das ook leukquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik hebe en foto van Cas die hij GROOT krijgt als hij op zichzelf gaat
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:20 schreef moussy het volgende:
[..]
nou... ik weet nog niet of hij het gaat waarderen...
[ afbeelding ]
Oh wat foutquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:20 schreef moussy het volgende:
[..]
nou... ik weet nog niet of hij het gaat waarderen...
[ afbeelding ]
Hebben ze van mij ben ik bang..ik spaar het ook altijd op tot het weekend of de vakantiequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:23 schreef PM-girl het volgende:
Taartesfee, het is bij jullie wel vaker raak in de vakantie's, balen!
Ik wilde net zeggen: DSB zeker? wat kut zeg! Dat vind ik het erge van deze situatie, veel mensen zonder baan, veel spaarders gedupeerd, de hypotheek problematiek niet opgelost. En "onze" Dirk heeft genoeg prive geld hoor, die heeft er heus geen last vanquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb voorlopig veel tijd voor mijn zoontje. Ben zojuist ontslagen, net als mijn collega's.
Dat is natuurlijk waar het uiteindelijk om gaat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:45 schreef sjak het volgende:
Ik raak er niet op uitgekeken, integendeel. Elke keer zie ik er weer wat moois in.
... en een gevoelquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:52 schreef m@x het volgende:
Ik denk niet dat dat iets typisch Nederlands is om dat soort dingen te duur te vinden. Zelfs al zou ik het geld hebben, dan zou ik het er niet voor over hebben. Het zullen omgerekend misschien best redelijke bedragen zijn maar ik heb geen boodschap aan de verzekeringen die iemand af wil sluiten of het feit dat iemand aan pensioenopbouw wil doen. Ik kijk naar hetgeen wat ik voor mijn geld krijg en dan blijft het een stuk linnen en wat verf.
Maar dat krijg ik dus niet van spullen waar ik voor mijn gevoel teveel geld aan heb uitgegeven. Dat heb ik eerder bij een schelp die ik uit Marokko heb meegenomen of een mini-boedha die ik van een vriendin heb gekregen. Spullen waar ik zelf ook echt een band mee heb en herinneringen aan heb en die hoeven niet zoveel geld te kosten. Een kunstwerk zijn voor mij vaak de gevoelens van een ander en daar kan ik niet goed een band mee krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef sjak het volgende:
[..]
... en een gevoel
... en iets dat je raakt
... en iets waar je blij van wordt
... of iets waar je juist emotioneel van wordt
(dat is waar ik aan denk als ik aan mijn kunststukjes denk)
Ben jij mij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Maar dat krijg ik dus niet van spullen waar ik voor mijn gevoel teveel geld aan heb uitgegeven. Dat heb ik eerder bij een schelp die ik uit Marokko heb meegenomen of een mini-boedha die ik van een vriendin heb gekregen. Spullen waar ik zelf ook echt een band mee heb en herinneringen aan heb en die hoeven niet zoveel geld te kosten. Een kunstwerk zijn voor mij vaak de gevoelens van een ander en daar kan ik niet goed een band mee krijgen.
Dit had over mijn zus kunnen gaan. Precies hetzelfde verhaal. Overal heen, overal exposeren, overal verkopen. Maar in Nederland? Misschien 2% van allesquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:01 schreef oeke het volgende:
Ik weet het niet, maar ik las laatst een interview met een Nederlandse kunstenares die in Nl bijna niets kan verdienen maar in het buitenland heel goed verkocht.
quote:
nou, ik vind ook niet alles dat als kinst betiteld wordt, kunst. ik ben bijv (heel lang geleden) in de tate allery in londen geweest en voelde me echt hier en daar zwaar bedrogen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:05 schreef m@x het volgende:
[..]Wie weet...
Ik denk dat het ook niet helpt dat ik dat hele kunstwereldje een soort elitaire onzin vind. Ik was ooit bij de opening van een expositie van Rob Scholte. Hij had voor weinig geld borduurwerkjes ingeslagen en die met de achterkant naar voren ingelijst. Vervolgens werd dat natuurlijk weer voor een hoop geld doorverkocht. En alle gasten maar kraaien dat het zo'n geweeeeeeeeeeeeldig concept was en dat het idee erachter zo enoooooooooorm vernieuwend was. Ik dacht alleen maar 'wat nou concept, dat is gewoon heel makkelijk geld verdienen'. Volgens mij heeft die kerel zich 's avonds thuis helemaal suf gelachen. En al die zogenaamde kunstliefhebbers zich maar bij meneer inlikken. Ik heb dat soort dingen al vaker gezien en het staat me ontzettend tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |