quote:Top 100 van maandag 19 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 247 Puala
12. 173 Psychonikeo
62. 082 jna
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Lekker geslapen mevrouw?quote:
Werd om 4 uur ofzo wakker omdat ik moest pissen. Had gisteravond teveel gedronkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen beetje te kort![]()
Jij meneer?
Tsja, dat doe je zelfquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Werd om 4 uur ofzo wakker omdat ik moest pissen. Had gisteravond teveel gedronken
Verder voelde het idd ook kort aan..
I knowquote:
Meurning!quote:
Een van de coolste stukjes van Ice age 3. Al is heel die film briljantquote:
Hyves beginnen?quote:
Maag is wat overstuurquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:45 schreef Puala het volgende:beroerd, maar prima. Wat een omschrijving weer. Waar heb je last van?
Rexquote:
Jaquote:
* Puala aait dean.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij wat verkeerd gegeten...
Ik heb ook 0,0 te doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef DjRex89 het volgende:
En toen kon ik 0,0 dingen meer voor mijn stage doenBen nu volledig afhankelijk op een reactie van een bedrijf waarmee ik al 2 weken probeer contact te krijgen
Tot die tijd maar aan de mediaplayer werken
Ik zei niet dat ik niks te doen hadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb ook 0,0 te doenBen aan het wachten op antwoord maar helaas de collega is nog niet aanwezig
Naisquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:44 schreef ManianMan het volgende:
Hmm heb net gegoogled op gratis boeken in PDF vorm. Ik heb nu een site gevonden waar je gratis studieboeken kunt downloaden. Hoe dit kan? Door reclame in de boeken te zetten![]()
Hier de site voor iemand die interesse heeft![]()
http://bookboon.com/nl/studie
Ik zie in ieder geval geen bekende boekenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:56 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar wat ik wel bedenk, zou het alleen maar basiskennis zijn die ze in deze boeken zetten?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:58 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb mijn stagiair maar eens aan het werk gezet
Ok slaaf, als je klaar bent met m'n schoenen poetsen ga je naar internet en dan typ je in forum.fok.nl. Voortaan overleggen we daar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:58 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb mijn stagiair maar eens aan het werk gezet
is wel de bedoeling jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Goed initiatief, hopelijk leert hij er wat van!
whehe.. zoiets, maar ik stuur m toch zeker niet naar fok?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ok slaaf, als je klaar bent met m'n schoenen poetsen ga je naar internet en dan typ je in forum.fok.nl. Voortaan overleggen we daar.
Er staan waarschijnlijk toch wel interessante dingen inquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval geen bekende boeken
Nee maar als die andere hier post zal ik wel gebanned wordenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is wel de bedoeling ja
[..]
whehe.. zoiets, maar ik stuur m toch zeker niet naar fok?![]()
Naar geenstijlquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is wel de bedoeling ja
[..]
whehe.. zoiets, maar ik stuur m toch zeker niet naar fok?![]()
Ik voel dat mijn spierspanningshoofdpijn er weer aan zit te komen. Paar massages en het is waarschijnlijk weer verholpen. En mijn schouder doet echt ontzettend zeer. Morgen even kijken bij de huisarts of het een ontsteking is of gewoon ook spanning in mijn spieren.quote:
Aaiquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik voel dat mijn spierspanningshoofdpijn er weer aan zit te komen. Paar massages en het is waarschijnlijk weer verholpen. En mijn schouder doet echt ontzettend zeer. Morgen even kijken bij de huisarts of het een ontsteking is of gewoon ook spanning in mijn spieren.
Ik wil je wel masseren..?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:05 schreef Puala het volgende:
[..]
hihi, wel lief.. maar geen oplossing
je voelt je echt niet goed inderdaad. Als JIJ tegen bootje zegt dat ie moet langskomenquote:
quote:Studentengebit zorgelijk AMSTERDAM - Studenten lopen te lang door met gaatjes in hun gebit en verzuimen naar tandartscontroles toe te gaan. En deel heeft zelfs tien of meer gaatjes.
Volgens tandarts Michiel Allessie, die zich met zijn praktijken in Amsterdam en Groningen specifiek richt op studenten, heeft maar liefst 10 tot 15 procent van zijn cliënten tien of meer gaatjes.
"Een slecht verzorgd gebit kan op den duur leiden tot tandvleesaandoeningen zoals parodontitis en daarmee allerlei gezondheidsklachten veroorzaken zoals diabetes, hart- en vaatziekten en longaandoeningen", meldt de verontruste tandarts.
In Groningen kampen studenten met de meeste gaatjes. Allessie denkt dat dit komt door de grotere reisafstand die een student in Groningen moet afleggen naar de tandarts in zijn of haar ouderlijke woonplaats.
Over een paar dagen zul je minder blij zijn, die dingen zijn zo kut gemaaktquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:27 schreef The_Dean het volgende:
Joepie!
Na twee maanden eindelijk een padhouder voor chocolademelk gevonden
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Over een paar dagen zul je minder blij zijn, die dingen zijn zo kut gemaakt
Daar ga ik me maar niet meer over uitlatenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:23 schreef jna het volgende:
[..]
Nee maar als die andere hier post zal ik wel gebanned worden
ik snap m ja..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Naar geenstijl, dan heeft ie geen stijl
![]()
Snap je hem![]()
idd.. dat is gewoon chocomel!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:36 schreef jna het volgende:
Hoe kan je nou chocoladeMELK maken met water. HOAX
Precies daar gaat het fout. Als je de pad in de padhouder drukt, gaat meestal het gaatje niet goed open van de pad daardoor krijg je water in plaats van chocomelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Houder in de Senseo plaatsen
Choco pad erin
BRRRRRTTTTT
Klaar
Flikker je toch gewoon die pad in je kop met waterquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Precies daar gaat het fout. Als je de pad in de padhouder drukt, gaat meestal het gaatje niet goed open van de pad daardoor krijg je water in plaats van chocomel
Opgelost. Slotje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef jna het volgende:
[..]
Flikker je toch gewoon die pad in je kop met water
gaatje in de pad?? die moet toch gewoon heel blijven?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Precies daar gaat het fout. Als je de pad in de padhouder drukt, gaat meestal het gaatje niet goed open van de pad daardoor krijg je water in plaats van chocomel
ik heb al 5 paracetamol op en ik sta nog op de kop van de pijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef jna het volgende:
[..]
je voelt je echt niet goed inderdaad. Als JIJ tegen bootje zegt dat ie moet langskomen
ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat op je kop staan niet goed is voor hoofdpijn, maar dat is een hele flauwe grap waar je nu helemaal niet op zit te wachtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:42 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb al 5 paracetamol op en ik sta nog op de kop van de pijn.
Ik sta niet op mijn kop van de hoofdpijn atm, die valt mee omdat ik genoeg drink. Alleen mijn schouderquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat op je kop staan niet goed is voor hoofdpijn, maar dat is een hele flauwe grap waar je nu helemaal niet op zit te wachten
PM je adres maarquote:
Ik ben niet badquote:
Hoe wil jij chocomel makenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gaatje in de pad?? die moet toch gewoon heel blijven?
quote:
Bad-assquote:
Het is een filter man.. Daar zitten alleen heule kleine gaatjes in. Net zoals een koffiefilter in je koffieautomaat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hoe wil jij chocomel maken![]()
Ik heb het zelf al tich keer geprobeerd in keer goed te doen maar helaas het gaatje wat erin gedrukt moet worden kwam of dicht te zitten of een heel klein beetje open met als gevolg: EEN KOPJE WATER
Hoef je helemaal geen gaatjes in te drukken manquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hoe wil jij chocomel maken![]()
Ik heb het zelf al tich keer geprobeerd in keer goed te doen maar helaas het gaatje wat erin gedrukt moet worden kwam of dicht te zitten of een heel klein beetje open met als gevolg: EEN KOPJE WATER
Nouja, leidingen... gewoon twee tuitjes nog hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is een filter man.. Daar zitten alleen heule kleine gaatjes in. Net zoals een koffiefilter in je koffieautomaat.
Anders krijg je toch drab van het spul in die pad in je leidingen??
Met een scheutje beerenburg en toefje slagroomquote:
Daar hebben we het dan wel ff overquote:
mja.. die leiden ook vloeistofquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, leidingen... gewoon twee tuitjes nog hoor
Truequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. die leiden ook vloeistof
pmquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar hebben we het dan wel ff over
Ik heb het over die Nitrisia (de echte chocomel) pads, je moet deze pads echt wel in de houder drukken waardoor je een klik hoort en er een gaatje in zitquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoef je helemaal geen gaatjes in te drukken man
Is gewoon een soort plastic frampje met een filter daaromheen waar het poeder gewoon in zit. Daar pers je water door en er komt warme choco uit...
* Puala krijgt buikpijn van melkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met een scheutje beerenburg en toefje slagroom
ow.. die ken ik nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb het over die Nitrisia (de echte chocomel) pads, je moet deze pads echt wel in de houder drukken waardoor je een klik hoort en er een gaatje in zit
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:52 schreef jna het volgende:
Ik bedoelde trouwens deze Bad Blue Boys
[ afbeelding ]
Heul geen echtequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb het over die Nitrisia (de echte chocomel) pads, je moet deze pads echt wel in de houder drukken waardoor je een klik hoort en er een gaatje in zit
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:54 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala krijgt buikpijn van melk
* Puala haat daarom chocolademelk
Dan kan ik net zo goed zelf chocomel maken, pannetje met pure chocolade en melkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heul geen echte
En dan kan je dus ook gewoon altijd eerst dat gaatje erin drukken en dan in de houder plaatsen zodat je zeker weet dat het goed gaat
Ja dat is inderdaad dezelfde moeite als een gaatje in een pad prikkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed zelf chocomel maken, pannetje met pure chocolade en melk
Ik kan niet tegen koemelk. Soja etc kan ik wel gewoon hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:59 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar lijkt me irritant... heb je dan ook iets tegen alle lactoseproducten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met pad, gaatje en prikkenJawel, je keek.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:01 schreef jna het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met pad, gaatje en prikken
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Duitslandquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:01 schreef Psychonikeo het volgende:
13 november waarschijnlijk naar Hamburg voor mijn werk.
Ok danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen koemelk. Soja etc kan ik wel gewoon hebben.
Maar ik eet/drink het wel regelmatig hoor. Beetje buikpijn kan ik ondertussen wel hebben
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:01 schreef jna het volgende:
roflSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met pad, gaatje en prikkenLeer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Whehe inderdaad.quote:
parijsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. londen of parijs waren de andere opties en daar was ik al eens geweest
ja ik zag het, 90% was kind. En dan ook nog die laatste 10 minutenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Whehe inderdaad.
Gisteren was ruk man, alleen eerste ring open, tering druk overal.
Inderdaad, herfstvakantie he. Je hoorde ook alleen maar kinderen zingenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:06 schreef jna het volgende:
[..]
ja ik zag het, 90% was kind. En dan ook nog die laatste 10 minuten
Meet in Londen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest. Staat wel op mijn verlanglijstje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In de praktijk valt dat best tegen.
huh watte?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:24 schreef jna het volgende:
Oh nu is zeker iedereen aan het fappen op mn franse meisje
Ik zou d'r niet gevenquote:
True that.quote:
Dat waren niet mijn woorden..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
True that.
Was jij dat die zei dat bootje alles zou geven dat een hartslag had enzo?.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
True that.
Was jij dat die zei dat bootje alles zou geven dat een hartslag had enzo?.
Je valt er middenin, pas maar op!quote:
*bukt*quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je valt er middenin, pas maar op!
*pile driverquote:
quote:
Ze krijgt gewoon overal krampen als ze die kop van jou zietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh? Heb ik je pijn gedaan.. dat was niet de bedoeling.
Ik kom zo wel terug de schadevergoeding te eisen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh? Heb ik je pijn gedaan.. dat was niet de bedoeling.
Ice age 3quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:59 schreef L.no het volgende:
Lol@ TT
Bootje een nieuwe UI? Ik herkende je niet eens omdat je niet meer roze bent.
Hihi.. ik denk dat ik wel weet wáár ze dan precies die kramp krijgtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze krijgt gewoon overal krampen als ze die kop van jou ziet
Bukken is nemen hè?quote:
sluitspier?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hihi.. ik denk dat ik wel weet wáár ze dan precies die kramp krijgt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
Woont er hier iemand in Westland? Bootje?
Hoe dat zo? Daar is die motor te koop..?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien kom ik daar binnenkort proefrijden op een duc.
Nee, in Groningen. En dan ga ik helemaal vanuit Groningen naar Westland rijden om daar een stukje op dat kreng te rijdenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Daar is die motor te koop..?
Fixed.quote:
Alsof je normaal daar je hand voor omdraaitquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, in Groningen. En dan ga ik helemaal vanuit Groningen naar Westland rijden om daar een stukje op dat kreng te rijden.
Ja dus.
We hebben 't wel over bóótje's woonplaats hèquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alsof je normaal daar je hand voor omdraait
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.quote:
PM maar ef een link dan.quote:
't Westland is geen plaats maar een gemeentequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, in Groningen. En dan ga ik helemaal vanuit Groningen naar Westland rijden om daar een stukje op dat kreng te rijden.
Ja dus.
Dat zeg ik dan ook nergensquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
't Westland is geen plaats maar een gemeente
Welke plaats kom je heen dan..?quote:
Dat zijn de burenquote:
Je zit dan tussen PB en mij in..quote:
Ah.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze vroeg alleen of je 'er' nog wel eens kwam. Verder niet boeiend
link?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:52 schreef ManianMan het volgende:
Ik haat FOK! user Laforest, ban hem even! Hij beweert dat als zijn vriendin een tiet verliest dat hij het uitmaakt, dit is toch geen liefde. Kutkneus
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:52 schreef ManianMan het volgende:
Ik haat FOK! user Laforest, ban hem even! Hij beweert dat als zijn vriendin een tiet verliest dat hij het uitmaakt, dit is toch geen liefde. Kutkneus
Of je neemt FOK! serieusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Que?
Snap je hem niet? Ik haat mensen die kanker niet ernstig vinden
Dan is het nog een kneus die op dit soort gevoelige zaken zo'n reactie plaats!quote:
Gástquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan is het nog een kneus die op dit soort gevoelige zaken zo'n reactie plaats!
Hopelijk kopt hij een trein ofzo
De laatste tijd heb je veel te vaak vrij. Hoe komt dat?quote:
Ja, triest diep triest. Ik hoop dat zijn vriendin dit te weten komt en hem zelf dumpt. Ongevoelige jostiquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef L.no het volgende:
Joh, dat is zijn keuze. Best triest, maar als hij het wil uitmaken om zo'n reden, dan kan hij dat doen. Daar is toch geen ban voor nodig?
Nou.. gewoonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:03 schreef L.no het volgende:
[..]
De laatste tijd heb je veel te vaak vrij. Hoe komt dat?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Even zoeken, ik heb hier nog een mooie brief liggen. Van het CJIB.
Emmaviaduct... hahahahahahahahahaahahhahaahahahahahahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was op zondagochtend met m'n gare kop op weg naar huis.. na 3 uurtjes slaap. Vooral de zaterdagavond/nacht voorafgaand was. Groningen zou zo'n toffe stad zijn enzo, nou ik vond er geen ruk aan
.
hahahahahahahahaahahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, wist ik veel. Ik kom daar toch nooit.
Ik zal de mijne thuis eens inscannenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was op zondagochtend met m'n gare kop op weg naar huis.. na 3 uurtjes slaap. Vooral de zaterdagavond/nacht voorafgaand was. Groningen zou zo'n toffe stad zijn enzo, nou ik vond er geen ruk aan
.
Tis een toffe stad, vlegelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En toch blijft het een kutstad hahahahahahahahahahah![]()
![]()
.
Juh. 14/15jarige meiden die lekker gaan stappen, en eens niet in de jeugdsoos in Zoutkamp willen rondhangenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:22 schreef Houniet het volgende:
Ik ben er 1 keer geweest, veel mooie vrouwen wel.
Idd.. volgens mij zelfs een vluchtstrook als ik het me goed herinner. Ik voelde me ECHT genaaid toen. 80 is daar ook helemaal niet te snel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:20 schreef Renesite het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Emmaviaduct+Groningen&sll=53.20521,6.550598&sspn=0.384946,1.234589&ie=UTF8&hq=&hnear=Emmaviaduct,+Groningen,+Nederland&ll=53.211212,6.561552&spn=0.003007,0.009645&t=h&z=17
Daaro.
Echt, je gaat vanuit de stad rechtdoor, vliegt de viaduct op en waant je 70, want 4 baans.
Echt een kutplek, en een plek waar IK constánt op mijn metertje kijk.
Als ik mijn hele verzameling in zou scannen ben ik ff bezigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zal de mijne thuis eens inscannenHeb er ook zo eentje..
Viel best mee, veel volwassen aight.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juh. 14/15jarige meiden die lekker gaan stappen, en eens niet in de jeugdsoos in Zoutkamp willen rondhangen
Daar hoefde ik niet voor naar Groningen.. die hadden (ja, HADDENquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:23 schreef Renesite het volgende:
(pssst, Isdatzo is gewoon in de 3 gezusters geweest hihihi)
Rofl..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd.. volgens mij zelfs een vluchtstrook als ik het me goed herinner. Ik voelde me ECHT genaaid toen. 80 is daar ook helemaal niet te snel.
[..]
Als ik mijn hele verzameling in zou scannen ben ik ff bezig. HEb ze nu in een aparte map zitten
.
Op datum gesorteerd.. eerst had ik ze op boetebedrag gesorteerd maar dat was zo lastig zoekenquote:
Element of surprise.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:35 schreef jna het volgende:
Blauwe invasie hier? Jullie zouden donderdag toch pas komen?
Die plek ken ik zelfsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Mooie scootersquote:
Jullie weigeren toch in Groningen te komen?quote:
Net wijvenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:39 schreef jna het volgende:
[..]
Whehehe sukkels kunnen niet eens netjes naast elkaar parkeren![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:42 schreef jna het volgende:
[..]
Jullie weigeren toch in Groningen te komen?
Doet me denken aan wat anders. In het geboortedorp van mn moeder woont een feyenoord () supporter die serieus niet van Schiphol wilt vliegen, alleen van zestienhoven
![]()
![]()
Nee ik vind motoren wel mooi hoor. Weet er de ballen van, maar als ik daar toevallig liep zou ik wel ff stoppen om te kijkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Net wijven.
Lachen en wijzen jna, lachen en wijzen.
Ik hoef 'm niet meer te kennen want ik kom toch nooit meer in de buurt van Groningenquote:
Groningenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:42 schreef jna het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat anders. In het geboortedorp van mn moeder woont een feyenoord () supporter die serieus niet van Schiphol wilt vliegen, alleen van zestienhoven
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:45 schreef jna het volgende:
[..]
Nee ik vind motoren wel mooi hoor. Weet er de ballen van, maar als ik daar toevallig liep zou ik wel ff stoppen om te kijken
Sowieso feyenoord supportersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
. Priceless
. Deze motor kocht ik van een feyenoorder met stadionverbod, was ook lachen.. hij kon het echt niet hebben als je over feyenoord begon
.
Met AZ en hun sponsorloze shirtjes. Net als Barcelona vroegerquote:
Neuh, dat is weer ander geld. Maar meer dan ze aan directe sponsoring kregenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:15 schreef Houniet het volgende:
Dat geld moeten ze waarschijnlijk weer inleveren.
Dat viel me eerder ook al op jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:49 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso feyenoord supportersDie koppen alleen al
En tuurlijk heb je bij Ajax ook hooligans en weet ik veel wat, maar die zien er niet zo uit
Stichting Hypotheek Leed een optiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Met AZ en hun sponsorloze shirtjes. Net als Barcelona vroeger
Ik zou er gewoon een goed doel op zetten. Als ze toch het geld al hebben.
En Schiphol valt gewoon onder de gemeente Haarlemmermeerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:42 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:03 schreef PieterBas het volgende:
Lees ik net bij thuiskomst mijn werkmail.. Blijk er een overvaltraining bij de ABN AMRO te zijn.. wij zitten boven dat pand...
Ik vroeg mij al af.. wat is daar na aan de hand
Dude.. dus stel dat het wel een overval was geweest had jij lekker verder gewerktquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:03 schreef PieterBas het volgende:
Lees ik net bij thuiskomst mijn werkmail.. Blijk er een overvaltraining bij de ABN AMRO te zijn.. wij zitten boven dat pand...
Ik vroeg mij al af.. wat is daar na aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |