ja, zeker als je verkeerd mikt met je gebruikte koffiepadsquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Mooie oplossing, want die muren kunnen smerig worden...
Ik zeg niks...quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zeker als je verkeerd mikt met je gebruikte koffiepads![]()
Wat een aparte baard heeft hij tochquote:Op maandag 14 december 2009 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei oliet de tweede helft
[ afbeelding ]
Ja hij wil niet meer met z'n bakkes herkenbaar onlinequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:04 schreef error_404 het volgende:
[..]
Wat een aparte baard heeft hij toch![]()
Wordt een mooi project, ziet er goed uit!
in het echt valt het wel mee hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:36 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind dat plexi bakje wel serieus fugly trouwens.
Krijgt het zo een kantoorlook van. Maar tis wel handig.
WC of badkamerquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Een paar maanden geleden werden we verliefd, en vandaag konden we onze liefde eindelijk in de armen sluiten!
[ afbeelding ]
Morgen, bij daglicht, gaan we even kijken wat de beste plek is om 'm op te hangen.
Als het maar op oog hoogte is...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Een paar maanden geleden werden we verliefd, en vandaag konden we onze liefde eindelijk in de armen sluiten!
[ afbeelding ]
Morgen, bij daglicht, gaan we even kijken wat de beste plek is om 'm op te hangen.
het is kunst, geen IKEA-artquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als het maar op oog hoogte is...![]()
Leuk ding!
Wat staat er precies op?
ik zie een weiland in de ochtendnevel, waar je een houtwal ziet staan waar net een straal zonlicht overheen valt. Maar op zo'n foto komt dat helemaal niet overquote:
gewoon wat galeries binnen stappen en kijken wat ze hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef Beijtje het volgende:
Dat schilderij dat jullie nu hebben is mooi! Past mooi boven die bank hoor, qua kleur! Het schilderij doet mij weer denken aan de wadden... Maar die flatgebouwen vind ik weer minder...
Hoe zijn jullie op deze schilders gekomen? Lijkt me zo lastig om op ideeën te komen en te kiezen als je een schilderij gaat aanschaffen (wil ik ook graag doen zodra ik het geld er voor heb)...
ik woon in het centrum van Eindhoven in een halve kanswijk... zo prachtig is Eindhoven ook helemaal nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:29 schreef Oblivion het volgende:
Woon je in een prachtige omgeving, hang je een schilderij op van een flat gebouw...
Je bent gek...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daarom, tis wat afwisseling
ik vind het intrigerende schilderijen. het is wel een oerhollandsch beeld ondertussen. het heeft wat. en dat is leukquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je bent gek...![]()
Maar als je het mooi vindt...
Oer-Hollands?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik vind het intrigerende schilderijen. het is wel een oerhollandsch beeld ondertussen. het heeft wat. en dat is leuk
Schilderijen kopen moet geen kwestie van kiezen zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Oblivion het volgende:
Nee, het zou wel kunnen, maar dan moet het ook strak zijn ingericht en dat kan ook heel mooi zijn...![]()
Die eerste schilder vind ik erg mooie dingen maken.
Vind schilderen uitkiezen sowieso moeilijk.
Ik heb vaak als ik een galerie binnen loop, ik zo weer omdraai.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Schilderijen kopen moet geen kwestie van kiezen zijn.
Het is meer een kwestie van een werk zien en daar verliefd op worden.
Maar dan moet je em wel in het echt kijken, in het echt komt kunst heel anders over dan van een plaatje.
Eigenlijk is zelfs de omgeving flink van invloed of een werk eeneffect of een
effect heeft.
Al maakt het natuurlijk bij zaken als Posters en doeken van de action/ikea/leen bakker minder uit dan bij een one of a kind ding. Die one of a kind dingen pleur je doorgaans niet zo ff in de kliko omdat het niet past in het totaalbeeld of bij je smaak.
Tnxquote:Op maandag 21 december 2009 09:39 schreef Susanne81 het volgende:
Haha, wat een geweldige sneeuwman! Vooral dat 'haar'!
mijn vader is het geloof ik met je eensquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef bernies het volgende:
Ik ben op slag verliefd geworden op de binnenkant van de spoelbakde tegeltjes...mooi!
Beter kijken.quote:
Verrek, ik heb 'm nu ook gespot. Een blauwequote:Op donderdag 24 december 2009 08:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beter kijken.![]()
![]()
Ik vind de deuren uit de OP heel mooi en de details, dat Berker 1930 spul.
De horizontale balk gaat niet doorhangen? Of bevestig jij die nog aan het plafond?quote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef bleiblei het volgende:
Zo! Stap 1 van de ensuite staat recht op![]()
[ afbeelding ]
De bedoeling is dat we aan deze balken de gehele ensuite gaan "hangen".
In de balken heb ik ook al plek gemaakt voor de leggers waar de planken van de kast op komen.
En de deuren zijn natuurlijk ook in vol ornaat op de foto terug te vinden.
Het glas in lood is gerestaureerd en zit weer perfect in de deuren. Nu moeten we alleen nog nieuwe wielen zien te vinden. De wielen die er in zitten zijn een beetje vastgeroest. Maar das een mooie klus voor SQ komende week.
Oké danquote:Op zondag 27 december 2009 19:42 schreef bleiblei het volgende:
Er komen nog balkjes (van 4 bij 4cm) tussen vloer & plafond die die balk ondersteunen op de punten waar de kast eindigt en de doorgang begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |