Ik doe hem over 2 weken. dan zit ik op 28 lessen ongeveerquote:Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef Ice-Blue het volgende:
Na hoeveel lessen mochten jullie de TTT doen?
zelf heb ik een pakket van 32 en heb 19/20 lessen gehad,
en heb t horen gekregen dat ik deze maand die toets mag doen
Ik ben 18 en het kan me echt niet schele in wat voor een auto ik rij. Ik ben al lang blij dat ik mag rijden, ik rij daarom net zo lief in de Panda van mn moeder als in de V50 van mn vader.quote:Op zondag 1 november 2009 17:48 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Als je 18 bent wil je daar inderdaad niet in gezien worden. Zelf heb ik een Suzuki Wagon, volgens de laatste consumentengids de beste koop voor een gezin met 2 kinderen aangezien de auto erg goedkoop, zuinig, bijna geen onderhoud nodig heeft, een supermotortje heeft wat nooit kapot gaat en zijn waarde behoud. Maar daar wil je ook niet in gezien worden als je 18 bent.
Ben je echter boven de 30, dan zijn andere zaken belangrijk en hoef je geen indruk meer met een auto'tje te maken. Een gran move is net als de wagon ideaal voor iemand met kids.
Laat het weten hoe het gingquote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik doe hem over 2 weken. dan zit ik op 28 lessen ongeveer
Geen idee of dat goed is of niet. Doe het ook niet daarvoor maar meer om mijzelf te laten wennen aan het examen straks
Nee meestal is de TTT op 75% van je cursus/opleiding.quote:Op zondag 1 november 2009 22:00 schreef Ice-Blue het volgende:
[..]
Laat het weten hoe het ging.
-
ik wordt een beetje ongerust ... want ik ben nou laat met de TTT?
peugot 106je?quote:Op zondag 1 november 2009 22:27 schreef Yannick567 het volgende:
http://94.100.118.69/7585(...)58574535_5_NWvf.jpeg
Da's die van mij.
Voor mij ook best nutteloos. En een dure grap vind ik, als je nog niet fulltime werkt. Ik hou het nog wel een jaartje vol met mijn fietsquote:Op maandag 2 november 2009 11:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik wil ook een auto'tje als ik mijn rijbewijs heb, maar het is niet nodig (aangezien ik er alleen maar 1 keer per week mee naar mijn werk hoef). Dan zijn de kosten toch wat te hoog
Heb een ov-kaart dus kan naar school met de trein.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:14 schreef willempjewever het volgende:
Wie heeft van deze man les?
[ afbeelding ]
haha , dat is in groningen een jaar geleden ook al gebeurd !quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:14 schreef willempjewever het volgende:
Wie heeft van deze man les?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |