Nee, ik zou het wel willen, maar ik durf het niet aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:52 schreef TeleluvR het volgende:
Gefeliciteerd! Ga je ook meteen rijden als je je rijbewijs in handen hebt?
Handig een rijbewijs en niet de weg op durven...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Nee, ik zou het wel willen, maar ik durf het niet aanDalijk krijg ik rijontzegging ofzo
Ik wilde dat juist, maar kon het niet. Ik ben wel gelijk een auto gaan kopen, maar adn moet je weer een week op de auto wachten...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:52 schreef TeleluvR het volgende:
Gefeliciteerd! Ga je ook meteen rijden als je je rijbewijs in handen hebt?
die 30 euro is wel mooi een navigatiesysteempje! Hard nodig want anders eindig ik Friesland wanneer k naar Limburg moet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou met spoed aanvragendie extra 30 euro maakt nu ook niet meer uit!
Maar gefeliciteerd
Ik heb zo weer lesnet 20 min uit bed
Waar koop jij voor 30 euro een navigatiesysteem dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Valori het volgende:
[..]
die 30 euro is wel mooi een navigatiesysteempje! Hard nodig want anders eindig ik Friesland wanneer k naar Limburg moet.
Ow, wachtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Handig een rijbewijs en niet de weg op durven...
Dan verdien je toch geen rijbewijsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Valori het volgende:
[..]
die 30 euro is wel mooi een navigatiesysteempje! Hard nodig want anders eindig ik Friesland wanneer k naar Limburg moet.
Okee, maar dan heb je wel een navigatie die niet meer up-to-date is etc.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef Valori het volgende:
@ Mosterd. Marktplaats natuurlijkdaar komt alles toch vandaan?
haha dit had ik de vorige keer met mijn examen ook, ik werd er alleen ietswat duf van :p, mijn examinator zei nog; je komt een beetje dromerig over.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:55 schreef daffiieej het volgende:
dankje.. iedereen zegt het dus dan moet ik het maar waar maken ook die 3 x is scheepsrecht
heb allemaal kalmering spulletjes.
(dat wat je op je tong moet spuiten is iets van rescue) hopelijk helpt het...
nog 1 uur dan staat de lesauto voor de deur
Dan rijd je heel af en toe over een rotonde in plaats van een kruispunt, big dealquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Okee, maar dan heb je wel een navigatie die niet meer up-to-date is etc.
nou, sorry maar slecht richtingsgevoel is niet waar het cbr naar kijkt, of de meerderheid van NL, ALS je maar veilig rijdt. Je verdient geen rijbewijs en/of vrienden door veronderstelling te maken die niet kloppen.quote:
Mss wel, dan word het op zoek naar en torrentje met de recente softwarequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Okee, maar dan heb je wel een navigatie die niet meer up-to-date is etc.
Ik persoonlijk vind richtingsgevoel toch ook wel horen bij het rijden: Minder op de weg, minder milieubelastend, minder files, enz. Zijn opmerking was wat bot, maar er zit wel degelijk iets in...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:33 schreef Valori het volgende:
[..]
nou, sorry maar slecht richtingsgevoel is niet waar het cbr naar kijkt, of de meerderheid van NL, ALS je maar veilig rijdt. Je verdient geen rijbewijs en/of vrienden door veronderstelling te maken die niet kloppen.
Dan laat je je richtingsgevoel je rijen beinvloeden en ga je onveilig rijden. Mensen kunnen wel iets minded goed de weg weten en dus een afslag missen en dus 10 minuten langer rijden. Maar als je dat veilig en normaal doet vind k dat minder erg dan mezelf er tussen proppen en ongelukken veroorzaken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind richtingsgevoel toch ook wel horen bij het rijden: Minder op de weg, minder milieubelastend, minder files, enz. Zijn opmerking was wat bot, maar er zit wel degelijk iets in...
balen zeg kneusje ! jammer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:08 schreef kneusje28 het volgende:
verdorie weer gezakt, examinator had een aantal kleine dingetjes waardoor ik toch gezakt was, geen dikke fouten, maar hij was over het algemeen niet tevreden.
hoiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje. Ik heb volgende week donderdag praktijkexamen, alleen door omstandigheden - afgelopen dinsdag koorts en vandaag blaasontsteking erbij gekregen - kan ik deze week waarschijnlijk helemaal niet lessen. Is het nog mogelijk om het examen te verzetten of niet?
Voor een beetje koorts annuleren ze examen. Anders kunnen ze elk examen wel blijven verzetten van mensen die zich ziek voelen van de zenuwenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje. Ik heb volgende week donderdag praktijkexamen, alleen door omstandigheden - afgelopen dinsdag koorts en vandaag blaasontsteking erbij gekregen - kan ik deze week waarschijnlijk helemaal niet lessen. Is het nog mogelijk om het examen te verzetten of niet?
Mijn instructrice gaf aan dat het gemiddeld 10 lessen duurt voordat je de voertuigbeheersing lekker onder de knie hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:21 schreef PolkaDots het volgende:
Daarnet mijn 7e les gehad. Ik vind schakelen nog steeds irritant, en vooral bij rotondes en kruispunten moet ik nogal veel nadenken over wat ik nou precies moet doen.. Stom
OPSCHIETEN!! Je hebt nog maar 3 lessen de tijd om het onder de knie te krijgen!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn instructrice gaf aan dat het gemiddeld 10 lessen duurt voordat je de voertuigbeheersing lekker onder de knie hebtDus niets aan de hand
klopt, kan niet en je bent je geld ook kwijt... ik had het ook geprobeerd omdat ik ruzie had met mijn instructeur, maar uiteindelijk toch gedaan omdat ik ook niet zoveel geld wilde weggooien en toch geslaagd en toen was ik ook van mijn instructeur afquote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:23 schreef singlemetkids het volgende:
volgens mij kan je je examen niet verzetten.
Ok bekijk het zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:18 schreef Valori het volgende:
[..]
Dan laat je je richtingsgevoel je rijen beinvloeden en ga je onveilig rijden. Mensen kunnen wel iets minded goed de weg weten en dus een afslag missen en dus 10 minuten langer rijden. Maar als je dat veilig en normaal doet vind k dat minder erg dan mezelf er tussen proppen en ongelukken veroorzaken.
Trouwens borden lezen kan k egt wel, maar vraag me niet waar dingen op de kaart liggen :p k heb wel een algemeen idee maar dan houdt het op. Maar dan volgens jullie niet rijden? Dan valt half nl af
Hoe bedoel je niet weten wanneer je af moet slaan. Op snelweg rijden heeft niks met richtingsgevoel te maken, maar met borden lezen. Als je van Amsterdam naar arnhem moet over de snelweg heb je toch geen richtingsgevoel nodig, gewoon borden Utrecht en daarna Arnhem.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:44 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ok bekijk het zo.
Je bent op de A1 en het is stervens druk op de weg. En omdat je dus helemaal geen richtingsgevoel hebt raak je in paniek omdat je niet weet wanneer je moet afslaan. Dat noem jij dan veilig?
Het begrip 'auto rijden' is niet alleen weten hoe je de auto tussen de lijnen houdt, het is ook wat er alles bij komt kijken. Zoals ook het richtingsgevoel dus.
of je koopt gewoon een tomtom...die wijst je zelfs in het donker de weg binnendoor langs allemaal plattelands weggetjes waar je echt niet weet waar je zit en amper iets kan zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef larry91 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet weten wanneer je af moet slaan. Op snelweg rijden heeft niks met richtingsgevoel te maken, maar met borden lezen. Als je van Amsterdam naar arnhem moet over de snelweg heb je toch geen richtingsgevoel nodig, gewoon borden Utrecht en daarna Arnhem.
Als je nou in binnendoor van Lelystad naar Arnhem rijd dan is richtingsgevoel wel wat belangrijker. Dan moet je wel weten wanneer je links of rechts moet etc.
Mwah, dat is niet echt geen richtingsgevoel hebben. Dat is meer dat je topografie niet zo best is. Troost je, ik weet ook niet alles te liggen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:14 schreef Valori het volgende:
Volgens mij snappen mensen niet helemaal wat ik bedoel met als ik zeg dat ik een slecht richtingsgevoel heb. Laat me het uitleggen; Ik kan heel goed borden lezen, daar is niets mis mee, kaart lezen kan ik ook. Dus op snelwegen mijn afslagen vinden etc is geen probleem. Maar vraag me niet waar iets zo ligt uit mn hoofd. Als iemand vraagt waar staphorst ligt, weet ik alleen ergens in Drenthe. Dus eerst rijd ik naar drenthe voor mijn gewoon naar het oosten en dwars door utrecht ^^ en in drenthe zelf zet k mn tomtom aan.
Maar volgens sommige moet je jvan alles weten waar het precies ligt, want je moet er in 1 keer heen kunn en rijden, anders moet je een tom tom gebruiken en ben je onveilig?
BTW: in paniek raken omdat je een afslag niet kan vinden en dus zou missen is egt dom, dan ben je een zenuwpees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |