quote:Op woensdag 30 december 2009 13:15 schreef WRH het volgende:
ben erg benieuwd naar de en suite deuren.
En zo zijn het maandenlang gewoon wat ideeen, schetsen en wat dingen die je hebt gekocht en zo staat er opeens een basis voor je en suite..quote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef bleiblei het volgende:
Zo! Stap 1 van de ensuite staat recht op![]()
[ afbeelding ]
De bedoeling is dat we aan deze balken de gehele ensuite gaan "hangen".
In de balken heb ik ook al plek gemaakt voor de leggers waar de planken van de kast op komen.
En de deuren zijn natuurlijk ook in vol ornaat op de foto terug te vinden.
Het glas in lood is gerestaureerd en zit weer perfect in de deuren. Nu moeten we alleen nog nieuwe wielen zien te vinden. De wielen die er in zitten zijn een beetje vastgeroest. Maar das een mooie klus voor SQ komende week.
jahoor, als we maar wel lekker veel foto's zienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
tnx voor alle compliments
De progressie zal traag zijn hoor, hopelijk hebben jullie geduld
En nu veel lakjesquote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef bleiblei het volgende:
Zo! Stap 1 van de ensuite staat recht op![]()
[ afbeelding ]
De bedoeling is dat we aan deze balken de gehele ensuite gaan "hangen".
In de balken heb ik ook al plek gemaakt voor de leggers waar de planken van de kast op komen.
En de deuren zijn natuurlijk ook in vol ornaat op de foto terug te vinden.
Het glas in lood is gerestaureerd en zit weer perfect in de deuren. Nu moeten we alleen nog nieuwe wielen zien te vinden. De wielen die er in zitten zijn een beetje vastgeroest. Maar das een mooie klus voor SQ komende week.
Whehe.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:08 schreef bleiblei het volgende:
Shit, betrapt.
Maareh, het gaat prima! Ben per 1 januari geswitched van functie en ben nu projectleider.
Ik ben (hopelijk) vanaf maart verantwoordelijk voor alle changes op het financiele SAP landschap, dus dat gaat carrieretechnisch best goed(Alleen het waarmaken van alle afspraken... Dat beangstigd me een beetje). Het huis gaat idd den goeie kant op! Nog wel veel werk aan hoor. Maar daar kies je voor, met een koophuis
.
Hoe gaat het bij jouw bouwproject? Helemaal klaar of nog steeds een to do lijstje van wat er moet gebeuren?
En heb je @ work een project (waar?) of zit je ff op de bank?
Oh alleen dat stukje. God, geweldig he, maatwerkquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:40 schreef bleiblei het volgende:
Nou, ik werk bij een grote verzekeraar dus die draaien geen IS-U.
Maarrrr ik doe alleen het CD stuk (is een laagje op FI-CA) + alle maatwerkoplossingen die er omheen gebouwd zijn.
oh, geen maatwerk in de SAP omgeving zelf? Oke, dat had ik niet door. Leuk, heb je ook gekut met interfacing dus (tenzij goed uitgewerkt)quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:19 schreef bleiblei het volgende:
Ja dat klopt, dat stukje.
Met maatwerk bedoelde ik eigenlijk wat .Net applicaties en wat third party software.
Wij ook dus waarom ik het ooit besteld hebquote:Op maandag 15 februari 2010 21:00 schreef bleiblei het volgende:
Ligt een beetje stil.
Maar komt ook een beetje door het weer. Binnen gaan zagen geeft zo een zooi en buiten is een beetje erg koud. Kortom, we moeten ff wat beter weer in NL krijgen.
Maar SQ zal morgen wel een update foto posten! Er staat alleen niet zo veel verandering op dus.
Enne dank je voor het melden TM! We hebben hier alleen alles draadloos, het is dus niet echt bruikbaar voor ons.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wij ook dus waarom ik het ooit besteld heb
Ik hoop voor jullie op een snelle intreding van het voorjaar (okee okee, ook voor mezelf, ik geef het toe).
hadquote:Op maandag 15 februari 2010 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
He? Jij had toch weer een baan?
Hoop ook dat het snel lente wordt, dan kan er weer wat geverfd worden
Da's niet van 1 weekend hoor, ik ben gewoon te lam om ze terug te brengen steedsquote:Op zondag 21 februari 2010 14:04 schreef Ml-etje het volgende:
Die kratjes
Je hebt ook hele leuke dingen voor aan de muur zag ik, Senesta heeft er
Verder kan ik je niet helpen
Daar ging ik ook niet van uitquote:Op zondag 21 februari 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's niet van 1 weekend hoor, ik ben gewoon te lam om ze terug te brengen steeds![]()
Volgens mij is het een American Curl of Scottish Fold. Die hebben altijd van die grappige oortjes.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Beijtje het volgende:
Hoeveel katten hebben jullie? En is het een speciaal ras? Ze hebben van die leuke oortjes! Dat is het eerste wat ik doe als de verf bij mij droog is (oja en ik een plee heb): weer een kat uit het asiel halen!
Cat from hellquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
even voor de duidelijkheid, dit zijn onze nazen:
[ afbeelding ]
die dus nog geen paal hebben
britjes? omg.. die grijze (L)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
even voor de duidelijkheid, dit zijn onze nazen:
[ afbeelding ]
die dus nog geen paal hebben
lief he!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:23 schreef heartwork het volgende:
[..]
britjes? omg.. die grijze (L)
Maar eh.. je verbouwing? hoe staat het daarmee?
dat spinrag klinkt wel bekend jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:18 schreef WRH het volgende:
wat een snoepies.
trekken ze het nog allemaal, de verbouwing?
Balou hier is geregeld verkouden geweest door het stof en de kou en werd ook helemaal stilletjes van het telkens in een andere kleine ruimte opgesloten zitten.
hebben 'm wel zo veel mogelijk telkens weer los laten lopen, elke avond spullen opruimen zodat hij toch overal kon komen, maar optimaal was het niet, kwam hij weer onder het gips en spinrag naar boven na een uurtje, volkomen chagrijnig.
Gaat goed zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
En een statusupdate!
[ afbeelding ]
Er komen nog 2 niveau's boven op de enkele paal, een plank en een hangmat. Gaat lekker!
Ik zou er een handeltje mee op gaan zetten als ik jou was, ziet er professioneel uit!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
En een statusupdate!
[ afbeelding ]
Er komen nog 2 niveau's boven op de enkele paal, een plank en een hangmat. Gaat lekker!
Worden wel dure krabpalen danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou er een handeltje mee op gaan zetten als ik jou was, ziet er professioneel uit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |