Dat is heel iets anders, wij bedoelen de financiering van DNB.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:27 schreef RvLaak het volgende:
In het half 8 nieuws van RTL ook een interessant "puntje" over de haircut waar Q.E.D. en justanick zich zo aan storen... Deze is verkleind omdat DSB beheer een lening had gekregen van DSB Bank. Deze lening werd terugbetaald door de winst van DSB Bank. Aangezien DSB Bank al een tijd geen winst meer maakte, moest DSB Bank deze lening afwaarderen en tot 0 terug brengen.
Zoals de verslaggever zei: "Een boekhoudkundig trucje volgens Scheringa, de normale manier van boekhouden volgens de rest van de banken".
DSB heeft de haircut dus volledig aan zichzelf te danken. Net als alle andere problemen.
Er gaat bij mij een fles champagne open als hij helemaal tot zwijgen komt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Moet zeggen dat lakeman steeds slechter uit zijn woorden komt.
Ik blijf Lakeman een held vinden. In zijn uppie een bank laten vallen. Dat doet niemand hem snel na!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er gaat bij mij een fles champagne open als hij helemaal tot zwijgen komt.
denk dat hij voor die 300 euro per uur dat niet zal doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er gaat bij mij een fles champagne open als hij helemaal tot zwijgen komt.
Nee hoor, DSB had last van de kredietcrisis.quote:Kuiper: "Het is bij de DSB-directie laat doorgedrongen dat het verdienmodel, gebaseerd op provisies, niet meer zou werken." Pas op 1 april dit jaar wijzigde DSB zijn beleid. Men leende steeds via kortlopende kredieten, dat lang (via hypotheken) werd uitgezet. Maar door de kredietcrisis kon DSB zijn hypotheekpaketten niet goed meer verkopen.
Dat dus, en de koopsompolisverzekeringen stoppen doordat de verzekeraar niet meer bestaat, of wel die moet DSB l Curator terug stortenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:46 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ik blijf Lakeman een held vinden. In zijn uppie een bank laten vallen. Dat doet niemand hem snel na!
Lakeman deed tenminste wat. Toezichthouders en de DSB deden helemaal NIETS voor de slachtoffers.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:46 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ik blijf Lakeman een held vinden. In zijn uppie een bank laten vallen. Dat doet niemand hem snel na!
In Nederland leg de schuld gewoon bij toezichthouders neer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:58 schreef xenobinol het volgende:
In een land als Japan slaan managers en directeuren de hand aan zichzelf bij zulk groot falen, dus Dirk verdiep je eens in deze cultuur
Ik vond het juist wel een strak verhaal bij Radar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Moet zeggen dat lakeman steeds slechter uit zijn woorden komt.
Ik ook, en hij gaat gewoon door. Wat een ijzervreter.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel een strak verhaal bij Radar.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ook, en hij gaat gewoon door. Wat een ijzervreter.
Wat is Dirk dan wel niet? Een God?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Borderline, fascist, alcoholist. Lakeman.
Ik heb denk ik toch liever Lakeman over de vloer dan Roel hoorquote:
Hahaha, prachtig. Je ziet dat Zalm (echt een ontzettend slecht acteur) gewoon keihard loopt te liegen.quote:
Oooooooooooh, de zaligheid.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:33 schreef Dutchguy het volgende:
Raar idee, is nog maar zo kort geleden dat deze dagelijks te zien waren. Nu voorgoed historie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |