reden voor zijn waarom claire bij huub weg is gegaan.Gaat vast niet om het laten staan van zijn schoenen of zo. Als een bekende van huub het heeft of een gat in een deur of rondgooien van telefoons lijkt me dat geen prettige dingen om mee te maken. Ik heb dat tenminste nog nooit meegemaakt dat mijn partner een deur intrapt uit boosheid. Dat is gewoon toch een vorm van agressie in mijn ogen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een point.
Het lijkt erop dat Claire Huub heeft verlaten, en als er een foto van Claire hand in hand met een nieuwe vriend zou staan, zou de eerste gedachte niet zijn dat het walgelijk is dat Claire de bloemetjes buiten loopt te zetten terwijl Huub zielig en verslagen op de bank zit.
Ik denk dat dit komt doordat Huub zoveel hoeren heeft geneukt.
Een stukje beeldvorming dus.
Zit ik me hier serieus in deze discussie te mengen.![]()
... aan een pooier.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:41 schreef littlemamita het volgende:
Eigenlijk is ze gewoon modern uitgehuwelijkt!
dankzij haar bloedeigen ouders!
Vind je dat niet sneu dan?quote:
Ja maar die van Matthijs hoefden niet met hun twaalfde op kamersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:47 schreef littlemamita het volgende:
Ik heb het straks nog vroeger de deur uit en ben dan nog jonger dan die Matthijs hahaaha
Jippie jhee!
TB slaat een beetje doorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
nee joh "hoerenloper" was hij toch.
Die van mij ook niet hoor!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar die van Matthijs hoefden niet met hun twaalfde op kamers
Huub kan alles, wist je dat nog niet, zolang het met vrouwen en misbruiken te maken heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
nee joh "hoerenloper" was hij toch.
Ach, het leven is kort....quote:
Je trekt je er toch niets van aan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef littlemamita het volgende:
[quote]Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kun jij je eigen topic niet openen of zo? Tering, jij vraagt meer aandacht dan Huub sinds hij op tv is geweest in één if andere rls.
{qoute}
oja kan ik hier gewoon mijn eigen topic krijgen?
Hoe dan?
Maar daar ben ik toch veels te saai voor....!???
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je trekt je er toch niets van aan.
Het advies van een prof is dan ook dat je kinderen daar niet aan moet blootstellen. Confronteer ze pas met een nieuwe partner als het al langere tijd serieus is. En terecht. Want naar welk onderzoek je ook kijkt, of het dan gaat om gescheiden ouders, samengestelde gezinnen, gezinnen met 2 mamma's etc etc, het belang van stabiliteit komt steeds naar voren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Lijkt me wel voor mensen die net gescheiden zijn en "ooit" weer "de ware" zullen tegenkomen ,er vriendjes en vriendinnetjes uitgeprobeerd zullen worden.Voor een kind blijft dat lastig.Bv 3 maanden een nieuwe"relatie" en als het uitgaat na verloop van tijd weer een ander ,en dat sukkelt dan maar aan.Telkens opnieuw wennen en afscheid nemenEn ja ,ze groeien wel groot,maar een feest is het niet altijd. Ik hoop voor alle kinderen van gescheiden ouders op een stabiel leven.Maar dat zal iedereen met me eens zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |