Auto'squote:
Mja ik heb de laatste 2 topics zo goed als gemistquote:
File file en nog eens file...quote:
quote:
Dat is balen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik heb de laatste 2 topics zo goed als gemistIk werk sinds kort met een collega aan een opdracht en werk daarvoor met hem aan zijn PC. Dus dan zit Fokken er niet in..
Moet je maar niet gaan werken waar iedereen werkt en ook niet wonen waar iedereen woont.quote:
Hmm, dan verhuis ik wel naar Friesland...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je maar niet gaan werken waar iedereen werkt en ook niet wonen waar iedereen woont.
Wel een mega vette opdracht en de dag vliegt zo voorbij dus dat is dan wel weer een voordeelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]wat zijn dat?
![]()
![]()
[..]
Dat is balen. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hmm, dan verhuis ik wel naar Friesland...
Dat is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel een mega vette opdracht en de dag vliegt zo voorbij dus dat is dan wel weer een voordeel
Niks doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog plannen voor vanavond?
RA IIquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niks doen
Dadelijk weer ff Red Alert II spelen denk ik
Hmm, daar hebben ze toch alleen trapauto's....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gezellig bij Dean in de buurt.
Kan je wellicht nog carpoolen.
Ja echt geniaalquote:
geen idee. Ik ben nog nooit in Fryslân geweest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hmm, daar hebben ze toch alleen trapauto's....
heerlijk is dat altijd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja echt geniaal
Voor je het weet ben je 2 uur bezig
En dan wil Paula beweren dat ze geen spamsletje is.quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 19-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 235 Puala
02. 164 Psychonikeo
03. 082 jna
04. 060 Luctor.et.Emergo
05. 057 L.no
06. 055 DjRex89
07. 046 Bootje84
08. 038 The_Dean
09. 025 Isdatzo
10. 014 ManianMan
11. 013 AMDB
12. 008 PieterBas
13. 008 brtausi
14. 006 standaard_broodrooster
15. 003 OA
16. 002 Californium
17. 001 Vono
18. 001 Kuno_van_Dijk
Reeks-statistieken!
Goede grap, dat welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
cijfers van gisteren:
[..]
En dan wil Paula beweren dat ze geen spamsletje is.
Even quoten..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:04 schreef Puala het volgende:
* Puala is de grootste spamslet van de hele sc
Lekker lui. Om 14.00 opstaan (ofzo).. rustig ontbijt bij elkaar scharrelen.. beetje Fok!'en, beetje banden plakken (quote:
Dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:04 schreef Puala het volgende:
lekker rustig dagje dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lekker lui. Om 14.00 opstaan (ofzo).. rustig ontbijt bij elkaar scharrelen.. beetje Fok!'en, beetje banden plakken ().. beetje TV repareren.. beetje mijn foto-achterstand inlopen.. beetje m'n motor proberen aan de man te brengen.. beetje geilen op 848's uit Engeland (
). Met regelmatig eten tussendoor
.
Talking about stating the obviousquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:04 schreef Puala het volgende:
nederlands aub?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Talking about stating the obvious.
Idd. FAIL!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet je niet wat dat betekent.
Arme Lucy!quote:
quote:
Gamen, PaiQen, slapen..Weinig spannends dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bootje, heb jij nog plannen voor vanavond?
één en drie ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gamen, PaiQen, slapen..Weinig spannends dus
Slapen.. check.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gamen, PaiQen, slapen..Weinig spannends dus
Ieder zijn ding.quote:
Foto's, een lange email beantwoorden en misschien de 2e pirates kijken. En natuurlijk msn en fok tussendoor en zo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.Wat ga jij dan wel doen?
Goede start.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:57 schreef Bootje84 het volgende:
Altijd leuk op PaiQ. Heb je een leuk gesprek met iemand, spreek je haar de volgende dag aan "deze persoon heeft je geblokkeerd"..
like wtf
Ik heb al tijden niemand meer on line bij mij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:57 schreef Bootje84 het volgende:
Altijd leuk op PaiQ. Heb je een leuk gesprek met iemand, spreek je haar de volgende dag aan "deze persoon heeft je geblokkeerd"..
like wtf
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Foto's, een lange email beantwoorden en misschien de 2e pirates kijken. En natuurlijk msn en fok tussendoor en zo.
Heb een schijthekel aan dat soort mensen. Heb dan de kloten om eerlijk te zijn.. Maarja, ze zitten blijkbaar niet voor niets op zo een website....quote:
Ik hoef hem zeker niet in te koppen hèquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb een schijthekel aan dat soort mensen. Heb dan de kloten om eerlijk te zijn.. Maarja, ze zitten blijkbaar niet voor niets op zo een website....
Nee, ik weet al dat ie eraan komt..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoef hem zeker niet in te koppen hè.
Nu alquote:
jammerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoef hem zeker niet in te koppen hè.
Pwnedquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:57 schreef Bootje84 het volgende:
like wtf
Misschien zo nog ff maar heb dr vandaag niet zo'n zin in.. Ben moe dus denk dat ik er ook al vroeg in ligquote:
Ik mag het persoon nu alquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:57 schreef Bootje84 het volgende:
like wtf
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:13 schreef jna het volgende:
Is het niet zo dat je foto tevoorschijn komt na 1 keer chatten?
Je vult wat vragen in, vervolgens gaat die site iemand zoeken die bij je past. Daar kan je dan mee chatten, webcammen, afspreken, zoenen, samenwonen, trouwen, kinderen maken, doodgaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
Als iemand mij nou eens uitleg geeft over hoe dat precies werkt kan ik ook meepraten en lachen en zo.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:17 schreef jna het volgende:
[..]
Je vult wat vragen in, vervolgens gaat die site iemand zoeken die bij je past. Daar kan je dan mee chatten, webcammen, afspreken, zoenen, samenwonen, trouwen, kinderen maken, doodgaan
quote:
Ging jij niet weg?quote:
Ja, zo ver was ik ook al. Maar hoe zit dat dan met foto's - al dan niet - kunnen zien enzoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:17 schreef jna het volgende:
[..]
Je vult wat vragen in, vervolgens gaat die site iemand zoeken die bij je past. Daar kan je dan mee chatten, webcammen, afspreken, zoenen, samenwonen, trouwen, kinderen maken, doodgaan
Jij zou dr doen, 100% zeker. Want ze heeft redelijke tietenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:18 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
http://anjasiebring.hyves.nl
Gevonden en gelijk maar ff een berichtje gestuurd..
En een hartslag!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:20 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zou dr doen, 100% zeker. Want ze heeft redelijke tieten
Hoe langer je moet iemand chat, hoe duidelijker de foto wordt. Hij is eerst helemaal geblurredquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik ook al. Maar hoe zit dat dan met foto's - al dan niet - kunnen zien enzo?
erst kan je elkaars foto's niet zien, tenzij je credits betaalt dan kan je alvast spieken. Naarmate je meer met elkaar praat wordt de foto steeds duidelijker totdat je de foto helemaal kunt zien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik ook al. Maar hoe zit dat dan met foto's - al dan niet - kunnen zien enzo?
Ah.. , op die manier. Kut voor sommige mensenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:21 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe langer je moet iemand chat, hoe duidelijker de foto wordt. Hij is eerst helemaal geblurred
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:22 schreef Puala het volgende:
[..]
ik kwam even terug om jou te etteren.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:18 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
http://anjasiebring.hyves.nl
Gevonden en gelijk maar ff een berichtje gestuurd..
I'm a bitch. Sue mequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Bootje post nooit dingen op FOK wat ie eigenlijk niet zou moeten doen
PaiQ gaf me een score van 95.. Dus dat had een hit móeten zijn.. Maar goed. Ergens dacht ze er anders over..quote:
inderdaad dat doet hij nooit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:21 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:21 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe langer je moet iemand chat, hoe duidelijker de foto wordt. Hij is eerst helemaal geblurred
Jullie weten er veel vanaf zeg..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
erst kan je elkaars foto's niet zien, tenzij je credits betaalt dan kan je alvast spieken. Naarmate je meer met elkaar praat wordt de foto steeds duidelijker totdat je de foto helemaal kunt zien.
blijkt maar weer dan die score dus helemaal niets zegt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
I'm a bitch. Sue me
[..]
PaiQ gaf me een score van 95.. Dus dat had een hit móeten zijn.. Maar goed. Ergens dacht ze er anders over..
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ze heeft al een vriend dan of wat?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:21 schreef jna het volgende:
[..]
Weet ik het.. Van mijn part d'r vaderquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie is die gozer dan?d'r broer.
Wait.. jij gelooft echt dat zo'n programma.. wachtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
I'm a bitch. Sue me
[..]
PaiQ gaf me een score van 95.. Dus dat had een hit móeten zijn.. Maar goed. Ergens dacht ze er anders over..
Je weet ook hoe die score berekend wordt..?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wait.. jij gelooft echt dat zo'n programma.. wacht... serieus
? Nohhh
.
Door elfen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je weet ook hoe die score berekend wordt..?
Niet schamen joh.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
ik ontken elke betrokkenheid.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weet ik het.. Van mijn part d'r vader
Is dat een aanzoek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:25 schreef Puala het volgende:
isdatzo, heb jij eigenlijk een relatie of iets?
Niet meerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:25 schreef Puala het volgende:
isdatzo, heb jij eigenlijk een relatie of iets?
Misschien moet je je maar met de gedachte troosten dat het toch nooit iets tussen ons had kunnen worden.quote:
ons? welke ons?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien moet je je maar met de gedachte troosten dat het toch nooit iets tussen ons had kunnen worden.
Ik had eigenlijk altijd gedacht dat je al een relatie had.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
In plakjes graag. Ja, ook een tasje erbij. Nee, dat was alles.
Dan was hij toch nooit zoveel hier op FOK!.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk altijd gedacht dat je al een relatie had.
Wiesoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk altijd gedacht dat je al een relatie had.
Noem jij dit een relquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:30 schreef Bootje84 het volgende:
Maar goed. Een klein SC relletje op zn tijd moet toch kunnen..?
Nou een foto van een wildvreemde posten (met wie ik overigens wel een connectie op hyves hebquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:30 schreef Bootje84 het volgende:
Maar goed. Een klein SC relletje op zn tijd moet toch kunnen..?
Right.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan was hij toch nooit zoveel hier op FOK!.
Dunno.. een gevoel.quote:
Een betere rel begint bij jezelf, jna.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:31 schreef jna het volgende:
[..]
Nou een foto van een wildvreemde posten (met wie ik overigens wel een connectie op hyves heb) is geen relletje hoor
Ik laat ze wel aan bootje over.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een betere rel begint bij jezelf, jna.
Jij hebt de goede rellen niet meegemaakt danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat er niks van terechtkomt.
wtfquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:42 schreef jna het volgende:
WUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAA YNWA BIJ AZ VOOR DIRKIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK KOM NIET MEER BIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het mooiste is nog dat de stadionspeaker vroeg om te gaan staan en YNWA te gaan zingen met die klappersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wtf.
Ik ga zo ook maar eens kijken ja.
Jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is iedereen nu opeens CL kijken?
Vandaar dat het hier zo stil is gelijk. Is het het kijken waard?quote:
Ja altijd leuk om te zien hoe iets van dirkie kapot wordt gemaaktquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar dat het hier zo stil is gelijk. Is het het kijken waard?
Ik zat dat ene reltopic te lezen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is iedereen nu opeens CL kijken?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ja altijd leuk om te zien hoe iets van dirkie kapot wordt gemaakt
quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Rel? Waar?!
Morgen ben ik er weer op volle kracht
Die wat in de OP staat (met dank aan bootje) enzoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Rel? Waar?!
Morgen ben ik er weer op volle kracht
Can't agree with you..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
warme stroop is extra lekker.
Ik voel me weer helemaal prima, eigenlijk de hele dag al. Had alleen gisteravond al besloten dat ik niet naar stage zou gaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Die wat in de OP staat (met dank aan bootje) enzo
Hoe gaat het nu met je gezondheid?
Oh gelukkig maar dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik voel me weer helemaal prima, eigenlijk de hele dag al. Had alleen gisteravond al besloten dat ik niet naar stage zou gaan.
Dan verschillen we op dat punt van mening.quote:
trustequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef L.no het volgende:
Ik ga slapen. Mijn lichaam heeft geen zin om te computeren meer.
Daar hebben ze ook cursussen voor...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onder de ladder door lopen heeft inderdaad pech opgeleverd.Net wezen scheren en heb nu allemaal wondjes in mijn hals.
*boekt cursusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook cursussen voor...
LOI cursus?quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef jna het volgende:
barca achter tegen Rubin Kazan
inter achter tegen Kiev
geen idee. Jij zei dat er cursussen voor zijn.quote:
bankroetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
En HARD.
Zondag voetballes in het Debet Stadion B.
Wie verzint iets voor die B?
Inderdaad mooie goal.quote:
0-5, 1-5.. /care.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad mooie goal.Beter ook dat hij nu scoorde en niet aanstaande zondag.
Waarover?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:45 schreef ManianMan het volgende:
MORGUUUUUUUUUUUUH!
Morgen gesprek met de leraar
Over hoe het gaat met de stage, tussentijdsbeoordeling en over het stageverslag, hopelijk mag ik het stageverslag dan uitprinten dan ben ik ervan afquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]Jawel hoor. Lig nog heerlijk in bed
![]()
Met jou alles goed?
Dat had ik gister en eergister lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]Jawel hoor. Lig nog heerlijk in bed
![]()
Met jou alles goed?
Succes met motiveren danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat had ik gister en eergister lekkerKijken of ik me vandaag kan motiveren om iets te doen.
Verder ook alles wel goed![]()
quote:
Ik zit wat op tweakers te kijken om 1 uur moet ik een pc aansluitenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:36 schreef DjRex89 het volgende:
Voel me trouwens echt futloos vandaag
Ben je niet de enigequote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:36 schreef DjRex89 het volgende:
Voel me trouwens echt futloos vandaag
Er was iemand jarig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Alweer, ik dacht dat ik al bijzonder was met 2 taarten die ik gegeten heb
Berichtje terug gestuurd metquote:Ik vraag me af wat je met dit bericht wil zeggen. Want de boodschap was allang wel duidelijk lijkt mij. Typisch geval van KANSLOOS blijkbaar.
Berichtje van haar:quote:It takes one to know one..
Nogmaals, ik ben totaal niet uit op ruzie of wat, vind het alleen heel erg apart. Het toont weinig respect op het moment dat je iemand zo behandeld..
Goed ik laat het hier wel bij. Dat stuk vreten is mijn energie niet waardquote:Dan heb je duidelijk nog niet vaak met mensen gesproken op Paiq, want blijkbaar ben ik de eerste ofzo die dat bij je doet, maar ik durf te wedden niet de laatste.
Ik vind het persoonlijk ook respectloos om iemand die duidelijk laat merken je niet te willen spreken lastig te vallen. Dus ja...
Twee hele taarten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Alweer, ik dacht dat ik al bijzonder was met 2 taarten die ik gegeten heb
Je kán mensen uit de lijst verwijderen hèquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:56 schreef Bootje84 het volgende:
Berichtje van onze PaiQ-doos
[..]
Berichtje terug gestuurd met
[..]
Berichtje van haar:
[..]
Goed ik laat het hier wel bij. Dat stuk vreten is mijn energie niet waard
Heb ik iets gemist ergens?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Berichtje van haar:
[..]
Ze doet hard to get. Gewoon doorgaan en binnen de kortste keren kan je dr geven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Berichtje van haar:
[..]
Ik bedoel 2 stukjesquote:
Die heeft ie al gepost. Wel opletten hoor Dienquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kán mensen uit de lijst verwijderen hè
Pics
Ja, ik mis hier zo nu en dan wel eens wat dingen hoor... dit PaiQ ding is nieuw voor mijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:03 schreef jna het volgende:
[..]
Die heeft ie al gepost. Wel opletten hoor Dien
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:03 schreef The_Dean het volgende:
Als ik geen taart wil eet ik geen taart. En tot nu toe niemand die daar problemen mee heeft gehad.
Nouja, wat verbaasde gezichten, maar verder niks.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik bedoel 2 stukjeshet is niet dat ik er geen zin in had maar anders kwam ik over als een varken met weinig respect
Echt wat voor jou. Kan je chickies mee scoren, vraag maar aan Nicoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik mis hier zo nu en dan wel eens wat dingen hoor... dit PaiQ ding is nieuw voor mij
Zie pagina 2 van dit topic.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:09 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ken PaiQ zeker wel
Maar niet dit geval van bootje met die chick
Hehe.. Ach, dit zijn van die vrouwen die huilen dat alle mannen vreemd gaan enzo. Cry me a riverquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ze doet hard to get. Gewoon doorgaan en binnen de kortste keren kan je dr geven.
Maar ze heeft wel een hartslag...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hehe.. Ach, dit zijn van die vrouwen die huilen dat alle mannen vreemd gaan enzo. Cry me a river
Ze woont vlakbij de prinsengracht.. Ik flikker haar er daar wel ff in. Kan ze ff wakker worden uit haar droom..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:14 schreef jna het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een hartslag...
Ik zou er nog ff over nadenken
Ik zou wel op haar vallen hoor, vreemdgaan vind ik ook kutquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:14 schreef jna het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een hartslag...
Ik zou er nog ff over nadenken
Zij? Tja.. Volgens mij kan je beter tijdens het uitgaan een sletje tegenkomen, dan op een datingwebsite een emotioneel stabiel persoon..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:17 schreef The_Dean het volgende:
En dan vreemd vinden dat je nog vrijgezel bent
Bootjuhquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zij? Tja.. Volgens mij kan je beter tijdens het uitgaan een sletje tegenkomen, dan op een datingwebsite een emotioneel stabiel persoon..
Graag...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bootjuh, sta op uit je droom en geef haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Nee jij, beetje je dates in de gracht kiepenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zij? Tja.. Volgens mij kan je beter tijdens het uitgaan een sletje tegenkomen, dan op een datingwebsite een emotioneel stabiel persoon..
Moet je doen. Vooral omdat er helemaal geen water aan de prinsegracht isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze woont vlakbij de prinsengracht.. Ik flikker haar er daar wel ff in. Kan ze ff wakker worden uit haar droom..
Je komt nooit sletjes tegen? Sletjes zijn overal!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee jij, beetje je dates in de gracht kiepen
Grapje
En verder kom ik nooit sletjes tegen, dus daar heb ik verder geen verstand van.
Zo de riolering inkieperen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:24 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je doen. Vooral omdat er helemaal geen water aan de prinsegracht is
Neequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je komt nooit sletjes tegen? Sletjes zijn overal!
Groupies. Die moet jij nemenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee
Maar heb dan ook geen verstand van vrouwen.
Ik heb geen groupies.quote:
Geen emtioneel gevoel dusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:31 schreef jna het volgende:
Twee vrienden ontmoeten elkaar op straat.
Zegt de ene:
''Goh, ik hoorde, dat je schoonmoeder is gestorven.
Wat had ze?'
'Och, een beetje sieraden, een TV en wat spaargeld...'
'Neeh - ZO bedoelde ik dat toch niet.
Ik bedoel, wat kwam ze tekort?'
'Nouja, een fatsoenlijke oudedagverzorging, spaarboekjes, eigendom...'
'Mann - DAT bedoel ik toch ook niet.
Ik wilde weten, WAAROM ze stierf!!!'
'Ach zo. Tja - dat was erg stom.
Ik vroeg haar of ze 'n kilootje aardappels kon halen in de kelder.
Toen is ze uitgegleden op de keldertrap en brak haar nek.'
'Ongelofelijk, echt..... En? Wat hebben jullie toen gedaan??'
'...Toen hebben we macaroni gegeten.''
Slecht, maar toch goedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:31 schreef jna het volgende:
Zegt de ene:
Wat had ze?'
roflquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:31 schreef jna het volgende:
Zegt de ene:
Wat had ze?'
Bootje... oOquote:Berichtje terug gestuurd met
quote:
It takes one to know one..
Nogmaals, ik ben totaal niet uit op ruzie of wat, vind het alleen heel erg apart. Het toont weinig respect op het moment dat je iemand zo behandeld..
quote:
Ik nu ook weer..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:10 schreef AMDB het volgende:
Ik ben druk bezig!
Ja, maar je vader is een echte muziekant.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:36 schreef jna het volgende:
[..]
Zelfs m'n vader van 58 heeft groupies.
Net alsof die groupies het verschil zien. Die zien iemand met een gitaar op een podium, dat is genoegquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar je vader is een echte muziekant.
Al eens aan een Lordi of slipknot act gedacht?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:26 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben dus zodanig lelijk dat zelfs dat niet helpt
roflquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:39 schreef jna het volgende:
[..]
Al eens aan een Lordi of slipknot act gedacht?
Helpt niksquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:39 schreef jna het volgende:
[..]
Al eens aan een Lordi of slipknot act gedacht?
alleen een kerstmuts?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Helpt niks
Zelfs spelen met een kerstmuts op niet
Mental imagequote:
Ik kan de hele dag pauze nemen als ik wilquote:
Ja iddquote:
Moet je 4 andere lange dagen gaan maken, dan kun je 1 dag vrij hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mazzelaarster die je bent!
IK WIL VRIJ ZIJN!!!!![]()
Maar helaas pindakaas
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Moet je 4 andere lange dagen gaan maken, dan kun je 1 dag vrij hebben
Ja maar ik moet al 40 uur maken dus dan gaat het sowieso niet lukken. Daarnaast is het bedrijf alleen van 9 tot half6 open dus heb je geen keusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, ik kon dat wel zegmaar. Moest 36 uur dus dat was of 4x8 & 1x4 of 5x 8 & 4x8 of 4x9
Dan heb je idd geen keuzequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet al 40 uur maken dus dan gaat het sowieso niet lukken. Daarnaast is het bedrijf alleen van 9 tot half6 open dus heb je geen keus
Zou ik ook zijn! Een dag vrij...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan heb je idd geen keuzeBen er wel blij om dat ik die wel had
Ooh, dat is wel jammer dat je dat niet zeker weet. Zie je elkaar wel regelmatig?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:53 schreef AMDB het volgende:
Hopelijk komt m'n vriendin langs, maar ze is ook druk met leren. Dus nog niet zeker.
Ja hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ooh, dat is wel jammer dat je dat niet zeker weet. Zie je elkaar wel regelmatig?
Trainenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:52 schreef Puala het volgende:
Hebben jullie voor vanavond nog leuke dingen staan?
Dan zul je best blij zijn als het afgelopen isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja hoorElk weekend en doordeweeks nog een keer. Maar met stage is het wel lastiger, vroeger was het vaak nog spontaan een nachtje langer bij elkaar blijven slapen, maar nu gaat dat wel lastiger
![]()
Stinkstage!
Whehe, woont ze een beetje in de buurt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja hoorElk weekend en doordeweeks nog een keer. Maar met stage is het wel lastiger, vroeger was het vaak nog spontaan een nachtje langer bij elkaar blijven slapen, maar nu gaat dat wel lastiger
![]()
Stinkstage!
Fuck man, hoe veel train jij per week wel niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
TrainenMag ik me weer lekker haasten vanavond
Arnhem, prima te doen dus. Al is de reistijd wel snel een uurquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Whehe, woont ze een beetje in de buurt?
Arnhemquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Arnhem, prima te doen dus. Al is de reistijd wel snel een uur
Trainen, leren bank zittenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:52 schreef Puala het volgende:
Hebben jullie voor vanavond nog leuke dingen staan?
Ohh, dat weet ik niet. Ga ff op de korenmarkt kijken & de stad in met een vriendinquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ook. Stuurbaard Bakkebaard @ Luxorlive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |