Ik heb ze live gezien en ben snel weg gegaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet zeiken maar luisteren
ze zijn fucking tof !
ik had dr graag gestaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien en ben snel weg gegaan.
Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Volgens mij heb ik RSI.
Is het gebruik van je mousepad beter? Ja hé?
Omdat je dan een andere beweging maakt met je pols.quote:
Ik gebruik altijd m'n touchpad, maar ik zit er altijd heel relaxt bij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:39 schreef Bravebart het volgende:
Mousepad is volgens mij nog slechter, zeker bij die mini mousepads die de meeste laptops hebbenDan verkramp je nog veel erger dan bij een muis.
Ah. Dan moet je wel zo een muismat waar je pols op rust dmv zo een kussen. Anders boeit het niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omdat je dan een andere beweging maakt met je pols.
Serieus. Een spier in mn onderarm is echt aan het sterven.Doet godse pijn.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Hihi , streng toezicht van Bt. Rennnennnn!
Jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
CHICK. Zet het dan in de OP of doe iets waardoor iedereen het weet.
Sowieso is zo'n melding in de SC behoorlijk kansloos aangezien er nu maar 3 mensen aanwezig zijn.
Regels?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja? Ik tel er meer dan 3 anders.
Ik zou het vervelend vinden als jullie een ellenlange OP krijgen door dit soort regels..
Oké. Dan blijf ik mn muis gebruiken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:39 schreef Bravebart het volgende:
Mousepad is volgens mij nog slechter, zeker bij die mini mousepads die de meeste laptops hebbenDan verkramp je nog veel erger dan bij een muis.
Op het moment van mijn opmerking waren er 3 actieve users.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja? Ik tel er meer dan 3 anders.
Ik zou het vervelend vinden als jullie een ellenlange OP krijgen door dit soort regels..
Dat zegt niksquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd m'n touchpad, maar ik zit er altijd heel relaxt bij.
Heb nooit ergens last van.
Dan gaan we het er om doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:41 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik denk dat er ineens meer lapogehunt gaat worden.
Waarom doe je zo onaardig?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Regels!
Ik heb 'm in de OP gezet.
Je kan het wel afwisselen aangezien je andere spieren gebruikt, dus bij de ene manier, de spieren van de andere manier (min of meer) ontlast.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:42 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. Dan blijf ik mn muis gebruiken.
True.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zegt niksIk heb ook nooit ergens last van en tig miljoen mensen ook niet. Dat zegt nog niks over hoe goed/slecht de ene optie is tov de andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |