das ook leukquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik hebe en foto van Cas die hij GROOT krijgt als hij op zichzelf gaat
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:20 schreef moussy het volgende:
[..]
nou... ik weet nog niet of hij het gaat waarderen...
[ afbeelding ]
Oh wat foutquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:20 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze van mij ben ik bang..ik spaar het ook altijd op tot het weekend of de vakantiequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:23 schreef PM-girl het volgende:
Taartesfee, het is bij jullie wel vaker raak in de vakantie's, balen!
Ik wilde net zeggen: DSB zeker? wat kut zeg! Dat vind ik het erge van deze situatie, veel mensen zonder baan, veel spaarders gedupeerd, de hypotheek problematiek niet opgelost. En "onze" Dirk heeft genoeg prive geld hoor, die heeft er heus geen last vanquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb voorlopig veel tijd voor mijn zoontje. Ben zojuist ontslagen, net als mijn collega's.
Dat is natuurlijk waar het uiteindelijk om gaat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:45 schreef sjak het volgende:
Ik raak er niet op uitgekeken, integendeel. Elke keer zie ik er weer wat moois in.
... en een gevoelquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:52 schreef m@x het volgende:
Ik denk niet dat dat iets typisch Nederlands is om dat soort dingen te duur te vinden. Zelfs al zou ik het geld hebben, dan zou ik het er niet voor over hebben. Het zullen omgerekend misschien best redelijke bedragen zijn maar ik heb geen boodschap aan de verzekeringen die iemand af wil sluiten of het feit dat iemand aan pensioenopbouw wil doen. Ik kijk naar hetgeen wat ik voor mijn geld krijg en dan blijft het een stuk linnen en wat verf.
Maar dat krijg ik dus niet van spullen waar ik voor mijn gevoel teveel geld aan heb uitgegeven. Dat heb ik eerder bij een schelp die ik uit Marokko heb meegenomen of een mini-boedha die ik van een vriendin heb gekregen. Spullen waar ik zelf ook echt een band mee heb en herinneringen aan heb en die hoeven niet zoveel geld te kosten. Een kunstwerk zijn voor mij vaak de gevoelens van een ander en daar kan ik niet goed een band mee krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef sjak het volgende:
[..]
... en een gevoel
... en iets dat je raakt
... en iets waar je blij van wordt
... of iets waar je juist emotioneel van wordt
(dat is waar ik aan denk als ik aan mijn kunststukjes denk)
Ben jij mij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Maar dat krijg ik dus niet van spullen waar ik voor mijn gevoel teveel geld aan heb uitgegeven. Dat heb ik eerder bij een schelp die ik uit Marokko heb meegenomen of een mini-boedha die ik van een vriendin heb gekregen. Spullen waar ik zelf ook echt een band mee heb en herinneringen aan heb en die hoeven niet zoveel geld te kosten. Een kunstwerk zijn voor mij vaak de gevoelens van een ander en daar kan ik niet goed een band mee krijgen.
Dit had over mijn zus kunnen gaan. Precies hetzelfde verhaal. Overal heen, overal exposeren, overal verkopen. Maar in Nederland? Misschien 2% van allesquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:01 schreef oeke het volgende:
Ik weet het niet, maar ik las laatst een interview met een Nederlandse kunstenares die in Nl bijna niets kan verdienen maar in het buitenland heel goed verkocht.
quote:
nou, ik vind ook niet alles dat als kinst betiteld wordt, kunst. ik ben bijv (heel lang geleden) in de tate allery in londen geweest en voelde me echt hier en daar zwaar bedrogen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:05 schreef m@x het volgende:
[..]Wie weet...
Ik denk dat het ook niet helpt dat ik dat hele kunstwereldje een soort elitaire onzin vind. Ik was ooit bij de opening van een expositie van Rob Scholte. Hij had voor weinig geld borduurwerkjes ingeslagen en die met de achterkant naar voren ingelijst. Vervolgens werd dat natuurlijk weer voor een hoop geld doorverkocht. En alle gasten maar kraaien dat het zo'n geweeeeeeeeeeeeldig concept was en dat het idee erachter zo enoooooooooorm vernieuwend was. Ik dacht alleen maar 'wat nou concept, dat is gewoon heel makkelijk geld verdienen'. Volgens mij heeft die kerel zich 's avonds thuis helemaal suf gelachen. En al die zogenaamde kunstliefhebbers zich maar bij meneer inlikken. Ik heb dat soort dingen al vaker gezien en het staat me ontzettend tegen.
IJslandquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:57 schreef miss_sly het volgende:
mooi nijna! waar is dat?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:15 schreef oeke het volgende:
Tja, natuurlijk heb je mensen die het slim aanpakken en waar anderen van onder de indruk zijn. Het tempo waarin Brood zijn werken maakte is ook ongelooflijk.
Ik weet ook wel dat het allemaal niet zo zwartwit is als ik het hier stel. Ik heb heus wel respect voor mensen die op die manier van hun creativiteit proberen te bestaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:15 schreef oeke het volgende:
Tja, natuurlijk heb je mensen die het slim aanpakken en waar anderen van onder de indruk zijn. Het tempo waarin Brood zijn werken maakte is ook ongelooflijk.
Maar je hebt er genoeg tussen zitten die heel hard werken. Als je een open atelier route doet, kom je in een heel ander wereldje dan het elitaire kunstwereldje terecht.
Wat ook bizar is is om te weten dat een galerie de helft krijgt van wat jij betaalt voor het werk.
Ik vind het trouwens best geniaal van Scholte! Dat iedereen er in tuint is toch geweldig slim.
Ik moest lachenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:20 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij ookquote:
Ah joh die zijn blij dat ze van je af zijn dus geven ze wel een goede referentiequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Hullo. Tweede gesprek was net alsof ik er al jaren werkte, feestvreugd alom, tot hij zei dat hij mijn oude baas nog niet gebeld had. En nou weet ik dat ik niks te vrezen heb, maar ik dacht dat ze al gebeld hadden en nu maak ik me weer druk of ik niet toch nog genaaid ga worden enzo.
Ik heb evengoed toch gebak gehaald om het te vieren.
Heb je die schriftelijke verklaring ook aan ze gegeven? Dan kunnen ze zeggen wat ze willenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb er toch een raar gevoel bij, ondanks mijn schriftelijke verklaring van goede werkzaamheden, mijn afscheidsfeest en het meerdere malen verzekeren dat het niet aan mijn werk lag en ik weer mocht solliciteren in geval van een vrije functie.
Ik doe ze altijd tussen de diploma's inquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:59 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ik heb gezegd dat ik die had. Die kan ik alsnog laten zien.
Nee joh ben je mal!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Het is gewoon mijn eigen gevoel wat onheilspellend is.
och gos! wat een droppie!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef Luchtbel het volgende:
Mooi he. Ik had dat ook verwacht Kezz, ik vond het al stom dat ik het gezegd had maar ik dacht dat ze niet mee luisterde. Ze had sowieso al zo'n dag, we waren s middags naar een voorstelling en de kinderen zaten vooraan en de ouders stonden achter in de zaal. Halverwege begon ze steeds moeilijker achterom te kijken en uiteindelijk te huilen. En ik maar gebaren wat er was maar ze schudde overal nee op. Onderbreekt de goochelaar in kwestie zijn voorstelling om te vragen wat er met haar was. Zegt ze oprecht in tranen maar tijdens een onderbroken voorstelling en 100 mensen die naar d'r keken:
'Nou meneer ik kan kan mijn benen niet meer strekken, er is geen plaats om me te bewegen en het doet zo'n pijhijn.'
Ik wist niet meer of ik moest lachen of moest huilen
Lady, heb je al eens bij eglo gekeken? Dat is een fabrikant van lampen. Ze hebben een soortgelijk model als de eerste lamp die je laat zien (heet figaro). De tweede lamp is van Kingson, een redelijk duur merk iddquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
de lamp heeft wel wat weg van deze, maar dan met minder kralen en een soort van glazen kapjes ipv die losse lampjes, maar het idee lijkt er wel op.
http://www.rietveldlicht.nl/artikel.php?art_id=142
en iets soortgelijks vonden we allebei wel leuk, maar is uiteindelijk afgekeurd wegen niet wii proof
http://www.rietveldlicht.nl/artikel.php?art_id=2426
Ze zijn wel heel erg mooi!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
de lamp heeft wel wat weg van deze, maar dan met minder kralen en een soort van glazen kapjes ipv die losse lampjes, maar het idee lijkt er wel op.
http://www.rietveldlicht.nl/artikel.php?art_id=142
en iets soortgelijks vonden we allebei wel leuk, maar is uiteindelijk afgekeurd wegen niet wii proof
http://www.rietveldlicht.nl/artikel.php?art_id=2426
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:22 schreef sombie het volgende:
Sluit net Sex tijdens de Zwangerschap af en lees dan "... of in feeststemming tegen de muur".![]()
ik had in ons vorige huis alles met spaarlampen idd, maar op het ogenblik geen één meerquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel erg mooi!
Ik heb net alle hallogeen de kamer uit gemieterd ivm stroomvreters, nu hebben we alleen nog maar spaarlampen in huis
hoe hoog staat je isowaarde?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
als je fototoestel alleen nog gespikkelde/korrelige foto's geeft, is die dan aan vervanging toe of heb ik per ongeluk de goede instelling verkloot?
het is al maanden zo, maar ik ben er nog steeds niet uit. ik ben al aan het uitkijken naar iets nieuws, maar als deze gewoon verkeerd staat kan ik mijn geld beter aan een lamp besteden
de dimmer verspilt dan weer.. Ik zag bij de Deen zelfs al ledlampen liggen, maar ik vind ze (nog) zo kil, de betaalbare lampen danquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik had in ons vorige huis alles met spaarlampen idd, maar op het ogenblik geen één meer
nu was ik op zoek naar mooie led-lampen, maar die kan ik niet vinden.
maar volgens de lampenboer waren gedimde halogeentjes ook minder verspillend.
Klopt, maar hou er wel rekening mee dat bepaalde type lichtbronnen eruit gaan (of al zijn!). Om maar een voorbeeld te noemen, de kleine heldere 'steeklampjes' (G4, halogeen) gaat er binnenkort uit. En niet iedereen vindt de gematteerde lampjes even mooi...quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik had in ons vorige huis alles met spaarlampen idd, maar op het ogenblik geen één meer
nu was ik op zoek naar mooie led-lampen, maar die kan ik niet vinden.
maar volgens de lampenboer waren gedimde halogeentjes ook minder verspillend.
bij de Ikea hebben ze nu een vervanging voor de gloeilamp, die iets richting de spaarlamp gaat, maar niet die lange opstarttijd heeft. dat vind ik wel handig, aangezien hier in de keuken een sensor zit. niet handig met een spaarlamp, dan gaat t licht aan als je op t toilet bent ipv als je door de keuken looptquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:39 schreef Raissa het volgende:
[..]
Klopt, maar hou er wel rekening mee dat bepaalde type lichtbronnen eruit gaan (of al zijn!). Om maar een voorbeeld te noemen, de kleine heldere 'steeklampjes' (G4, halogeen) gaat er binnenkort uit. En niet iedereen vindt de gematteerde lampjes even mooi...
Heeft ze een veld met zonnebloemen voor je gemaakt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Vivi het volgende:
Mijn lieve vriendinnetje, die ik van Fok! ken, Conleche, heeft voor mij een prachtig schilderij gemaakt na het overlijden van mijn moeder. Het zal best wat waard zijn als ik het zo eens inschat en vergelijk met haar andere werk maar de emotionele waarde is duizendvoudig.
Ja, die opstarttijd van een spaarlamp is bloedirritantquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij de Ikea hebben ze nu een vervanging voor de gloeilamp, die iets richting de spaarlamp gaat, maar niet die lange opstarttijd heeft. dat vind ik wel handig, aangezien hier in de keuken een sensor zit. niet handig met een spaarlamp, dan gaat t licht aan als je op t toilet bent ipv als je door de keuken loopt
Ja! heb ik dat al eens verteld?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Heeft ze een veld met zonnebloemen voor je gemaakt?
Er bestaan LED halogeenspotjes, zijn alleen niet zo mooi van kleur vind ik.. Beetje groenig/gelig of te wit..quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Hier halogeenspotjes dus die zijn niet zo simpel te vervangen door spaarspul...
Daarom heb ik via MP andere lampen gekocht, ik had een hele leuke 'ballenboom' met allemaal halogeenpitjes er in... maar ja, ons bent zunigquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Hier halogeenspotjes dus die zijn niet zo simpel te vervangen door spaarspul...
Ja, maar vlgs mij zijn dat priklampjes en ik heb ze nog met zo'n knopje die je moet draaien zeg maar...quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef Raissa het volgende:
[..]
Er bestaan LED halogeenspotjes, zijn alleen niet zo mooi van kleur vind ik.. Beetje groenig/gelig of te wit..
Nee! Maar ik kon gewoon niets anders bedenken, het moesten gewoon zonnebloemen zijn!quote:
Nee hoor, ook met Gu10 aansluiting (halogeen dat je een kwartslag draait)quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar vlgs mij zijn dat priklampjes en ik heb ze nog met zo'n knopje die je moet draaien zeg maar...
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je er een foto van? Ik ben er wel benieuwd naar.
Wow, ze maakt best mooie dingen zeg!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Vivi het volgende:
Mijn lieve vriendinnetje, die ik van Fok! ken, Conleche, heeft voor mij een prachtig schilderij gemaakt na het overlijden van mijn moeder. Het zal best wat waard zijn als ik het zo eens inschat en vergelijk met haar andere werk maar de emotionele waarde is duizendvoudig.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee hoor, ook met Gu10 aansluiting (halogeen dat je een kwartslag draait)
Ja hequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:47 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wow, ze maakt best mooie dingen zeg!
Oh wat mooi zeg!quote:
Ben bijna geboren tussen de lampenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Echt? daar moet ik dan maar eens naar op zoek.
Toevallig is er nu eentje stuk hier thuis en die Gu10 hadden ze dus niet bij de praxis.
Wat weet jij er veel van trouwens!
Jij anders ook hoor! (afgaande op de foto uit het vorige SC topicquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja he. En ze is ook nog eens walgelijk slank
![]()
.
Oh, die, waar die neushoorn voor me staat, bedoel jequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:51 schreef Raissa het volgende:
[..]
Jij anders ook hoor! (afgaande op de foto uit het vorige SC topic)
Joh, check die benen!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, die, waar die neushoorn voor me staat, bedoel je![]()
.
Ik heb slanke benen ja, mijn probleemzone is elders georienteerd, ik ben een appelquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Terwijl we wachten op de nieuwe wasmasjien: http://www.dailymail.co.u(...)rd-steals-lunch.html
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
![]()
.
Die Cas, met een gepimpt nageltjequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij ook![]()
![]()
Maar ondertussen wil hij ook een échte Moussy op zijn nagel, net als René op haar pinknageltje heet...
[ afbeelding ]
dus krijgt hij die![]()
![]()
mijn iso staat op auto.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het klinkt alsof je de ISO waarde verkeerd hebt ingesteld... welk toestel heb je?
canon ixusjes zijn fijn, panasonic fz27(28) zijn echt lekker,quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mijn iso staat op auto.
ik heb alle standen geprobeerd, van 100, 200 tot 400 en bij alle standen geeft het ding hopeloze beelden.
het is trouwens een merkloos ding dat ik ooit bij de lidl gekocht heb (een nytech)
ik heb het ding al jaren (een jaar of 6 denk ik) dus eerlijk gezegd denk ik dat hij gewoon op is (kan dat? )
wat is voor een amateur als ik een goed en simpel te bedienen cameraatje?
idd lumix doet t ook goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat Ynske zegt. En mijn moeder heeft een panasonic Lumix, ook een prima ding.
wat je nog kunt proberenquote:
Een appel op stokjes, ik voel een bandquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb slanke benen ja, mijn probleemzone is elders georienteerd, ik ben een appel.
Ik ben ook best lief! Alleen wat selectieverquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:28 schreef kezz het volgende:
[..]en heel lief
gewoon echt jouw tegenbeeld he
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
![]()
.
lieffie, ik vind je een schat, dat weet jequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben ook best lief! Alleen wat selectiever.
hey dat klinkt bekendquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb slanke benen ja, mijn probleemzone is elders georienteerd, ik ben een appel.
Heb ik niet gezegd geloof ik! Morgen belt ie voor de rest, dan weet ik meerquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Wanneer hoor je nou weer iets over die baan k_i_m? (of heb ik daar overheen gelezen?)
Zal toch wel zo zijn dat ze een positieve referentie geven? Ja hoor, dat doen ze!
Wat een gaaf kind heb jij! Ruilen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hey dat klinkt bekend
topzware appel, dat dan weer wel, toch?
Wat een supermooi schilderij zeg!ook als je de gedachte erachter niet weet is het echt een heel mooi schilderij, maar juist dat het speciaal voor jou is en het verhaal erachter maakt het wel heel bijzonder. Dat zal je inderdaad wel erg dierbaar zijn.
Kleurdoos!! Kom es kijken!![]()
en ik heb er nog complimentjes over gehad ook!gij creabea held!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat een gaaf kind heb jij! Ruilen?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:54 schreef kezz het volgende:
[..]
lieffie, ik vind je een schat, dat weet je
Aan die van mij hecht je ook makkelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]ik ben aan dr gehecht.
Maar de wantjes zijn te bestellen bij kleurdoos!
je mag wel met dr knuffelen op de high tea meet hoor, dan zal k dr wantjes aanlaten goed?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:19 schreef Vivi het volgende:
Wat een uberkjoete wantjes! Alleen daarom zou ik misschien gaan rammelen. Dat, en mutsjes met berenoortjes.
ik vond het behoorlijk fris vandaagquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:31 schreef Raissa het volgende:
Maar zooooo koud is het toch niet? Ik ben weer eens ziek dus heb eigenlijk geen idee of het mooi weer is buiten
Het knuffelt alleen een beetje moeilijk vanuit Brusselquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je mag wel met dr knuffelen op de high tea meet hoor, dan zal k dr wantjes aanlaten goed?
ik ben gek op wantjes <3 ze heeft nu al 4 paar
Jep, binnenkort weer een operatie voor de boeg. Maar ik geloof dat mn ziekte van nu komt doordat ik iets verkeerds heb gegeten, Milanese klaagde namelijk ook al.. Alleen mijn lichaam reageert veel heftiger dan dat van hemquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:39 schreef huuphuup het volgende:
Heb je weer last van je buik? Arme meidhopelijk knap je snel op.
hier had de dame ook al haar muts op hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vond het behoorlijk fris vandaagmaar misschien is het wel lokaal.
Maar buiten dat trek ik zelf het liefst ook wanten aan zodra ik de kans krijg dus uit automatisme doe ik dat ook bij mn kind
Heb je weer last van je buik? Arme meidhopelijk knap je snel op.
Mooi! hoef je niet zo lang in je rats te zitten!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd geloof ik! Morgen belt ie voor de rest, dan weet ik meer.
Das dubbelop qua winterkostquote:En we gaan nu hutspot met hachee eten vind ik lekker winters![]()
Misschien wel tijdensquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
!
Kim, belt ie voor of na onze koffiedeet?!
Een voorbarige/voorzichtige "proficiat" ! Maar hoe gaat het nu concreet verder dan? Afspraak gemaakt ter ondertekening van het contract? Of iets anders?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Hullo. Tweede gesprek was net alsof ik er al jaren werkte, feestvreugd alom, tot hij zei dat hij mijn oude baas nog niet gebeld had. En nou weet ik dat ik niks te vrezen heb, maar ik dacht dat ze al gebeld hadden en nu maak ik me weer druk of ik niet toch nog genaaid ga worden enzo.
Ik heb evengoed toch gebak gehaald om het te vieren.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het knuffelt alleen een beetje moeilijk vanuit Brussel.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:16 schreef k_i_m het volgende:
Morgen hoor ik meer, over twee weken beginnen.
Ik ben voorzien voor deze winter, maar als jij wil hobbel ik wel achter je aanquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien wel tijdens. Gaan we weer schoenenwinkels loeren?
.
Wil je met mij een fruitschaal zijn dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben een slanke peer op boomstronken.
Tof! En spannend! Toi toi toi!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:16 schreef k_i_m het volgende:
Morgen hoor ik meer, waarschijnlijk over twee weken beginnen.
Blow mijn kuffer nu niet Coquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
Oh, oh, conleche in OUD, de wonderen hebben de wereld nog niet helemáál verlaten!!![]()
Ik kreeg PM van vivi dat er hier veren in mijn bevallige bips werden gestoken, dus daar kwam ik even voor bedanken!! Bij deze dus veel dank!!![]()
O en over lief: viev is hartstikke lief. Dat gezegde grote bek, klein hartje???? Zo ontzettend van toepassing!!![]()
En toen zag ik ook nog K_I_M!! Hoe is het met jou dan??!!
O gefeli!!! Ik moet zeker teruglezen om te weten wat voor baan je krijgt hè? Met mij gaat het prima!! Ben net terug uit Egypte, dat was echt heel mooi. Moet nu wel een maand bijslapenquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:26 schreef k_i_m het volgende:
Ha Co! Ik ben bijna geen uitkeringstrekster meer. En nog gestopt met roken
. Alleen niet meer zo dun geworden als ik was voordat ik stopte met roken
. Hoe gaat het met jou??
Alleen als we morgen even bij ome Fred aan de tassen gaan ruikenquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wil je met mij een fruitschaal zijn dan?.
Dat red je net tot 21 novemberquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:31 schreef conleche het volgende:
[..]
O gefeli!!! Ik moet zeker teruglezen om te weten wat voor baan je krijgt hè? Met mij gaat het prima!! Ben net terug uit Egypte, dat was echt heel mooi. Moet nu wel een maand bijslapen
Ik heb er afgelopen donderdag laarzen gekochtquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Alleen als we morgen even bij ome Fred aan de tassen gaan ruiken.
ICT werk, zo ongeveer hetzelfde wat ik deed, en dat is wel tof, want ik heb er een half jaar over moeten doen om iets parttime achtigs te vindenquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:31 schreef conleche het volgende:
[..]
O gefeli!!! Ik moet zeker teruglezen om te weten wat voor baan je krijgt hè? Met mij gaat het prima!! Ben net terug uit Egypte, dat was echt heel mooi. Moet nu wel een maand bijslapen
You didn't!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen donderdag laarzen gekocht. En ik heb nu een klantenkaart
.
Eh, ja. Op mijn volgende aankoop precies 10,05quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
You didn't!. Krijg je dan ook korting?
.
Neeeee! Jij bent gewoon erger dan mijn hamsterman en oorlogsinslaande moeder!quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:47 schreef Kleurdoos het volgende:
omg ze hebben retrokabouterinpakpapier bij de action voor 45 ct per rol
maar wat moet ik nou met 12 rollen*enthousiast*
Gewoon een paar naar je SecretSantaquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:47 schreef Kleurdoos het volgende:
omg ze hebben retrokabouterinpakpapier bij de action voor 45 ct per rol
maar wat moet ik nou met 12 rollen*enthousiast*
Gewoon morgen een tas kopen, je zou een dief van je eigen portemonnaie zijn om het niet te doen!quote:
ghe ja, hier alsjeblieft, 11 rollen inpakpapier, erg mooi ingepaktquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Gewoon een paar naar je SecretSanta
Dakannie, want me uitkering is al opquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gewoon morgen een tas kopen, je zou een dief van je eigen portemonnaie zijn om het niet te doen!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ghe ja, hier alsjeblieft, 11 rollen inpakpapier, erg mooi ingepakt
(ik kan niet eens fatsoenlijk inpakken)
maar die kabouters he, ik ben een sucker voor kabouters
moe'k wel buk'n
Toch wel leuke muziek dan hoop ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:54 schreef Vicky het volgende:mijn buuf heeft weer een wijntje te veel op... mijn bankstel bonkt me op de bas van haar muziek..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:20 schreef cattie het volgende:
Aargh, in Greys Anatomy sterft een kind.![]()
![]()
idd ik was wt chag omdat elin weer wakker werd, heb r gelijk platgeknuftquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:20 schreef cattie het volgende:
![]()
het was alleen maar bonk bonk bonkquote:
Omdat het herfstvakantie isquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:57 schreef mrien het volgende:
Leuk, maar dan moet ik werken
En geen auto enzo
Waarom op een woensdag
en de agenda posten dan? Of het dagboek?!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef MevrouwVanDalen het volgende:Sorry, ik moest er even flauw over doen.
![]()
Maar Lishe en ik zullen niet vanuit één kamer met laptops op schoot gaan posten, beloofd.
Nee. Hier over een week pasquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:18 schreef mrien het volgende:
[..]
Goede reden
Alleen niet voor iedereen
ik moest lachenquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben een slanke peer op boomstronken.
ja dat was echt even erg!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:20 schreef cattie het volgende:
![]()
andijviestampot!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:44 schreef Saffier het volgende:
Fijn Lois!
Klinkt goed lady
Kezz ik werd wakker met keelpijn, spierpijn, last van mijn oren, hoofdpijn... Algehele malaise dusIk neem zo wat paracetamol en hoop dat het dan zakt. Zo eerst de boodschappen gaan doen, ik heb geen idee wat ik vanavond moet gaan eten, iemand suggesties?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Och jee..ga je ook logeren bij Stout en Rewimo?
GEwoon vertellen waar je goed in bentquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:08 schreef pinquit het volgende:
en ik ben verbaal niet zo sterkik kom altijd heel moeilijk uit mn woorden, dus dat gaat gezellig worden.
kzit al de hele week van: oh als ze dit vragen moet k dat zeggen en blabla. en nu is t allemaal weg
haha dat is ook de reden dat ik die link erbij gafquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
ik dacht aan een heel ander soort sterilliseren![]()
Maar leuk, succes! ik duim voor jeen t komt vast goed
@Vicky, ik ben er ook niet echt fan van, maar ik drink ze dan ook niet omdat ik et lekker vind
Die twee zijn echt een soort Jut en Jul samen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:42 schreef trui het volgende:
ik dacht ook meteen aan de man van SnakeLady.(hoe gaat 't daar nu mee?)
m@x, tijd (& ruimte) zijn inderdaad dingen die ook op mijn verlanglijstje thuishoren (maar die ik er dit jaar niet op gezet heb, Santa heeft er volgens mij ook niet echt veel van op voorraad nl). en wat leuk dat Kai zo'n goede band heeft met z'n overgrootvader!
Hey! Da's toevallig! Ik heb morgen ook een afspraak bij de sterilisatieafdeling van het UMC!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:23 schreef pinquit het volgende:
leerling sterilisatie assistent. sterilisatie afdeling
het schoonmaken, desinfecteren en verpakken van medische hulpmiddelen.schoonmaakster dus
moet er wel nog een cursus van een jaar (!) voor doen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hey! Da's toevallig! Ik heb morgen ook een afspraak bij de sterilisatieafdeling van het UMC!Waar ga jij? En succes uiteraard!
Ik ga zo Dean droppen op het KDV en dan lekker koffieleuten in de stad met Kim.
föhnen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:49 schreef k_i_m het volgende:
huuuu, als mijn broek maar op tijd droog is.
eh dat jij erwtensoep hebt opstaan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:41 schreef Ca.ra het volgende:
misschien is dat wel de reden dat de broek droog moet?
quote:
Jawel, een stuk of 6. Maar die krijg ik niet meer/nog steeds niet dichtquote:
ow ships, verkeerd onderwerpquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jawel, een stuk of 6. Maar die krijg ik niet meer/nog steeds niet dicht.
Nog geen nieuws van het werkfront.
Graag gedaan!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:02 schreef amaranta het volgende:
Ik weet niet wie die tip gaf over muurstickers van de zeeman, maar ze zijn echt leuk, heb net wat setjes gehaald!
Bedankt daarvoor!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:18 schreef pinquit het volgende:
het ging goed![]()
nu afwachten of ik door ben naar de 2e ronde
![]()
het was eigenlijk best gezellig, en mijn antwoord op de vraag 'wat zijn je zwakke punten?' dat verbaal niet zo sterk dus werd zomaar weggevaagd: nou klopt dat? ik vind je verbaal hardstikke sterk!![]()
![]()
![]()
*in spanning afwacht*
ja maar jij zet Max zn speelgoed weer zo terug in elkaar dat alleen de lichtjes het nog maar doen en het geluid nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:24 schreef pinquit het volgende:
En of ik technisch benik ben hardstikke technisch, maar is dat nodig? 'ja om instrumenten uit elkaar te halen enzo.' ik sprong geloof ik een gat in de lucht
ik houd daar zo van
![]()
haalt altijd max zn electronische speelgoed uit elkaarom het vervolgens weer in elkaar te zetten enzo
stopcontacten, stekkers, klokjes whatever. pielen maar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |