Zeker wel: degenen die de sessies van het cleanen van alen-geesten uit je bloed niet kunnen betalen, moeten een contractje tekenen dat ze in dienst komen daar. Volgens oud-leden gaat het om onmenselijk veel werk en onmenselijk veel uren per dag. (Ik heb er ff geen bronnen voor, maar je hoort het vaak zat.)quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef mediaconsument het volgende:
Vraag me dan ook af of een zwerver wel welkom is bij scientology.
Oh? Dus dat kan wel? Dacht altijd dat ze alleen rijke mensen wilden hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker wel: degenen die de sessies van het cleanen van alen-geesten uit je bloed niet kunnen betalen, moeten een contractje tekenen dat ze in dienst komen daar. Volgens oud-leden gaat het om onmenselijk veel werk en onmenselijk veel uren per dag. (Ik heb er ff geen bronnen voor, maar je hoort het vaak zat.)
bron.. klinkt als een broodje aap namelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Tijd geleden kwamen ze ook naar voren in Opsporing Verzocht. Was een moordaanslag gepleegd op iemand die uit de Scientology kerk gestapt was. Werd niet op prijs gesteld dus
Bron? Ik heb het zelf gezien. Ik heb nog gezocht op de site van opsoring verzocht maar dat gaat maar tot de helft van 2009. Het kwam er op neer dat het slachtoffer al tijden werd gevolgd (ook met peilzenders onder zijn auto) en dat er werd aangebeld door iemand verkleed in tnt kleding om te checken of hij/ zij thuis was. En daarna is diegene neergeschoten. Ik weet het niet meer precies, maar ik zuig dit niet uit me duimquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:07 schreef Bill_E het volgende:
[..]
bron.. klinkt als een broodje aap namelijk
Ik volg alle scientology gebeuren in de media. Natuurlijk kan ik niet alles weten.. Maar ik vrees dat je ergens een link verkeerd legt..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Bron? Ik heb het zelf gezien. Ik heb nog gezocht op de site van opsoring verzocht maar dat gaat maar tot de helft van 2009. Het kwam er op neer dat het slachtoffer al tijden werd gevolgd (ook met peilzenders onder zijn auto) en dat er werd aangebeld door iemand verkleed in tnt kleding om te checken of hij/ zij thuis was. En daarna is diegene neergeschoten. Ik weet het niet meer precies, maar ik zuig dit niet uit me duim
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik volg alle scientology gebeuren in de media. Natuurlijk kan ik niet alles weten.. Maar ik vrees dat je ergens een link verkeerd legt..
Dus nogmaals bron..
Het is toch niet zo raar dat ik om een bron vraag ? Je doet net alsof ik je op je woord aan moet nemen.. Op dit forum komen ook mensen die zeker weten dat ze ufo's gezien hebben, of die zeker weten dat 9/11 door bush uitgevoerd was.. Die hebben ook geen duidelijke bronnen.. Dus ik geloof het niet tot ik nieuws lees van een officieel media ( voor zo ver die te vertrouwen zijn..)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
sorry scientology god/ kenner. Ik leg het je hierboven net uit. En ik kijk al paar jaar lang elke week opsporing verzocht en ik leg geen 'foute' link.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:07 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar dat ik om een bron vraag ? Je doet net alsof ik je op je woord aan moet nemen.. Op dit forum komen ook mensen die zeker weten dat ze ufo's gezien hebben, of die zeker weten dat 9/11 door bush uitgevoerd was.. Die hebben ook geen duidelijke bronnen.. Dus ik geloof het niet tot ik nieuws lees van een officieel media ( voor zo ver die te vertrouwen zijn..)
In de VS zo'n 25.000 in 2008, minder dan de helft dan in 2001. Fastest growing religion in the world.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef Bill_E het volgende:
Auditing kost tegenwoordig rond de 16 euro per uur.. Die tarieven zijn enorm gedaald.
Mijn diensten kosten zoon 70 euro per uur.. Al heeft dat niets met auditing te maken.
Verder ben ik wel echt benieuwd hoeveel leden er echt zijn.. Ik denk ook niet dat de meeste er mee te koop lopen. Dat ze sceintoloog zijn..
top bijdrage, diep!quote:Op donderdag 4 februari 2010 05:02 schreef SalamPax_050 het volgende:
wat er ook in die disclaimer staat, ik mijn mening is dat de scientology sekte en zijn volgers psychische problemen hebben die zelfs een hogere macht niet voor ze kan oplossen, en ga nu niet allemaal hierop reageren en mij afzeiken, want dat interesseert mij totaal niets! en nou opzoutte met je buitenaardse wezen en onzin praatjes
auf wiederschnietzel
maar je gellooft wel wat op tv komt ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:07 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar dat ik om een bron vraag ? Je doet net alsof ik je op je woord aan moet nemen.. Op dit forum komen ook mensen die zeker weten dat ze ufo's gezien hebben, of die zeker weten dat 9/11 door bush uitgevoerd was.. Die hebben ook geen duidelijke bronnen.. Dus ik geloof het niet tot ik nieuws lees van een officieel media ( voor zo ver die te vertrouwen zijn..)
Ja ik geloof heilig wat er iedere dag in het leven van de mensen van GTST gebeurt..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:56 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
maar je gellooft wel wat op tv komt ?
Ik volg al jaren de sekte scientology, maar ben dit nergens tegengekomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Tijd geleden kwamen ze ook naar voren in Opsporing Verzocht. Was een moordaanslag gepleegd op iemand die uit de Scientology kerk gestapt was. Werd niet op prijs gesteld dus
Ik weet zeker dat je hiermee in de verkeerde war ligt.quote:Inval bij religieuze sekte Brabant
De politie heeft een inval gedaan bij de sekte Orde der Transformanten in het Brabantse Hoeven.
Schietpartij
De politie heeft bij de inval twee mannen gearresteerd. Ze worden verdacht van betrokkenheid bij een schietpartij in Rotterdam.
Dode
Bij de schietpartij raakte in augustus een 56-jarige Rotterdammer gewond. De politie wilde niet zeggen of de twee ook lid zijn van de sekte. Bij de inval waren 80 agenten betrokken.
'Geen sekte'
De orde, die zelf ontkent een sekte te zijn, kwam eerder in opspraak toen ex-leden beweerden te zijn gehersenspoeld door de leider van de religieuze beweging.
Dat bedoel ik dus, bedankt peter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:13 schreef PeterSchilte het volgende:
[..]
Ik volg al jaren de sekte scientology, maar ben dit nergens tegengekomen.
Wel bestaat er een andere sekte, de Orde der Transformanten, gezeteld in Brabant, waar iets dergelijks zich heeft afgespeeld.
[..]
Ik weet zeker dat je hiermee in de verkeerde war ligt.
Oh ja?, kwamen ze bij je aan de deur?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:31 schreef ToT het volgende:
Tja iemand wilde mij ook al eens tot die sekte bekeren. Heb ik toch maar ff voor bedankt!
Neuh, een dierbaar iemand zit er bij.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:38 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh ja?, kwamen ze bij je aan de deur?
Hier een uitgebreid artikel erover: http://tonyortega.org/201(...)-lawsuit/#more-10621quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Actrice Leah Remini, bekend uit de serie King of Queens, gaat in de rechtbank getuigen tegen de Scientologybeweging en de huidige leider.
Leah viel in juli van dit jaar van haar geloof. Er dient op 15 oktober een zaak in Los Angeles tegen de organisatie en voorman David Miscavige, meldt RadarOnline.
De actrice getuigt ten faveure van Monique Rathbun, de vrouw van een vroegere Scientologytopman Marty. Zij heeft een zaak aangespannen om de "intimidatiepraktijken" waar de beweging zich volgens haar schuldig aan maakt.
Rathburn keerde de organisatie in 2004 de rug toe. Zijn echtgenote vroeg deze maand een straatverbod aan tegen Miscavige en kreeg die ook. Hij bleef het echtpaar lastigvallen.
Leah zou volgens bronnen onder meer kunnen bevestigen hoe er met ijzeren vuist wordt geregeerd en hoe ver de intimidaties gaan.
(Telegraaf)
Ben benieuwd wat er van terecht komt.
Dapper van Leah Remini.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:48 schreef STING het volgende:
[..]
Hier een uitgebreid artikel erover: http://tonyortega.org/201(...)-lawsuit/#more-10621
Nee is geen gezeur. Kan FOK! echt in de problemen brengen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een gezeur, die disclaimers. Alsof de advocaten van dat fantasiekerkje bij FOK aankloppen als hier wat mensen hun mening geven.
Tegenwoordig is niet alleen de vrouw van David Miscavige al een tijdje verdwenen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
De verdwenen vrouw van David Miscavige, Shelly
http://tonyortega.org/201(...)et-out-only-one-way/
Het is echt een enge organisatie die blijkbaar machtiger zijn dan alle andere obscure sektes bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:34 schreef schommelstoel het volgende:
En daarbij komt, dat het best jammer is dat FOk! moet 'buigen' voor een instantie als Scientology.
Hoe krijgen ze het toch elke keer voor elkaar...
Tommy is uit de gratie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is niet alleen de vrouw van David Miscavige al een tijdje verdwenen.
Tommy Davis is ook van het front verdwenen en niets meer van te vinden.
Tommy Davis was/is is de gene die de BBC presentator over de rooie kreeg met zijn communiceer 'technieken'
Wat vond je er leuk aan? Die test?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:01 schreef Scrummie het volgende:
Ooit 's naar binnen gelokt voor een persoonlijkheidstest tijdens een tripje in Milaan. Was leuk, paar boeken gekocht uit interesse. Nooit gelezen nog, maar wil ik nog wel eens doen. Niet om die kerk aan te hangen, want da's niets voor mij, maar uit interesse.
Ja, en de analyse ervan. Moest ik met zo'n oud mannetje praten die mij wel ging vertellen wat er mis met me was en wat scientology voor me kon betekenen enzo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vond je er leuk aan? Die test?
Wel een geluk dat je er niet ingetrapt bent en dat de schade tot een paar boeken beperkt is gebleven.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en de analyse ervan. Moest ik met zo'n oud mannetje praten die mij wel ging vertellen wat er mis met me was en wat scientology voor me kon betekenen enzo.
Meer wijsheid dan geluk, ik wist al een beetje van de praktijken en dergelijke, toch vond ik het interessant en waren de mensen ook gewoon vriendelijk (logisch ook).quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel een geluk dat je er niet ingetrapt bent en dat de schade tot een paar boeken beperkt is gebleven.
Ja logisch. Die dachten een lekkere vis binnen te hengelen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meer wijsheid dan geluk, ik wist al een beetje van de praktijken en dergelijke, toch vond ik het interessant en waren de mensen ook gewoon vriendelijk (logisch ook).
Lijkt me wel Schommelstoel . Ga je gangquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef schommelstoel het volgende:
ik neem aan dat dit topic een vervolg gaat krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |