ING Buddy zegt:quote:
Meen je nietquote:
Yes, er ligt hier nog een open zak dorito's in mijn kamer. Eerst die opetenquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet eigenlijk ook eens een keer gaan werken.
Maar nu eerst ontbijten anders word ik ook zo'n hongerneger
Ik heb begin dit jaar een paar weekjes een paar uur per dag wat webdevving gedaan, daar destijds een paar honderd euro mee verdient. De rest van wat ik toen heb verdien komt pas volgende week vrij (kanker paypal, kanker kanker kanker site) en dat is nog eens zo'n 2000 euroquote:
En waarom wist je dat niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, FUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik moet dus werken en dat wist ik helemaal niet. Mijn schema heu-le-maal naar de klote. Nu kan ik dus niks meer doen.
Everyday I'm hustlinquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Lakitu is een welvarend man.
Ik kom niet verder dan 200 nogwat.
Ook nooit gedacht om iets te zoeken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Totaal alle rekeningen 363,65
Da's m'n backup 350 euro!
Ok, doe dat maarquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga wel even naar de dokter Crack, om me aan te melden als patienthad nog geen dokter hier.
Ooh wil ik wel hoor, maar ik heb geen haastquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ook nooit gedacht om iets te zoeken?
Maar hoe ga je het nu tot vrijdag volhouden met 13 euro?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wil ik wel hoor, maar ik heb geen haastals m'n geld op is dan kijk ik m'n ouders heel lief aan
! Ze gaven me deze maand nog 100 euro extra maar ik weet niet waar dat is gebleven
![]()
!
She take my money, well I'm in needquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wil ik wel hoor, maar ik heb geen haastals m'n geld op is dan kijk ik m'n ouders heel lief aan
! Ze gaven me deze maand nog 100 euro extra maar ik weet niet waar dat is gebleven
![]()
!
quote:
Ik krijg nog een een tientje van een meisje uit m'n werkgroep, en met dat erbij red ik het prima hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar hoe ga je het nu tot vrijdag volhouden met 13 euro?
Ik moest huillachen.quote:
Zulks een gevarieerd dieet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nog 400gram gehakt en 20 frikadellen, denken jullie dat ik het daarmee volhoud tot morgenmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |