IK KOPIEERDE VAN ZHquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:34 schreef Broekpaling het volgende:
HOEZO KANKERHARDE OP FAAL!!!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:34 schreef Broekpaling het volgende:
Jij hebt de OP uit het andere deel onder CTRL-C gezet hmm?
Als ik je partner was had ik nu een grapje over iets waar een bed in voorkomt gemaakt.quote:
Laat maar doorkomen dan...quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik je partner was had ik nu een grapje over iets waar een bed in voorkomt gemaakt.
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:37 schreef Devvie het volgende:
HAHAHAHAHAHHA DIE OPIK LACH ME DEBILLEN UIT MIJN STRING
Toch wel je glitterstring...?quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:37 schreef Devvie het volgende:
HAHAHAHAHAHHA DIE OPIK LACH ME DE BILLEN UIT MIJN STRING
DAT KRIJG JE ALS JE ZO LANG AL GEEN SEKS MEER HEBT.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
JA DAT DEED IK DUS OOK TOEN IK DIT TOPIC OPENDE
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een muisduim. Mijn scharnier doet pijn.
JIJ HEBT NOG GEEN 20CM SEXquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAT KRIJG JE ALS JE ZO LANG AL GEEN SEKS MEER HEBT.
Gewoon een nieuw schroefje erin draaien.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:38 schreef Broekpaling het volgende:
Scharnier/gewricht. Het lijk zo op elkaar.
Jij wel dan?quote:
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAT KRIJG JE ALS JE ZO LANG AL GEEN SEKS MEER HEBT.
Iddquote:
Dragend?quote:
Ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:42 schreef Devvie het volgende:
WAT ZIJN JULLIE NOU VOOR INCONSEQUENTE CAPSLOCKERS?
quote:
EW EW EW !quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hou meer van je eigen lucht.
Ga slapenquote:
Bek.quote:
quote:
JE BENT ME VOOR.quote:
JE FAALT!quote:
JA GA IK DOEN!quote:
Een grove 180graden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Is dat het tegenovergestelde van dragend?
Je faalt zelfquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JE BENT ME VOOR.
[..]
JE FAALT!
[..]
JA GA IK DOEN!
DOEI HEquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JE BENT ME VOOR.
[..]
JE FAALT!
[..]
JA GA IK DOEN!
360 graden feedbackquote:
DIE OP!quote:
TRUSTE KK!quote:
Blie bloe blaquote:
Pics !!!quote:
Godver,quote:
CAPSLOCK?quote:
FREINDSquote:
PICSS !!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op slot als in niet meer willen scharnieren.
VAN JOU MOEST IK TOCH BLIJVEN?quote:
JAWEL!quote:
.........quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
CAPSLOCK?
[..]
FREINDS
TRUSTEKUSJE! KUSJEKROEL JWZ!![]()
1337 HOORquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zit in het donker.Ik heb toetsenbord met lampjes erin.
BLIJF DAN, I DARE YOUquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
VAN JOU MOEST IK TOCH BLIJVEN?
TEMPO ZIT ER WEL GOED IN ZO.
[..]
JAWEL!
Moet ik je naar bed brengen?quote:
Jij ook al?quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Spacend.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet dat dit een SC met kliekje is?quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:57 schreef Wilders-Jan het volgende:
Wie van jullie zou Wilders in zijn eigen bed laten slapen?
Die situatie zou niet voorkomen, in geeenee miljoene jaareeeehquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:57 schreef Wilders-Jan het volgende:
Wie van jullie zou Wilders in zijn eigen bed laten slapen?
JAAAAquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik je naar bed brengen?
OKE IK GA.quote:
Kliekjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet dat dit een SC met kliekje is?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JAAAA
[..]
OKE IK GA.
NU
OVER
E
N
UIT
K
U
S
J
E
S
V
A
N
Z
O
T
H
E
I
D
D
A
G
D
A
G
D
I
T
I
S
Z
O
T
H
E
I
D
O
P
J
E
B
E
E
L
D
S
C
H
E
R
M
!
!
!
!
1
K
U
S
!
Kut...quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JAAAA
[..]
OKE IK GA.
NU
OVER
E
N
UIT
K
U
S
J
E
S
V
A
N
Z
O
T
H
E
I
D
D
A
G
D
A
G
D
I
T
I
S
Z
O
T
H
E
I
D
O
P
J
E
B
E
E
L
D
S
C
H
E
R
M
!
!
!
!
1
K
U
S
!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JAAAA
[..]
OKE IK GA.
NU
OVER
E
N
UIT
K
U
S
J
E
S
V
A
N
Z
O
T
H
E
I
D
D
A
G
D
A
G
D
I
T
I
S
Z
O
T
H
E
I
D
O
P
J
E
B
E
E
L
D
S
C
H
E
R
M
!
!
!
!
1
K
U
S
!
Al die termen gaan mijn pet te boven.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet dat dit een SC met kliekje is?
Dat idee had ik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:00 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Al die termen gaan mijn pet te boven.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:00 schreef Devvie het volgende:
Mn hele laptop schudt heen en weer van het lachen![]()
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:00 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Al die termen gaan mijn pet te boven.
KUT!quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JE MOET NIET MET JE POTEN AAN ME BIER KOMME
groete uit brabant jonge, kutquote:Op maandag 19 oktober 2009 04:00 schreef Devvie het volgende:
![]()
Puhliessss...quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Zometeen komt hij vermelden dat 'ie is klaargekomen ofzo.
DAGDAG WILDERSTEMMERTJE!quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:02 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
En ik ben er trots op ook![]()
Ik weet nu zeker dat ik niet behoor tot de levensloze nerdgroep
quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:00 schreef Devvie het volgende:
![]()
Ga toch heen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAGDAG WILDERSTEMMERTJE!
OPGEROT!
IK GA SLAPEN.
[..]
SCHUDDEBUIKEN!quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
stop met kutgarpjes
ik lig hier echt te schuddebuiken
TRANEN VAN HET LACHEN.quote:
We zijn 30 minuten verder. Nu weet ik hoe mams zich voelde.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:24 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga slapen lieve mensen! Goede nacht!
40 minuten zelfs.quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We zijn 30 minuten verder. Nu weet ik hoe mams zich voelde.
Meur. Op. Jongs. Gek!quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
40 minuten zelfs.
Ons mam he. Ons mam.
Maar ik ga nu echt! Bye bye swaai swaai!
quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:07 schreef Bevin het volgende:
[..]
Welk godvergeten kankerjong heeft mij hier zojuist een virus of 10 aangesmeerd??
Bye bye BPquote:Op maandag 19 oktober 2009 04:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dank u voor een top nacht.In tegenstelling tot Zotheid zal ik niet blijven plakken.
![]()
4EBE
Slaap wel...quote:
Daar stond net wat anders.quote:
Anne-Fleurquote:Op maandag 19 oktober 2009 06:25 schreef Crack_ het volgende:
Wat is dit, ik word wakker en ik ben super misselijk, ben ik zwanger ?
quote:
Tof, maar dit ook:quote:
Blaasontsteking, kan niet missen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 06:25 schreef Crack_ het volgende:
Wat is dit, ik word wakker en ik ben super misselijk, ben ik zwanger ?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Het is al twee uur bijna en nog geen ene flikker opgeschoten kutzooi![]()
![]()
Ja, FUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik werd omstreeks 12.00 uur wakker.
Net drie kwartier iets gedaan, maar ik heb wel de hele week nodig.
En nu ga ik even naar de bibliotheek
Ik acht die kans zeer klein.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zag laatst een heel mooi glas, en ik wenste dat ik dat glas was.
Het ging me niet om hoe mooi die was, maar wat in dat glas was ingepast.
Het was namelijk die goddelijke dorstlesser,
bekend van die mooie bolvormige flessen.
Ja het leven als glas is prima, mits je driemaal daags gevuld wordt met Orangina.
Ik staarde naar het glas terwijl ik stil bleef staan, en dacht bij mezelf 'was ik maar in een oceaan'.
In een Orangina-oceaan zou ik duiken als een aalscholver, en genieten van de heerlijke Orangina-golven.
Als je niet van Orangina houdt, dan ben je echt een dwaas.
Maarja, niet iedereen is wat ik ben. Een Orangina-eindbaas.
watquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zag laatst een heel mooi glas, en ik wenste dat ik dat glas was.
Het ging me niet om hoe mooi die was, maar wat in dat glas was ingepast.
Het was namelijk die goddelijke dorstlesser,
bekend van die mooie bolvormige flessen.
Ja het leven als glas is prima, mits je driemaal daags gevuld wordt met Orangina.
Ik staarde naar het glas terwijl ik stil bleef staan, en dacht bij mezelf 'was ik maar in een oceaan'.
In een Orangina-oceaan zou ik duiken als een aalscholver, en genieten van de heerlijke Orangina-golven.
Als je niet van Orangina houdt, dan ben je echt een dwaas.
Maarja, niet iedereen is wat ik ben. Een Orangina-eindbaas.
Je leven is meteen onderhevig aan heel veel verbetering.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:25 schreef Lakitu het volgende:
Wil iedereen die herfstvakantie heeft nu z'n handen even opsteken?
Jij ook al niet?quote:
De maan ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij ook al niet?Waar gaat het heen met deze wereld?
Wist ik het maar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij ook al niet?Waar gaat het heen met deze wereld?
Wist je het maar, ja. If only.quote:
Waarom is dat 'quote:
Ja dan heb je dus obviously een blaasontsteking schat. Even langs ome Doc.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:37 schreef Crack_ het volgende:
Een blaasontsteking heeft een aantal kenmerkende verschijnselen. Het belangrijkste symptoom is een drang tot urineren, waarbij telkens een kleine hoeveelheid sterk ruikende urine naar buiten komt. Je hebt het gevoel van hoge nood, zonder dat er veel uit komt bij het plassen. Een branderig of bijtend gevoel tijdens het urineren is een belangrijk kenmerk dat echter niet alleen bij blaasontsteking voorkomt. De infectie kan een zeurende pijn in onderbuik (vlak onder de navel) en onderrug geven. Je kunt misselijk zijn en zelfs moeten braken. De urine ruikt soms onaangenaam of is troebel. Soms zit er bloed in de urine.
Ik heb alleen last van "drang tot urineren" ja hallo, wie niet?!
Oh, en ik heb wel een hoge nood en dan komt er niet zoveel uit () ennnnn daarvoor doet het wel pijn ja in mn buik, nee even serieus, HET DOET ECHT PIJN dan kan ik bijna niet meer staan (janee dat is overdreven maar soms is het wel van AUW nu moet ik echt ..
)
En ik was vandaag misselijk, maar dus echt alleen vandaag
EN NU? HOE LIGGEN MN KANSEN ?!
Neequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet je wat je daar allemaal mee kan doen
Ik ben de enige man die kan multitaskenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet je wat je daar allemaal mee kan doen
Elke man kan multitasken, daar is ie man voor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben de enige man die kan multitasken
Nou, volgens mij valt het wel mee en ben ik gewoon raar!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dan heb je dus obviously een blaasontsteking schat. Even langs ome Doc.
Een hand daar, eentje daar, en dan die ene dáááárquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben de enige man die kan multitasken
Nee lieverd. Echt. Al kun je ook gewoon wachten tot het vanzelf overgaat, en daarna heel veel cranberrysap drinken of cranberry pillen nemen geloof ik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, volgens mij valt het wel mee en ben ik gewoon raar!
En ik wil niet naar de dokter
Nee maar even serieus, ik heb dat al best wel lang en als ik blaas ontsteking zou hebben zou het wel erger moeten worden denk ik zo ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee lieverd. Echt. Al kun je ook gewoon wachten tot het vanzelf overgaat, en daarna heel veel cranberrysap drinken of cranberry pillen nemen geloof ik.
Je kunt ook gewoon al heel lang een blaasontsteking hebben en dan in een milde vorm..quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, ik heb dat al best wel lang en als ik blaas ontsteking zou hebben zou het wel erger moeten worden denk ik zo ?:)
quote:Slechts 1 tablet per dag volstaat voor een preventieve werking. Voor het bestrijden van acute klachten zijn 2 tabletten per dag al voldoende.
Ahw, lamon's vidje is wegquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No shit, nigga
Kansjongeren op hyves 7: De Bokito Gangbang Club!
Saldo (¤)quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga straks weer eens werken na een tijdje.M'n saldo kwam onder de 1000eu, dat willen we niet hebben
Jij deelt je geslachtsdelen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Lakitu het volgende:
Onze poes had eens een blaasontsteking. Maar dat ging volgens mij vanzelf over.
ING Buddy zegt:quote:
Meen je nietquote:
Yes, er ligt hier nog een open zak dorito's in mijn kamer. Eerst die opetenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet eigenlijk ook eens een keer gaan werken.
Maar nu eerst ontbijten anders word ik ook zo'n hongerneger
Ik heb begin dit jaar een paar weekjes een paar uur per dag wat webdevving gedaan, daar destijds een paar honderd euro mee verdient. De rest van wat ik toen heb verdien komt pas volgende week vrij (kanker paypal, kanker kanker kanker site) en dat is nog eens zo'n 2000 euroquote:
En waarom wist je dat niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, FUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik moet dus werken en dat wist ik helemaal niet. Mijn schema heu-le-maal naar de klote. Nu kan ik dus niks meer doen.
Everyday I'm hustlinquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Lakitu is een welvarend man.
Ik kom niet verder dan 200 nogwat.
Ook nooit gedacht om iets te zoeken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Totaal alle rekeningen 363,65
Da's m'n backup 350 euro!
Ok, doe dat maarquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga wel even naar de dokter Crack, om me aan te melden als patienthad nog geen dokter hier.
Ooh wil ik wel hoor, maar ik heb geen haastquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ook nooit gedacht om iets te zoeken?
Maar hoe ga je het nu tot vrijdag volhouden met 13 euro?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wil ik wel hoor, maar ik heb geen haastals m'n geld op is dan kijk ik m'n ouders heel lief aan
! Ze gaven me deze maand nog 100 euro extra maar ik weet niet waar dat is gebleven
![]()
!
She take my money, well I'm in needquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wil ik wel hoor, maar ik heb geen haastals m'n geld op is dan kijk ik m'n ouders heel lief aan
! Ze gaven me deze maand nog 100 euro extra maar ik weet niet waar dat is gebleven
![]()
!
quote:
Ik krijg nog een een tientje van een meisje uit m'n werkgroep, en met dat erbij red ik het prima hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar hoe ga je het nu tot vrijdag volhouden met 13 euro?
Ik moest huillachen.quote:
Zulks een gevarieerd dieet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nog 400gram gehakt en 20 frikadellen, denken jullie dat ik het daarmee volhoud tot morgenmiddag?
Nee, je moet wel iets fatsoenlijks eten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nog 400gram gehakt en 20 frikadellen, denken jullie dat ik het daarmee volhoud tot morgenmiddag?
Wat is je saldo?quote:
Oke.quote:
Brood en crackers hebben we hier in principe ook nog genoeg. Tevens ligt er in de vriezer nog allemaal vlees, krieltjes, friet/patat, turkse pizza bodems en waarschijnlijk hebben we ook nog pasta maar dat vind ik bleggh.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, je moet wel iets fatsoenlijks eten.
Ik heb qua eten nog kant-en-klare nasi, 3 kipfilets, een hamburger oid, pasta, pastasaus, een half bruin brood, groente, krieltjes, crackers etc etc.
Ja sukkel ik heb het in 10 seconden rentevrij van m'n spaarrekening afgepluktquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke.
Wel met 10% rente. Of het gehele bedrag in natura terug.
Paupersloeber:quote:
Pasta is alleen bleggh als je het niet goed klaarmaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Brood en crackers hebben we hier in principe ook nog genoeg. Tevens ligt er in de vriezer nog allemaal vlees, krieltjes, friet/patat, turkse pizza bodems en waarschijnlijk hebben we ook nog pasta maar dat vind ik bleggh.
Tskquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sukkel ik heb het in 10 seconden rentevrij van m'n spaarrekening afgeplukt!
Inderdaad, geen spaarrente ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sukkel ik heb het in 10 seconden rentevrij van m'n spaarrekening afgeplukt!
Krieltjes in de vriezer? Werkt dat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Brood en crackers hebben we hier in principe ook nog genoeg. Tevens ligt er in de vriezer nog allemaal vlees, krieltjes, friet/patat, turkse pizza bodems en waarschijnlijk hebben we ook nog pasta maar dat vind ik bleggh.
Je kunt me ook gewoon 10 euro geven omdat ik zo lief ben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
TskIk zal je nog eens geld aanbieden
Jij hebt het goed later met zo'n verstandig meisjequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn vriendin heeft ook gewoon serieus iets van 9000 euro he.
Nee, dat is de primaire valuta snugger.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar je kunt maar 49 cent gebruiken ?
Over een maand of 2 heb ik 20 000quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Kom het maar halen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt me ook gewoon 10 euro geven omdat ik zo lief ben.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat is de primaire valuta snugger.
[ afbeelding ]
Je gaat jezelf verkopen ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over een maand of 2 heb ik 20 000!
Ja, maar ik ben ook heel verstandig. Alleen niet zo rijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt het goed later met zo'n verstandig meisje
Ja johquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Krieltjes in de vriezer? Werkt dat?
Holy shit. Als ik een vrouw was zou ik een half jaar als prostituee gaan werken en dan echt kkrijk zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Ohja, als mijn familie dat zou doen zou ik nu wel miljonair zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook heel verstandig. Alleen niet zo rijk. Ze heeft zo'n familie die haar om elk wissewasje fucking veel geld geeft
.
Bahquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja joh
[..]
Holy shit. Als ik een vrouw was zou ik een half jaar als prostituee gaan werken en dan echt kkrijk zijn
Ze zit in de 5e klas nu. Toen ik daarin zat was ik al blij als ik 20 euro op m'n rekening hadquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, als mijn familie dat zou doen zou ik nu wel miljonair zijn
Nee. Sterker nog, ik hoef er niets voor te doen.quote:
Hm chillquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja joh
[..]
Holy shit. Als ik een vrouw was zou ik een half jaar als prostituee gaan werken en dan echt kkrijk zijn
Prostituee? Pak het dan groter aan man, ga de porno-industrie inquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja joh
[..]
Principes.. uit het raam ermee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja joh
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Nu ik jullie zo over eten zie praten, bedenk ik me dat ik vandaag nog niks heb gegeten. Nog geen ontbijt gehad. Dat ga ik nu maar eens even doen dan.
Verwend ben je.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:04 schreef Japsnars het volgende:
Vriend van mij werd laatst 17 en hij kreeg:
1000 van zijn oma, 800 van zijn ouders en nog wat kleine bedragen.
Andere vriend werd laatst 18 en kreeg:
500 van zijn ouders plus rijbewijs
Op mijn 17e kreeg ik een kado van iets van 100-200 euro. Op mijn 18e kreeg ik mijn rijbewijs vergoed terwijl ik die sowieso al zou krijgen als ik niet tot mijn 18e zou rokenMaarja ik krijg wel nog allemaal shit voor mijn nieuwe kamer.
Het is wel even handig om te laten ontdooien en hoe lang? Ik heb echt geen ideequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, ik hoef er niets voor te doen.
[..]
Hm chillhoe lang blijven ze dan houdbaar? En kunnen ze recht uit de vriezer in de pan?
Ja maar dan heb je een grotere kans dat je ouders het merkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Prostituee? Pak het dan groter aan man, ga de porno-industrie in.
Ik krijg nooit zoveel geld van m'n opa en omaquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:04 schreef Japsnars het volgende:
Op mijn 17e kreeg ik een kado van iets van 100-200 euro. Op mijn 18e kreeg ik mijn rijbewijs vergoed terwijl ik die sowieso al zou krijgen als ik niet tot mijn 18e zou rokenMaarja ik krijg wel nog allemaal shit voor mijn nieuwe kamer.
Ik krijg echt geen cadeau van 100 - 200 euro hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:04 schreef Japsnars het volgende:
Zo lekker geslapen?quote:
Ik durfde ook nooit te werken in de zomervakantie, ik ging veel liever leuke dingen doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had vroeger btw altijd het idee om één zomervakantie kankerveel te werken en dan al dat geld uitgeven aan staatsloten. Dan móet je wel een flink bedrag winnen![]()
. Maar ik durfde het nooit
.
Goh, nuttige info.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is wel even handig om te laten ontdooien en hoe lang? Ik heb echt geen idee
[..]
Ja maar dan heb je een grotere kans dat je ouders het merken
Maar wat dan ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, ik hoef er niets voor te doen.
[..]
Ik heb één zomervakantie in m'n leven gewerkt. Vorig jaar. Het beviel me niet. Het gaat tegen mijn principes in om in de zomer te werken. Afgelopen zomer werd ik vlak voor de zomer ontslagen. Ik was kankerblijquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik durfde ook nooit te werken in de zomervakantie, ik ging veel liever leuke dingen doen
Mijn grootouders zijn er nu al een redelijke tijd niet meer dus ik krijg alleen nog maar kado's van mijn ouders en overige familie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik krijg nooit zoveel geld van m'n opa en omaaltijd 25 euro voor m'n verjaardag.. En toen ik op kamers ging een tv van 400 euro
maar sommige grootouders sponsoren echt belachelijk veel.
Ik ook 25 euro.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik krijg nooit zoveel geld van m'n opa en omaaltijd 25 euro voor m'n verjaardag.. En toen ik op kamers ging een tv van 400 euro
maar sommige grootouders sponsoren echt belachelijk veel.
Valt wel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |