Kijk in de spiegel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hoe zwaar weegt die? is die gezond? wie zijn de ouders?
Hoe zwaar is hij/hoeveel weegt hijquote:Op zondag 18 oktober 2009 @ 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hoe zwaar weegt die? is die gezond? wie zijn de ouders?
quote:
Hihi gekkie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Stiekem verwacht ik er wel 1 van n vriendin van me
Haiquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:57 schreef Tijgertje. het volgende:
The Fray was tof.
En ik ga over 3 minuten slapen.
Ik wil er ook wel 1 sturen als je er graag 1 wiltquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Stiekem verwacht ik er wel 1 van n vriendin van me
Oké.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
ik kom op het forum bij post 298 wat denk je dan
Nee. Om 6 uur gaat de wekker weer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hai
Niet als het topic vol is?
Ik kom pas als je slaaptquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als er iemand op m'n raam tikt ben jij het zeker
Tis toch vakantie?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee. Om 6 uur gaat de wekker weer.
quote:
Ouchquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Nagellak potjes om laten vallen is niet slim.
Mijn bed is minder.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ouch
het bureau van mn zus ziet er anders wel heel tof uit nu
heel artistiek
Schoonmaak-sequote:Op maandag 19 oktober 2009 00:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Nagellak potjes om laten vallen is niet slim.
Ja, op marmer wel jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb 1x een potje paarse glitternagellak van de trap laten vallen op de marmeren vloer in de hal van mijn ouders![]()
Liters nagellakremover later bleef er een rare, doffe vlek over met een rozepaarsige gloed erover
Gelukkig was het nog in de hal, en niet midden in de kamer ofzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, op marmer wel jaDaar wil je vooral geen vloeistof op laten vallen
Iddquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:31 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gelukkig was het nog in de hal, en niet midden in de kamer ofzo
Kan je zout zuur gewoon kopen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddJe kan er een beetje zoutzuur overheen gooien, maar dan moet je wel oppassen dat het marmer niet oplost
Jahoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Kan je zout zuur gewoon kopen?
ah joh gewoon even wat deppen met een doekjequote:Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddJe kan er een beetje zoutzuur overheen gooien, maar dan moet je wel oppassen dat het marmer niet oplost
Of water er overheen gooienquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah joh gewoon even wat deppen met een doekje
Kan handig zijn, wat kost dat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JahoorOf meenemen in mijn geval
Heb je wat nodig?
Geen ideequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Kan handig zijn, wat kost dat?
ik ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:14 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet vandaag eigenlijk heel vroeg opstaan en de hele dag werken.
Hee daar zou ik ook misschien heengaan. Ooit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:57 schreef Tijgertje. het volgende:
The Fray was tof.
En ik ga over 3 minuten slapen.
Ik over 5,5 uur.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ookover 4 uur en 45 minuten
Werken is voor mensen die zittend plassen en staand ook .quote:
Succes!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ookover 4 uur en 45 minuten
Ga je weg! godverdddddommequote:
Morgen ff kijken dan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen ideeDrogisten hebben het wel volgens mij
Aiiiquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:49 schreef Onorgineel het volgende:
M'n mac liep voor de eerste keer vast
Ohja joh?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aiiiik hoop dat mijne nooit vast gaat lopen
!
Ooh en jongens, we gaan strenger toezien op het 'lapohunten'.. Het is storend en nergens voor nodig.. Mensen die doorgaan kunnen notes/waarschuwingen verwachten!
Er worden ook al notes voor gegeven, dit is alleen even een herinneringquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ohja joh?Het is niet bepaald irritant en ik dacht dat er al notes voor werden gegeven
Een laatste 4 paar posts waar 'Dicht' in staat stoor ik me niet echt aan, en dan zijn we toch al aan een nieuw topic toe waardoor toch niemand meer die laatste reacties leest. Maar oke, thanks for the reminderquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er worden ook al notes voor gegeven, dit is alleen even een herinnering!
En hoezo het is niet bepaald irritant?
Tsja, als het vanaf 280 al onzinreacties zijn om maar die laatste post te hebben is dat natuurlijk wel storend.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Een laatste 4 paar posts waar 'Dicht' in staat stoor ik me niet echt aan, en dan zijn we toch al aan een nieuw topic toe waardoor toch niemand meer die laatste reacties leest. Maar oke, thanks for the reminder
'we'.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aiiiik hoop dat mijne nooit vast gaat lopen
!
Ooh en jongens, we gaan strenger toezien op het 'lapohunten'.. Het is storend en nergens voor nodig.. Mensen die doorgaan kunnen notes/waarschuwingen verwachten!
Hater!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:28 schreef Schieganger het volgende:
En daarom zijn macs kut. Ze falen niet vaak, maar als ze falen, falen ze HARD.
We wonen inmiddels al 6 jaar in een ander huis, ik dacht dat paarse glitternagellak wel aangaf hoe lang het geleden wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
vanmiddag maar weer even een klein tukje doenquote:
Jij wel ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
vanmiddag maar weer even een klein tukje doen
Heb je geen vakantie?quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:00 schreef Jotcha het volgende:
Inderdaad. En ik ben eerste 4 uur vrij.
Ik moet nu naar school voor een bonuspunttoets waarvoor ik toch niet geleerd heb, en daarna heb ik pas weer om 13.15 collegequote:Op maandag 19 oktober 2009 07:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vroooeeehhooeegg
Ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:06 schreef Jotcha het volgende:
Hebben jullie ook af en toe zin om jezelf ziek te melden, alleen maar om de hele dag te slapen?
Waarom ga je dan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:10 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik moet nu naar school voor een bonuspunttoets waarvoor ik toch niet geleerd heb, en daarna heb ik pas weer om 13.15 college
Ik heb vakantie. En heb gewoon geen vrije tijd meer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou m'n vakantie best wel nu willen beginnen
Perfect toch.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:21 schreef Jotcha het volgende:
Ik begin de vakantie met karten en eindig met karten
De eerstvolgende keer dat ik ga na vrijdag is waarschijnlijk als ik mn rijbewijs hebquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En als het effe meezit ga ik 3 weken later weer
Hoe lang duurt dat nog?quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer dat ik ga na vrijdag is waarschijnlijk als ik mn rijbewijs heb
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Morgen ff kijken dan.
*visualiseert gruwelijke verbrandingen bij tegenstanders*
En als je ze combineert in de juiste verhouding gebeurt er... helemaal niets.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]Neem dan loog, dat is opzich minder pijnlijk, maar lost wel lekker je huid enzo op, ook vrij nasty
ja, ik moet mn dagelijkse dosis hersenkanker ergens halenquote:
dat is dat spul wat ze in fight club ook gebruiken toch ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]Neem dan loog, dat is opzich minder pijnlijk, maar lost wel lekker je huid enzo op, ook vrij nasty
> KLBquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, ik moet mn dagelijkse dosis hersenkanker ergens halen
Qua pH niet nee, er gebeurt wel watquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En als je ze combineert in de juiste verhouding gebeurt er... helemaal niets.
Die heb ik jaren geleden een keer gezien, maar was dat niet iets van poeder?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is dat spul wat ze in fight club ook gebruiken toch ?
Ja. Ik dus ook. Alleen dan sinds Maart al.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:00 schreef Hyman het volgende:
Bij mij kost het 1660 en ik les sinds mei, en ik hoop rond de jaarwisseling klaar te zijn
ik les 1 keer per week
Serieus. Niet doen.quote:
Wij hadden bij aardrijkskunde ook zoutzuur om aan te tonen wat voor steen je in je hand had. Kiept een klasgenote 3 flesjes leeg over zo'n steen, bleef weinig van overquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Qua pH niet nee, er gebeurt wel wat
En dr hand deed het nadien nog wel?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wij hadden bij aardrijkskunde ook zoutzuur om aan te tonen wat voor steen je in je hand had. Kiept een klasgenote 3 flesjes leeg over zo'n steen, bleef weinig van over
En ze gooide ook een soort van plastic schilfers weg, bleek dat ook een steen te zijn
Mja, die zooi was enorm verdundquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dr hand deed het nadien nog wel?
Ah checkquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mja, die zooi was enorm verdundOplosmiddel over je hand doet wel goed pijn na een tijdje
Gootsteenontstopper right?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:25 schreef Bravebart het volgende:
Ik weet het al Jimbo, het zal iets van NaOH zijn geweestAls je dat op je huid legt en er vervolgens water overheen spuit (bij voorkeur verstuiven, dus bijvoorbeeld met een plantenspuit) krijg je een enorm exotherme reactie, waarbij dus heel veel warmte op een klein oppervlakte vrij komt
En dat brandt enorm
Wat wij op het werk gebruiken, daarmee haal je gewoon alle verf van een wand enzoquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah check
Gewoon koningswater gebruiken; daar lost zelfs goud in op
Klopt, daar zit ook vaak NaOH in; zelfde effectquote:
Wat is dat voor spul?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat wij op het werk gebruiken, daarmee haal je gewoon alle verf van een wand enzo
Labels zijn Alcohol, Anti-siliconen en Thinner. Als je wat Thinner over een auto giet, kan je de lak er zo afspoelen met waterquote:
Thinnerquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Labels zijn Alcohol, Anti-siliconen en Thinner. Als je wat Thinner over een auto giet, kan je de lak er zo afspoelen met water
Ik vind ze alle 3 wel lekker ruikenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ThinnerHebben we ook gebruikt bij het verven idd, daar val je bijna van flauw, zelfs al lucht je je kamers goed
Kerosine.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind ze alle 3 wel lekker ruikenBenzine is al helemaal
![]()
Pas maar opquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind ze alle 3 wel lekker ruikenBenzine is al helemaal
![]()
Au. Ken wel iemand die bijna z'n hele leven autospuiter is, en die is zo doof als wat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas maar opIk las dat als je 20 jaar met aceton werkt (oftewel 20 jaar in het lab staat) er 2 jaar van je leven af gaat
Ik heb al 3 van de 20 gehad
ah ok !quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, daar zit ook vaak NaOH in; zelfde effect
je lult , gast dat zou perfect zijn voor het gebladerde stuk op mn auto dak en dan even opnieuw spuiten !quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Labels zijn Alcohol, Anti-siliconen en Thinner. Als je wat Thinner over een auto giet, kan je de lak er zo afspoelen met water
Probeer het op de auto van de buren zou ik zeggenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je lult , gast dat zou perfect zijn voor het gebladerde stuk op mn auto dak en dan even opnieuw spuiten !
veiliger op mijn 206 dan hun bentleyquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Probeer het op de auto van de buren zou ik zeggen
bier kek !quote:
Bwehehequote:Op maandag 19 oktober 2009 09:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
veiliger op mijn 206 dan hun bentley
Nee. Zout!quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bwehehe
En ik ga zo brood roosteren, dan boter erop, lekker laten smelten, en dan suiker in de gesmolten boter laten oplossen
gatverdamme !quote:
Ja dat dus. Mama heeft een te hoge bloeddruk, dus mogen wij ook bijna geen zout meer over ons eten. Het smaakt nergens meer naarquote:
Ja weet ik veel, misschien komt paarse nagellak ook weer helemaal in deze winter, net als paarse klerenquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
We wonen inmiddels al 6 jaar in een ander huis, ik dacht dat paarse glitternagellak wel aangaf hoe lang het geleden was
Paarsquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, misschien komt paarse nagellak ook weer helemaal in deze winter, net als paarse kleren
Dat lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat dus. Mama heeft een te hoge bloeddruk, dus mogen wij ook bijna geen zout meer over ons eten. Het smaakt nergens meer naar
Ik ook. Het liefst zoveel dat ik moet raden wat voor'n eten eronder zitquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Ik hou van zout.
Wij eten ook bijna zoutloos, behalve over de patat, sommige stukken vlees en af en toe wat andere producten/fabrikatenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Ik hou van zout.
Ik geloof dat als je dat een tijdje inademt dat je dat wel merkt jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
thinner is idd goed spul, maar wel slecht voor je!
gewoon drinkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geloof dat als je dat een tijdje inademt dat je dat wel merkt ja
whehehehehquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
oja, en het lost eiwitten op, dus je hebt een probleem als je het in je ogen krijgt.
Omdat, als ik vanmiddag iedereen spreek en iedereen zegt dat het fokking makkelijk was, ik mezelf wel weer voor mn kop kan slaan dat ik niet even mn nest uit ben gekomen. Helaas was het niet fokking makkelijk, maar wie weet heb ik goed gegoktquote:
Dat dus, hetzelfde met benzinequote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
Als je het alleen al op je handen krijgt voelt het al raar. Het verdampt meteen waardoor je handen koud worden.
Mag ze ook geen KClquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat dus. Mama heeft een te hoge bloeddruk, dus mogen wij ook bijna geen zout meer over ons eten. Het smaakt nergens meer naar
Zelfde met aceton, alcohol etc.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
Als je het alleen al op je handen krijgt voelt het al raar. Het verdampt meteen waardoor je handen koud worden.
Mmh, KCl is wel puick als je een natriumarm dieet moet volgen, maar of het ook mag als je hoge bloeddruk hebt weet ik nietquote:
Superfruitigquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jaa. Lekker aan het werk.
Met jou?
Mooizo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Heerlijk.
Hoe is het bij jou op je werk?
Toevallig dat ik en Jordy er ineens zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
En nogmaals, voor een groter publieklapohunten vinden wij niet chill
en we gaan er nog wat meer op toezien dat het niet meer zal gebeuren.
CHICK. Zet het dan in de OP of doe iets waardoor iedereen het weet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
Het is allemaal slechtquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Volgens mij heb ik RSI.
Is het gebruik van je mousepad beter? Ja hé?
niet zeiken maar luisterenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:01 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat is een verschrikkelijke band.
LAPO !quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
4!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
CHICK. Zet het dan in de OP of doe iets waardoor iedereen het weet.
Sowieso is zo'n melding in de SC behoorlijk kansloos aangezien er nu maar 3 mensen aanwezig zijn.
5 !quote:
Goedemorgen Do!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Toevallig dat ik en Jordy er ineens zijn.
Hmm.
8!quote:
Ik heb ze live gezien en ben snel weg gegaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet zeiken maar luisteren
ze zijn fucking tof !
ik had dr graag gestaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien en ben snel weg gegaan.
Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Volgens mij heb ik RSI.
Is het gebruik van je mousepad beter? Ja hé?
Omdat je dan een andere beweging maakt met je pols.quote:
Ik gebruik altijd m'n touchpad, maar ik zit er altijd heel relaxt bij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:39 schreef Bravebart het volgende:
Mousepad is volgens mij nog slechter, zeker bij die mini mousepads die de meeste laptops hebbenDan verkramp je nog veel erger dan bij een muis.
Ah. Dan moet je wel zo een muismat waar je pols op rust dmv zo een kussen. Anders boeit het niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omdat je dan een andere beweging maakt met je pols.
Serieus. Een spier in mn onderarm is echt aan het sterven.Doet godse pijn.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Hihi , streng toezicht van Bt. Rennnennnn!
Jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
CHICK. Zet het dan in de OP of doe iets waardoor iedereen het weet.
Sowieso is zo'n melding in de SC behoorlijk kansloos aangezien er nu maar 3 mensen aanwezig zijn.
Regels?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja? Ik tel er meer dan 3 anders.
Ik zou het vervelend vinden als jullie een ellenlange OP krijgen door dit soort regels..
Oké. Dan blijf ik mn muis gebruiken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:39 schreef Bravebart het volgende:
Mousepad is volgens mij nog slechter, zeker bij die mini mousepads die de meeste laptops hebbenDan verkramp je nog veel erger dan bij een muis.
Op het moment van mijn opmerking waren er 3 actieve users.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het vervelend vinden als jullie een ellenlange OP krijgen door dit soort regels..
Dat zegt niksquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd m'n touchpad, maar ik zit er altijd heel relaxt bij.
Heb nooit ergens last van.
Dan gaan we het er om doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:41 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik denk dat er ineens meer lapogehunt gaat worden.
Waarom doe je zo onaardig?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Regels!
Ik heb 'm in de OP gezet.
Je kan het wel afwisselen aangezien je andere spieren gebruikt, dus bij de ene manier, de spieren van de andere manier (min of meer) ontlast.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:42 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. Dan blijf ik mn muis gebruiken.
True.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zegt niksIk heb ook nooit ergens last van en tig miljoen mensen ook niet. Dat zegt nog niks over hoe goed/slecht de ene optie is tov de andere
Oké. Ga het proberen aan te leren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
lau, dan moet je je hand gewoon even naast je muis leggen als je niets doet.
Dat is goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef mstr het volgende:
[..]
True.
Maar ik zorg er voor dat m'n pols ondersteund is.
Gaan we lekker dwars doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Op het moment van mijn opmerking waren er 3 actieve users.![]()
Ja, of je laat het gewoon zitten. Het boeit niemand iets, en jij bent toch nooit in de SC, dus het zou een beetje zielig zijn als je op die lapo's gaat noten.
Typenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is goedEn af en toe ff bewegen met je pols/arm als je niet muist helpt ook bakken
Ja. Oké. Fijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaan we lekker dwars doen? Dan ben ik maar zielig, prima hoor.
Dwars doen. Oef.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of gewoon minder achter de pc (ja voor het werk heb je je muis nodigquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is goedEn af en toe ff bewegen met je pols/arm als je niet muist helpt ook bakken
Vraagje ; is het de bedoeling dat je als mod net doet alsof je een dictator bent?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Idd, ik gebruik ook af en toe mn typemachine ipv mn pc.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:45 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Of gewoon minder achter de pc (ja voor het werk heb je je muis nodig)
je hebt altijd uitzonderingenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:46 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vraagje ; is het de bedoeling dat je als mod net doet alsof je een dictator bent?
Duh. De grootste leiders in de geschiedenis waren dictators.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:46 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vraagje ; is het de bedoeling dat je als mod net doet alsof je een dictator bent?
ga je ons nu spanken als we het doen ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat heb jij een stomme username.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:47 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
je hebt altijd uitzonderingen
Geilquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga je ons nu spanken als we het doen ?
qftquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh. De grootste leiders in de geschiedenis waren dictators.
heuj jij ook hier. kom je hier wle eens vaker ?quote:
Duh. Dat is mijn vraag niet. Duh.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh. De grootste leiders in de geschiedenis waren dictators.
Ja...quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj jij ook hier. kom je hier wle eens vaker ?
ken ik jou niet nergens van ?quote:
Dat dacht ik ook toen ik in jouw fobo keek.quote:
Nee, maar wel het antwoord op je vraag. Ja dus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:49 schreef KingGone het volgende:
[..]
Duh. Dat is mijn vraag niet. Duh.
Ja. Abortus... Konijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:50 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
stom als in de zin van onaangenaam?
nirvanaquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik in jouw fobo keek.
En een moment daarna zag ik Nirvana staan in WMP.
Toe dacht ik.... OHJAAAAAA
echt wel ,elke 6 weken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja. Abortus... Konijn
Konijnen doen niet aan abortus
Probeer je altijd zo wijs over te komen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar wel het antwoord op je vraag. Ja dus.
De helft van de mensen hier hebben vage namenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja. Abortus... Konijn
Konijnen doen niet aan abortus
Gast, ik ben wijsquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef KingGone het volgende:
[..]
Probeer je altijd zo wijs over te komen?
Ik denk dat ik Sunshinegirl271 nog beter vind.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
De helft van de mensen hier hebben vage namen
is beter dan Sunshinegirl271
Bart is wijs.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef KingGone het volgende:
[..]
Probeer je altijd zo wijs over te komen?
ik nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Sunshinegirl271 nog beter vind.
het klinkt veel geiler iigquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Sunshinegirl271 nog beter vind.
die zijn juist pro RSI manquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:40 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ah. Dan moet je wel zo een muismat waar je pols op rust dmv zo een kussen. Anders boeit het niet.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het klinkt veel geiler iig![]()
maar nu profileert ze als een vrouw met humor, die combinatie is onmogelijk
ohhh je hebt me doorquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het klinkt veel geiler iig![]()
maar nu profileert ze als een vrouw met humor, die combinatie is onmogelijk
dat zeg ik ,een onmogelijke comboquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Deze week staat Sara Kroes op de achterkant van de tv gids![]()
![]()
![]()
vertel eens een goede grap.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:00 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
ohhh je hebt me door![]()
dat vrouwen andere humor hebben betekend nog niet dat ze humorloos zijnach waarom hap ik ook
Dat is niet eerlijk. Alle grappen staan wel op het internet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vertel eens een goede grap.
je heb een kans, ben je niet grappig / leuk heb je het weer eens bewezen.
En hij moet natuurlijk niet van google komen en geschreven zijn door een vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |