Zeker wel: degenen die de sessies van het cleanen van alen-geesten uit je bloed niet kunnen betalen, moeten een contractje tekenen dat ze in dienst komen daar. Volgens oud-leden gaat het om onmenselijk veel werk en onmenselijk veel uren per dag. (Ik heb er ff geen bronnen voor, maar je hoort het vaak zat.)quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef mediaconsument het volgende:
Vraag me dan ook af of een zwerver wel welkom is bij scientology.
Oh? Dus dat kan wel? Dacht altijd dat ze alleen rijke mensen wilden hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker wel: degenen die de sessies van het cleanen van alen-geesten uit je bloed niet kunnen betalen, moeten een contractje tekenen dat ze in dienst komen daar. Volgens oud-leden gaat het om onmenselijk veel werk en onmenselijk veel uren per dag. (Ik heb er ff geen bronnen voor, maar je hoort het vaak zat.)
bron.. klinkt als een broodje aap namelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Tijd geleden kwamen ze ook naar voren in Opsporing Verzocht. Was een moordaanslag gepleegd op iemand die uit de Scientology kerk gestapt was. Werd niet op prijs gesteld dus
Bron? Ik heb het zelf gezien. Ik heb nog gezocht op de site van opsoring verzocht maar dat gaat maar tot de helft van 2009. Het kwam er op neer dat het slachtoffer al tijden werd gevolgd (ook met peilzenders onder zijn auto) en dat er werd aangebeld door iemand verkleed in tnt kleding om te checken of hij/ zij thuis was. En daarna is diegene neergeschoten. Ik weet het niet meer precies, maar ik zuig dit niet uit me duimquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:07 schreef Bill_E het volgende:
[..]
bron.. klinkt als een broodje aap namelijk
Ik volg alle scientology gebeuren in de media. Natuurlijk kan ik niet alles weten.. Maar ik vrees dat je ergens een link verkeerd legt..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Bron? Ik heb het zelf gezien. Ik heb nog gezocht op de site van opsoring verzocht maar dat gaat maar tot de helft van 2009. Het kwam er op neer dat het slachtoffer al tijden werd gevolgd (ook met peilzenders onder zijn auto) en dat er werd aangebeld door iemand verkleed in tnt kleding om te checken of hij/ zij thuis was. En daarna is diegene neergeschoten. Ik weet het niet meer precies, maar ik zuig dit niet uit me duim
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik volg alle scientology gebeuren in de media. Natuurlijk kan ik niet alles weten.. Maar ik vrees dat je ergens een link verkeerd legt..
Dus nogmaals bron..
Het is toch niet zo raar dat ik om een bron vraag ? Je doet net alsof ik je op je woord aan moet nemen.. Op dit forum komen ook mensen die zeker weten dat ze ufo's gezien hebben, of die zeker weten dat 9/11 door bush uitgevoerd was.. Die hebben ook geen duidelijke bronnen.. Dus ik geloof het niet tot ik nieuws lees van een officieel media ( voor zo ver die te vertrouwen zijn..)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
sorry scientology god/ kenner. Ik leg het je hierboven net uit. En ik kijk al paar jaar lang elke week opsporing verzocht en ik leg geen 'foute' link.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:07 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar dat ik om een bron vraag ? Je doet net alsof ik je op je woord aan moet nemen.. Op dit forum komen ook mensen die zeker weten dat ze ufo's gezien hebben, of die zeker weten dat 9/11 door bush uitgevoerd was.. Die hebben ook geen duidelijke bronnen.. Dus ik geloof het niet tot ik nieuws lees van een officieel media ( voor zo ver die te vertrouwen zijn..)
In de VS zo'n 25.000 in 2008, minder dan de helft dan in 2001. Fastest growing religion in the world.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef Bill_E het volgende:
Auditing kost tegenwoordig rond de 16 euro per uur.. Die tarieven zijn enorm gedaald.
Mijn diensten kosten zoon 70 euro per uur.. Al heeft dat niets met auditing te maken.
Verder ben ik wel echt benieuwd hoeveel leden er echt zijn.. Ik denk ook niet dat de meeste er mee te koop lopen. Dat ze sceintoloog zijn..
top bijdrage, diep!quote:Op donderdag 4 februari 2010 05:02 schreef SalamPax_050 het volgende:
wat er ook in die disclaimer staat, ik mijn mening is dat de scientology sekte en zijn volgers psychische problemen hebben die zelfs een hogere macht niet voor ze kan oplossen, en ga nu niet allemaal hierop reageren en mij afzeiken, want dat interesseert mij totaal niets! en nou opzoutte met je buitenaardse wezen en onzin praatjes
auf wiederschnietzel
maar je gellooft wel wat op tv komt ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:07 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar dat ik om een bron vraag ? Je doet net alsof ik je op je woord aan moet nemen.. Op dit forum komen ook mensen die zeker weten dat ze ufo's gezien hebben, of die zeker weten dat 9/11 door bush uitgevoerd was.. Die hebben ook geen duidelijke bronnen.. Dus ik geloof het niet tot ik nieuws lees van een officieel media ( voor zo ver die te vertrouwen zijn..)
Ja ik geloof heilig wat er iedere dag in het leven van de mensen van GTST gebeurt..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:56 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
maar je gellooft wel wat op tv komt ?
Ik volg al jaren de sekte scientology, maar ben dit nergens tegengekomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Tijd geleden kwamen ze ook naar voren in Opsporing Verzocht. Was een moordaanslag gepleegd op iemand die uit de Scientology kerk gestapt was. Werd niet op prijs gesteld dus
Ik weet zeker dat je hiermee in de verkeerde war ligt.quote:Inval bij religieuze sekte Brabant
De politie heeft een inval gedaan bij de sekte Orde der Transformanten in het Brabantse Hoeven.
Schietpartij
De politie heeft bij de inval twee mannen gearresteerd. Ze worden verdacht van betrokkenheid bij een schietpartij in Rotterdam.
Dode
Bij de schietpartij raakte in augustus een 56-jarige Rotterdammer gewond. De politie wilde niet zeggen of de twee ook lid zijn van de sekte. Bij de inval waren 80 agenten betrokken.
'Geen sekte'
De orde, die zelf ontkent een sekte te zijn, kwam eerder in opspraak toen ex-leden beweerden te zijn gehersenspoeld door de leider van de religieuze beweging.
Dat bedoel ik dus, bedankt peter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:13 schreef PeterSchilte het volgende:
[..]
Ik volg al jaren de sekte scientology, maar ben dit nergens tegengekomen.
Wel bestaat er een andere sekte, de Orde der Transformanten, gezeteld in Brabant, waar iets dergelijks zich heeft afgespeeld.
[..]
Ik weet zeker dat je hiermee in de verkeerde war ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |