Oh ja?, kwamen ze bij je aan de deur?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:31 schreef ToT het volgende:
Tja iemand wilde mij ook al eens tot die sekte bekeren. Heb ik toch maar ff voor bedankt!
Neuh, een dierbaar iemand zit er bij.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:38 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh ja?, kwamen ze bij je aan de deur?
Hier een uitgebreid artikel erover: http://tonyortega.org/201(...)-lawsuit/#more-10621quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Actrice Leah Remini, bekend uit de serie King of Queens, gaat in de rechtbank getuigen tegen de Scientologybeweging en de huidige leider.
Leah viel in juli van dit jaar van haar geloof. Er dient op 15 oktober een zaak in Los Angeles tegen de organisatie en voorman David Miscavige, meldt RadarOnline.
De actrice getuigt ten faveure van Monique Rathbun, de vrouw van een vroegere Scientologytopman Marty. Zij heeft een zaak aangespannen om de "intimidatiepraktijken" waar de beweging zich volgens haar schuldig aan maakt.
Rathburn keerde de organisatie in 2004 de rug toe. Zijn echtgenote vroeg deze maand een straatverbod aan tegen Miscavige en kreeg die ook. Hij bleef het echtpaar lastigvallen.
Leah zou volgens bronnen onder meer kunnen bevestigen hoe er met ijzeren vuist wordt geregeerd en hoe ver de intimidaties gaan.
(Telegraaf)
Ben benieuwd wat er van terecht komt.
Dapper van Leah Remini.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:48 schreef STING het volgende:
[..]
Hier een uitgebreid artikel erover: http://tonyortega.org/201(...)-lawsuit/#more-10621
Nee is geen gezeur. Kan FOK! echt in de problemen brengen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een gezeur, die disclaimers. Alsof de advocaten van dat fantasiekerkje bij FOK aankloppen als hier wat mensen hun mening geven.
Tegenwoordig is niet alleen de vrouw van David Miscavige al een tijdje verdwenen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
De verdwenen vrouw van David Miscavige, Shelly
http://tonyortega.org/201(...)et-out-only-one-way/
Het is echt een enge organisatie die blijkbaar machtiger zijn dan alle andere obscure sektes bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:34 schreef schommelstoel het volgende:
En daarbij komt, dat het best jammer is dat FOk! moet 'buigen' voor een instantie als Scientology.
Hoe krijgen ze het toch elke keer voor elkaar...
Tommy is uit de gratie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is niet alleen de vrouw van David Miscavige al een tijdje verdwenen.
Tommy Davis is ook van het front verdwenen en niets meer van te vinden.
Tommy Davis was/is is de gene die de BBC presentator over de rooie kreeg met zijn communiceer 'technieken'
Wat vond je er leuk aan? Die test?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:01 schreef Scrummie het volgende:
Ooit 's naar binnen gelokt voor een persoonlijkheidstest tijdens een tripje in Milaan. Was leuk, paar boeken gekocht uit interesse. Nooit gelezen nog, maar wil ik nog wel eens doen. Niet om die kerk aan te hangen, want da's niets voor mij, maar uit interesse.
Ja, en de analyse ervan. Moest ik met zo'n oud mannetje praten die mij wel ging vertellen wat er mis met me was en wat scientology voor me kon betekenen enzo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vond je er leuk aan? Die test?
Wel een geluk dat je er niet ingetrapt bent en dat de schade tot een paar boeken beperkt is gebleven.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en de analyse ervan. Moest ik met zo'n oud mannetje praten die mij wel ging vertellen wat er mis met me was en wat scientology voor me kon betekenen enzo.
Meer wijsheid dan geluk, ik wist al een beetje van de praktijken en dergelijke, toch vond ik het interessant en waren de mensen ook gewoon vriendelijk (logisch ook).quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel een geluk dat je er niet ingetrapt bent en dat de schade tot een paar boeken beperkt is gebleven.
Ja logisch. Die dachten een lekkere vis binnen te hengelen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meer wijsheid dan geluk, ik wist al een beetje van de praktijken en dergelijke, toch vond ik het interessant en waren de mensen ook gewoon vriendelijk (logisch ook).
Lijkt me wel Schommelstoel . Ga je gangquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef schommelstoel het volgende:
ik neem aan dat dit topic een vervolg gaat krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |