Volgens mij is het een American Curl of Scottish Fold. Die hebben altijd van die grappige oortjes.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Beijtje het volgende:
Hoeveel katten hebben jullie? En is het een speciaal ras? Ze hebben van die leuke oortjes! Dat is het eerste wat ik doe als de verf bij mij droog is (oja en ik een plee heb): weer een kat uit het asiel halen!
Cat from hellquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
even voor de duidelijkheid, dit zijn onze nazen:
[ afbeelding ]
die dus nog geen paal hebben
britjes? omg.. die grijze (L)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
even voor de duidelijkheid, dit zijn onze nazen:
[ afbeelding ]
die dus nog geen paal hebben
lief he!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:23 schreef heartwork het volgende:
[..]
britjes? omg.. die grijze (L)
Maar eh.. je verbouwing? hoe staat het daarmee?
dat spinrag klinkt wel bekend jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:18 schreef WRH het volgende:
wat een snoepies.
trekken ze het nog allemaal, de verbouwing?
Balou hier is geregeld verkouden geweest door het stof en de kou en werd ook helemaal stilletjes van het telkens in een andere kleine ruimte opgesloten zitten.
hebben 'm wel zo veel mogelijk telkens weer los laten lopen, elke avond spullen opruimen zodat hij toch overal kon komen, maar optimaal was het niet, kwam hij weer onder het gips en spinrag naar boven na een uurtje, volkomen chagrijnig.
Gaat goed zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
En een statusupdate!
[ afbeelding ]
Er komen nog 2 niveau's boven op de enkele paal, een plank en een hangmat. Gaat lekker!
Ik zou er een handeltje mee op gaan zetten als ik jou was, ziet er professioneel uit!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
En een statusupdate!
[ afbeelding ]
Er komen nog 2 niveau's boven op de enkele paal, een plank en een hangmat. Gaat lekker!
Worden wel dure krabpalen danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou er een handeltje mee op gaan zetten als ik jou was, ziet er professioneel uit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |