Nee, je moet wel iets fatsoenlijks eten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nog 400gram gehakt en 20 frikadellen, denken jullie dat ik het daarmee volhoud tot morgenmiddag?
Wat is je saldo?quote:
Oke.quote:
Brood en crackers hebben we hier in principe ook nog genoeg. Tevens ligt er in de vriezer nog allemaal vlees, krieltjes, friet/patat, turkse pizza bodems en waarschijnlijk hebben we ook nog pasta maar dat vind ik bleggh.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, je moet wel iets fatsoenlijks eten.
Ik heb qua eten nog kant-en-klare nasi, 3 kipfilets, een hamburger oid, pasta, pastasaus, een half bruin brood, groente, krieltjes, crackers etc etc.
Ja sukkel ik heb het in 10 seconden rentevrij van m'n spaarrekening afgepluktquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke.
Wel met 10% rente. Of het gehele bedrag in natura terug.
Paupersloeber:quote:
Pasta is alleen bleggh als je het niet goed klaarmaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Brood en crackers hebben we hier in principe ook nog genoeg. Tevens ligt er in de vriezer nog allemaal vlees, krieltjes, friet/patat, turkse pizza bodems en waarschijnlijk hebben we ook nog pasta maar dat vind ik bleggh.
Tskquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sukkel ik heb het in 10 seconden rentevrij van m'n spaarrekening afgeplukt!
Inderdaad, geen spaarrente ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sukkel ik heb het in 10 seconden rentevrij van m'n spaarrekening afgeplukt!
Krieltjes in de vriezer? Werkt dat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Brood en crackers hebben we hier in principe ook nog genoeg. Tevens ligt er in de vriezer nog allemaal vlees, krieltjes, friet/patat, turkse pizza bodems en waarschijnlijk hebben we ook nog pasta maar dat vind ik bleggh.
Je kunt me ook gewoon 10 euro geven omdat ik zo lief ben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
TskIk zal je nog eens geld aanbieden
Jij hebt het goed later met zo'n verstandig meisjequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn vriendin heeft ook gewoon serieus iets van 9000 euro he.
Nee, dat is de primaire valuta snugger.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar je kunt maar 49 cent gebruiken ?
Over een maand of 2 heb ik 20 000quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn vriendin heeft ook gewoon serieus iets van 9000 euro he.
Kom het maar halen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt me ook gewoon 10 euro geven omdat ik zo lief ben.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat is de primaire valuta snugger.
[ afbeelding ]
Je gaat jezelf verkopen ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over een maand of 2 heb ik 20 000!
Ja, maar ik ben ook heel verstandig. Alleen niet zo rijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt het goed later met zo'n verstandig meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |