de vorige, de posts van merelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik volgende week dinsdag kan. Heb mijn nieuwe rooster nog niet bekeken. Begin aan verpleegstage en weet niet of ik dan al aan het werk ben. Zal straks even checkenquote:
VHS is appeltje-eitje-twee-vingers-in-je-neus, is alleen maar leuker als je gigabrak bentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik volgende week dinsdag kan. Heb mijn nieuwe rooster nog niet bekeken. Begin aan verpleegstage en weet niet of ik dan al aan het werk ben. Zal straks even checken
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:56 schreef Sander het volgende:
Ik mag de fipo dan wel gemist hebben, de tieten komen d'r!Ja kan moeilijk op mijn werk naar dat soort plaatjes zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
http://www.google.nl/search?hl=en&q=eenheden+in+een+onderzoek&sourceid=navclient-ff&rlz=1B3GGGL_enNL346NL346&ie=UTF-8quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:04 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb even een hele simpele vraag maar ik weet het zelf gewoon niet, en ik hoop iemand hier wel...
Ik heb net een wetenschappelijk artikel over een onderzoek bestudeerd, en nu krijg ik de vraag: "Wat zijn de eenheden in de studie?"
Nu is mijn vraag: wat zijn überhaupt eenheden in een onderzoek? Dan weet ik wat ik moet invullen
Krijg je dan wel het 'gewenste' publiek? Het komt wel in je huis wonenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef morgane het volgende:
Ik heb inmiddels een advertentie op Hyves geplaats voor de kamer:
Huisgenootje gezocht!
Ik vind het nog altijd makkelijker dan Kamernet, omdat je iig nog iemands profiel kan checken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Krijg je dan wel het 'gewenste' publiek? Het komt wel in je huis wonen.
hehe ik ken een paar mensen die jij ook kent op hyvesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef morgane het volgende:
Ik heb inmiddels een advertentie op Hyves geplaats voor de kamer:
Huisgenootje gezocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |