Ja, je kan vrijstelling krijgen voor bijzondere verrichtingen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef richbitch het volgende:
[..]
Nee meestal is de TTT op 75% van je cursus/opleiding.
Hoe later hoe beter, want dan kun je dus beter rijden en dus meer vrijstellingen halen.. toch>?
Ja inderdaad. Stonden op een standaard plek waar ik best vaak rij, normaal hou ik me daar precies aan de snelheid omdat ik weet waar ze staan. Maar toen ff vergeten.quote:
Ach ja, ik snap het wel. Te hard is te hard, maar ja 6 km is lullig ja vooral buiten de bebouwde kom. Als het bij een keer blijft vind ik prima, maar heb geen zin om iedere week die brief in de bus te hebbenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef Eenskijken het volgende:
6 km te hard buiten de bebouwde komWaar praten we over? Ze moeten zeker hun jaarlijke quota weer halen... zucht
Vind het een leuke auto, alleen de voorkant vind ik jammer. Ideale combi zou zijn Aygo-voorkant & C1 achterkant. Weet niet hoe oud je bent, maar als beginner gelijk een nieuwe auto... Dat ga je voelen in je portemonnee qua verzekering. (beginnend bestuurder, wellicht ook nog risicogroep én een nieuwe bak)quote:Op maandag 2 november 2009 00:57 schreef Eenskijken het volgende:
(hopelijk) mijn toekomstige auto'tje:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:29 schreef TwyLight het volgende:
Al die mensen zonder avatarneem eens een plaatje mensen!
Ik denk dat ik daar straks ook beland. Wat een rampenweer.quote:
Over een tijdje ligt er sneeuw, dan kun je pas gaan glijdenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar straks ook beland. Wat een rampenweer.![]()
Het hagelt hier nu gewoon en ik heb over een halfuur rijles.
Maar tegen die tijd hoop ik mijn rijbewijs te hebben.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:11 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Over een tijdje ligt er sneeuw, dan kun je pas gaan glijden.
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar tegen die tijd hoop ik mijn rijbewijs te hebben.
Tussen de 1300-1400 ongeveer incl. theorie, heb wat lessen los betaald (na mn pakket van 25 lesuur) maar heb het niet exact meer bijgehoudenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:22 schreef TwyLight het volgende:
Oken hoeveel geld ben je in totaal kwijt?
s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |