abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73836753
Met TheFrankey die met nogal slecht nieuws kwam, Kleurdoos in feeststemming en met alles -maar dan ook alles wat maar tegen de muur kan. Als ware het Kunst.

Oh ja, en dat kwam door het dure lamp-dilemma van Ladywrb!
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 11:17:04 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_73836767
We wachten op de dure lamp foto
Je zou er haast een boek over schrijven!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 oktober 2009 @ 11:17:35 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73836782
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:11 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik hebe en foto van Cas die hij GROOT krijgt als hij op zichzelf gaat
das ook leuk

overigens is er 1 lamp die ik dolgraag wil hebben, die hebben ze bij geloof de kwantum. zo'n studiolamp op poot, lekker bij een stoel om te lezen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 oktober 2009 @ 11:17:47 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73836786
Tha_Frankey, wat erg!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73836791
ik heb Kwantumlampen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:18:28 #6
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73836803
Balen TheFrankey!

Zo, tis hier weer vakantie en er liggen er 2 van de drie plat. Een met alleen maar buikpijn, ander met buikpijn en rare rode uitslag.
Kotsvakantie jeuj
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73836814
oei wat balen TF!
Beterschap!
Ik heb een chagarijnige baby en een brutale kleuter..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 11:20:22 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_73836843
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:17 schreef Ynske het volgende:

[..]

das ook leuk
nou... ik weet nog niet of hij het gaat waarderen...

pi_73836860
whahahahah die Cas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73836870
Frankey, dat is rot!

Lampenzoektocht. Succes ermee Hier lang gezocht, veel gezien, steeds te duur. En uiteindelijk helemaal blij met 2 lampen van 5 euro van de ikea
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 oktober 2009 @ 11:21:37 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73836891
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:20 schreef moussy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73836900
Ja niets aan te doen. Het zat er al een tijdje aan te komen. Ik werk nml bij een bank...nou ja... een ex-bank. Maar weest gerust. Ik werkte aldaat in de ICT dus ik was geen koopsomtopper :-)
pi_73836911
och jee... de DSB??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:22:46 #14
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_73836922
TheFrankey, wat balen. Ik zie net een stukje van de persconferentie van DSB, werkte je daar?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:23:04 #15
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73836935
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Oh wat fout

Zo hadden wij toen manlief van baan wisselde een groot canvas gekregen van zijn oud collega`s met een foto van hem er op en de tekst 'bier drinken en kut roepen'
Die staat nu maar ergens op zolder
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:23:31 #16
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_73836949
Taartesfee, het is bij jullie wel vaker raak in de vakantie's, balen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:24:43 #17
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_73836985
Wij gaan zo naar het Museon. We zijn er het afgelopen jaar al 2 keer geweest maar Kai vind het zo mooi dat ik me over heb laten halen om weer te gaan

Ik heb een letterbak, een koekoeksklok en retro-behang aan de muur. Ik vind het wel genoeg zo. Soms zie ik kunstwerken die ik mooi vind maar ik kan me verbazen over de prijzen. 2000 euro voor een stukje linnen en wat verf. Belachelijk vind ik dat. De kunstenaar zal er vast hard op gezwoegd hebben maar dan nog vind ik de prijzen over the top.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:28:28 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73837088
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:23 schreef PM-girl het volgende:
Taartesfee, het is bij jullie wel vaker raak in de vakantie's, balen!
Hebben ze van mij ben ik bang..ik spaar het ook altijd op tot het weekend of de vakantie
pi_73837091
Oew leuk het museon, daar wil ik met Pepijn ook graag heen binnenkort..

hihi met Kai kun je dan beter een abonnement nemen denk ik
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:30:10 #20
3142 m@x
pi_73837131
Ik vind het Museon eigenlijk helemaal niet leuk meer . Stiekem ben ik ook een beetje gezwicht omdat we er nog vrijkaarten voor heb liggen en de tram er naartoe hier om de hoek stopt.
pi_73837167
klopt ik werkte al Systems Engineer bij DSB. Ik zit nu nog op mijn 'werk' en de perconferentie is hier naast mijn kamer. Klote is het wel ja, maar ben opgeleid genoeg om snel weer wat te vinden. Want mijn mannetje van 4 maanden oud moet natuurlijk wel eten
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:33:23 #22
3142 m@x
pi_73837244
Succes The Frankey! Hopelijk vind je snel iets anders.
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 11:34:55 #23
5428 crew  miss_sly
pi_73837285
TheFrankey, wat onzettend klote!

Wij hebben ook neit veel aan de muur, maar als ik voldoende lege muren had, zou ik er wel aan eentje wat hangen.

Wij hebben nu een mooie foto van het Forum Romanum boven ons bed hangen. Ik heb 2 foto's van New York in zwart-wit die we nog gaan ophangen, waarschijnlijk in het eerste trappengat en we hebben een schilderij van een vriend van schaap. Daar moeten we nog een leuk plekje voor zoeken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73837302
Wat naar TheFrankey!

En TF, vakantie met zieke kindjes is niet leuk. Hopelijk zijn ze gauw weer op de been.

Ik zou best zo'n dure lamp kunnen kopen. Ik heb er het geld niet voor maar zou ik modaal verdienen dan wel. Als het een lamp is waar je jarenlang van kan genieten, dan is het het wel waard, toch?

En dat kunst 'duur' is, vind ik eigenlijk heel normaal. Die kunstenaar wil ook gewoon normaal verdienen, en een pensioen opbouwen en een arbeidsongeschiktheidverzekering af kunnen sluiten (niet te betalen als je zelfstandig bent), (dure) materialen kopen een atelier huren etc. Het verbaast me altijd weer dat we hier in Nederland het al gauw heel duur vinden. Maar als je het omrekent zijn het toch vaak redelijke bedragen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:45:59 #25
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73837696
Een dure lamp zou ik wel kopen. Als ik eindelijk er eens een zou vinden die ik mooi vind...
En ik heb ook kunst aan de muur. Anton Heijboer, Giovannni Vetere en een aantal tekeningen van vogels van een (mij) onbekende tekenaar. Ik raak er niet op uitgekeken, integendeel. Elke keer zie ik er weer wat moois in. Oja, en we hebben een ingelijste poster van Ot en Sien

Afrikaanse dingen hebben wij ook, in de vensterbank. Meegenomen van verschillende reizen. Dus gewoon goede herinneringen. Alleen staat er nu de bank voor
Lekker douchen!
pi_73837714
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb voorlopig veel tijd voor mijn zoontje. Ben zojuist ontslagen, net als mijn collega's.
Ik wilde net zeggen: DSB zeker? wat kut zeg! Dat vind ik het erge van deze situatie, veel mensen zonder baan, veel spaarders gedupeerd, de hypotheek problematiek niet opgelost. En "onze" Dirk heeft genoeg prive geld hoor, die heeft er heus geen last van
Have you had your kezzzzzz today???
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:47:06 #27
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73837731
Schrikken TheFrankey, maar nu eindelijk wel duidelijkheid. Staan er niet al werkgevers voor jullie in de rij?
Lekker douchen!
pi_73837856
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:45 schreef sjak het volgende:
Ik raak er niet op uitgekeken, integendeel. Elke keer zie ik er weer wat moois in.
Dat is natuurlijk waar het uiteindelijk om gaat.
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:52:02 #29
3142 m@x
pi_73837891
Ik denk niet dat dat iets typisch Nederlands is om dat soort dingen te duur te vinden. Zelfs al zou ik het geld hebben, dan zou ik het er niet voor over hebben. Het zullen omgerekend misschien best redelijke bedragen zijn maar ik heb geen boodschap aan de verzekeringen die iemand af wil sluiten of het feit dat iemand aan pensioenopbouw wil doen. Ik kijk naar hetgeen wat ik voor mijn geld krijg en dan blijft het een stuk linnen en wat verf.
pi_73837953
Wij hebben gisteren besloten om een foto van onze huwelijksreis uit te laten vergroten op linnen voor aan de muur in de keuken.
Fake it till you make it...
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:54:22 #31
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73837957
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:52 schreef m@x het volgende:
Ik denk niet dat dat iets typisch Nederlands is om dat soort dingen te duur te vinden. Zelfs al zou ik het geld hebben, dan zou ik het er niet voor over hebben. Het zullen omgerekend misschien best redelijke bedragen zijn maar ik heb geen boodschap aan de verzekeringen die iemand af wil sluiten of het feit dat iemand aan pensioenopbouw wil doen. Ik kijk naar hetgeen wat ik voor mijn geld krijg en dan blijft het een stuk linnen en wat verf.
... en een gevoel
... en iets dat je raakt
... en iets waar je blij van wordt
... of iets waar je juist emotioneel van wordt
(dat is waar ik aan denk als ik aan mijn kunststukjes denk)
Lekker douchen!
pi_73838050

deze
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 11:56:56 #33
5428 crew  miss_sly
pi_73838070
in principe betaal je natuurlijk bij ieder produkt dat je aanschaft voor verzekeringen, salarissen, afschrijvingen, huur bedrijfsruimte, etc. alleen in het geval van een kunstenaar worden die zaken berekend in slechts enkele produkten per jaar ipv bijv duizenden potten pindakaas.

als je het echter lleen kunt zien als een stuk linnen en wat verf, denk ik dat kunst idd niet aan je besteedt is.
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 11:57:49 #34
5428 crew  miss_sly
pi_73838102
mooi nijna! waar is dat?
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:58:41 #35
3142 m@x
pi_73838130
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef sjak het volgende:

[..]

... en een gevoel
... en iets dat je raakt
... en iets waar je blij van wordt
... of iets waar je juist emotioneel van wordt
(dat is waar ik aan denk als ik aan mijn kunststukjes denk)
Maar dat krijg ik dus niet van spullen waar ik voor mijn gevoel teveel geld aan heb uitgegeven. Dat heb ik eerder bij een schelp die ik uit Marokko heb meegenomen of een mini-boedha die ik van een vriendin heb gekregen. Spullen waar ik zelf ook echt een band mee heb en herinneringen aan heb en die hoeven niet zoveel geld te kosten. Een kunstwerk zijn voor mij vaak de gevoelens van een ander en daar kan ik niet goed een band mee krijgen.
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 11:59:37 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_73838156
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:58 schreef m@x het volgende:

[..]

Maar dat krijg ik dus niet van spullen waar ik voor mijn gevoel teveel geld aan heb uitgegeven. Dat heb ik eerder bij een schelp die ik uit Marokko heb meegenomen of een mini-boedha die ik van een vriendin heb gekregen. Spullen waar ik zelf ook echt een band mee heb en herinneringen aan heb en die hoeven niet zoveel geld te kosten. Een kunstwerk zijn voor mij vaak de gevoelens van een ander en daar kan ik niet goed een band mee krijgen.
Ben jij mij?
pi_73838216
Dat busongeluk met die middelbare scholieren uit Nijmegen.
pi_73838223
Ik weet het niet, maar ik las laatst een interview met een Nederlandse kunstenares die in Nl bijna niets kan verdienen maar in het buitenland heel goed verkocht.
Het valt me gewoon vaak op, ook vanuit mijn eigen werk, dat mensen zo weinig besef/begrip meer hebben hoe arbeidsintensief handwerk is. We zijn gewoon zo gewend aan spullen die geproduceerd worden in lage lonen landen dat we vergeten dat mensen die hier hetzelfde werk doen ook moeten kunnen leven van een westers loon.

En als dat is wat je in een kunstwerk ziet, alleen een stukje linnen en verf, tja, dan is het gewoon niet aan je besteed en dan begrijp ik dat je er geen geld aan wil uit geven.
pi_73838245
wij hebben ooit uit Venetie een poster mee genomen met 4 beelden van Venetie en die heel mooi in laten lijsten, het is een prachtig stuk en het heeft emotionele waarde. zoals ik al zei, het is allemaal in the eye of the beholder, wat de gek er voor geeft
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:02:29 #40
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73838250
Hier heb ik kunst van m'n oom her en der staan, en een tekening die nog opgehangen moet worden.
Het is dat ik het krijg, maar anders had ik het zelf nooit aangeschaft.
Het is dan ook niet echt mijn smaak.
Terwijl hij hier op de zeedijk een paar werkelijk prachtige beeldhouw werken neergezet heeft.
The_Franky wat vervelend, hopelijk vind je snel weer ander werk!

Mooie foto Nijna !

[ Bericht 19% gewijzigd door _Bar_ op 19-10-2009 12:09:05 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73838297
Mogguhhh

Hier ook een opspaarder , na een gammel weekend en nu wat minder gammel maar weer eens proberen bij te lezen, gelukkig hebben hubby en dochter nu vakantie

TheFrankey, balen van je ontslag
TF, beterschap voor de taartjes
Rewimo,van harte met je 9-jarige zoon

En hier hangen twee Eisner's aan de muur....
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:04:51 #42
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73838336
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:01 schreef oeke het volgende:
Ik weet het niet, maar ik las laatst een interview met een Nederlandse kunstenares die in Nl bijna niets kan verdienen maar in het buitenland heel goed verkocht.
Dit had over mijn zus kunnen gaan. Precies hetzelfde verhaal. Overal heen, overal exposeren, overal verkopen. Maar in Nederland? Misschien 2% van alles
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:05:41 #43
3142 m@x
pi_73838361
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef moussy het volgende:

[..]

Ben jij mij?
Wie weet...

Ik denk dat het ook niet helpt dat ik dat hele kunstwereldje een soort elitaire onzin vind. Ik was ooit bij de opening van een expositie van Rob Scholte. Hij had voor weinig geld borduurwerkjes ingeslagen en die met de achterkant naar voren ingelijst. Vervolgens werd dat natuurlijk weer voor een hoop geld doorverkocht. En alle gasten maar kraaien dat het zo'n geweeeeeeeeeeeeldig concept was en dat het idee erachter zo enoooooooooorm vernieuwend was. Ik dacht alleen maar 'wat nou concept, dat is gewoon heel makkelijk geld verdienen'. Volgens mij heeft die kerel zich 's avonds thuis helemaal suf gelachen. En al die zogenaamde kunstliefhebbers zich maar bij meneer inlikken. Ik heb dat soort dingen al vaker gezien en het staat me ontzettend tegen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:08:50 #44
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73838453
Maar kunst is zo'n breed begrip M@x. Je hebt inderdaad de Rob Scholtes (en Anton Heijboers ook wel ) maar ook kunstenaars die heel veel werk in hun werk steken. Die het echt doen omdat het hun ding is.
Lekker douchen!
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 12:09:16 #45
5428 crew  miss_sly
pi_73838467
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:05 schreef m@x het volgende:

[..]

Wie weet...

Ik denk dat het ook niet helpt dat ik dat hele kunstwereldje een soort elitaire onzin vind. Ik was ooit bij de opening van een expositie van Rob Scholte. Hij had voor weinig geld borduurwerkjes ingeslagen en die met de achterkant naar voren ingelijst. Vervolgens werd dat natuurlijk weer voor een hoop geld doorverkocht. En alle gasten maar kraaien dat het zo'n geweeeeeeeeeeeeldig concept was en dat het idee erachter zo enoooooooooorm vernieuwend was. Ik dacht alleen maar 'wat nou concept, dat is gewoon heel makkelijk geld verdienen'. Volgens mij heeft die kerel zich 's avonds thuis helemaal suf gelachen. En al die zogenaamde kunstliefhebbers zich maar bij meneer inlikken. Ik heb dat soort dingen al vaker gezien en het staat me ontzettend tegen.
nou, ik vind ook niet alles dat als kinst betiteld wordt, kunst. ik ben bijv (heel lang geleden) in de tate allery in londen geweest en voelde me echt hier en daar zwaar bedrogen.
maar dat geldt imo niet voor alles, beslist niet zelfs!
pi_73838468
iets moet wel echt heel mooi zijn wil het aan mijn muur hangen
ik wil ooit in mn (eigen) hal een wereldkaart ik hou ervan. maar in de huiskamer, geen ideeeé!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:09:47 #47
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73838485
Oh en geef mij een stuk linnen en een paar kwasten en het gaat me echt niet lukken om er iets fatsoenlijks uit te krijgen. Ik moet het dus wel van anderen hebben wil ik iets fatsoenlijks op mijn muur hangen
Lekker douchen!
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 12:12:02 #48
5428 crew  miss_sly
pi_73838560
hier ook sjak

ik heb een tijd iets van de kunstuitleen gehad, dat vond ik ook erg fijn.
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:13:28 #49
3142 m@x
pi_73838607
En dat moeten ze vooral blijven doen, maar aan mij is het niet besteed. Natuurlijk zie ik wel eens hele mooie dingen hangen en ik vind het ook echt knap dat iemand zoiets kan maken. Ik zal het alleen niet aanschaffen. Ik ben zelf best creatief (denk ik) en weet hoeveel tijd, geld en werk er in handwerk kan gaan zitten. Ik kijk alleen liever naar mijn eigen (wat minder pretentieuze) creativiteit dan naar die van een ander.
pi_73838668
Tja, natuurlijk heb je mensen die het slim aanpakken en waar anderen van onder de indruk zijn. Het tempo waarin Brood zijn werken maakte is ook ongelooflijk.
Maar je hebt er genoeg tussen zitten die heel hard werken. Als je een open atelier route doet, kom je in een heel ander wereldje dan het elitaire kunstwereldje terecht.
Wat ook bizar is is om te weten dat een galerie de helft krijgt van wat jij betaalt voor het werk.

Ik vind het trouwens best geniaal van Scholte! Dat iedereen er in tuint is toch geweldig slim.
pi_73838759
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:57 schreef miss_sly het volgende:
mooi nijna! waar is dat?
IJsland
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 12:19:38 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_73838798
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:15 schreef oeke het volgende:
Tja, natuurlijk heb je mensen die het slim aanpakken en waar anderen van onder de indruk zijn. Het tempo waarin Brood zijn werken maakte is ook ongelooflijk.
Ja maar... das gewoon klodderen...
pi_73838878
Ja, dat vind ik ook. Voor mij geen Brood aan de muur. Maar heel veel mensen vinden het mooi!
Het is zelfs te koop bij de Blokker. Wat dat betreft was hij gewoon een hele slimme. Toch?
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:25:35 #54
3142 m@x
pi_73838980
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:15 schreef oeke het volgende:
Maar je hebt er genoeg tussen zitten die heel hard werken. Als je een open atelier route doet, kom je in een heel ander wereldje dan het elitaire kunstwereldje terecht.
Wat ook bizar is is om te weten dat een galerie de helft krijgt van wat jij betaalt voor het werk.

Ik vind het trouwens best geniaal van Scholte! Dat iedereen er in tuint is toch geweldig slim.
Ik weet ook wel dat het allemaal niet zo zwartwit is als ik het hier stel. Ik heb heus wel respect voor mensen die op die manier van hun creativiteit proberen te bestaan.

Als er mensen zijn die voor een kunstwerk veel geld willen neertellen moeten ze dat ook vooral doen maar ik denk dat het voor veel van die kopers ook een soort interessantdoenerij is en dat het niet altijd gaat om het kunstwerk maar om de naam. 'Kijk eens, ik heb een echte Pietje Puk aan de muur hangen'. Dat staat me misschien nog wel meer tegen dan het bedrag wat er voor zo'n stuk gevraagd wordt.

Meneer Scholte kon het trouwens niet zo op prijs stellen dat ik tijdens zijn expositie opmerkte dat ik het inderdaad erg slim van hem vond maar dat ik niet kon inzien wat er nou voor kunstigs aan was.
pi_73839332
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moest lachen
pi_73839345
Ja, dat staat me ook tegen hoor. Dat het gaat om de naam en niet om het werk. Dat wereldje ken ik persoonlijk gelukkig niet en hoef ik ook niet te kennen.

Ik denk dat ik voornamelijk zo reageer omdat ik gewoon zelf zo vaak mee maak dat mensen tegen me zeggen dat handwerk duur is terwijl ik weet hoeveel werk erin zit.
Mijn eigen frustratie kwam hier even naar boven geloof ik.

Jammer dat meneer het niet op prijs kon stellen dat je hem even prikte.
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 12:40:07 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_73839440
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:37 schreef kissaa het volgende:

[..]

Ik moest lachen
Wij ook

Maar ondertussen wil hij ook een échte Moussy op zijn nagel, net als René op haar pinknageltje heet...

dus krijgt hij die
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:42:15 #58
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_73839524
Hullo. Tweede gesprek was net alsof ik er al jaren werkte, feestvreugd alom, tot hij zei dat hij mijn oude baas nog niet gebeld had. En nou weet ik dat ik niks te vrezen heb, maar ik dacht dat ze al gebeld hadden en nu maak ik me weer druk of ik niet toch nog genaaid ga worden enzo .

Ik heb evengoed toch gebak gehaald om het te vieren .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 12:44:55 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_73839633
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Hullo. Tweede gesprek was net alsof ik er al jaren werkte, feestvreugd alom, tot hij zei dat hij mijn oude baas nog niet gebeld had. En nou weet ik dat ik niks te vrezen heb, maar ik dacht dat ze al gebeld hadden en nu maak ik me weer druk of ik niet toch nog genaaid ga worden enzo .

Ik heb evengoed toch gebak gehaald om het te vieren .
Ah joh die zijn blij dat ze van je af zijn dus geven ze wel een goede referentie
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:49:05 #60
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73839789
Spannend Kim!
Lekker douchen!
pi_73839988
Ah jawel, Kim, gebak is terecht! Je zit gebakken, zo klinkt het.
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:54:38 #62
14746 k_i_m
pi_73840007
Ik heb er toch een raar gevoel bij, ondanks mijn schriftelijke verklaring van goede werkzaamheden, mijn afscheidsfeest en het meerdere malen verzekeren dat het niet aan mijn werk lag en ik weer mocht solliciteren in geval van een vrije functie .
In my life
Why do I smile
pi_73840077
kim, komt wel goed feli!!
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 12:56:51 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_73840083
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb er toch een raar gevoel bij, ondanks mijn schriftelijke verklaring van goede werkzaamheden, mijn afscheidsfeest en het meerdere malen verzekeren dat het niet aan mijn werk lag en ik weer mocht solliciteren in geval van een vrije functie .
Heb je die schriftelijke verklaring ook aan ze gegeven? Dan kunnen ze zeggen wat ze willen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 oktober 2009 @ 12:59:13 #65
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_73840160
Komt vast goed, Kim
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:59:46 #66
14746 k_i_m
pi_73840179
Nee, ik heb gezegd dat ik die had. Die kan ik alsnog laten zien.
In my life
Why do I smile
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:00:35 #67
14746 k_i_m
pi_73840211
Ik moet het ook niet raarder maken dan het is, want in principe is er niks aan de hand. Als ik niet op mijn eigen baan gesolliciteerd en afgewezen was, zou ik nog steeds in de volledige veronderstelling zijn dat iedereen van me hield en ze me graag weer aan het werk zien .
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 13:00:38 #68
7074 moussy
kuttekop
pi_73840215
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:59 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ik heb gezegd dat ik die had. Die kan ik alsnog laten zien.
Ik doe ze altijd tussen de diploma's in
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:01:10 #69
14746 k_i_m
pi_73840242
Het is gewoon mijn eigen gevoel wat onheilspellend is.
In my life
Why do I smile
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:01:33 #70
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73840259
Oh joh, zit helemaal goed
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 13:02:32 #71
7074 moussy
kuttekop
pi_73840298
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:01 schreef k_i_m het volgende:
Het is gewoon mijn eigen gevoel wat onheilspellend is.
Nee joh ben je mal!
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:02:41 #72
14746 k_i_m
pi_73840305
Ik hoop het wel, want ik heb nog een taartje meegenomen voor vanavond .
In my life
Why do I smile
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:03:19 #73
14746 k_i_m
pi_73840328
Ik heb toch 10 minuten gefietst, ik kan het lijen .
In my life
Why do I smile
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:05:32 #74
14746 k_i_m
pi_73840410
En nu moet ik schoodbappen doen .
In my life
Why do I smile
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:10:43 #75
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73840648
Ik ben net geweest, goddank!
Straks alleen nog een ritje postkantoor maken en dan ben ik er weer klaar mee voor vandaag
Vanavond eten we pompoensoep met een verse focaccia erbij
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:28:45 #76
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73841335
pompoensoep!

k_i_m hopelijk is je onheilspellende gevoel volstrekt ongegrond en word je gewoon aangenomen.

ik vind kunstuitleen wel een heel mooi principe, dan kun je toch dure kunst aan de muur hebben zonder dat je er meteen voor altijd aan vast zit. ik heb op zich best geld over voor iets moois, maar ik ben dan altijd bang dat ik er op een gegeven moment weer op uitgekeken raak. manlief & ik verschillen bovendien nogal van smaak...
in de haak.
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:37:58 #77
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_73841703
Kunstuitleen. <3 wij zijn al een hele tijd lid en hebben eindelijk een schilderij wat bij ons past. Zal vanavond s een linkje zoeken.

Kim, ik hoop dat je straks een geruststellend telefoontje krijgt, maar het klinkt goed!

En whoei! Er is onverwachts een plekje vrij bij naailes. Dat was mijn wens als ik 30 was, eindelijk wat echts doen met dingen in mijn hoofd! En niet onzeker maar het gewoon goed leren! Hoezee!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:42:27 #78
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73841863
Wat leuk Lishe
Gisteren had ik het met een vriend over goede voornemens, ja nu al en daar doe ik eigenlijk niet aan maar ja 2010 en bladiebla en Jolie aan de andere kant van de kamer te spelen. Zegt die vriend:
'In 2010 ga ik weer een studie volgen en het lef hebben om ontslag te nemen.'
Ik: 'In 2010 ga ik iemand vinden om mee te trouwen.'
Horen we ineens vanuit een zelf gebouwde tent vol met barbiemeuk:
'In 2010 neem ik een wiebeltand!'
pi_73841967
een wiebeltand!
Ik had wel een reactie op dat trouwen verwacht , maar dit niet
pi_73841981
Hihihi, Jolie!
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:45:18 #81
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73841993
Een wiebeltand

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Taartjesfee op 19-10-2009 14:38:02 ]
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:47:13 #82
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_73842066
Jolie! !
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:47:32 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73842083
Ik heb een echte Marjo aan de muur: http://fotoboek.fok.nl/-Marjo-
En een mooie zilveren schaal met vogeltjes erop uit Thailand en her en der staan nog wat dingen die ik heb meegenomen van mijn reizen oa Argentinie, Zuid Africa en Korea.
2 houten beelden uit Africa zijn gesneuveld, die vond stinkie heel lelijk, maar de rest mocht gelukkig blijven.
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:49:27 #84
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73842171
Mooi he. Ik had dat ook verwacht Kezz, ik vond het al stom dat ik het gezegd had maar ik dacht dat ze niet mee luisterde. Ze had sowieso al zo'n dag, we waren s middags naar een voorstelling en de kinderen zaten vooraan en de ouders stonden achter in de zaal. Halverwege begon ze steeds moeilijker achterom te kijken en uiteindelijk te huilen. En ik maar gebaren wat er was maar ze schudde overal nee op. Onderbreekt de goochelaar in kwestie zijn voorstelling om te vragen wat er met haar was. Zegt ze oprecht in tranen maar tijdens een onderbroken voorstelling en 100 mensen die naar d'r keken:

'Nou meneer ik kan kan mijn benen niet meer strekken, er is geen plaats om me te bewegen en het doet zo'n pijhijn.'

Ik wist niet meer of ik moest lachen of moest huilen
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 13:49:58 #85
37843 lady-wrb
kortaf
pi_73842190
ik kan geen plaatje van de lamp in kwestie vinden helaas.
maar het is een modern geval met 18 halogeenlampjes en kralen hier en daar en gekrulde metalen strippen enzo.
mijn vriend heeft zich er ondertussen al bij neergelegd dat hij toch het onderspit gaat delven, maar met de voorwaarde dat ik minimaal de helft verdien aan spullen die ik op marktplaats verkoop, want ik moet eens wat zooi opruimen, zegt hij.
nou die deal wil ik wel aan, dat moet te doen zijn (en anders smokkel ik wel )

ik vind het niet vreemd om veel geld voor een lamp neer te leggen, als het iets is, waar ik helemaal achter sta. mijn vorige redelijk dure lamp (nog in het guldentijdperk gekocht) kostte 570 gulden
helaas wou mijn ex hem niet teruggeven, dus toen moest ik hier wat anders. ik heb toen op ebay een designlamp voor een heel redelijke prijs kunnen kopen en ik wil die ads die hieronder staan nog even nakijken want rietveld heeft ook hele leuke lampen
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 13:51:51 #86
37843 lady-wrb
kortaf
pi_73842270
agossie jolie, en hoe liep het af? kon de goochelaar er wat aan doen?
pi_73842342
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef Luchtbel het volgende:
Mooi he. Ik had dat ook verwacht Kezz, ik vond het al stom dat ik het gezegd had maar ik dacht dat ze niet mee luisterde. Ze had sowieso al zo'n dag, we waren s middags naar een voorstelling en de kinderen zaten vooraan en de ouders stonden achter in de zaal. Halverwege begon ze steeds moeilijker achterom te kijken en uiteindelijk te huilen. En ik maar gebaren wat er was maar ze schudde overal nee op. Onderbreekt de goochelaar in kwestie zijn voorstelling om te vragen wat er met haar was. Zegt ze oprecht in tranen maar tijdens een onderbroken voorstelling en 100 mensen die naar d'r keken:

'Nou meneer ik kan kan mijn benen niet meer strekken, er is geen plaats om me te bewegen en het doet zo'n pijhijn.'

Ik wist niet meer of ik moest lachen of moest huilen
och gos! wat een droppie!

lady, ik zou het ook uitgeven hoor, als ik echt mijn zinnen erop gezet zou hebben ik ben dol op mooie en meestal dure spullen
pi_73842496
K_i_m, Ik hoop met Trui mee dat je onheilspellende gevoelens onterecht zijn. Het klinkt namelijk wel heel goed.

Pompoensoep We hadden laatst een soep gemaakt van restjes: pompoen, zoete aardappel, wortel en gewone aardappel. Was heerlijk.

Lishe, leuk! Is vast voorbestemd.

Jolie
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:58:07 #89
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73842533
Ja hoor lady, het was zo opgelost. En toen had ze er weer lol in!
De voorstelling zou in een andere zaal zijn waar de kinderen gewoon bij de ouders zitten maar dat kon gisteren ineens niet doorgaan. Als ik wist dat ze 'alleen' vooraan zou zitten bij een voorstelling met goochelen dan waren we echt niet gegaan. Ze vond het ook echt heel spannend, ondanks dat het leuk was hoor'
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 13:58:56 #90
37843 lady-wrb
kortaf
pi_73842567
de lamp heeft wel wat weg van deze, maar dan met minder kralen en een soort van glazen kapjes ipv die losse lampjes, maar het idee lijkt er wel op.
http://www.rietveldlicht.nl/artikel.php?art_id=142

en iets soortgelijks vonden we allebei wel leuk, maar is uiteindelijk afgekeurd wegen niet wii proof
http://www.rietveldlicht.nl/artikel.php?art_id=2426
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:04:07 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73842797
Jolie met d'r wiebeltand!
pi_73843059
mooie lampen zie ik wij moeten ook nog een nieuwe lamp voor boven de eetkamertafel
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:11:21 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73843125
Hier moet ook een nieuwe lamp boven de eettafel komen, maar daar is op dit moment echt geen geld voor. Even wachten op de kerstbonus maar.

Oh, en qua goede voornemens... ik wil verdorie nou wel eens een ruggegraat die echt werkt.
pi_73843367
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
de lamp heeft wel wat weg van deze, maar dan met minder kralen en een soort van glazen kapjes ipv die losse lampjes, maar het idee lijkt er wel op.

en iets soortgelijks vonden we allebei wel leuk, maar is uiteindelijk afgekeurd wegen niet wii proof
Lady, heb je al eens bij eglo gekeken? Dat is een fabrikant van lampen. Ze hebben een soortgelijk model als de eerste lamp die je laat zien (heet figaro). De tweede lamp is van Kingson, een redelijk duur merk idd
pi_73843561
Sluit net Sex tijdens de Zwangerschap af en lees dan "... of in feeststemming tegen de muur".
pi_73843644
Terwijl we wachten op de nieuwe wasmasjien: http://www.dailymail.co.u(...)rd-steals-lunch.html
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 14:26:02 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_73843724
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:58 schreef lady-wrb het volgende:

Ze zijn wel heel erg mooi!

Ik heb net alle hallogeen de kamer uit gemieterd ivm stroomvreters, nu hebben we alleen nog maar spaarlampen in huis
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:26:11 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73843729
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:22 schreef sombie het volgende:
Sluit net Sex tijdens de Zwangerschap af en lees dan "... of in feeststemming tegen de muur".

* Asyniur is op idee gebracht
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 14:29:24 #100
37843 lady-wrb
kortaf
pi_73843840
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:26 schreef moussy het volgende:

[..]

Ze zijn wel heel erg mooi!

Ik heb net alle hallogeen de kamer uit gemieterd ivm stroomvreters, nu hebben we alleen nog maar spaarlampen in huis
ik had in ons vorige huis alles met spaarlampen idd, maar op het ogenblik geen één meer
nu was ik op zoek naar mooie led-lampen, maar die kan ik niet vinden.
maar volgens de lampenboer waren gedimde halogeentjes ook minder verspillend.
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:30:32 #101
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73843872
Ik moet toch echt even teruglezen waarom ik in feeststemming tegen de muur moet geloof ik. Qua dat ik niet ontslagen ben.

Mooie lampen. Da's hier echt de sluitpost momenteel. Zo jammer, maar ja, het is niet anders. Net als kunst aan de muur, hebben we ook niet. Ik zou wel willen. Hou erg van magisch realisme.
En Jolie met haar wiebeltand en zere benen Heerlijk toch!~
-edit- muh, nu staat het er raar, maar ik bedoel dat ze zo goed kan vertellen wat er met haar is! zo knap vind ik dat! En een wiebeltand nemen, da's toch lief zo heerlijk eenvoudig zijn je dromen nog als je 5 bent. Fijn!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 14:31:24 #102
37843 lady-wrb
kortaf
pi_73843904
als je fototoestel alleen nog gespikkelde/korrelige foto's geeft, is die dan aan vervanging toe of heb ik per ongeluk de goede instelling verkloot?
het is al maanden zo, maar ik ben er nog steeds niet uit. ik ben al aan het uitkijken naar iets nieuws, maar als deze gewoon verkeerd staat kan ik mijn geld beter aan een lamp besteden
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 oktober 2009 @ 14:34:43 #103
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73844027
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
als je fototoestel alleen nog gespikkelde/korrelige foto's geeft, is die dan aan vervanging toe of heb ik per ongeluk de goede instelling verkloot?
het is al maanden zo, maar ik ben er nog steeds niet uit. ik ben al aan het uitkijken naar iets nieuws, maar als deze gewoon verkeerd staat kan ik mijn geld beter aan een lamp besteden
hoe hoog staat je isowaarde?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73844041
Het klinkt alsof je de ISO waarde verkeerd hebt ingesteld... welk toestel heb je?
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:35:36 #105
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73844068
Kim, het komt vast goed hoor, maar ik zou zelf ook nog een iebelig gevoel hebben totdat alles getekend en wel is .

Mijn lieve vriendinnetje, die ik van Fok! ken, Conleche, heeft voor mij een prachtig schilderij gemaakt na het overlijden van mijn moeder. Het zal best wat waard zijn als ik het zo eens inschat en vergelijk met haar andere werk maar de emotionele waarde is duizendvoudig .

Ik wil zelf het tekenen ook wel graag oppakken maar ik kom er niet meer toe. Mijn oude juf van de basisschool die ik laatst sprak (ze is met mijn oom getrouwd) zei dat ze altijd had verwacht dat ik illustratrice was geworden, omdat ik voortdurend zat te tekenen in de klas, maar ja, zoals het met veel dingen gaat raakt dat dan op de achtergrond, wel jammer.

Een goede vriendin van mijn vriend is ook kunstenares en die verkoopt niet alleen heel goed, maar loopt ook behoorlijk binnen op de workshops die ze geeft.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 14:35:41 #106
37843 lady-wrb
kortaf
pi_73844073
ik heb vanochtend trouwens een poging gedaan om 40 uur werk gedeclareerd te krijgen. ik mag het hopen, dat is toch wel bijna een lamp
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:36:39 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73844103
Editten Viev, niet quoten!
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 14:37:34 #108
7074 moussy
kuttekop
pi_73844134
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik had in ons vorige huis alles met spaarlampen idd, maar op het ogenblik geen één meer
de dimmer verspilt dan weer.. Ik zag bij de Deen zelfs al ledlampen liggen, maar ik vind ze (nog) zo kil, de betaalbare lampen dan Het nadeel van (goedkope) spaarlampen is dat niet 1 lamp dezelfde kleur heeft.
pi_73844187
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Klopt, maar hou er wel rekening mee dat bepaalde type lichtbronnen eruit gaan (of al zijn!). Om maar een voorbeeld te noemen, de kleine heldere 'steeklampjes' (G4, halogeen) gaat er binnenkort uit. En niet iedereen vindt de gematteerde lampjes even mooi...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 oktober 2009 @ 14:40:52 #110
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73844247
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:39 schreef Raissa het volgende:

[..]

Klopt, maar hou er wel rekening mee dat bepaalde type lichtbronnen eruit gaan (of al zijn!). Om maar een voorbeeld te noemen, de kleine heldere 'steeklampjes' (G4, halogeen) gaat er binnenkort uit. En niet iedereen vindt de gematteerde lampjes even mooi...
bij de Ikea hebben ze nu een vervanging voor de gloeilamp, die iets richting de spaarlamp gaat, maar niet die lange opstarttijd heeft. dat vind ik wel handig, aangezien hier in de keuken een sensor zit. niet handig met een spaarlamp, dan gaat t licht aan als je op t toilet bent ipv als je door de keuken loopt
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 14:41:12 #111
7074 moussy
kuttekop
pi_73844261
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Vivi het volgende:

Mijn lieve vriendinnetje, die ik van Fok! ken, Conleche, heeft voor mij een prachtig schilderij gemaakt na het overlijden van mijn moeder. Het zal best wat waard zijn als ik het zo eens inschat en vergelijk met haar andere werk maar de emotionele waarde is duizendvoudig .
Heeft ze een veld met zonnebloemen voor je gemaakt?
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:41:48 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73844286
Hier halogeenspotjes dus die zijn niet zo simpel te vervangen door spaarspul...
pi_73844313
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:40 schreef Ynske het volgende:

[..]

bij de Ikea hebben ze nu een vervanging voor de gloeilamp, die iets richting de spaarlamp gaat, maar niet die lange opstarttijd heeft. dat vind ik wel handig, aangezien hier in de keuken een sensor zit. niet handig met een spaarlamp, dan gaat t licht aan als je op t toilet bent ipv als je door de keuken loopt
Ja, die opstarttijd van een spaarlamp is bloedirritant Mijn ouders hebben in elke lamp een spaarlamp zitten, doe je daar het licht aan dan twijfel je altijd eerst even of je het knopje wel goed hebt ingedrukt
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:43:02 #114
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73844333
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:41 schreef moussy het volgende:

[..]

Heeft ze een veld met zonnebloemen voor je gemaakt?
Ja! heb ik dat al eens verteld? .
pi_73844351
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Er bestaan LED halogeenspotjes, zijn alleen niet zo mooi van kleur vind ik.. Beetje groenig/gelig of te wit..
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:43:38 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73844362
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef Vivi het volgende:

[..]

Heb je er een foto van? Ik ben er wel benieuwd naar.
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 14:43:52 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_73844370
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Daarom heb ik via MP andere lampen gekocht, ik had een hele leuke 'ballenboom' met allemaal halogeenpitjes er in... maar ja, ons bent zunig
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:44:16 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73844390
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef Raissa het volgende:

[..]

Er bestaan LED halogeenspotjes, zijn alleen niet zo mooi van kleur vind ik.. Beetje groenig/gelig of te wit..
Ja, maar vlgs mij zijn dat priklampjes en ik heb ze nog met zo'n knopje die je moet draaien zeg maar...
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 14:44:33 #119
7074 moussy
kuttekop
pi_73844408
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee! Maar ik kon gewoon niets anders bedenken, het moesten gewoon zonnebloemen zijn!

pi_73844474
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar vlgs mij zijn dat priklampjes en ik heb ze nog met zo'n knopje die je moet draaien zeg maar...
Nee hoor, ook met Gu10 aansluiting (halogeen dat je een kwartslag draait)
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:46:36 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73844487
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heb je er een foto van? Ik ben er wel benieuwd naar.
pi_73844498
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Vivi het volgende:

Wow, ze maakt best mooie dingen zeg!
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:48:10 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73844536
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:46 schreef Raissa het volgende:

[..]

Nee hoor, ook met Gu10 aansluiting (halogeen dat je een kwartslag draait)
Echt? daar moet ik dan maar eens naar op zoek. Toevallig is er nu eentje stuk hier thuis en die Gu10 hadden ze dus niet bij de praxis.

Wat weet jij er veel van trouwens!
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:48:51 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73844562
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:47 schreef Raissa het volgende:

[..]

Wow, ze maakt best mooie dingen zeg!
Ja he . En ze is ook nog eens walgelijk slank .
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:49:11 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73844576
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh wat mooi zeg!
En speciaal voor jou geschilderd, dat is idd zo veel meer waard dan wat dan ook lijkt me!
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 14:49:32 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_73844589
Mooi vief!
pi_73844604
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echt? daar moet ik dan maar eens naar op zoek. Toevallig is er nu eentje stuk hier thuis en die Gu10 hadden ze dus niet bij de praxis.

Wat weet jij er veel van trouwens!
Ben bijna geboren tussen de lampen

Mijn ouders hebben een verlichtingsspeciaalzaak en ikzelf een webshopje

[ Bericht 9% gewijzigd door Raissa op 19-10-2009 14:59:17 ]
pi_73844655
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jij anders ook hoor! (afgaande op de foto uit het vorige SC topic )
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:00:56 #129
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73844994
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:51 schreef Raissa het volgende:

[..]

Jij anders ook hoor! (afgaande op de foto uit het vorige SC topic )
Oh, die, waar die neushoorn voor me staat, bedoel je .
pi_73845036
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh, die, waar die neushoorn voor me staat, bedoel je .
Joh, check die benen!!
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:03:26 #131
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73845081
Mooi Vivi (helemaal door het verhaal erachter)! Ik ben dol op kunst. Het liefst zou ik mijn huis volhangen. Ik heb 1 echt heel dierbaar schilderij, gekregen van mijn ouders. Ik mocht een schilderij van ze uitzoeken (zij hebben hun hele huis wél volhangen en volstaan met schilderijen en beelden) toen ik ging verhuizen naar dit huis waar we nu wonen. En aangezien ik 1 favoriet had, waar ik vanaf het begin dat zij het aan de muur hadden hangen al dol op was, heb ik die zonder aarzeling gekozen, het is een schilderij van Terrero:

En 't is een behoorlijk groot schilderij ook, namelijk 1.36 bij 1.10 m.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:05:28 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73845156
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef Raissa het volgende:

[..]

Joh, check die benen!!
Ik heb slanke benen ja, mijn probleemzone is elders georienteerd, ik ben een appel .
pi_73845736
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Terwijl we wachten op de nieuwe wasmasjien: http://www.dailymail.co.u(...)rd-steals-lunch.html
pi_73845942
quote:

[..]

en heel lief gewoon echt jouw tegenbeeld he
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:32:10 #135
251975 kissaa
fka: kissa
pi_73846077
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef moussy het volgende:

[..]

Wij ook

Maar ondertussen wil hij ook een échte Moussy op zijn nagel, net als René op haar pinknageltje heet...
[ afbeelding ]
dus krijgt hij die
Die Cas, met een gepimpt nageltje

[ Bericht 0% gewijzigd door kissaa op 19-10-2009 15:44:42 ]
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 16:07:09 #136
37843 lady-wrb
kortaf
pi_73847402
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het klinkt alsof je de ISO waarde verkeerd hebt ingesteld... welk toestel heb je?
mijn iso staat op auto.
ik heb alle standen geprobeerd, van 100, 200 tot 400 en bij alle standen geeft het ding hopeloze beelden.
het is trouwens een merkloos ding dat ik ooit bij de lidl gekocht heb (een nytech )
ik heb het ding al jaren (een jaar of 6 denk ik) dus eerlijk gezegd denk ik dat hij gewoon op is (kan dat? )
wat is voor een amateur als ik een goed en simpel te bedienen cameraatje?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 oktober 2009 @ 16:08:53 #137
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73847466
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:07 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

mijn iso staat op auto.
ik heb alle standen geprobeerd, van 100, 200 tot 400 en bij alle standen geeft het ding hopeloze beelden.
het is trouwens een merkloos ding dat ik ooit bij de lidl gekocht heb (een nytech )
ik heb het ding al jaren (een jaar of 6 denk ik) dus eerlijk gezegd denk ik dat hij gewoon op is (kan dat? )
wat is voor een amateur als ik een goed en simpel te bedienen cameraatje?
canon ixusjes zijn fijn, panasonic fz27(28) zijn echt lekker,
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73847510
Wat Ynske zegt. En mijn moeder heeft een panasonic Lumix, ook een prima ding.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 oktober 2009 @ 16:11:31 #139
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73847555
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat Ynske zegt. En mijn moeder heeft een panasonic Lumix, ook een prima ding.
idd lumix doet t ook goed
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 16:11:58 #140
37843 lady-wrb
kortaf
pi_73847571
m.a.w. dit barrel kan de kliko in?

moet ik wel even de superdure oplaadbatterijen van mijn eruit halen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 oktober 2009 @ 16:13:49 #141
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73847626
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:11 schreef lady-wrb het volgende:
m.a.w. dit barrel kan de kliko in?
wat je nog kunt proberen
heb je een p stand?

ga dan naar buiten, daar is t nu lekker licht. zet iso op 100
maak dan eens een foto. wat doet hij dan? je kunt meestal met een info knopje zien wat de sluitertijd, en diafragma (f) is.
of stuur de foto die je gemaakt hebt ff hierheen
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:15:26 #142
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73847669
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb slanke benen ja, mijn probleemzone is elders georienteerd, ik ben een appel .
Een appel op stokjes, ik voel een band

lady..ik zou de prullenbak er een bezoekje mee vereren ja
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:27:41 #143
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_73848159
TheFrankey ik dacht even dat je een oud-collega van me was Even checken op zijn hyves leerde me dat zijn zoontje een maand ouder is.. Wel zelfde bedrijf en zelfde soort werk geloof ik.

Wel balen zeg!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:47:01 #144
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73848885
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:28 schreef kezz het volgende:

[..]

en heel lief gewoon echt jouw tegenbeeld he
Ik ben ook best lief! Alleen wat selectiever .
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:48:00 #145
14746 k_i_m
pi_73848923
quote:

[..]

. Nice paint, me like .
In my life
Why do I smile
pi_73849195
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik ben ook best lief! Alleen wat selectiever .
lieffie, ik vind je een schat, dat weet je
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:54:47 #147
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73849202
Wanneer hoor je nou weer iets over die baan k_i_m? (of heb ik daar overheen gelezen? )
Zal toch wel zo zijn dat ze een positieve referentie geven? Ja hoor, dat doen ze!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:02:03 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73849474
Ik weet niet wie die tip gaf over muurstickers van de zeeman, maar ze zijn echt leuk, heb net wat setjes gehaald!
Bedankt daarvoor!
pi_73849541
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

hey dat klinkt bekend
topzware appel, dat dan weer wel, toch?

Wat een supermooi schilderij zeg! ook als je de gedachte erachter niet weet is het echt een heel mooi schilderij, maar juist dat het speciaal voor jou is en het verhaal erachter maakt het wel heel bijzonder. Dat zal je inderdaad wel erg dierbaar zijn.

Kleurdoos!! Kom es kijken!
en ik heb er nog complimentjes over gehad ook! gij creabea held!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:07:02 #150
14746 k_i_m
pi_73849677
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Wanneer hoor je nou weer iets over die baan k_i_m? (of heb ik daar overheen gelezen? )
Zal toch wel zo zijn dat ze een positieve referentie geven? Ja hoor, dat doen ze!
Heb ik niet gezegd geloof ik! Morgen belt ie voor de rest, dan weet ik meer .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')