And you will know us..... ?quote:
Hm dan moet ik een nieuwe voor 26 gaan zoekenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:50 schreef bukgeit het volgende:
Bandnamen met leestekens mogen wel, maar die leestekens tellen niet mee.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | Ut Bis Nena Uncut Pixies Bauhaus NewOrder Echobelly SonicYouth Theaudience QueenAdreena DaisyChainsaw BabesInToyland TransvisionVamp PopWillEatItself MyBloodyValentine RedHotChiliPeppers QueensOfTheStoneage ChrisBarbersJazzBand APlaceToBuryStrangers KobusGaatNaarAppelscha JohnnyAndTheSelfAbusers CrosbyStillsNashAndYoung JoanJettAndTheBlackhearts CreedenceClearwaterRevival DaveDeeDozyBeakyMickAndTich ILoveYouButIveChosenDarkness NationaalPhilharmonischOrkest CarterTheUnstoppableSexMachine 31 AndYouWillKnowUsByTheTrailOfDead BruceSpringsteenAndTheEStreetBand FrankZappaAndTheMothersOfInvention |
Nena was van 1982-1986 een band. Daarna is de zangeres ook solo die naam blijven gebruiken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:03 schreef Beregd het volgende:
hmm, ik heb bewust bands a la JoanJettAndTheBlackhearts weggelaten omdat je er anders heel ver in kan gaan (iedereen treed wel eens met een groep op). En nena is toch ook niet echt een band?
maar goed, wel een mooie lijst
Hier ga ik in mee maarrrrr... daar heb je er zelf ook een paar van in je lijst. Overigens zijn die begeleiders wel vaste begeleiders. Dat geldt zowel voor J. Jett als voor B. Springsteen. Punt is verdiend voor ranja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:03 schreef Beregd het volgende:
hmm, ik heb bewust bands a la JoanJettAndTheBlackhearts weggelaten omdat je er anders heel ver in kan gaan (iedereen treed wel eens met een groep op). En nena is toch ook niet echt een band?
maar goed, wel een mooie lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |