quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:25 schreef Lakitu het volgende:
Wil iedereen die herfstvakantie heeft nu z'n handen even opsteken?
Wist je het maar, ja. If only.quote:
Waarom is dat 'quote:
Ja dan heb je dus obviously een blaasontsteking schat. Even langs ome Doc.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:37 schreef Crack_ het volgende:
Een blaasontsteking heeft een aantal kenmerkende verschijnselen. Het belangrijkste symptoom is een drang tot urineren, waarbij telkens een kleine hoeveelheid sterk ruikende urine naar buiten komt. Je hebt het gevoel van hoge nood, zonder dat er veel uit komt bij het plassen. Een branderig of bijtend gevoel tijdens het urineren is een belangrijk kenmerk dat echter niet alleen bij blaasontsteking voorkomt. De infectie kan een zeurende pijn in onderbuik (vlak onder de navel) en onderrug geven. Je kunt misselijk zijn en zelfs moeten braken. De urine ruikt soms onaangenaam of is troebel. Soms zit er bloed in de urine.
Ik heb alleen last van "drang tot urineren" ja hallo, wie niet?!
Oh, en ik heb wel een hoge nood en dan komt er niet zoveel uit () ennnnn daarvoor doet het wel pijn ja in mn buik, nee even serieus, HET DOET ECHT PIJN dan kan ik bijna niet meer staan (janee dat is overdreven maar soms is het wel van AUW nu moet ik echt ..
)
En ik was vandaag misselijk, maar dus echt alleen vandaag
EN NU? HOE LIGGEN MN KANSEN ?!
Neequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet je wat je daar allemaal mee kan doen
Ik ben de enige man die kan multitaskenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet je wat je daar allemaal mee kan doen
Elke man kan multitasken, daar is ie man voor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben de enige man die kan multitasken
Nou, volgens mij valt het wel mee en ben ik gewoon raar!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dan heb je dus obviously een blaasontsteking schat. Even langs ome Doc.
Een hand daar, eentje daar, en dan die ene dáááárquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben de enige man die kan multitasken
Nee lieverd. Echt. Al kun je ook gewoon wachten tot het vanzelf overgaat, en daarna heel veel cranberrysap drinken of cranberry pillen nemen geloof ik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, volgens mij valt het wel mee en ben ik gewoon raar!
En ik wil niet naar de dokter
Nee maar even serieus, ik heb dat al best wel lang en als ik blaas ontsteking zou hebben zou het wel erger moeten worden denk ik zo ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee lieverd. Echt. Al kun je ook gewoon wachten tot het vanzelf overgaat, en daarna heel veel cranberrysap drinken of cranberry pillen nemen geloof ik.
Je kunt ook gewoon al heel lang een blaasontsteking hebben en dan in een milde vorm..quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, ik heb dat al best wel lang en als ik blaas ontsteking zou hebben zou het wel erger moeten worden denk ik zo ?:)
quote:Slechts 1 tablet per dag volstaat voor een preventieve werking. Voor het bestrijden van acute klachten zijn 2 tabletten per dag al voldoende.
Ahw, lamon's vidje is wegquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No shit, nigga
Kansjongeren op hyves 7: De Bokito Gangbang Club!
Saldo (¤)quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga straks weer eens werken na een tijdje.M'n saldo kwam onder de 1000eu, dat willen we niet hebben
Jij deelt je geslachtsdelen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Lakitu het volgende:
Onze poes had eens een blaasontsteking. Maar dat ging volgens mij vanzelf over.
ING Buddy zegt:quote:
Meen je nietquote:
Yes, er ligt hier nog een open zak dorito's in mijn kamer. Eerst die opetenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet eigenlijk ook eens een keer gaan werken.
Maar nu eerst ontbijten anders word ik ook zo'n hongerneger
Ik heb begin dit jaar een paar weekjes een paar uur per dag wat webdevving gedaan, daar destijds een paar honderd euro mee verdient. De rest van wat ik toen heb verdien komt pas volgende week vrij (kanker paypal, kanker kanker kanker site) en dat is nog eens zo'n 2000 euroquote:
En waarom wist je dat niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, FUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik moet dus werken en dat wist ik helemaal niet. Mijn schema heu-le-maal naar de klote. Nu kan ik dus niks meer doen.
Everyday I'm hustlinquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Lakitu is een welvarend man.
Ik kom niet verder dan 200 nogwat.
Ook nooit gedacht om iets te zoeken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Totaal alle rekeningen 363,65
Da's m'n backup 350 euro!
Ok, doe dat maarquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga wel even naar de dokter Crack, om me aan te melden als patienthad nog geen dokter hier.
Ooh wil ik wel hoor, maar ik heb geen haastquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ook nooit gedacht om iets te zoeken?
Maar hoe ga je het nu tot vrijdag volhouden met 13 euro?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wil ik wel hoor, maar ik heb geen haastals m'n geld op is dan kijk ik m'n ouders heel lief aan
! Ze gaven me deze maand nog 100 euro extra maar ik weet niet waar dat is gebleven
![]()
!
She take my money, well I'm in needquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wil ik wel hoor, maar ik heb geen haastals m'n geld op is dan kijk ik m'n ouders heel lief aan
! Ze gaven me deze maand nog 100 euro extra maar ik weet niet waar dat is gebleven
![]()
!
quote:
Ik krijg nog een een tientje van een meisje uit m'n werkgroep, en met dat erbij red ik het prima hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar hoe ga je het nu tot vrijdag volhouden met 13 euro?
Ik moest huillachen.quote:
Zulks een gevarieerd dieet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nog 400gram gehakt en 20 frikadellen, denken jullie dat ik het daarmee volhoud tot morgenmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |