the floor is yours Ranja !!! ....quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:23 schreef ranja het volgende:
Ik weet een goede vervolgvraag over Daniel Johnston
nog maar een puntje doen dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:43 schreef WeezerButler het volgende:
Roosbeef
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:26 schreef Berkery het volgende:
...als voorschot op de volgende vraag roep ik alvast Belle & Sebastian
Je kan nog inschrijven tot 8 november!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:40 schreef iggyinthehouse het volgende:
hooverphonic is dat
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:57 schreef methodmich het volgende:
Franz was wel de goede voornaam van mijn vraag. Iemand die de achternaam weet?
Kafka!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:57 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat was nogal een makkelijke!!
Z +1
Franz was wel de goede voornaam van mijn vraag. Iemand die de achternaam weet?
Klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:43 schreef GooseFM het volgende:
Franz Nicolay!
And you will know us..... ?quote:
Hm dan moet ik een nieuwe voor 26 gaan zoekenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:50 schreef bukgeit het volgende:
Bandnamen met leestekens mogen wel, maar die leestekens tellen niet mee.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | Ut Bis Nena Uncut Pixies Bauhaus NewOrder Echobelly SonicYouth Theaudience QueenAdreena DaisyChainsaw BabesInToyland TransvisionVamp PopWillEatItself MyBloodyValentine RedHotChiliPeppers QueensOfTheStoneage ChrisBarbersJazzBand APlaceToBuryStrangers KobusGaatNaarAppelscha JohnnyAndTheSelfAbusers CrosbyStillsNashAndYoung JoanJettAndTheBlackhearts CreedenceClearwaterRevival DaveDeeDozyBeakyMickAndTich ILoveYouButIveChosenDarkness NationaalPhilharmonischOrkest CarterTheUnstoppableSexMachine 31 AndYouWillKnowUsByTheTrailOfDead BruceSpringsteenAndTheEStreetBand FrankZappaAndTheMothersOfInvention |
Nena was van 1982-1986 een band. Daarna is de zangeres ook solo die naam blijven gebruiken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:03 schreef Beregd het volgende:
hmm, ik heb bewust bands a la JoanJettAndTheBlackhearts weggelaten omdat je er anders heel ver in kan gaan (iedereen treed wel eens met een groep op). En nena is toch ook niet echt een band?
maar goed, wel een mooie lijst
Hier ga ik in mee maarrrrr... daar heb je er zelf ook een paar van in je lijst. Overigens zijn die begeleiders wel vaste begeleiders. Dat geldt zowel voor J. Jett als voor B. Springsteen. Punt is verdiend voor ranja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:03 schreef Beregd het volgende:
hmm, ik heb bewust bands a la JoanJettAndTheBlackhearts weggelaten omdat je er anders heel ver in kan gaan (iedereen treed wel eens met een groep op). En nena is toch ook niet echt een band?
maar goed, wel een mooie lijst
idd, 23 en 24 vond ik nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:40 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hier ga ik in mee maarrrrr... daar heb je er zelf ook een paar van in je lijst. Overigens zijn die begeleiders wel vaste begeleiders. Dat geldt zowel voor J. Jett als voor B. Springsteen. Punt is verdiend voor ranja.
ScottTracy +1quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:37 schreef ScottTracy het volgende:
Bodies van Robbie Williams
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
They Might Be Giants
Is toch voordeliger?quote:
Klopt, dat doet RYM niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow, vaag. Misschien houdt RYM niet van hotlinking.
En niet alleen fingersquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:34 schreef Grobbel het volgende:
Metal Fingers in my Body van Add n to X?
dat ging best snel...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:23 schreef Gehenna het volgende:
Spacemen 3
Spice 1
Plan 9
current 93
zero 7
jurassic 5
jackson 5
verder nog:
maroon 5
system 7
mag ik dan weer 7 albumhoezen met insecten erop
Ranja + 1quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:30 schreef iggyinthehouse het volgende:
Zullen we verdergaan?
N00bied00bied00 +1quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sunny Day Real Estate - Friday
Easybeats - Friday on my Mind
Cure - Friday I'm in Love
Darkness - Friday Night
Generation X - Friday's Girls
Love & Kisses - Thank God It's Friday
R Kelly - Thank God It's Friday
Specials - Friday Night, Saturday Morning
G Love & Special Sauce - Friday Night
Them - Friday's Child
quote:"" begins with a melancholy ballad feel in spite of the busy bass lines underneath; a clean-toned guitar plays a haunting melody over synthesizers mimicking a gothic choir. The electronic beats begin to kick in with greater prominence during the first chorus, and immediately afterwards there is a funky percussion break which alerts the listener to the song's rhythmic underpinning. When the rest of the instrumentation returns, it's suddenly just as danceable as it is gloomy. The lyrical subject matter of "
" is typical
bleakness, in this case with a more personal slant.
Its main point is that the more people talk, the more likely they are to hurt each other, and so a sense of doom hangs over the romance alluded to in the chorus. On a deeper level, "" suggests that getting to know someone more intimately destroys any romantic illusions about them, and the singer seems to prize those illusions as a form of perfection that doesn't exist in the outside world. It's a little solipsistic and all very dramatic, but the music supports those ambitions with a chilly sadness and an austere grandeur that perfectly expresses the sentiments of the lyrics.
Niets aan toe te voegen. Alleen dacht ik tot Alcazar 'm weer bekender maakte altijd dat die single 'A Place in the Sun' heette ipv Spacer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:29 schreef MadMaster het volgende:
1. Sheila & The Black Devotion - Spacer
2. Alcazar - Crying At The Discotheque
De single van Alcazar bevat als hoofdmoot een sample van het refrein van Spacer...
quote:“Fantastic, fantastic. Her boobs are great as well.”
Adding:
“I shouldn’t have said that should I? She looks absolutely fantastic.”
knars +1quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:58 schreef knars het volgende:
Papa Winehouse over Amy?
Springen ze ook op iemand anders trein?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef ranja het volgende:
en de Cure ook?
Exact!quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:58 schreef ScottTracy het volgende:
Sita?
Oh, dat zou kunnen! Maar muzikaal al lang niks meer van haar gehoord...quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:10 schreef ranja het volgende:
Ja, ze doet toch een kinderprogramma ergens
Volgens Wikipedia deden er zo'n 35 artiesten aan mee, dus ik dacht dat dit wel kon. Zeker na jouw 30-letter-vraag van afgelopen weekquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:16 schreef bukgeit het volgende:
Jesus fuck! Twintig?
Je vergelijking gaat niet op he, dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia deden er zo'n 35 artiesten aan mee, dus ik dacht dat dit wel kon. Zeker na jouw 30-letter-vraag van afgelopen week
Maar goed, met 15 neem ik ook genoegen.
Die was toen nog niet bekend bij groot publiek maar had wel al single uit geloof ik...quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:38 schreef ranja het volgende:
Alain Clark kenden we toen volgens mij nog niet.
is een keer op een andere manier om een Hind vragenquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:40 schreef iggyinthehouse het volgende:
Hind ook misschien
7 goedquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:43 schreef Mark het volgende:
Trap ik af:
Marco Borsato
Sharon den Adel
Ilse DeLange
Tjeerd Oosterhuis
Trijntje Oosterhuis
Marianne Weber
Edsilia Rombley
1 goedquote:
7 goedquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:36 schreef iggyinthehouse het volgende:
Jim Bakkum
Alain Clark
Maud
Brainpower
Chipz
Jamai
Hind
Ook allebei goed, maar we zaten al aan 15quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:21 schreef Mark het volgende:
Roep ik nog Do en Guus Meeuwis.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:59 schreef ScottTracy het volgende:
1 goed
da's een prestatiequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ook knap, 17 Nederlandse artiesten noemen die niet meededen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ook knap, 17 Nederlandse artiesten noemen die niet meededen
quote:is een Brits triphop, Drum and Bass en rockgroep, afkomstig uit Bristol. Het trio bestaat uit de producers Markee Substance (Mark Morrison uit Glasgow) en Darren Decoder (Darren Beale uit Bristol) en zangeres Sian Evans.
die in 2005 in de categorie top 40 artiest zaten?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:15 schreef Mark het volgende:
Nou, ik kan er wel 20 noemen die niet meededen
Gehenna +1quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:42 schreef Gehenna het volgende:
goedemorgen, hmm een triphop bandje uit bristol, waarvan de zangeres niet beth gibbons is, dan ga ik voor Kosheen
Burnett +1quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:15 schreef Burnett het volgende:
Muse??
ranja +1quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:04 schreef ranja het volgende:
Is dat Aha? Met Morten onherkenbaar gemaakt...
quote:NCIS: Los Angeles features the special agents of the Naval Criminal Investigative Service working undercover. Chris O'Donnell andplay the lead characters.
Hmja ik weet alleen dat hij in zo'n politieserie zat... kan ze niet uit elkaar houden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:42 schreef Mark het volgende:
Die speelde toch in Law and Order, oid?
Dit is NCIS, da's ook geen CSI. Zo te zien een spin off van de uiterst aanbevelenswaardige show.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:50 schreef knars het volgende:
ja, iets met Special Victims Unit. Maar geen CSI.
iggy +1quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:47 schreef iggyinthehouse het volgende:
ll cool j is dat
quote:werd geboren als dochter van een Nederlandse vader (Philips-directeur) en een Egyptische moeder, die buikdanseres van beroep was. Voor beide ouders was het hun tweede huwelijk; uit hun eerdere huwelijken hadden ze al drie dochters.
groeide vanaf haar vierde jaar op in Uruguay. Toen ze acht was overleed haar vader en keerde
met haar moeder terug naar Nederland. Ze werd naar een kostschool gestuurd, deed de lagere school in Driebergen en de middelbare school in Veldhoven.
zat voor
in het groepje Terra. Deze groep bestond van 1980 t/m 1983. De groep heeft twee singles uitgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |