Whahaha ow okequote:Op zondag 8 november 2009 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Knipex is gewoon een merk... die hebben allerlei tangen
En als je eenmaal echt aan het klussen gaat komt dat vanzelf... ik heb mijn hele single leven geteerd op een hamertje tik hamer, een kwartjestang en een schroevendraaier
Jaloers isquote:Op donderdag 12 november 2009 15:43 schreef bleiblei het volgende:
Verders hebben we de schuur aangepakt, alle gereedschap netjes opgehangen,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een freestafel gebouwd voor de bovenfrees.
[ afbeelding ]
Ik moet alleen nog iets verzinnen als geleider van de werkstukken.
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:32 schreef Pollewoppie het volgende:
dat schakelmateriaal![]()
helaas ook wel pokkeduur
De kolonel geeft leidingquote:Op zondag 29 november 2009 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Kick
Het vlot lekker allemaalDit weekend zijn bb en mijn vader bezig geweest de massief eiken vloer te leggen
BB had vorige week de ondervloer van OSB-platen al gelegd, een zware klus. En ik moest aan de zijlijn toekijken, mexicaanse griep ftw
Ploatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zwarte streepje vooraan is de rail voor de schuifdeuren van de ensuite.
De skilder is bijna klaar, en het huis is er zooo van opgeknapt. Weg met het doffe vergeelde beige, hoogglans wit ftw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, zo was het dus eerst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgenavond gaan vader en bb een begin maken met het leggen van de eetkamerhelft, dan kunnen we het samen hopelijk in de avonduren afmaken (onder voorbehoud van de griep)
De vloer is zooooooooo mooi he
Van een ouderwetsche houtzagerijquote:Op maandag 7 december 2009 10:12 schreef Beijtje het volgende:
Mooi! Waar heb je die vloer vandaan als ik vragen mag?
Wij hebben ook katten en dronken avonturenquote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef heartwork het volgende:
Wat heeft bleiblei toch een lekker bekkie zo he
Maar wordt je vloer prachtig zeg.
Wij gaan er volgende week aan beginnen, maar wordt bij ons toch lak. (ivm katten en mijn dronken avonturen )
Je huis ziet er super gezellig uit! Laat die kerst maar komen![]()
En dat zeg je nu! Net nu de verf besteld is;)quote:Op maandag 14 december 2009 13:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij hebben ook katten en dronken avonturen.
![]()
![]()
Volgens de verpakking van de hardwax zou de vloer er tegen beschermd moeten zijn.
Enige nadeel van hardwax tov. lak is dat je het elk jaar even bij moet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |