Bij mij nu ook! geslaagdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:45 schreef singlemetkids het volgende:
dafieej en motorhoofd veel succes ! 3 keer is vaak scheepsrecht (bij mij vorige keer ook haha) dus ik hoop op een goede afloop voor beide..
Nee, ik zou het wel willen, maar ik durf het niet aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:52 schreef TeleluvR het volgende:
Gefeliciteerd! Ga je ook meteen rijden als je je rijbewijs in handen hebt?
Handig een rijbewijs en niet de weg op durven...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Nee, ik zou het wel willen, maar ik durf het niet aanDalijk krijg ik rijontzegging ofzo
Ik wilde dat juist, maar kon het niet. Ik ben wel gelijk een auto gaan kopen, maar adn moet je weer een week op de auto wachten...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:52 schreef TeleluvR het volgende:
Gefeliciteerd! Ga je ook meteen rijden als je je rijbewijs in handen hebt?
die 30 euro is wel mooi een navigatiesysteempje! Hard nodig want anders eindig ik Friesland wanneer k naar Limburg moet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou met spoed aanvragendie extra 30 euro maakt nu ook niet meer uit!
Maar gefeliciteerd
Ik heb zo weer lesnet 20 min uit bed
Waar koop jij voor 30 euro een navigatiesysteem dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Valori het volgende:
[..]
die 30 euro is wel mooi een navigatiesysteempje! Hard nodig want anders eindig ik Friesland wanneer k naar Limburg moet.
Ow, wachtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Handig een rijbewijs en niet de weg op durven...
Dan verdien je toch geen rijbewijsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:57 schreef Valori het volgende:
[..]
die 30 euro is wel mooi een navigatiesysteempje! Hard nodig want anders eindig ik Friesland wanneer k naar Limburg moet.
Okee, maar dan heb je wel een navigatie die niet meer up-to-date is etc.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef Valori het volgende:
@ Mosterd. Marktplaats natuurlijkdaar komt alles toch vandaan?
haha dit had ik de vorige keer met mijn examen ook, ik werd er alleen ietswat duf van :p, mijn examinator zei nog; je komt een beetje dromerig over.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:55 schreef daffiieej het volgende:
dankje.. iedereen zegt het dus dan moet ik het maar waar maken ook die 3 x is scheepsrecht
heb allemaal kalmering spulletjes.
(dat wat je op je tong moet spuiten is iets van rescue) hopelijk helpt het...
nog 1 uur dan staat de lesauto voor de deur
Dan rijd je heel af en toe over een rotonde in plaats van een kruispunt, big dealquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Okee, maar dan heb je wel een navigatie die niet meer up-to-date is etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |